Wat je niet hardop wilt zeggen - deel 4

13-09-2019 19:48 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ook deel 3 is inmiddels (nagenoeg) vol, vandaar dat we onze agressie/irritatie/ongenoegen/... ongegeneerd kunnen spuien in deel 4.

Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.

Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
In this mad house we must all survive
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
07-11-2019 11:50
Goed zo!
:$ Bedankt! Was een beetje bang dat ik hier op mijn lazer zou krijgen vanwege niet flexibel en niet gemotiveerd en zo.

De instelling waar ik werk wordt gereorganiseerd door een tiental duurbetaalde interim hotemetoten, die bepaald hebben hoeveel medewerkers per team/locatie zonder de locatie en de werkzaamheden daadwerkelijk te kennen. Alle vragen die ik daarover gesteld heb en alle zorgen die ik heb uitgesproken zijn onbeantwoord gebleven. En nu blijkt dus dat mijn team veel te klein is voor de hoeveelheid werk en zijn ook nog eens alle verlofaanvragen voor rondom kerst/oud en nieuw ingetrokken terwijl we al maanden onder veel te hoge druk moeten werken. Grote chaos en veel onvrede dus :|
...
Calamitycat schreef:
07-11-2019 12:02
:$ Bedankt! Was een beetje bang dat ik hier op mijn lazer zou krijgen vanwege niet flexibel en niet gemotiveerd en zo.

De instelling waar ik werk wordt gereorganiseerd door een tiental duurbetaalde interim hotemetoten, die bepaald hebben hoeveel medewerkers per team/locatie zonder de locatie en de werkzaamheden daadwerkelijk te kennen. Alle vragen die ik daarover gesteld heb en alle zorgen die ik heb uitgesproken zijn onbeantwoord gebleven. En nu blijkt dus dat mijn team veel te klein is voor de hoeveelheid werk en zijn ook nog eens alle verlofaanvragen voor rondom kerst/oud en nieuw ingetrokken terwijl we al maanden onder veel te hoge druk moeten werken. Grote chaos en veel onvrede dus :|

Dan gaan die hotemetoten zelf maar een keer met hun handen wapperen. Dan doen ze nog eens wat nuttigs.

Nooit je gezondheid op het spel zetten voor dat soort eikels.
Alle reacties Link kopieren
Zo is het!
Afbeelding
...
:rofl: Good for you Catje! Het lazerus voor ze. :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Cateau :bigkiss:
...
Calamitycat schreef:
07-11-2019 12:02
:$ Bedankt! Was een beetje bang dat ik hier op mijn lazer zou krijgen vanwege niet flexibel en niet gemotiveerd en zo.


Als je geen psychische en/of lichamelijke klachten zou hebben zou ik daar zeker wel een oordeel over hebben. (sorry)
Nu vind ik het alleen maar heel verstandig van je.
Alle reacties Link kopieren
PoesinBoots schreef:
07-11-2019 13:05
Als je geen psychische en/of lichamelijke klachten zou hebben zou ik daar zeker wel een oordeel over hebben. (sorry)
Nu vind ik het alleen maar heel verstandig van je.
Snap ik helemaal Poes en waarschijnlijk zou ik in een andere situatie precies hetzelfde oordeel hebben want ik besef dondersgoed dat ik het handjevol overgebleven collega's hiermee benadeel maar ook zij moeten voor zichzelf opkomen en aan de bel blijven trekken bij het management dat het zo niet kan.

*poef weg i.v.m. privacy*

Maar ik werk dus niet voor niets drie dagen i.p.v. vier en dan wil ik dus niet gestoord worden op mijn vrije dag die ik juist broodnodig heb om bij te tanken en afstand te nemen van het werk waar ik veel te betrokken bij ben en me veel te verantwoordelijk voor voel. Maar goed, dat lukt vandaag in ieder geval niet meer want door dat stomme telefoontje raast de adrenaline alweer door mijn lijf en heb ik hartkloppingen. Bah.


Overigens: wat ontzettend lief van je dat je die schattige kitten hebt gered. Daar heb ik dan weer een oordeel over en wel het volgende --> :kneel:
calamitycat wijzigde dit bericht op 07-11-2019 14:09
19.37% gewijzigd
...
Ik snap je. Zo'n telefoontje blijft dan de hele dag hangen en dan heb je daar weer een kutgevoel over.

Ik hoop dat je het los kunt laten verder.

(En kitten doet goed :D Hij heeft vanmorgen zijn eerste vaccinatie gehad en is nu gechipt. En zit achter mij alwéér te eten)
Alle reacties Link kopieren
Ik doe mijn best om los te laten, vind het wel lastig.

Wat fijn dat kitten het zo goed doet! :love:
...
Een kleine 7 weken en dan is het alweer kerst. Het jaar is omgevlogen.
Cateautje schreef:
07-11-2019 18:30
Een kleine 7 weken en dan is het alweer kerst. Het jaar is omgevlogen.
Van mij mag kerst nog wel even wegblijven. Heb veel te veel te doen op werk voordat ik op vakantie ga rond kerst :-|
Cateautje schreef:
07-11-2019 18:30
Een kleine 7 weken en dan is het alweer kerst. Het jaar is omgevlogen.
Ik had het er vanmiddag met cliënt over, de tijd gaat zo snel!
PhiIae schreef:
07-11-2019 18:35
Van mij mag kerst nog wel even wegblijven. Heb veel te veel te doen op werk voordat ik op vakantie ga rond kerst :-|
Tja, we hebben het niet voor het kiezen. Als jij het zonnestelsel wat langzamer kan laten draaien, be my guest.
Kwebbeltje91 schreef:
07-11-2019 18:37
Ik had het er vanmiddag met cliënt over, de tijd gaat zo snel!
Ja hè, vorige maand verlangde ik vreselijk naar de zomer en twee weken geleden had ik er alweer zat van. :-D
Alle reacties Link kopieren
*
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Klootviool, moet ik nou echt alles zelf doen!?!
Hoe moeilijk is zaterdagochtend rond een uur of 10 te begrijpen? Nee zaterdagmiddag tegen 2 uur is niet hetzelfde!!!!!

:swear: :thunder:
:|
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Mixed feelings. Het was geen fijne behandeling, dat tandsteen weghalen. Leek wel of ik twintig keer zo veel tandsteen had als de vorige keer.

En toch... was het fijn dat er iemand 20 min zo voor me zorgde. Die aandacht. Ben er van opgeknapt.
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
Dit kan echt niet meer. Je dwingt me nu wel om op een harde manier afscheid van je te nemen. Laten verwateren zit er niet meer in. Mijn nee's leg je steeds naast je neer. Vooral mijn "nee, ik wil echt geen relatie met je".

Het is jammer, we hebben leuke momenten gehad, maar wij gaan elkaar niet weer zien. Nu alleen nog bedenken op welke manier ik je dit ga vertellen. Face-to-face lijken afwijzingen niet tot je door te dringen, gezien je actie van vandaag en ik wilde je al niet meer in mijn huis hebben. Dan toch maar via de mail. Niet mijn voorkeur, maar je laat me geen keuze met je opdringerigheid en je onvermogen om het woord "nee" te begrijpen. Hopelijk werkt het beter als ik het je schrijf.

Zometeen ga ik mijn bericht typen. Morgenochtend lees ik het nog een keertje door en dan verstuur ik het. Dan zijn we officieel ontvriend, in ieder geval eenzijdig. Ik voel de opluchting nu al...
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Alles bij elkaar luis je mij er niet in, maar alleen jezelf. Wees maar blij dat ik alles tot nu toe over mijn kant heb laten gaan, alleen nu ben je een stap te ver gegaan en daar onderneem ik iets tegen. Met alle bewijzen die ik tegen je heb kan ik genoeg bereiken om van je verlost te geraken en naar aanleiding van het feit dat ik m'n zakken vol van je heb ga ik daar mee aan de slag. Genoeg is genoeg.
Alle reacties Link kopieren
Calamitycat schreef:
07-11-2019 11:24
Bedankt dat jullie me wakker hebben gebeld op mijn vrije dag :@ Er is zeker weer een bezettingsprobleem. Tja, dan hadden jullie misschien niet al mijn collega's moeten wegbezuinigen, stelletje dropveters. Wat dachten jullie nou, dat ik op zou nemen? Ik werk niet voor niets tijdelijk drie dagen vanwege burn-out klachten. Zoek het maar uit met die ballentent van jullie en laat me met rust!!

:applause: Goed zo.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
07-11-2019 12:12
Dan gaan die hotemetoten zelf maar een keer met hun handen wapperen. Dan doen ze nog eens wat nuttigs.

Nooit je gezondheid op het spel zetten voor dat soort eikels.
Precies
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Papa,

Ik ben diep ongelukkig, ik ben niet geworden wat ik eigenlijk wou. Ik ben niet sterk genoeg geworden wat ik eigenlijk wou, ik heb geen gelukkig leven wat ik eigenlijk wou. Ik heb mijn leven niet altijd op rolletjes lopen wat ik eigenlijk wou. Maar ben blij dat jij niet meer in mijn leven bent. Want jij bent de oorzaak.
Alle reacties Link kopieren
Shit, ik heb net mn laatste 2 anijsblokjes opgemaakt en kom er achter dat ze niet meer verkocht worden :cry: :cry: :cry:
Been there, done that, got the T-shirt.
Apatura schreef:
08-11-2019 06:31
Shit, ik heb net mn laatste 2 anijsblokjes opgemaakt en kom er achter dat ze niet meer verkocht worden :cry: :cry: :cry:

Anijsstaafjes wel :) . Misschien is dat een goed alternatief?
Alle reacties Link kopieren
Schijnen niet t zelfde te smaken en is (bizar) veel duurder.
Ga opzoek naar anijspoeder of die tabletten in wit folie
Been there, done that, got the T-shirt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven