Gezondheid alle pijlers

Hechting los verstandakies

08-11-2019 17:28 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik heb vanochtend mijn verstandskies laten trekken. Thuis aangekomen heb ik het watje eruit gehaald. Maar het bloedde wel door. Uiteindelijk toch maar een nieuw watje erop gedaan, en na 45 min toen ik het watje wilde verwijderen zag ik dat de hechting er uit is gegaan. Waarschijnlijk door het watje. Nu is de tandartspraktijk gesloten, en kaakchirurg ook.

Kan het kwaad dat de hechting eruit is?
Alle reacties Link kopieren
Zo lang het niet bloed zou ik het lekker aankijken. Bij twijfel even de HAP bellen.
.
Alle reacties Link kopieren
Heeft de tandarts geen bandje aanstaan met welk noodnummer je kunt bellen?

Bloed het nog steeds hard?
Alle reacties Link kopieren
kaartje1 schreef:
08-11-2019 17:31
Heeft de tandarts geen bandje aanstaan met welk noodnummer je kunt bellen?

Bloed het nog steeds hard?
Niet veel, kleine beetjes
Alle reacties Link kopieren
Bij mij werd niet gehecht. Ik moest zorgen dat de bloedprop er in bleef.
Alle reacties Link kopieren
Dubbel.
Alle reacties Link kopieren
ikbentuub schreef:
08-11-2019 17:35
Niet veel, kleine beetjes
Dat is vast een goed teken. Maar medisch advies mag hier niet.
Alle reacties Link kopieren
Bij mij is het nooit gehecht. Goed schoonhouden. Zorgen dat er geen etensresten inkomen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het ook een x zonder hechtingen gedaan omdat ik die eerder vervelend vond.
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat veel mensen zonder hechtingen af konden, maar dat zegt natuurlijk niks over de grootte van het gat in TO’s mond. Feit is dat ze wél een hechting had en dat die er eerder uit is dan de bedoeling was.
.
Alle reacties Link kopieren
Hechten doen ze alleen bij een verse wond, is de hechting er uit gevallen dan is dat maar zo, het heelt wat minder mooi maar is geen reden tot paniek. Dit is in zijn algemeenheid he.
Alle reacties Link kopieren
Anoniem262821034 schreef:
08-11-2019 18:55
Leuk dat veel mensen zonder hechtingen af konden, maar dat zegt natuurlijk niks over de grootte van het gat in TO’s mond. Feit is dat ze wél een hechting had en dat die er eerder uit is dan de bedoeling was.
Bel je tandarts! Hoe moeten wij dit nu weten? :fortune:

De ervaringen van anderen heb je ook niks aan blijkt uit je liefdevolle reactie. Zeur niet en bel de (vervangende spoed) tandarts.

Bij mijn weten werken ze met oplosbare hechtingen en is het de bedoeling dat ze oplossen. Maar dit wil je niet horen. Dus ie bovenstaande (6)

Oow sorry, dacht dat die reactie van to was.

Ik zou de tandarts bellen mocht je zo twijfelen.
Alle reacties Link kopieren
Gele_Suikerspin schreef:
08-11-2019 19:29
Bel je tandarts! Hoe moeten wij dit nu weten? :fortune:

De ervaringen van anderen heb je ook niks aan blijkt uit je liefdevolle reactie. Zeur niet en bel de (vervangende spoed) tandarts.

Bij mijn weten werken ze met oplosbare hechtingen en is het de bedoeling dat ze oplossen. Maar dit wil je niet horen. Dus ie bovenstaande (6)

Oow sorry, dacht dat die reactie van to was.

Ik zou de tandarts bellen mocht je zo twijfelen.

Huh dat is creatief lezen als je denkt dat ik TO was. :biggrin:

Ik ben veel stommer joh. Ik heb destijds zelf de hechting eruit geknipt omdat m’n wang mee gehecht bleek te zijn, dat zat niet zo lekker. :P
.
Medisch advies vragen mag hier niet dus bel een tandarts. Ook s avonds is er één bereikbaar.
Bel de dienstdoende tandarts. Staat op het bandje als je je tandarts belt e/o op de website.
Alle reacties Link kopieren
Een lange tijd geleden werd een verstandskies eruit gesneden (nog voordat hij erdoor kwam) en dat werd gehecht. Dat was zelfverterende hechting. Het pijnlijke zachte tandvlees werd op den duur hard en minder pijnlijk. Door het trekken was er een spleet ontstaan, die na enige tijd kleiner werd en verdween.

Deze behandeling wordt volgens mij doorgaans door de kaakchirurg gedaan; echter, in mijn geval, deed mijn tandarts dat.

Een deel van de hechtingen lieten op een gegeven moment los, en het genas. Daarmee was de kous af.
World of Warcraft: Legion

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven