Mode & Beauty alle pijlers

Badpak of bikini?

08-11-2019 14:33 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Wie heeft de gouden tip?

Ik heb jarenlang gezwommen, met badpak. Toen jarenlang niet en sinds kort weer opgepakt. Omdat ik graag ook op het strand lig, heb ik dus altijd bikini's gekocht. Geen goedkope, met dank aan cupmaat E.

Toen ik met badpak zwom was ik slanker en kwam met moeite aan cup D. Dus een gewoon badpak kon prima.

Nu dus de vraag, wat is handig?

Voordelen badpak, 1 ding aantrekken, makkelijker meenemen.
Voordelen bikini (voor zover ik weet), je kan broek en top in 2 maten kopen, heb boven iets groter dan onder.

Nadelen badpak, geeft te weinig steun? Heb een lange rug dus misschien snijdende bandjes?
Nadelen bikini, 2 dingen aantrekken, zwemt niet heel fijn, voor mijn gevoel dan.

Dus... wat zouden jullie doen?
Waarom niet allebei?
Als ik aan het strand ga liggen draag ik een bikini zodat mijn buik ook meekleurt en omdat ik het mooier vind. Als ik ga zwemmen in een binnenbad en ik een lekkere duik van de hoge duikplank wil maken of van een wilde glijbaan wil gaan kies ik voor het praktische nut van het badpak, want dan hoef ik mijn topje niet aan de overkant van het bad op te halen.
Alle reacties Link kopieren
De stad in en passen.

(En nadelen bikini ‘twee dingen aantrekken’, serieus??)
.
Alle reacties Link kopieren
Ik zeg: tankini :lightbulb:
Gewoon beide.
Ik wil van hoge rotsen of duikplanken in het water springen en dat kan ik niet met een bikini want dan kom ik half naakt het water weer uit. Badpak dus!
En zonnebaden is zó jaren 90.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb alleen al diverse bikini's.
Ideaal, kun je een droge aandoen na het zwemmen
Alle reacties Link kopieren
Anoniem262821034 schreef:
08-11-2019 14:40
De stad in en passen.

(En nadelen bikini ‘twee dingen aantrekken’, serieus??)
Ja vind ik wel een nadeel, mag toch :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me vooral af wat met cup E en banenzwemmen handiger/beter/makkelijker is.
Sportbadpak met figuurondersteuning (Speedo)
Poezemens84 schreef:
08-11-2019 14:54
Ik vraag me vooral af wat met cup E en banenzwemmen handiger/beter/makkelijker is.
Absoluut een badpak. Ik zie ook echt nooit iemand banenzwemmen met een bikini; dat lijkt me onhandig en ook een tikje ongemakkelijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb corrigerende badpakken en bikini's. Corrigerend omdat de stof daarvan meestal een stuk steviger is in het algemeen en rond de buik een paar laagjes stof, wat fijn is met aquajoggen.
Bikiki's voor de flaneerdagen, want ik heb een kort bovenlijf en lange benen, een goede bikini staat gewoon stukken beter.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Ceylon schreef:
08-11-2019 15:20
Ik heb corrigerende badpakken en bikini's. Corrigerend omdat de stof daarvan meestal een stuk steviger is in het algemeen en rond de buik een paar laagjes stof, wat fijn is met aquajoggen.
Bikiki's voor de flaneerdagen, want ik heb een kort bovenlijf en lange benen, een goede bikini staat gewoon stukken beter.

Mijn flaneerdagen zijn voorbij :@
Alle reacties Link kopieren
Poezemens84 schreef:
08-11-2019 14:53
Ja vind ik wel een nadeel, mag toch :-)

Oh tuurlijk mag dat, ik zie alleen niet helemaal hoe. :whoops:
Als ik erover nadenk vind ik een badpak aan-/ uittrekken vele malen irritanter. :P
.
Alle reacties Link kopieren
herfstappeltaart schreef:
08-11-2019 15:21
Mijn flaneerdagen zijn voorbij :@

Die van mij zijn al zo lang voorbij dat ik me daar niet zoveel meer van aantrek ;-D
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Ceylon schreef:
08-11-2019 15:35
Die van mij zijn al zo lang voorbij dat ik me daar niet zoveel meer van aantrek ;-D

:-D
Alle reacties Link kopieren
Bikini voor bij huis in de zomer
Badpak als ik ga zwemmen (baantjes)
Een kus is een indruk, die met nadruk vraagt om een herdruk
Alle reacties Link kopieren
Bikini voor op vakantie of een dagje strand / zwembad / achtertuin in de zomer.

Banenzwemmen in zwempak.
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Alle reacties Link kopieren
ClumsyNinja schreef:
08-11-2019 15:02
Absoluut een badpak. Ik zie ook echt nooit iemand banenzwemmen met een bikini; dat lijkt me onhandig en ook een tikje ongemakkelijk.
Grappig, hier zwemt zeker de helft van de banenzwemmers in bikini, ikzelf ook.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
jooppie schreef:
08-11-2019 14:42
Ik zeg: tankini :lightbulb:
Smakeloos!!!!
jouw leven is een keuze
Alle reacties Link kopieren
IBIopviva schreef:
08-11-2019 18:40
Grappig, hier zwemt zeker de helft van de banenzwemmers in bikini, ikzelf ook.
Je hebt baanzwemmenen baanzwemmen.

Ik zwem baan in een behoorlijk hoog tempo. "Echt sporten" zeg maar....

Rest van het zwembad hangen de dames hoofdzakelijk aan de rand en kabbelen al kletsend af en toe een baantje heen en weer.

In bikini.....

Ik heb toch echt een badpak
Ga m'n cupmaat niet noemen. Genoeg PB's gehad. Maar ik overstijg de E van TO.
jouw leven is een keuze
Zelf heb ik altijd een badpak aan als ik baantjes ga zwemmen. Dat is functioneel (want een badpak verschuift niet, bijvoorbeeld). Adidas heeft hele leuke kleurtjes. Naar het strand draag ik uiteraard altijd bikini’s, omdat ik dat mooier vind en omdat ik bruin wil worden. Ik gebruik een badpak en een bikini dus voor totaal andere doeleinden. Daarom zou ik in jouw geval een badpak aanschaffen.
Alle reacties Link kopieren
2east schreef:
08-11-2019 20:11
Je hebt baanzwemmenen baanzwemmen.

Ik zwem baan in een behoorlijk hoog tempo. "Echt sporten" zeg maar....

Rest van het zwembad hangen de dames hoofdzakelijk aan de rand en kabbelen al kletsend af en toe een baantje heen en weer.

In bikini.....

Ik heb toch echt een badpak
Ga m'n cupmaat niet noemen. Genoeg PB's gehad. Maar ik overstijg de E van TO.

Hier hangen mannetjes met zwembrillen aan de rand te smoezen, en af en toe duiken ze even onder water om rond te loeren. 8-.
Ik ga daar mooi niet meer zwemmen, in bikini niet en in badpak niet.
.
Alle reacties Link kopieren
2east schreef:
08-11-2019 20:11
Je hebt baanzwemmenen baanzwemmen.

Ik zwem baan in een behoorlijk hoog tempo. "Echt sporten" zeg maar....

Rest van het zwembad hangen de dames hoofdzakelijk aan de rand en kabbelen al kletsend af en toe een baantje heen en weer.

In bikini.....

Ik heb toch echt een badpak
Ga m'n cupmaat niet noemen. Genoeg PB's gehad. Maar ik overstijg de E van TO.
Ik doe natuurlijk ook aan het "echte sporten". Altijd op wedstrijdzwemmen gezeten, ik zwem ook in mijn eentje dus babbel niet, klets niet en doe niet aan rondhangen in een zwembad. Maar toch in bikini en ik ben echt de enige niet in "mijn" zwembad.
Juist de dames die de vaart erin hebben zwemmen in bikini.
Bijzonder dat dat zo verschilt per zwembad he. Wellicht is het zelfs een lokaal iets?
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Met dank aan jullie ga ik eens kijken voor een badpak!
Om de een of andere reden dacht ik dat je voor het een of het ander kiest. Dus of een bikini en daar in zonnen én zwemmen dus.
Of een badpak.

Terwijl je ook voor andere sporten aparte kleding hebt en ook niet in je spijkerbroek staat haha.

Dus een badpak voor het banenzwemmen en van de zomer een bikini! Thanks allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven