Haat reacties Bridget Maasland op Instagram

10-11-2019 22:19 2971 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag las ik meerdere artikelen op nu.nl dat Bridget Maasland een relatie heeft met Andre Hazes.

Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.

Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.

Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.

Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..

Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.

Waarom??
Alle reacties Link kopieren
Aspeciësist schreef:
10-11-2019 23:19
En waar maak jij je druk om?

Jij maakt je zo te zien druk. Niet ik.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-11-2019 13:42
Reden: Ongepast
99.53% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Aspeciësist schreef:
10-11-2019 23:08
[...]


Ben jij zelf ooit bedonderd? Je klinkt wel erg boos, waarom maakt dit je zo boos?
Je kan natuurlijk wel zeggen dat het je allemaal niet boeit, maar je wil Bridget toch graag kwetsen door haar lelijk te noemen etc. Waarom?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-11-2019 13:42
Reden: Quote verwijderd
11.49% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
VGM1980 schreef:
10-11-2019 23:22
Jij maakt je zo te zien druk. Niet ik.
Jij volgt hun sociale media. Niet ik.
Ik denk dat het voor Monique uiteindelijk beter is dat zij en André uit elkaar zijn want dan is er duidelijkheid. Al die stress elke keer omdat er relatieproblemen zijn lijkt mij vreselijk. Ik hoop voor haar dat ze op termijn een leuke man tegenkom waarmee ze het door haar gewenste gezinsleven krijgt.

Wat Bridget betreft vind ik het bijzonder dat ze, toen zij en haar ex Bram uit elkaar gingen, aangaf dat het lastig is als je allebei in een andere levensfase zit. Iemand van 35 leek haar mooi. Bram is ouder dan André, zou ze haar eigen woorden vergeten zijn?

Trouwens opvallend dat Bridget en André pas sinds een week contact hebben, volgens Bridget, maar Bridget twee weken geleden al een ketting met zijn naam droeg :facepalm: Aanvulling: hoorde bij de VIP-uitnodiging maar waarom dan de foto ervan verwijderen? Ik denk toch dat de tijdlijn niet helemaal klopt.
anoniem_63b7127a8d3a0 wijzigde dit bericht op 10-11-2019 23:32
9.64% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
linnylow schreef:
10-11-2019 22:41
En ik vind ook erg opvallend dat als een oudere vrouw een jongere man heeft er zo gedaan wordt , terwijl mannen ook niet zo behandelt worden als ze voor een jonger iemand gaan vind ik dat vrouwen net zo goed dat recht hebben .
Had ik nog niet eens aan gedacht!
Maar dan is Bridget dus feministisch bezig, goed voor alle vrouwen :cheer2:
Toch vind ook ik het een aparte combi.
Ik heb ook weinig geloof in een langdurig sprookje oid.
Sjulia schreef:
10-11-2019 23:27
Ben jij zelf ooit bedonderd? Je klinkt wel erg boos, waarom maakt dit je zo boos?
Je kan natuurlijk wel zeggen dat het je allemaal niet boeit, maar je wil Bridget toch graag kwetsen door haar lelijk te noemen etc. Waarom?
Je reageert op de verkeerde
Alle reacties Link kopieren
SallySpectra* schreef:
10-11-2019 23:31
Je reageert op de verkeerde
Gefixt, thnx!
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-11-2019 13:42
Reden: Ongepast
99.46% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Aspeciësist schreef:
10-11-2019 23:34
[...]
Alleen omdat ik haar niet uitscheld betekent het niet dat ik het wel een aantrekkelijke vrouw vind.

Jammer dat je niet oprecht wil antwoorden.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-11-2019 13:43
Reden: Quote verwijderd
49.27% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
appelientjex schreef:
10-11-2019 22:41
Je gaat toch niet iemand die je helemaal niet kent uitschelden?
Je gaat wel tegen iemand die je helemaal niet kent lieve dingen zeggen?
En nou is het afgelopen!
linnylow schreef:
10-11-2019 22:41
En ik vind ook erg opvallend dat als een oudere vrouw een jongere man heeft er zo gedaan wordt , terwijl mannen ook niet zo behandelt worden als ze voor een jonger iemand gaan vind ik dat vrouwen net zo goed dat recht hebben .
Inderdaad. Over Tiësto hoor je niemand en PJR en hoe heet ze ook alweer ook alleen maar omdat het van die aparte lui zijn.
Aspeciësist schreef:
10-11-2019 23:34
[...]
Je reageert erg agressief en overgevoelig. Ben je altijd zo agressief en overgevoelig? Of alleen als het gaat om BN-ers die je nog hebt ontmoet? :popcorn:
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-11-2019 13:43
Reden: Quote verwijderd
45.91% gewijzigd
nbk schreef:
10-11-2019 23:37
Je gaat wel tegen iemand die je helemaal niet kent lieve dingen zeggen?
Nou ja, de meeste mensen kunnen wel een hart onder de riem gebruiken, al komt het van een onbekende. Iemand uitschelden brengt weinig goeds teweeg, althans zo denk ik erover.
Alle reacties Link kopieren
nbk schreef:
10-11-2019 23:37
Je gaat wel tegen iemand die je helemaal niet kent lieve dingen zeggen?
Nee, net zo goed niet. Ik niet.

Alleen schelden is toch van een wat andere orde dan ‘sterkte’ (oid)?!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Je zult maar BN’er zijn, of wannabe BN’er. Kennelijk hebben die haatzaaiers geen benul van dat er een echt mens met echte gevoelens achter zo’n account zit.
Alle reacties Link kopieren
MinkeDeWit schreef:
10-11-2019 23:44
Je zult maar BN’er zijn, of wannabe BN’er. Kennelijk hebben die haatzaaiers geen benul van dat er een echt mens met echte gevoelens achter zo’n account zit.
Ik denk dat de meeste kwade reacties een blijk van empathie zijn, voor slachtoffer Monique. Solidair zijn met haar. Heel eerlijk, ik oordeel ook wel meteen over Bridget. En die Hazes. En ik vond het ook meteen sneu voor Monique. We leven nu wel in een tijdperk waarbij je alles moet delen op social media, dit is erbij in gekropen. En het is ook de groepdruk waardoor de reacties steeds erger worden, het meedoen. Zoals bij hooligans. Maar die extreme woede zo uiten op Instagram en in dit soort gevallen soms zelfs tot doodsbedreigingen aan toe, is echt wel een groot teken van emotie regulatie probleem. Misschien kan een rechter het beste al deze mensen therapie opdringen.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-11-2019 13:44
Reden: Ongepast
98.92% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Aspeciësist schreef:
11-11-2019 00:09
[...]
Ik snap die haat nooit als iemand je niks
Misdaan heeft en je iemand dus ook niet in het echt kent ... Waarom dan zo hard voor iemand....

Als ik mensen niet mag dan is dat nooit zonder een reden ... Misschien is ze in het privé leven juist een hele leuke vrouw als je haar gekend zou hebben ...
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-11-2019 13:45
Reden: Quote verwijderd
26.68% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
10-11-2019 23:55
Ik denk dat de meeste kwade reacties een blijk van empathie zijn, voor slachtoffer Monique. Solidair zijn met haar. Heel eerlijk, ik oordeel ook wel meteen over Bridget. En die Hazes. En ik vond het ook meteen sneu voor Monique. We leven nu wel in een tijdperk waarbij je alles moet delen op social media, dit is erbij in gekropen. En het is ook de groepdruk waardoor de reacties steeds erger worden, het meedoen. Zoals bij hooligans. Maar die extreme woede zo uiten op Instagram en in dit soort gevallen soms zelfs tot doodsbedreigingen aan toe, is echt wel een groot teken van emotie regulatie probleem. Misschien kan een rechter het beste al deze mensen therapie opdringen.

Die Monique begint als 37 jarige een relatie met een 21 jarige opkomende artiest. Is er iemand hier die dacht dat dat 'voor altijd' zou zijn?
Ah joh, hoogstwaarschijnlijk is het alweer over voor het goed en wel wat is. Zo gaat het toch meestal? Bridget heeft best een track record op dat gebied.
linnylow schreef:
11-11-2019 00:22
Ik snap die haat nooit als iemand je niks
Misdaan heeft en je iemand dus ook niet in het echt kent ... Waarom dan zo hard voor iemand....

Als ik mensen niet mag dan is dat nooit zonder een reden ... Misschien is ze in het privé leven juist een hele leuke vrouw als je haar gekend zou hebben ...
En zelfs dan ga ik ze niet uitschelden op social media.
Alle reacties Link kopieren
julius schreef:
11-11-2019 00:23
Die Monique begint als 37 jarige een relatie met een 21 jarige opkomende artiest. Is er iemand hier die dacht dat dat 'voor altijd' zou zijn?
Ik denk ook niet dat er hier iemand is die gelooft dat zijn nieuwe relatie wel stand zal houden.
Alle reacties Link kopieren
SallySpectra* schreef:
11-11-2019 00:26
En zelfs dan ga ik ze niet uitschelden op social media.
Behalve als diegene een andere mening heeft dan jij.
Alle reacties Link kopieren
julius schreef:
11-11-2019 00:23
Die Monique begint als 37 jarige een relatie met een 21 jarige opkomende artiest. Is er iemand hier die dacht dat dat 'voor altijd' zou zijn?
Monique zelf blijkbaar wel.
Wij zijn er niet bijgewerkt dus je weet niet wat er gebeurd is maar als Andre het heeft uitgemaakt met Miniek voor Bridget dan vind ik Bridget toch wel een hele foute vrouw dat ze er voor zorgt dat een relatie kapot gaat waarbij een jong kind is betrokken.

Dan mag ze 10ox vrijgezel zijn en Andre de vreendganger maar vreemdgaan kan je ook alleen maar als andere vrouern zich beschikbaar opstellen.

Ik vraag mij wel af wat die Bridget in Andre ziet. Ik vind het maar een over het paard getild gozertje uit een aso familie. Ze kan wel beter krijgen volgens mij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven