Elfia / Comic Con

02-11-2019 11:29 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoals de topic titel aangeeft -> Elfia en Comic Con. Wie van jullie zijn hier wel eens geweest en hebben eerder meegedaan aan dit soort evenementen? ik ben erg benieuwd wat jullie ervaring is. De video's van Elfia op YouTube schetsen in ieder geval prachtige beelden!

Stiekem altijd al willen doen en volgend jaar april gaat het dan toch echt gebeuren. De eerste materialen zijn aangeschaft en ik kan niet wachten om mijn kostuum te maken en bijbehorende props.
Alle reacties Link kopieren
Ik ken verschillende mensen die naar fantasy fairs gaan. Ze maken voor elk evenement een nieuw kostuum (je moet dus ook goed kunnen naaien) en de make up is werkelijk prachtig. Ziet er heel mooi en professioneel uit, ik kijk altijd mijn ogen uit.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook echt prachtig.. vandaar de keuze om met een vriendin te gaan en zelf iets moois te gaan maken. We zijn daarom ook ruim van te voren begonnen met het ontwerp van onze kostuums en grime en het uitwerken daarvan.

Gelukkig kan ik redelijk overweg met een naaimachine en anders is er nog altijd een lijmpistool, haha.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het knap hoor. Iedere keer zie ik die kennissen van mij weer een nieuw kostuum in elkaar hebben geflanst en de make-up is werkelijk prachtig, je kijkt je ogen uit. Ik weet dat zij ook al heel lang van te voren beginnen met het bedenken van het kostuum en daar heel lang mee bezig zijn.

Een beetje als het living statues festival in Arnhem. Dat zijn ook van die prachtige kostuums, alleen staan de mensen daar dan stil.
Wij gaan (zonder kostuum) sinds het begin van Elfia jaarlijks in principe, ben 2x niet geweest helaas. Ik vind het geweldig, gewoon rondlopen, lekker eten, en leuk mensen kijken, dingen meemaken enz. Heerlijk.
Alle reacties Link kopieren
Gisselle schreef:
02-11-2019 11:55
Ik vind het knap hoor. Iedere keer zie ik die kennissen van mij weer een nieuw kostuum in elkaar hebben geflanst en de make-up is werkelijk prachtig, je kijkt je ogen uit. Ik weet dat zij ook al heel lang van te voren beginnen met het bedenken van het kostuum en daar heel lang mee bezig zijn.

Een beetje als het living statues festival in Arnhem. Dat zijn ook van die prachtige kostuums, alleen staan de mensen daar dan stil.
Dat ken ik inderdaad. Echt een kunstvorm!
Alle reacties Link kopieren
mavelle schreef:
02-11-2019 12:38
Wij gaan (zonder kostuum) sinds het begin van Elfia jaarlijks in principe, ben 2x niet geweest helaas. Ik vind het geweldig, gewoon rondlopen, lekker eten, en leuk mensen kijken, dingen meemaken enz. Heerlijk.
Nooit in kostuum willen gaan? De sfeer komt - van wat ik van de video's zie - erg gemoedelijk over.
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn meer fan van Castlefest in Lisse, relaxte vibe. En voor mij hoeft het evenemententerrein niet zo enorm groot te zijn. vind het leuk als ik een paar rondjes kan doen en ergens muziek kan luisteren. Eerder eens bij Arcen geweest, dat vonden we veel te groot.
clafoutis schreef:
02-11-2019 12:43
Nooit in kostuum willen gaan? De sfeer komt - van wat ik van de video's zie - erg gemoedelijk over.
De sfeer is erg gemoedelijk altijd. Maar nee, het verkleden is niet mijn ding eigenlijk. Maar dat maakt niet uit voor de sfeer eigenlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven