Onveilig seks gehad maar niet zwanger.

09-11-2019 02:47 73 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend is vaak in mij klaargekomen maar ben niet zwanger? Hoe dan? Na zoveelste keer...
Alle reacties Link kopieren
Tsja, misschien is hij gewoon onvruchtbaar.
Maar daar zou ik niet op vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Wil je zwanger raken dan?
Dat kan best even duren hoor. Ik was na het stoppen met de pil na 13 maanden zwanger en dat schijnt nog niet eens zo'n lange periode te zijn.
Asjemenou!
(L. de Leeuw, 1972)
Anaal?
Misschien niet op het goede moment gedaan of misschien ben je onvruchtbaar, of hij, of allebei. Is het de bedoeling om zwanger te worden dan?
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik geen pil etc. Ja was eigelijk wel de bedoeling zwanger raken...
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het eens aan een gynaecoloog vragen...
Openvragen schreef:
09-11-2019 11:56
Ik gebruik geen pil etc. Ja was eigelijk wel de bedoeling zwanger raken...
Dan heb je toch geen onveilige seks? Althans, niet in de gangbare definitie.
Je zit dan ook denk ik in de verkeerde pijler!
Alle reacties Link kopieren
Hoe dan, gewoon, niet raak, verkeerde timing, verkeerd zaad, verkeerde eitjes etc.

Wij hebben de afgelopen 7 jaar ook maar 1 kind geproduceerd.
Ik zou de vraag in de 'zwanger' pijler stellen.
Alle reacties Link kopieren
Het gaat niet om heel vaak maar om het juiste moment.
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
Ja oke, ja sorry heb geen enig ervaring was ook mijn eerste keer etc en vroeg het me af.. 😳
Alle reacties Link kopieren
Het duurt vaak een tijdje vooraleer je zwanger bent. Je weet wanneer je vruchtbaar bent, neem ik aan? Hoelang zijn jullie al aan het proberen?
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Openvragen schreef:
09-11-2019 13:10
Ja oke, ja sorry heb geen enig ervaring was ook mijn eerste keer etc en vroeg het me af.. 😳
Misschien moet je je er dan toch eens in verdiepen...
Alle reacties Link kopieren
doornroosje9 schreef:
09-11-2019 13:12
Het duurt vaak een tijdje vooraleer je zwanger bent. Je weet wanneer je vruchtbaar bent, neem ik aan? Hoelang zijn jullie al aan het proberen?
.

Al 2 maanden zijn we bezig, ja ik weet wanneer ik vruchtbaar ben
Alle reacties Link kopieren
2 maanden is echt heel kort, de meeste vrouwen doen er langer over om zwanger te raken helaas. Check de zwangerschapspeiler hier even voor topics van andere dames die bezig zijn zwanger te worden.
Drink water. Get sunlight. You're basically a houseplant with more complicated emotions.
Alle reacties Link kopieren
Openvragen schreef:
09-11-2019 13:10
Ja oke, ja sorry heb geen enig ervaring was ook mijn eerste keer etc en vroeg het me af.. 😳
Je eerste keer op Viva mag ik hopen dat je bedoelt?
Openvragen schreef:
09-11-2019 13:28
.

Al 2 maanden zijn we bezig, ja ik weet wanneer ik vruchtbaar ben
Niet lullig bedoeld, maar ik denk dat je je even in moet lezen hoe het allemaal werkt. Daarnaast is twee maanden heel erg kort.
Alle reacties Link kopieren
2 maanden is inderdaad kort. 80% van de stellen wordt binnen 1 jaar zwanger. Sommige mensen na 1 maand, andere na 12 maanden. Allebei normaal. Gewoon blijven proberen.
Alle reacties Link kopieren
2 maanden is niets. Probeer het een jaar.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Nog 1 vraagje he, ik heb echt zwangerschap symtomen gehad maar heb vaak de test gedaan en is niet posetief of niet op een goedewijze uitgevoerd... of heel gek kun je alsnog achter komen later dat je zwanger bent? We zijn nu dan wel 3 maanden verder. Mijn man woont in Turkije en ga 01-01 ook emigeren.

(Sorry voor mijn vragen alles is de eerste keer en dus wil ik veel weten te komen 🤭)
Alle reacties Link kopieren
aikidoka schreef:
09-11-2019 13:37
2 maanden is inderdaad kort. 80% van de stellen wordt binnen 1 jaar zwanger. Sommige mensen na 1 maand, andere na 12 maanden. Allebei normaal. Gewoon blijven proberen.
Ja vandaar heb een vriendin en die was al snel zwanger
Alle reacties Link kopieren
Ljubavi schreef:
09-11-2019 13:34
Je eerste keer op Viva mag ik hopen dat je bedoelt?
Dat ook..
Alle reacties Link kopieren
Want lees dat sommige inderdaad sneller zwanger worden, of pas later achterkwamen dat ze opeens zwanger waren...
Alle reacties Link kopieren
Openvragen schreef:
09-11-2019 13:40
Nog 1 vraagje he, ik heb echt zwangerschap symtomen gehad maar heb vaak de test gedaan en is niet posetief of niet op een goedewijze uitgevoerd... of heel gek kun je alsnog achter komen later dat je zwanger bent? We zijn nu dan wel 3 maanden verder. Mijn man woont in Turkije en ga 01-01 ook emigeren.

(Sorry voor mijn vragen alles is de eerste keer en dus wil ik veel weten te komen 🤭)
Je kan jezelf 'wijsmaken' dat je zwangerschapssymptomen hebt. Dus als je maar hard genoeg hoopt, merkt je altijd wel iets.

Maar zoals de anderen al zeggen, twee maanden is echt heel kort! Geen paniek en blijven proberen.
Life is short. Eat dessert first.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven