Gevoelens voor collega

08-11-2019 20:58 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds een half jaar gevoelens voor een collega op de afdeling. Het begon bij onschuldig flirten maar we hebben inmiddels al gezoend enzo op kantoor. Voor hem is het alleen sex, omdat hij thuis gewoon een vrouw en kinderen heeft. Ik weet dat het stom is en dat je van getrouwde mannen moet afblijven, maar stiekem zijn we allemaal roofdieren. Hij zei na de laatste keer dat hij het niet meer durft. Ouch dat was pijnlijk om te horen! En tja ik kan natuurlijk niets anders doen dan accepteren, want ik kan bot gezegd alleen maar zijn neukstaaf krijgen. Ik kan me moeilijk concentreren op werk. Het liefst hoop ik dat ik een berichtje van hem krijg. Ik voel me zo verloren..

Wat moet ik doen?

Heb je ooit sex met een collega gehad?

Totaal aantal stemmen: 88

Ja (35%)
Nee (52%)
Nee, maar zou ik wel spannend vinden. (13%)
Ja, ik heb wel eens seks gehad met een collega maar waren beiden single.

Het advies voor jou:
Hem lekker met rust laten, hij heeft een vrouw en kinderen. :-?
Voor adviezen kan je ook gewoon één van de andere topics lezen met precies dezelfde strekking.
Alle reacties Link kopieren
Someonenew schreef:
08-11-2019 22:25
Ja, ik heb wel eens seks gehad met een collega maar waren beiden single.

Het advies voor jou:
Hem lekker met rust laten, hij heeft een vrouw en kinderen. :-?
Ik nam nooit het initiatief, maar kan ook geen nee zeggen. Ik ben zo verliefd op hem..
Alle reacties Link kopieren
Ik herken dit wel, al beleefde ik het iets anders. Ik had ooit tijdens een relatie gevoelens voor een collega. Uiteindelijk stopte ik met de relatie. Daarna 'gezellig' samen geweest met collega. Daarna werd deze afstandelijk en veranderde de dynamiek tussen ons.

Omdat we naast collega's ook een soort van vrienden waren, vond ik het heel lastig. Uiteindelijk heb ik ervoor gekozen om afstand te bewaren en zijn we alsnog hele goede collega's en zelfs weer vrienden.

Je hebt hier waarschijnlijk helemaal niks aan, maar ik wilde het toch even delen.

In jouw geval zou ik de collega met rust laten.. Als de liefde niet wederzijds is en jij als spannend uitstapje wordt gezien, moet je je denk ik afvragen of dit het voor je is.
Alle reacties Link kopieren
Dus jij bent het roofdier?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Nou, eis seks en dreig het anders aan zijn vrouw te melden hè, roofdier
Alle reacties Link kopieren
Je bedoelt dat jij een Neanderthaler bent en geen controle over jezelf hebt of zo? Of wat bedoel je met 'dat je een roofdier bent'? (Spreek eens voor jezelf zeg!)
Alle reacties Link kopieren
BlaZoo schreef:
09-11-2019 07:18
Nou, eis seks en dreig het anders aan zijn vrouw te melden hè, roofdier
Waar slaat dit op?
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
09-11-2019 07:14
Dus jij bent het roofdier?
Ook mensen zijn niet monogaam.
Alle reacties Link kopieren
Mij is hetzelfde overkomen, een doffe ellende..

Ook al voel je je nu ellendig, NIKS meer met deze man doen. Houd afstand van hem!!!!!
De gevoelens ebben vanzelf na een tijdje weer weg en dan kijk je er vast anders naar...

Bovendien, erg tricky.... het kan uitlekken hè. .... wat gebeurt er dan met zijn huwelijk en op het werk?! Dan is de ramp pas echt compleet. ....

Laat hem links liggen en ga door met je leven !
Chubby87 schreef:
09-11-2019 07:31
Ook mensen zijn niet monogaam.
Heerlijk, dat excuus om met een getrouwde man het bed in te duiken. Zeg je dat ook als je een vaste relatie hebt en jouw man neukt met een ander?
Alle reacties Link kopieren
Maud*de*Braose schreef:
09-11-2019 07:51
Heerlijk, dat excuus om met een getrouwde man het bed in te duiken. Zeg je dat ook als je een vaste relatie hebt en jouw man neukt met een ander?
Dit is geen excuus.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel kort wat gehad met een collega, maar we waren beide single.

Ik zou hem vergeten en niet meer afspreken. Het klinkt alsof je alleen leuk bent voor de seks, hij gaat zijn vrouw niet verlaten. Jij hebt eigen keuze en jij hebt dus ook de macht om dit te stoppen, je bent geen willoos slachtoffer.
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Chubby87 schreef:
09-11-2019 07:30
Waar slaat dit op?
Je wil seks, je hebt een drukmiddel en je hebt een excuus (roofdier). Dus wat wil je nog meer?
Chubby87 schreef:
09-11-2019 07:31
Ook mensen zijn niet monogaam.
Wat zeur je dan? Go for it
Alle reacties Link kopieren
As we speak heb ik seks met een collega. Beiden getrouwd, beiden niet trots op wat we doen. Maar het is zo vele vele vele malen beter dan wat we thuis in bed aantreffen.
FitsSprits schreef:
09-11-2019 09:31
As we speak heb ik seks met een collega. Beiden getrouwd, beiden niet trots op wat we doen. Maar het is zo vele vele vele malen beter dan wat we thuis in bed aantreffen.
Goede seks als je intussen een bericht op een forum zet :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Jij bent niet getrouwd met zijn vrouw, hij wel. Dus in mijn ogen is hij de grote bedrieger. Mede daarom zou ik echt op hem afknappen. Hoe kun je gek zijn op een mens dat een ander mens zo vreselijk bedriegt?
Alle reacties Link kopieren
Vraag me af waar de discussie precies over moet gaan? Over dat het een collega is of omdat hij getrouwd is.

Maar volgens mij is hij heel duidelijk geweest, hij wil niet meer. Hij kiest voor zijn vrouw. Voor jou heel vervelend, maar die keuze zul je moeten respecteren en accepteren door hem met rust te laten. Verliefdheid ebt uiteindelijk wel weg.
Chiwe schreef:
09-11-2019 09:45
die keuze zul je moeten respecteren en accepteren door hem met rust te laten.
Ze moet niks. Behalve poepen en belasting betalen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vaker gezoend met collega’s toen ik jong was, of zij hadden een relatie of ik.
Nu zou ik dat nooit meer doen. Mijn relatie is veel te belangrijk voor me. En ik heb er geen behoefte aan.
BlaZoo schreef:
09-11-2019 09:53
Ze moet niks. Behalve poepen en belasting betalen.
En plassen
Alle reacties Link kopieren
Frenky1983 schreef:
09-11-2019 10:05
En plassen
Ademhalen lijkt me ook nog wel belangrijk
Chiwe schreef:
09-11-2019 10:09
Ademhalen lijkt me ook nog wel belangrijk
Klopt en drinken 😂😂😂

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven