Uitgerekend 1 t/m 15 juli 2020

25-10-2019 11:07 322 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdKindjeUitgerekendEchoGeslacht
Trisch322e1 julimeisje
Sunshine1992271e5 julijongen
Purrie87321e7 julimeisje
Giganormous343e9 julijongen
roze-roos281e15 julimeisje

IWI :redrose:
Innerpeace :rose:
trisch wijzigde dit bericht op 15-04-2020 21:01
97.10% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het wat ongepast na het berichtje van IWI maar ik heb een mooi kloppend hartje gezien. Volgende week dinsdag weer een echo
@innerpeace: ik snap dat dat zo voelt, maar dat hoeft echt niet hoor. Juist mooi om te lezen dat er ook positieve dingen gebeuren, dat geeft weer hoop voor de toekomst! Fijn dat je een mooi kloppend hartje hebt gezien, veel geluk!

Liefs
Alle reacties Link kopieren
Innerpeace wat super fijn dat je een mooi kloppend hartje hebt gezien!
Alle reacties Link kopieren
Hier gelukkig ook een kloppend hartje gezien vandaag. Van te voren was ik weer mega zenuwachtig, toen ik daar weer in de stoel lag kwamen er allemaal nare herinneringen naar boven van vroegere echo’s die niet goed waren en toen moest de gyn ook nog even zoeken naar het hartje, maar gelukkig was die er. Enorme opluchting. Over anderhalve week mag ik weer.
Alle reacties Link kopieren
Sunshine heel veel succes morgen!!!
Alle reacties Link kopieren
Innerpeace fijn dat alles goed was en dat je zo snel weer een echo hebt! Leuk!

Trisch fijn dat jij ook een kloppend hartje heb gehoord. Kan me voorstellen dat het heel spannend is. En fijn dat je over 1.5 week al weer terug mag.

Sunshine veel succes morgen! Laat je ons weten hoe het is gegaan?
Alle reacties Link kopieren
Succes sunshine!
Alle reacties Link kopieren
Ook hier een kloppend hartje gezien! :heart: zo blij! Was wel heel spannend want ze kon hem moeilijk vinden omdat mijn baarmoeder gekanteld ligt. Ik krijg 27-11 weer een echo dus dat is wel heel fijn
Alle reacties Link kopieren
Sunshine kan me voorstellen dat je heel blij was! Super leuk!

Het is jouw eerste echo toch? Hoe was het? Lijkt me heel bijzonder.

Over twee weken weer, dat is snel. Leuk!
Alle reacties Link kopieren
Fijn! Weer een kloppend hartje! ❤️
Alle reacties Link kopieren
Roze roos ja klopt was de eerste echo. Heel gek en heel bijzonder. Ben heel blij dat omdat het even duurde voordat ze het had gevonden en merkte dat ik toch wel gespannen was dat ze voorstelde nog 1 extra echo te doen voor de termijnecho.
Alle reacties Link kopieren
Wauw wat mooi dames! 3 kloppende harjes :heart:

Kan ook niet wachten op de echo! Maakt het toch wat meer echt denk ik dan. En hopen dat alles goed is uiteraard.

@roze roos: ik heb ook al even vluchtig naar de zorgverzekering gekeken, vind het ook lastig :roll: Binnenkort maar even rustig voor gaan zitten. Ben jij er al uit?

Zojuist moeders voor moeders langs geweest, mooie dikke streep die er meteen op knalde! Maandag starten.
Alle reacties Link kopieren
Sunshine1992 schreef:
13-11-2019 11:53
Ook hier een kloppend hartje gezien! :heart: zo blij! Was wel heel spannend want ze kon hem moeilijk vinden omdat mijn baarmoeder gekanteld ligt. Ik krijg 27-11 weer een echo dus dat is wel heel fijn

Wat fijn meis! :yes:
Alle reacties Link kopieren
Wat goed dat jij ook meedoet aan Mvm
purrie! Wanneer is jouw echo gepland? Dan zet ik het in de tabel!
Alle reacties Link kopieren
Purrie ik ben er nog niet helemaal uit qua zorgverzekering vind het lastig om het echt goed te vergelijken. Gelukkig hebben we nog even voordat de beslissing gemaakt moet worden.

Wat goed om te zien dat er zo veel mensen mee doen met mvm! Ga van het weekend nog een zwangerschapstest doen en me dan ook aanmelden.
Alle reacties Link kopieren
Goede avond Dames,
Hoe gaat het met iedereen? Leuke weekend plannen?

Ik heb eigenlijk maar weinig zwangerschaps kwaaltjes, behalve dat ik hele domme dingen aan het doen ben; eten aan laten koken, auto sleutels op werk laten liggen, in de verkeerde bus stappen, dingen weg gooien die niet weg mogen enz. Daarnaast ben ik de hele dag afgeleid en kan bijna aan niets anders denken.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd dames!

Als het oké is klets ik ook graag mee.

@Trisch, aangezien wij elkaar kennen roep vooral als je het niet oke vind als ik mee schrijf! Ik deel jouw mening dat ons vorige groepje zo onwijs tof is. Vandaar dat ik ging kijken of er weer een groepje was. Maar als dat niet goed of veilig voelt dan hou ik me natuurlijk terzijde.

Ik ben 33 jaar. Ik ben inmiddels 5+3 zwanger van ons tweede kindje. Op 28-11 heb ik de eerste echo. Aankomende maandag ga ik mijn vk bellen om de echo te vervroegen.

Ik vind het nog steeds een beetje lastig om te geloven dat ik weer zwanger ben. Ik ben 14 maanden geleden bevallen van ons eerste dochtertje. Om haar te mogen krijgen zijn we 2,5 jaar bezig geweest om zwanger te worden. Geen enkele zwangerschap. Uiteindelijk de goedkeuring voor IUI gekregen. Alles was geregeld. Zelf wilde ik graag een HSG om te kijken of alles doorgankelijk was. Die dus ook gehad. Daarna zou de IUI van start gaan met de eerst volgende cyclus. Alleen die kwam niet, zwanger van ons dochtertje! 4 dagen na de HSG dus zwanger geworden.

Nu weer terug naar het ziekenhuis geweest. Wederom een HSG gekregen op mijn verzoek en dit keer in de 2e ronde na HSG zwanger. We kunnen het zelf nog moeilijk geloven dat het ons nu hopelijk zó snel al gegund is
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met de mooie echo’s en MissChesire met je zwangerschap!

Hier gaat alles z’n gangetje, maar de tijd gaat zooooo langzaam. Die echo lijkt maar niet dichterbij te komen. Qua kwaaltjes het meest last van misselijkheid/weinig eetlust. Daardoor ruim een kilo afgevallen. Maar goed, dat komt in de komende maanden vast weer goed.

Morgen (en waarschijnlijk de komende weken) staat bij ons in het teken van Sinterklaas. Naar de intocht en ‘s avonds schoen zetten. Hopelijk is het weer een beetje ok. Ik vond het vandaag echt weer naar koud!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met je zwangerschap misschesire. Fijn dat het nu dan wel snel is gelukt!

Hier alles wel Oke. Begin wel steeds misselijker te worden en meer dingen die ik altijd graag at krijg ik er niet meer in. Daardoor vind ik het lastig om daarin een nieuwe balans te vinden wat wel gaat.

Verder moet ik helaas werken het weekend dus weinig spannends
Alle reacties Link kopieren
Welkom misschesire en gefeliciteerd! Wat fijn dat het nu zo snel raak is💕

@ trisch: ik heb 25 november de eerste echo!

@giganourmous: zo herkenbaar dat wachten op de echo! Tijd gaat zo langzaam. Of zullen we ongeduldig zijn :-D

@rozeroos: moet wel lachen om jouw zwangerschapsdementie :rofl: . Was even bang dat het bij mij ook begon toen ik van de week Mn pincode kwijt was maar het lijkt mee te vallen haha.

Ik ben vooral erg moe, ik sleep mezelf echt door Mn werkdag heen en stort dan thuis meteen neer op de bank. Misselijkheid komt met vlagen, met name als ik een tijdje niet heb gegeten. Verder enorm pijnlijke borsten.

Komen jullie je werkdag een beetje door? Merk wel dat ik daar echt veel moeite mee heb.
Alle reacties Link kopieren
MissCherise welkom! Gefeliciteerd met je zwangerschap. Leuk toch dat het nu zo snel gaat, het lichaam blijft vol wonderen zitten.

Giganormous het wachtbankje duurde lang, maar dit duurt ook lang! Leuk dat jullie naar de intocht gaan om de Sint te verwelkomen. Zullen spannende dagen zijn voor je kinderen.
Balen dat je zo misselijk bent en weinig eetlust hebt. Zal vast de komende maanden goed komen, maar dat maakt het nu niet minder vervelend.

Sunshine vervelen dat je ook zo misselijk bent.

Purrie gelukkig kan ik ook wel om mijn zwangerschap dementie lachen :rofl: mijn vriend helpt me gelukkig om alles weer op te lossen. Hij vraagt een paar keer dag of alles goed gaat en of ik alles nog bij me heb. Zonder te klagen haalt hij me op vreemde plekken op (verkeerde bus), rijdt naar me toe met mijn reserve sleutel of gaat boodschappen doen om nieuw eten te halen. Ben wel benieuwd hoe lang ik dit blijf houden...
Vervelend dat je zo moe bent! Heb je een lichamelijk zware baan? Ik ben ook wel een beetje moe en kan me heel slecht concentreren op werk, laatste half uur zit ik echt met de klok mee te tellen.
Alle reacties Link kopieren
Zojuist een afspraak gemaakt voor mijn eerste echo, 2 december. Dus moet nog 2 weken wachten :whistle:
Alle reacties Link kopieren
Spannend rozeroos! En wat duurt dat lang he :bonk: Ik vandaag precies over een week :hyper:

Ik ben inmiddels 2 zwangerschapsbroeken rijker, vond het zonde om nog een normale broek(maar dan een maat groter) te kopen terwijl er geen ontkomen aan is aan een zwangerschapsbroek :facepalm: .

Overigens liep er in de winkel een mevrouw rond van een kraamhulp organisatie. Zij vertelde dat je je tegelijk bij de verloskundige ook bij de kraamhulp kan aanmelden. Zit volgens haar mega vol. Vind dat wel een beetje vroeg of niet? Iemand van jullie dit al gedaan?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb me wel alvast aangemeld voor kraamzorg. Bij de tweede hadden we wat langer gewacht, en toen was onze eerste keuze al vol (en een aantal anderen ook). Zal toeval zijn, maar ik vond de kraamhulp bij de tweede een stuk minder en had halverwege nog een wissel en die we daarna hadden was echt niet prettig (hebben we ook niet terug laten komen).

Zorgverzekering moet ik nog even induiken. Vergoeding van eigen bijdrage van de kraamzorg is belangrijk en verder bijv. vergoeding voor kolf en lactatiekundige enzo.
Alle reacties Link kopieren
@purrie ik herken dat wel die vermoeidheid. Werken voelt echt zwaarder dan voorheen.
Ah al zwangerschapsbroeken gekocht. Mijn broeken beginnen meer te knellen dus denk dat ik die volgende week eens Ga kopen.

Kraamzorg heb ik nog niet naar gekeken. Weet ook nog niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Wij zijn thuis best wel op ons zelf en zie er best een beetje tegen op om dan 1 week lange iemand hele dagen in huis te hebben. Hoe denken jullie daar over?

@rozeroos dat duurt nog even je echo. Knap dat je zo lang kan wachten hoor!

Hier wordt de misselijkheid erger. Heb nu gembercapsules gekocht en dat haalt de scherpe randjes er wel iets af dus dat is wel fijn maar het blijft erg vermoeiend om me zo te voelen. Vind het ook lastig om naar de omgeving te spelen dat alles goed gaat terwijl ik me heel beroerd voel.. hoe gaan jullie daar mee om of hebben jullie het al verteld aan je omgeving?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven