verhouding

08-11-2019 09:38 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo allemaal,
ik ben een vrouw van 44 getrouwd(22jr.) en heb twee thuiswonende dochters. Sinds een maand of 3 heb ik een verhouding met een collega van werk. Hij is 10jaar ouder ook getrouwd heeft geen thuiswonende kinderen meer. hij heeft wel al 2 kleinkinderen.
we zijn 3 mnd geleden dus verliefd geworden. Ik heb het hem moeten vertellen, dat hij op mijn verliefd was, want hij kende die gevoelens niet. We hebben allebei een broer-zus relatie met onze partners. We zien elkaar elke pauze een half op een parkeerplaats. We zijn fysiek , en geestlijk erg tot elkaar aangetrokken. ik vind hem heel erg leuk en hij mij ook. wat hij met mij meemaakt, heeft hij nog nooit meegemaakt zeg hij. Ik voel mij soms heel verward. De relatie van mij is echt broer zus. In het verleden al relatietherapie gehad. Geregeld tegen hem gezegd wat mij dwarszit in de relatie, maar hij kan er niks mee. Ik en mijn man zijn al 27jaar bij elkaar. De dingen die mijn liefde mij zegt , heeft mijn man nooit gezegd. Ik weet dat het vroeg is, maar soms zal ik verder willen met mijn nieuwe liefde. misschien hebben jullie advies?
Advies: ga zo door tot je dochters het huis uit zijn. Daarna uit elkaar.
Ahhhhhhhhh echte liefde je hebt hem moeten vertellen dat hij verliefd op je was want hij kende die gevoelens niet?
:blabla:
2019 schreef:
08-11-2019 09:51
Ahhhhhhhhh echte liefde je hebt hem moeten vertellen dat hij verliefd op je was want hij kende die gevoelens niet?
:blabla:
Romantisch toch :flirting:
Alle reacties Link kopieren
Zo ontstaat een buitenechtelijke relatie. Ook de gevoelens zijn identiek. Net als bij alle anderen die ontrouw zijn. Wie had ook gedacht dat jij je overal zou laten betasten in een beslagen auto terwijl je al 27 jaar bij dezelfde man bent.
Dat kan ik jouw wel uitleggen, je bent een klassiek voorbeeld van een ontrouwe vrouw.
Ga lekker scheiden als de nieuwe (eigenlijk) oude vlam zo aantrekkelijk is en je zult merken hoe moeilijk het is om met deze ideale man een nieuwe relatie op te bouwen.
we zijn 3 mnd geleden dus verliefd geworden. Ik heb het hem moeten vertellen, dat hij op mijn verliefd was, want hij kende die gevoelens niet.

Is hij geestelijk beperkt?
vanlippebiesterveld schreef:
08-11-2019 09:56
Zo ontstaat een buitenechtelijke relatie.
Pssst, dat is het al
Alle reacties Link kopieren
Hij gaat echt niet zn vrouw verlaten hoor.
ik geef mn bek ook maar een douw
Ik moet ook altijd aan anderen uitleggen dat ze verliefd op me zijn. Ze herkennen die gevoelens gewoon niet!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou de keuze maken of je bij je man wil blijven of niet. Ongeacht je eventuele relatie met deze man.
Alle reacties Link kopieren
Hou het geheim, blijf elkaar stiekem ontmoeten. Als het openbaar wordt is het lang niet zo leuk meer. Dan is er geen spanning meer, geen geheime ontmoetingen enz. enz..
Lucifer2018 schreef:
08-11-2019 10:04
we zijn 3 mnd geleden dus verliefd geworden. Ik heb het hem moeten vertellen, dat hij op mijn verliefd was, want hij kende die gevoelens niet.

Is hij geestelijk beperkt?

🤣🤣🤣🤣
Alle reacties Link kopieren
Je hebt dus een buitenechtelijke relatie met een getrouwde man. Op de parkeerplaats van je werk, in de pauze. Je man, waar je 27 jaar mee samen bent, weet van niks.

What could POSSIBLY go wrong?


:bonk:
I'm never gonna dance again
Guilty feet have got no rhythm 🎵
Alle reacties Link kopieren
In een auto op een parkeerplaats.

Ja, da's echte liefde. :facepalm:

Nou, als beider jullie huwelijken toch niks voorstellen volgens jullie dan kunnen jullie je partner de vrijheid geven om met iemand verder te gaan die wel van hun houdt. Nadat hun verdriet en pijn gesleten is. En daarna leef je nog lang en gelukkig samen met je lover, verder geen problemen in het leven uiteraard want alle kinderen zijn vast heel blij voor jullie en hebben geweldige rolmodellen van eerlijkheid, trouw en fatsoen.
sweetfirefly wijzigde dit bericht op 08-11-2019 10:28
0.20% gewijzigd
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
RikM schreef:
08-11-2019 10:19
I'm never gonna dance again
Guilty feet have got no rhythm 🎵

https://www.youtube.com/watch?v=bxUiHNyO04c

:heart:
Alle reacties Link kopieren
-jolijn- schreef:
08-11-2019 10:08
Ik moet ook altijd aan anderen uitleggen dat ze verliefd op me zijn. Ze herkennen die gevoelens gewoon niet!
:HA:
Alle reacties Link kopieren
Uhm.

Wil je weg bij je man?

Ik denk dat je eerst even met hem moet praten, vertellen wat je aan het doen bent en dan kan hij even kiezen wat HIJ nog wil met jou in deze situatie.

Je belazert de boel, ik vind dat erg triest na 27 jaar huwelijk dat het zo moet eindigen.
Sneu voor je dochters ook, als dit uitkomt.
Als de sodemieter eerlijk zijn, dat duurt het langst! Of hiermee stoppen!!
Hoe zou je het vinden als je man dit bij jou deed?
Wat romantisch op de parkeerplaats. Van de Mc Donalds zeker?
Een beetje cachet mag op jou leeftijd wel, hij heeft niet eens geld voor je over voor een hotelkamer ? El Cheapo.
Je zet behalve je huwelijk ook je baan op het spel. Meestal wordt dat niet zo goed ontvangen, als collega's vreemdgaan met elkaar. En ze hebben het heus wel door hoor, dat jullie in elke pauze op een parkeerplaats staan te vunzen.
2019 schreef:
08-11-2019 09:51
Ahhhhhhhhh echte liefde je hebt hem moeten vertellen dat hij verliefd op je was want hij kende die gevoelens niet?
:blabla:
:HA: hahaha die kende ik nog niet.
Toch best origineel van die man.
Madeliefjees schreef:
08-11-2019 10:07
Hij gaat echt niet zn vrouw verlaten hoor.
Nee, want zijn vrouw vertelt hem elke dag dat hij verliefd op haar is.
Arme man, torn between to lovers... B-)
Alle reacties Link kopieren
Sja, serieuze reactie... Als je niet tevreden bent met de relatie met je man, ga je daarover in gesprek. Dat heb je al gedaan, er is niets veranderd. Dan kun je je man nog vertellen dat óf bij hem weg wilt óf een open relatie proberen. Dat is jouw kant.

Nouja, voor je lover zou ik hetzelfde voorstellen.

Verder is zo'n verliefde spannende toestand natuurlijk áltijd beter dan aan ingezakte relatie thuis, die sowieso nooit meer spannend zal worden na 27 jaar. Maar dat deze man je nu woordjes influistert, die je nog nooit gehoord hebt, wil natuurlijk niet zeggen dat jullie een lange en bestendige relatie voor de boeg hebben. En terwijl jij denkt dat je z'n eerste 'fling' bent, kan hij al heel wat dames op die manier veroverd hebben. En jij bood jezelf natuurlijk op een presenteerblaadje aan, door hem te vertellen wat hij voor je voelde. Hij hoefde niet eens meer moeite te doen.

Ik zou deze 2 relaties dus echt los van elkaar zien en stoppen je man te bedriegen en je baan op het spel te zetten.
Later is nu
Klinkt als een leuke vent! Jullie zijn voor elkaar gemaakt!
Denk dat als je hem hebt moeten vertellen dat hij verliefd is op je dat je hem ook wel kunt vertellen dat hij van zijn vrouw moet gaan scheiden. Tegelijkertijd kun jij dan de scheiding inzetten en zijn jullie vrij om te gaan en staan waar je wilt..

Denk vooral niet na over de ellende die je aanricht, de pijn die je je man aandoet, en waar je je dochters in meetrekt en het voorbeeld dat je ze geeft!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven