Google mail vraag

06-11-2019 21:29 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi, is er iemand die mij kan helpen met een google mail vraagstuk?

Als ik een inkomende email beantwoord, dan verwijderd google deze inkomende mail ook uit mijn inbox naar verzonden email. Terwijl ik graag de inkomende mail in mijn inbox wil laten staan omdat het nog een to do ding is.
En als ik een mail uit mijn verzonden map wil verplaatsen naar een submap, dan blijft hij ook in mijn verzonden mail staan maar dan met een labeltje er aan (en hij staat ook nog eens in de submap).

Is er ergens een instelling om dit aan te passen. Ik zou het graag willen hebben zoals bijv. Hotmail met zn mail om gaat.
Ik gebruik google mail gewoon in de browser.

Tnx!
Wat in alle mailprogramma's werkt:
Stuur een reply met een mini-aanpassing in het Subject.

Voorbeeldje.
Je chef stuurt je een mail met Subject:
Kookboek Boarn Concept
Jij antwoordt en je verandert het Subject naar:
Kookboek Boarn - Concept

Als de subject niet identiek gelijk zijn, worden de mails niet aan elkaar gekoppeld.
Alle reacties Link kopieren
Over het koppelen van e-mails:
Zet in de instellingen 'uit' dat je gesprekken wilt weergeven als gegroepeerd.
Instelling heet in de app gespreksweergave. Zal in de browser ook zo zijn.

Gmail kent labels en verplaatsen. Als een mail niet werkelijk naar een map gezet wordt is het de verkeerde functie. Je kunt ook echt verplaatsen maar vond het ook een crime dat te vinden. Ga voor je kijken of ik dat nog terug kan vinden.
Alle reacties Link kopieren
    Odense2 schreef:
    06-11-2019 21:38
    Wat in alle mailprogramma's werkt:
    Stuur een reply met een mini-aanpassing in het Subject.

    Voorbeeldje.
    Je chef stuurt je een mail met Subject:
    Kookboek Boarn Concept
    Jij antwoordt en je verandert het Subject naar:
    Kookboek Boarn - Concept

    Als de subject niet identiek gelijk zijn, worden de mails niet aan elkaar gekoppeld.
    Ohw, zou dat zo werken? Dat klinkt als een handige tip, ga ik uitproberen!
    Alle reacties Link kopieren
    JessMariano_1986 schreef:
    06-11-2019 21:48
    Over het koppelen van e-mails:
    Zet in de instellingen 'uit' dat je gesprekken wilt weergeven als gegroepeerd.
    Instelling heet in de app gespreksweergave. Zal in de browser ook zo zijn.

    Gmail kent labels en verplaatsen. Als een mail niet werkelijk naar een map gezet wordt is het de verkeerde functie. Je kunt ook echt verplaatsen maar vond het ook een crime dat te vinden. Ga voor je kijken of ik dat nog terug kan vinden.
    Ja dat bovenste heb ik ook uit staan, is super irritant.

    Wat ik doe is een mail oppakken uit postvak Verzonden, slepen naar de submap waar hij naar toe moet en dan loslaten. Maar dan blijft de mail wel in postvak Verzonden staan en hij staat dus ook in de submap.
    Alle reacties Link kopieren
    Het lijkt ook wel alsof Google steeds de laatste reply mail bewaart in postvak in en de voorgaande niet. Terwijl in de laatste reply mail best wel een stuk kan zijn weggelaten in het mailgesprek. Eigenlijk wil ik dus per reply beslissen wat ik er mee doen.
    Alle reacties Link kopieren
    Boarn schreef:
    06-11-2019 21:29
    Als ik een inkomende email beantwoord, dan verwijderd google deze inkomende mail ook uit mijn inbox naar verzonden email.

    Bij mij blijft 'ie in m'n inbox staan en de verzonden mail komt zowel in de verzonden items als bij het mailtje in de inbox.

    Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
    Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

    Terug naar boven