Geen libido meer, wat nu?

31-10-2019 10:13 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het begon een maand of 4 geleden. Van minstens 2x in de week ‘zin’ had ik nooit meer zin. Ik hoopte dat het iets tijdelijks zou zijn, misschien kwam het door onbewuste stress/ drukte etc. Maar inmiddels zijn we 4 maanden verder en is mijn libido niet teruggekeerd. En ik weet écht niet waardoor het komt. Ik heb geen stress, ik heb het niet heel druk, ik heb geen problemen in mijn relatie, ik heb geen kinderen. Kortom: er is niks in mijn leven anders dan 4 maanden geleden. Ik ben inmiddels op het punt gekomen dat ik een afspraak heb bij de huisarts. Ik wil gewoon weer zin hebben in seks! Zou het iets lichamelijks kunnen zijn waardoor het is afgenomen? Er valt zo weinig te vinden over dit onderwerp...

Heeft er hier iemand ervaring mee? En hoe kwam jouw libido weer terug? Was er een lichamelijke oorzaak?
Alle reacties Link kopieren
Is er iets veranderd voor je libido "opeens" verdwenen was?
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
Geniet je ook niet meer van masturbatie?
Ik herken een terugval in 'zin in seks' ergens wel, maar voor mij werkte het dus erg goed om weer meer met mezelf te gaan spelen.
Alle reacties Link kopieren
zoetjerminder schreef:
31-10-2019 10:25
Is er iets veranderd voor je libido "opeens" verdwenen was?
Nee helemaal niks! Daarom vind ik het ook zo vreemd...
Alle reacties Link kopieren
En als je wel seks hebt, ondanks geen zin? Wat gebeurt er dan?
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Alle reacties Link kopieren
Is wat Jenny zegt misschien een optie of heb je daar ook geen zin (meer) in?
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
Jenny80 schreef:
31-10-2019 10:38
Geniet je ook niet meer van masturbatie?
Ik herken een terugval in 'zin in seks' ergens wel, maar voor mij werkte het dus erg goed om weer meer met mezelf te gaan spelen.
Dat heb ik ook uitgeprobeerd inderdaad. Meer met mezelf bezig zijn, maar daar geniet ik dus ook niet meer van :( Ik word simpelweg niet meer opgewonden
Alle reacties Link kopieren
Bulbul schreef:
31-10-2019 10:41
En als je wel seks hebt, ondanks geen zin? Wat gebeurt er dan?
Het is überhaupt al best lastig om nu seks te hebben, want ik word niet opgewonden en dus ook niet nat. Met wat hulpmiddelen kunnen we dan alsnog wel seks hebben, maar dat doet niks met me.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou naar de dokter gaan als het zo plotseling ontstaan is.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Er is net een interessant ander topic hier over die ouder wordende man. Misschien dat je daar herkenning vindt?
Alle reacties Link kopieren
Antoon69 schreef:
31-10-2019 13:25
Er is net een interessant ander topic hier over die ouder wordende man. Misschien dat je daar herkenning vindt?
Bedankt voor je reactie :) Misschien handig om te vermelden dat mijn vriend en ik allebei nog begin 20 zijn dus van ouder worden is nog geen sprake ;)
Oh oeps! Sorry!
Ook niet in je dieet of anticonceptie iets verandert het laatste jaar (kan even duren voordat je het doorhebt)?
Alle reacties Link kopieren
LoveLucy schreef:
01-11-2019 13:30
Ook niet in je dieet of anticonceptie iets verandert het laatste jaar (kan even duren voordat je het doorhebt)?
Dieet niet voor zover ik weet, ik had altijd wat ondergewicht en dat is het laatste half jaar wel mooi bijgetrokken (eerst 5 kilo te licht en nu nog maar 1 kilo), maar je zou denken dat dat eerder voor positieve veranderingen zou zorgen dan voor negatieve.

Anticonceptie gebruikte ik al een jaar, daar ben ik zelfs 2 maanden geleden mee gestopt in de hoop dat dat wat op zou leveren. Ook direct een mooie cyclus weer dus daar zie ik ook geen aanwijzingen...
Alle reacties Link kopieren
Waar komt/kwam je ondergewicht vandaan en hoelang was daar al sprake van?

Goed dat je bent aangekomen en ook dat je cyclus in orde is. Maar dat zijn dus wel wat veranderingen in korte tijd, misschien heeft het daar toch mee te maken.
Alle reacties Link kopieren
_Monti_ schreef:
01-11-2019 22:03
Waar komt/kwam je ondergewicht vandaan en hoelang was daar al sprake van?

Goed dat je bent aangekomen en ook dat je cyclus in orde is. Maar dat zijn dus wel wat veranderingen in korte tijd, misschien heeft het daar toch mee te maken.
Puur mijn bouw, ik heb al ondergewicht sinds mijn 5e. Zit in de familie, veel familieleden zijn super slank. Ik hoop dat de huisarts waar ik woensdag heen ga op zijn minst bloed wil laten prikken om te kijken of ik niet ergens een tekort aan heb.
Alle reacties Link kopieren
JanneRosie schreef:
01-11-2019 22:21
Puur mijn bouw, ik heb al ondergewicht sinds mijn 5e. Zit in de familie, veel familieleden zijn super slank. Ik hoop dat de huisarts waar ik woensdag heen ga op zijn minst bloed wil laten prikken om te kijken of ik niet ergens een tekort aan heb.
Goed dat je dat laat checken.
Alle reacties Link kopieren
oesters, selder, chocolade,....
Alle reacties Link kopieren
Ben je al bij de huisarts geweest, to? Ben benieuwd of je iets wijzer bent geworden!
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven