Entertainment alle pijlers

The Voice of Holland seizoen 10

08-11-2019 19:46 2890 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kijk je mee? Gezellig!
Afbeelding
enn wijzigde dit bericht op 08-11-2019 20:00
41.90% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ah, Anouk vindt het ook verwarrend.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
charlottew88 schreef:
08-11-2019 21:49
Ja ik vind dat lief en aardig zijn omdat je vrouw bent zo irritant. Ik ben niet altijd lief en aardig en kijk regelmatig nors niks mis mee vind ik.
Oh die memo heb ik ook gemist. Moet dat ja, als vrouw?
Leuk voor op tuinfeest.
Alle reacties Link kopieren
Haha go opa en oma!
Alle reacties Link kopieren
Oma kan gelijk aan de beademing
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Gatekeeper* schreef:
08-11-2019 22:13
Leuk voor op tuinfeest.
Opa en oma zijn vast in te huren.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Bloes schreef:
08-11-2019 22:09
Dit is de Antiliaanse broer van Ali B!
Gekruist met Juvat.
Alle reacties Link kopieren
Nee! Alweer reclame?!
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
Gatekeeper* schreef:
08-11-2019 22:13
Leuk voor op tuinfeest.
Met een fles wijn in mn mik op een zomeravond, vind ik dit inderdaad ook wel leuk.
Nuchter op de bank in november iets minder.
anoniem_119974 wijzigde dit bericht op 08-11-2019 22:15
1.10% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Tis toch schandalig. Een programma wat zonder reclame max 40 minuten duurt rekken tot 2 uur
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
S0LEIL schreef:
08-11-2019 22:13
Gekruist met Juvat.

Jaah hij deed mij ook denken aan Juvat, leuke jongen maar iets te druk, hij komt vast niet door de battles heen.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
S0LEIL schreef:
08-11-2019 22:13
Haha go opa en oma!
De heupen van oma waren een beetje strak🤣
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Tickel schreef:
08-11-2019 22:14
Tis toch schandalig. Een programma wat zonder reclame max 40 minuten duurt rekken tot 2 uur
Vanaf volgende week, tot de liveshows maar kijken op Videoland.
Voorheen begonnen we trouwens ook wel eens om 21:00 met kijken. Dan zetten we het op opnemen en dan halverwege beginnen met kijken, kan je de reclames doorspoelen.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
suzyqfive schreef:
08-11-2019 22:17
Vanaf volgende week, tot de liveshows maar kijken op Videoland.
Voorheen begonnen we trouwens ook wel eens om 21:00 met kijken. Dan zetten we het op opnemen en dan halverwege beginnen met kijken, kan je de reclames doorspoelen.
Ik heb/kan dat niet met mijn tv en abbo
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Tickel schreef:
08-11-2019 22:14
Tis toch schandalig. Een programma wat zonder reclame max 40 minuten duurt rekken tot 2 uur
Man zegt ; sjees kan je dit niet gewoon terug kijken? Dan sla je de reclames over.
Is even stil en zegt dan: oh nee dat kan niet want dan mis je het getik op het forum.

Klopt!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
S0LEIL schreef:
08-11-2019 22:12
Oh die memo heb ik ook gemist. Moet dat ja, als vrouw?
Wat mij betreft niet :biggrin:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
S0LEIL schreef:
08-11-2019 22:13
Gekruist met Juvat.
Ja :proud:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Enn schreef:
08-11-2019 22:19
Man zegt ; sjees kan je dit niet gewoon terug kijken? Dan sla je de reclames over.
Is even stil en zegt dan: oh nee dat kan niet want dan mis je het getik op het forum.

Klopt!
:rofl:
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Enn schreef:
08-11-2019 22:19
Man zegt ; sjees kan je dit niet gewoon terug kijken? Dan sla je de reclames over.
Is even stil en zegt dan: oh nee dat kan niet want dan mis je het getik op het forum.

Klopt!
:proud:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Calimero :rofl:
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
Deze is al geweest toch?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ze lijkt op Amalia
Alle reacties Link kopieren
Zebra123 schreef:
08-11-2019 22:26
Ze lijkt op Amalia

Mocht Amalia willen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ze lijkt een beetje op Amalia
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ja hier hou ik van!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven