Napraattopic deel 119
vrijdag 25 oktober 2019 om 22:23
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

maandag 28 oktober 2019 om 21:07
Dat moet je over een tijdje doen bij berichten op het modtopic. Hier moet je te veel teruglezen.
Daar stel je gewoon een vraag, “mag er een slotje op het modtopic, er zijn zóóó veel berichten o.i.d.”
Wacht een dagje om te zien of ze het niet over de heg naar napraat gooien en zo niet dat verander je de tekst.
Dat staat het weer waar het hoort.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
maandag 28 oktober 2019 om 21:15

Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
maandag 28 oktober 2019 om 21:18
Dana schreef: ↑28-10-2019 20:43[...]moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-10-2019 21:09
Reden: quote en reactie verwijderd
99.87% gewijzigd
Waar slaat dit nou op?
Ik sta hier helemaal buiten, was de afgelopen dagen niet eens aanwezig.
k Mag toch zeker wel weten waar het over gaat en het eens zijn met kritiek op een vrouwbeeld dat hier met een aantal clickbaits wordt gepropageerd dat werkelijk om te janken is? Dat beeld van vrouwen als giebelende, zaadvragende domme wezentjes - het IS toch ook te triest voor woorden?
Kom op zeg, ik heb volgens mij een brandschoon blazoen waar het de relatie met de mods aangaat, heb nog nooit een fitty gehad met welke angel, mod of community dingest dan ook.
Denk ff na voordat je als een malle aan het wissen slaat, alsjeblieft.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)

maandag 28 oktober 2019 om 21:22
En ze gaan over tot het uitdelen van bannen...
maandag 28 oktober 2019 om 21:23
Dana, jij hebt gemist dat die tekst TABOE is.
En te vuur en te zwaard bestreden moet worden, wegens verschrikkelijk provocerende inhoud.
Het is Echt Heel Erg.
Daar blijven moderators nachten voor wakker, om dat dírect WEG! te halen.
En jij plaaatst het.
Wees blij dat je geen ban krijgt wegens negatief forummen en provoceren.
Want die tekst, die inmiddels her en der op het www staat ( en in het geval van sommige medewerkers van Viva, op het www stond) is echt heel erg.
Heel.
Erg.
En te vuur en te zwaard bestreden moet worden, wegens verschrikkelijk provocerende inhoud.
Het is Echt Heel Erg.
Daar blijven moderators nachten voor wakker, om dat dírect WEG! te halen.
En jij plaaatst het.
Wees blij dat je geen ban krijgt wegens negatief forummen en provoceren.
Want die tekst, die inmiddels her en der op het www staat ( en in het geval van sommige medewerkers van Viva, op het www stond) is echt heel erg.
Heel.
Erg.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

maandag 28 oktober 2019 om 21:23

maandag 28 oktober 2019 om 21:26
En bannen.Calamitycat schreef: ↑28-10-2019 21:24Sneu. Echt heel sneu. Niet in gesprek gaan maar wissen, wat een armoe.
Vast van die momenten at je trots bent op je werk en de resultaten die je behaalt.
maandag 28 oktober 2019 om 21:28
Precies ja. Ik zou me persoonlijk kapot schamen voor mijn werk en deze zogenaamde resultaten maar ja, dat ben ik.
Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
maandag 28 oktober 2019 om 21:29
Nee toch?!?!?Phineas schreef: ↑28-10-2019 21:23Wat ontzettend flauw om al die posts te gaan wissen... En zo totaal niet nuttig. Alles wat op internet staat, blijft tot in de eeuwigheid behouden. Is het niet in de cache, dan toch zeker via printscreens. Hetzelfde geldt voor stompzinnige puberale reacties op feestboek.
Je bedoeld dat als muren zouden kunnen praten dat ze dan gaan prietpraten over emmertjes en liters sperma en sneue reacties die op de man zijn??
Dat is vast niet waar.
Wij bij Viva doen gewoon *poef*.

maandag 28 oktober 2019 om 21:29