Entertainment alle pijlers

The Voice of Holland seizoen 10

08-11-2019 19:46 2890 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kijk je mee? Gezellig!
Afbeelding
enn wijzigde dit bericht op 08-11-2019 20:00
41.90% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Betty_Slocombe schreef:
08-11-2019 20:45
Volgens dubieuze bronnen: ernstige ziekte+oudste beroep ter wereld.
Op de radio hoorde ik ook dat er een handgemeen was geweest. Maar goed wat er van waar is......
Nu al reclame?!
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
08-11-2019 20:48
Haaaaaaai!
Goeie timing.....reclame.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Billy_Mean schreef:
08-11-2019 20:49
Leuk, weer een ouder nummer !
Dat wel maar weinig zwart en rock en wel een hoop disco met zwarte indianen streepjes en rockabilly kapsels.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
08-11-2019 20:49
Goeie timing.....reclame.
Hahahaha, ja, dat dacht ik nou ook. Pff, wat een timing.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
blauwe_emmer schreef:
08-11-2019 20:49
Op de radio hoorde ik ook dat er een handgemeen was geweest. Maar goed wat er van waar is......
Ik hoop dat Anouk hem een flinke hengst verkocht heeft en ik hoop vooral dat de camera's draaiden. En dat het filmpje vervolgens uitlekt.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
blauwe_emmer schreef:
08-11-2019 20:49
Op de radio hoorde ik ook dat er een handgemeen was geweest. Maar goed wat er van waar is......
Als iemand, met wie ik moet werken, van die leeftijd dat tegen mij zegt dan volgt er ook een handgemeen. En dan begin ik.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Enn schreef:
08-11-2019 20:50
Dat wel maar weinig zwart en rock en wel een hoop disco met zwarte indianen streepjes en rockabilly kapsels.
Ik heb blaasontsteking en kan niet te hard lachen.
Maar ik kreeg beeldvorming en...😂😂
Beau?
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
08-11-2019 20:49
Wat heeeeeeeeerlijk! Geen Wendy! Programma is nu al 100000000 keer leuker dan vorig jaar!
Ik vind Wendy stom maar Chantal ook. Maar ik ben blij dat Wendy weg is.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik ben sowieso altijd voor anouk.
Alle reacties Link kopieren
Billy_Mean schreef:
08-11-2019 20:53
Ik ben sowieso altijd voor anouk.
Ik ook. Wat ze ook doet.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
08-11-2019 20:52
Ik hoop dat Anouk hem een flinke hengst verkocht heeft en ik hoop vooral dat de camera's draaiden. En dat het filmpje vervolgens uitlekt.
Ja dat hoop ik ook.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Wat er ook gebeurt.
Ik hartje Anouk.
En oh, ook Waylon. Ik ga de 29e naar zijn concert :heart:
Licht uit.
Zelfspot aan.
Alle reacties Link kopieren
Moh!
Ik vind dit echt malligheid, beste mensen.
Alle reacties Link kopieren
Leuk nummer en best leuk gezongen. Maar waarom hebben die knullen van die gekke indianenstrepen op hun gezicht?
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
She's a maniac :heart:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Of heb ik een traumatisch verhaal gemist?
Alle reacties Link kopieren
Tickel schreef:
08-11-2019 20:52
Als iemand, met wie ik moet werken, van die leeftijd dat tegen mij zegt dan volgt er ook een handgemeen. En dan begin ik.
Ik ook, zeker bij zo’n onbeschaamde ettertje.
Alle reacties Link kopieren
blauwe_emmer schreef:
08-11-2019 20:49
Op de radio hoorde ik ook dat er een handgemeen was geweest. Maar goed wat er van waar is......
Arme lil kleine :rofl:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Leuk gedaan maar een beetje tam, eentonig
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
fashionvictim schreef:
08-11-2019 20:59
Leuk nummer en best leuk gezongen. Maar waarom hebben die knullen van die gekke indianenstrepen op hun gezicht?
Dat vinden ze heel hip.
Alle reacties Link kopieren
Oh, die drummer vind ik wel tof!
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die jongens zo leuk.
nouschi wijzigde dit bericht op 08-11-2019 21:02
7.69% gewijzigd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven