Zaterdagmorgentopic!!!

09-11-2019 10:04 118 berichten
Hallo allen,

Ik ben een beetje laat, want ik lag zo lekker. ;-)
Maar goed. beter laat dan nooit. Heb de afgelopen twee weken verzuimd, dus het is wel weer eens tijd.

Er staat nu al een ruime week een pot verf smachtend te wachten om geopend te worden en uitgesmeerd en ik denk dat het vandaag de dag is dat dat gaat gebeuren. Ik snap er niets van, ben zo nieuwsgierig naar het resultaat, maar heb er niets aan gedaan, dus klaar met lummelen nou, het is in een uurtje gebeurt, als ik een beetje doorstoom.
Mocht ik daarna nog helemaal in the mood zijn, dan verf ik ook nog eventjes het keukenraam, dan kan ik morgen het laatste vouwgordijntje ophangen, het beroemde schilderij en dan gelijk de plantenhanger die er ook alweer een tijdje ligt en dan.....dan... ben ik klaaaaar, wiehoeoeoeoe!!!! :cheer2:

En jullie, wat gaan jullie allemaal doen vandaag? Schuilend voor de regen op de bank hangen of toch maar iets ondernemen? Bij oma en opa op bezoek of naar een kerstmarkt met oma en opa of lekker een boswandeling met uhhhh... nou ja, ben benieuwd naar de verhalen en grootse en meeslepende plannen. Laat maar doorkomen. :-D
Alle reacties Link kopieren
Ik had je al gemist cateau!
Veel succes met schilderen straks.

Hier staat de naaimachine klaar om dit weekend het een en ander te maken.
Zo’n leuke ideetjes gezien op Pinterest!
Verder bereikbaarheidsdienst, dus blijf vooral in en om het huis.
Gisteren al veel gedaan, dus vandaag iets rustiger. Mijn ramen moeten nodig gewassen worden (vooral buitenkant) en dat ga ik vanmiddag doen. Het is hier droog en vanmiddag komt het zonnetje erbij als het goed is. Dan eerst de heleboel buiten aanvegen, want daar ligt nog veel zand van de nieuwe tuinbestrating. En vanavond komt mijn vader eten, heb gisteren een grote pan hachee gemaakt en dat eet hij nooit sinds hij alleen is, dus gisteren uitgenodigd.
anoniem_206443 wijzigde dit bericht op 09-11-2019 10:10
2.95% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Rustig wakker worden en ontbijten.
Zo wat huishoudelijke klusjes doen.
Vanmiddag het bos in met hond en kinderen
Een kus is een indruk, die met nadruk vraagt om een herdruk
drominique schreef:
09-11-2019 10:09
Ik had je al gemist cateau!
Veel succes met schilderen straks.

Hier staat de naaimachine klaar om dit weekend het een en ander te maken.
Zo’n leuke ideetjes gezien op Pinterest!
Verder bereikbaarheidsdienst, dus blijf vooral in en om het huis.
Dankjewel! :D

Worden het kleren die je gaat maken? Leuk, bezig op de naaimachine.
Die van mij staat al heel lang niets te doen en eigenlijk snap ik niet waarom, want het geeft heel veel voldoening om zelf iets te maken en het is zo'n heerlijk rustgevend klusje.
Alle reacties Link kopieren
ik heb mijn eerste werkweek erop zitten bij mijn nieuwe baan! dus lekker uitrusten!
Nu ontbijten bij het warenhuis met de korte naam in rode hoofdletters. met mijn dochters en een vriendinnetje die is blijven logeren gisteren.

Fijne dag allemaal!!
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Goede morgen: wat zijn jou plannen Cateau?

Ik lig nu even op de bank met een beenblessure (krukken) en keelontsteking. Ik heb wel gewerkt deze week en ik ben moe. Ik ga lekker voor de buis hangen en tussendoor wat klusjes doen zoals de was, bed verschonen, kattenbak en even wat dingen bij de buren afleveren. Ik zie wel hoe ver ik kom want na wat lopen of staan ben ik snel moe...ongemerkt doe je heel veel dingen normaliter lopend en staand denk alleen al aan douchen, haar, make-up, aankleden, huishouden, boodschappen, even bij iemand langs, ..etc. Ik moet het een beetje verdelen en heb gelukkig morgen ook nog.

Ik woon best afgelegen tegen het bos aan en nu merk je pas wat doet wanneer je minder mobiel bent.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
friezinnetje2014 schreef:
09-11-2019 10:09
Gisteren al veel gedaan, dus vandaag iets rustiger. Mijn ramen moeten nodig gewassen worden (vooral buitenkant) en dat ga ik vanmiddag doen. Het is hier droog en vanmiddag komt het zonnetje erbij als het goed is. Dan eerst de heleboel buiten aanvegen, want daar ligt nog veel zand van de nieuwe tuinbestrating. En vanavond komt mijn vader eten, heb gisteren een grote pan hachee gemaakt en dat eet hij nooit sinds hij alleen is, dus gisteren uitgenodigd.
Da's wel lekker relaxed, een beetje in en om het huis vogelen, ook dat kan veel voldoening geven.

Gezellig, je vader aan tafel. Maakt me een beetje weemoedig. :)

Fijne dag!
mama-inge schreef:
09-11-2019 10:10
Rustig wakker worden en ontbijten.
Zo wat huishoudelijke klusjes doen.
Vanmiddag het bos in met hond en kinderen
Ga je naar een echt bos of naar een groot stadspark? Het is beide heerlijk hoor, gewoon benieuwd.
Goedemorgen Cateautje! Ik heb jouw zaterdagmorgen topics gemist!
En voor alle anderen; ook een hele goede morgen!

Ik heb sinds vanochtend snert staan in de slowcooker. Dus dat eten we vanavond. Eigenlijk voor vandaag niet heel veel op de planning. Vanmiddag een rondje door het bos misschien.
daenerys79 schreef:
09-11-2019 10:12
ik heb mijn eerste werkweek erop zitten bij mijn nieuwe baan! dus lekker uitrusten!
Nu ontbijten bij het warenhuis met de korte naam in rode hoofdletters. met mijn dochters en een vriendinnetje die is blijven logeren gisteren.

Fijne dag allemaal!!
Heb je het een beetje naar je zin op je nieuwe plek?

Eet smakelijk en veel plezier gewenst. :)
viva-amber schreef:
09-11-2019 10:13
Goede morgen: wat zijn jou plannen Cateau?

Ik lig nu even op de bank met een beenblessure (krukken) en keelontsteking. Ik heb wel gewerkt deze week en ik ben moe. Ik ga lekker voor de buis hangen en tussendoor wat klusjes doen zoals de was, bed verschonen, kattenbak en even wat dingen bij de buren afleveren. Ik zie wel hoe ver ik kom want na wat lopen of staan ben ik snel moe...ongemerkt doe je heel veel dingen normaliter lopend en staand denk alleen al aan douchen, haar, make-up, aankleden, huishouden, boodschappen, even bij iemand langs, ..etc. Ik moet het een beetje verdelen en heb gelukkig morgen ook nog.

Ik woon best afgelegen tegen het bos aan en nu merk je pas wat doet wanneer je minder mobiel bent.
Zie OP!

Van harte beterschap en maak je niet te druk, het huis komt wel.

Fijne dag!
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
09-11-2019 10:15
Ga je naar een echt bos of naar een groot stadspark? Het is beide heerlijk hoor, gewoon benieuwd.
Echt bos, straat uit en we staan in het bos, niet heel groot maar je kunt er met de kinderen en hond wel een uurtje rondstruinen
En er zit een zandvlakte bij, heerlijk om te spelen en hond kan er haar energie kwijt.
We wonen in Drenthe
Een kus is een indruk, die met nadruk vraagt om een herdruk
Alle reacties Link kopieren
Ga je de kleur verven waar je het op het forum over hebt gehad?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
leolux schreef:
09-11-2019 10:16
Goedemorgen Cateautje! Ik heb jouw zaterdagmorgen topics gemist!
En voor alle anderen; ook een hele goede morgen!

Ik heb sinds vanochtend snert staan in de slowcooker. Dus dat eten we vanavond. Eigenlijk voor vandaag niet heel veel op de planning. Vanmiddag een rondje door het bos misschien.
Goedemorgen Leolux!

Oeh, ik kom vanavond een bakkie soep bij je eten. ;-)

Het bos is op z'n mooist nu, dus zou het zeker doen.

Geniet van je dag! :redrose:
Goedemorgen!
Deze ochtend wat opruimen in huis.
Ik had deze week mijn nieuwe matras binnengekregen, dus ik zat nog met mijn oude matras. Vanmorgen eindelijk weg kunnen brengen naar de stort.
Nu verder wat opruimen en dadelijk een middagje naar de Efteling. Het is hier prachtig weer dus dat scheelt :)
mama-inge schreef:
09-11-2019 10:20
Echt bos, straat uit en we staan in het bos, niet heel groot maar je kunt er met de kinderen en hond wel een uurtje rondstruinen
En er zit een zandvlakte bij, heerlijk om te spelen en hond kan er haar energie kwijt.
We wonen in Drenthe
Heerrlijk! Je zal wel mooi wonen dan, in ieder geval in een gezond luchtklimaat.

Geniet van je dag! :puppy:
Alle reacties Link kopieren
Werkelijk alles loopt hier mis/anders dan gepland.
Zou vandaag een niks doen dagje hebben maar helaas. We moeten naar carpet right voor uitkiezen ander zeil want wat as donderdag gelegd zou worden is er niet.
We zouden morgen op visite gaan maar omdat mijn man momenteel niet kan auto rijden (lange stukken) wegens pijn gaat dat niet door. Nu willen ze hierheen komen en het huis is zeg maar niet visite klaar.
Dus ik moet vanmiddag de hele benedenverdieping opruimen/schoonmaken enz. En boodschappen doen en bedenken wat we morgen gaan eten.
Vanavond naar het theater. We hebben nog geen akkoord gegeven om morgen langs te komen maar ik vind dat we daar moeilijk onderuit kunnen komen.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
viva-amber schreef:
09-11-2019 10:20
Ga je de kleur verven waar je het op het forum over hebt gehad?
Ja, Fluweel der aarde. :) Als dat het niet wordt, dan weet ik het niet meer.
Alle reacties Link kopieren
Hier geen grote plannen voor vandaag. Eerder deze week had ik het plan om vandaag de trein te pakken voor een dagje stad in een ander deel van NL, maar ik vind het weer te troosteloos.

Dus straks maar de boodschappen doen, wat op mijn muziekinstrument spelen, tv kijken en uitgebreid douchen. Gisteren heb ik al vrij intensief gesport, dus vandaag is voor herstel :). En misschien aan het begin van de avond nog even naar de sauna?
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Kwebbeltje91 schreef:
09-11-2019 10:22
Goedemorgen!
Deze ochtend wat opruimen in huis.
Ik had deze week mijn nieuwe matras binnengekregen, dus ik zat nog met mijn oude matras. Vanmorgen eindelijk weg kunnen brengen naar de stort.
Nu verder wat opruimen en dadelijk een middagje naar de Efteling. Het is hier prachtig weer dus dat scheelt :)
Slaap je er een beetje lekker op of moet je nog wennen?

Een dagje Efteling is altijd leuk. :D

Mooie dag! :sun:
Alle reacties Link kopieren
Hey Cateau, pot opentrekken en gaan! Roeren. En dan kwasten verzamelen. Wegwerpschoonmaakdoekjes klaarleggen en als alles klaarligt, eerst een kop thee en dan van start. Ik verf altijd zonder afplakken, vandaar de doekjes.

Ik heb rijstepap opstaan en ga straks een wandeling maken in het bos met mijn vriend. Op de terugweg verzinnen we wat te eten en nemen dat mee. We komen vast nog wel een kringloopwinkel tegen, gaan we even snuffelen. En daarna thuis in een warm bad zweven. Een (bord)spelletje samen staat ook op het programma.

Nu zit ik in de tuin met 3 van de 4 katten. Ik heb een jonge dwaze kat van 6 maanden die niet zo atletisch is, daar wil ik een oogje ophouden. Bladeren opvegen vond hij geweldig, hij nam een duik ik de berg bladeren en ontdekte dat het nat was, hahaha.
Cateautje schreef:
09-11-2019 10:21
Goedemorgen Leolux!

Oeh, ik kom vanavond een bakkie soep bij je eten. ;-)

Het bos is op z'n mooist nu, dus zou het zeker doen.

Geniet van je dag! :redrose:
Oh dat lijkt me echt oprecht gezellig. Maar dan moet je wel helemaal naar Noord Oost Friesland komen.

Wij wonen dicht bij Lauwersoog en het bos is daar prachtig. En meestal eindigen we een boswandeling dan met kibbelvis* op de haven. Maandag maar weer balansen. :rofl:

* peuter noemt kibbeling kibbelvis en ik vind het zo'n leuk en schattig woord.
IBIopviva schreef:
09-11-2019 10:23
Werkelijk alles loopt hier mis/anders dan gepland.
Zou vandaag een niks doen dagje hebben maar helaas. We moeten naar carpet right voor uitkiezen ander zeil want wat as donderdag gelegd zou worden is er niet.
We zouden morgen op visite gaan maar omdat mijn man momenteel niet kan auto rijden (lange stukken) wegens pijn gaat dat niet door. Nu willen ze hierheen komen en het huis is zeg maar niet visite klaar.
Dus ik moet vanmiddag de hele benedenverdieping opruimen/schoonmaken enz. En boodschappen doen en bedenken wat we morgen gaan eten.
Vanavond naar het theater. We hebben nog geen akkoord gegeven om morgen langs te komen maar ik vind dat we daar moeilijk onderuit kunnen komen.
Dat wordt een drukke dag voor je en dan moet je ook nog de rust hebben en uitgerust zijn voor het theater, pfoei, heftig.
Toch wens ik je een mooie dag, in de hoop dat je je prioriteiten op een rijtje zult hebben en niet ineens aan de grote schoonmaak gaat, het is maar visite, geen koninklijk bezoek. ;-)
malibu82 schreef:
09-11-2019 10:24
Hier geen grote plannen voor vandaag. Eerder deze week had ik het plan om vandaag de trein te pakken voor een dagje stad in een ander deel van NL, maar ik vind het weer te troosteloos.

Dus straks maar de boodschappen doen, wat op mijn muziekinstrument spelen, tv kijken en uitgebreid douchen. Gisteren heb ik al vrij intensief gesport, dus vandaag is voor herstel :). En misschien aan het begin van de avond nog even naar de sauna?
Heb je de buienradar bekeken voor die stad? Het is niet overal troosteloos hoor, er zijn ook delen van het land waar het goed toeven is vandaag.

Geniet van je dag en van je muziek. :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven