Dingen waarvan je niet begrijpt dat ze belangrijk zijn

17-11-2019 12:46 708 berichten
Voor andere mensen, dan. Soms hoor of lees je iets waardoor je je ineens afvraagt: ligt het aan mij dat dit me niets kan schelen? Waarom vinden andere mensen het zo belangrijk? Ben ik nou gek, zijn zij dat?

Geen diepzinnig topic, dit.
Sierkussens. Snap ik niets van, vooral niet als ze per se bijpassend moeten zijn.
Sinterklaassurprises. Dat je hier leest dat iemand helemaal teleurgesteld is dat haar kind een cadeau in een versierde schoenendoos krijgt, terwijl zij met haar kind 3 dagen met papier maché een viool heeft geknutseld.
Kleding in laagjes en dat mensen daar bewust over nadenken.
Alle reacties Link kopieren
Gestreken beddengoed. Het is donker, ik slaap, ik heb mijn ogen dicht of ik heb geen oog voor mijn beddengoed omdat er interessantere dingen aan de hand zijn. Voor wie zou je het strijken?
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Collega van mij windt zich er enorm over op dat veel van haar Facebookvrienden nooit reageren op haar foto's (dit zijn altijd selfies). Eens in de zoveel tijd komt ze op FB dan ook verkondigen dat ze 'grote schoonmaak' komt houden, en mensen gaat verwijderen.

Snap daar echt niks van.
You don't have to fit into the format
Handdoeken met lichte kleuren. Want dan kun je beter zien dat ze schoon zijn. Wellicht in een hotel, maar voor zover ik weet poept er bij mij thuis niemand op haar handdoek.
Sowieso de kleur van een handdoek. De stof en de dikte zijn veel interessanter.
Betty_Slocombe schreef:
17-11-2019 12:48
Sierkussens. Snap ik niets van, vooral niet als ze per se bijpassend moeten zijn.
Sinterklaassurprises. Dat je hier leest dat iemand helemaal teleurgesteld is dat haar kind een cadeau in een versierde schoenendoos krijgt, terwijl zij met haar kind 3 dagen met papier maché een viool heeft geknutseld.
Kleding in laagjes en dat mensen daar bewust over nadenken.

Kleding in laagjes =overgang.
Ik moet altijd iets aan of uit kunnen trekken want mijn innerlijke thermostaat is stuk. Het is of dát, of mijn collega's bevriezen omdat ik alle ramen openzet.
Dat je huis opgeruimd en schoon moet zijn. Snap ik helemaal niets van!
Tja, er zijn zaken aan de gang in het land waar ik de ballen van snap.
Zoals bijvoorbeeld die enorm grote antiabortusdemonstratie, dan denk ik bij mezelf, waar bemoeien jullie je mee, als je zelf 12 kinderen op de wereld wenst te zetten, be my guest, maar laat een ander met andere keuzes in haar waarde.
Er wordt sowieso veel teveel gezeken over van alles en nog wat, niets is goed in dit land en dat terwijl we in één van de meest vrijdenkende landen leven ter wereld wordt de bevolking steeds nukkiger, preutser, puriteinser, mopperiger en ontevredener.
Nogmaals, snap er de ballen van.
Alle reacties Link kopieren
Sabeltandcavia schreef:
17-11-2019 12:50
Gestreken beddengoed. Het is donker, ik slaap, ik heb mijn ogen dicht of ik heb geen oog voor mijn beddengoed omdat er interessantere dingen aan de hand zijn. Voor wie zou je het strijken?
Deze! En idem voor zakdoeken en ondergoed.
.
Alle reacties Link kopieren
Sabeltandcavia schreef:
17-11-2019 12:50
Gestreken beddengoed. Het is donker, ik slaap, ik heb mijn ogen dicht of ik heb geen oog voor mijn beddengoed omdat er interessantere dingen aan de hand zijn. Voor wie zou je het strijken?
Dit. Maar gestreken theedoeken interesseren me ook 0.0.
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Alle reacties Link kopieren
Sabeltandcavia schreef:
17-11-2019 12:50
Gestreken beddengoed. Het is donker, ik slaap, ik heb mijn ogen dicht of ik heb geen oog voor mijn beddengoed omdat er interessantere dingen aan de hand zijn. Voor wie zou je het strijken?
Dit.
Alle reacties Link kopieren
Lotte35 schreef:
17-11-2019 12:51
Collega van mij windt zich er enorm over op dat veel van haar Facebookvrienden nooit reageren op haar foto's (dit zijn altijd selfies). Eens in de zoveel tijd komt ze op FB dan ook verkondigen dat ze 'grote schoonmaak' komt houden, en mensen gaat verwijderen.

Snap daar echt niks van.
Dit ook.
Op werk:

Wat iemand in het weekend heeft gedaan, hoe het met je gaat, of je wel of niet koffie haalt, waar je die en die dag werkt, welke politieke partij je stemt, enz.
Alle reacties Link kopieren
Betty_Slocombe schreef:
17-11-2019 12:53
Handdoeken met lichte kleuren. Want dan kun je beter zien dat ze schoon zijn. Wellicht in een hotel, maar voor zover ik weet poept er bij mij thuis niemand op haar handdoek.
Sowieso de kleur van een handdoek. De stof en de dikte zijn veel interessanter.
En dit.
Alle reacties Link kopieren
Slanke mensen die (erg) balen dat ze een kilo zijn aangekomen.

Nagels die zijn afgebroken.
Cateautje schreef:
17-11-2019 12:59
Tja, er zijn zaken aan de gang in het land waar ik de ballen van snap.
Zoals bijvoorbeeld die enorm grote antiabortusdemonstratie, dan denk ik bij mezelf, waar bemoeien jullie je mee, als je zelf 12 kinderen op de wereld wenst te zetten, be my guest, maar laat een ander met andere keuzes in haar waarde.
Er wordt sowieso veel teveel gezeken over van alles en nog wat, niets is goed in dit land en dat terwijl we in één van de meest vrijdenkende landen leven ter wereld wordt de bevolking steeds nukkiger, preutser, puriteinser, mopperiger en ontevredener.
Nogmaals, snap er de ballen van.
Yes 1000% dit!

+ gestreken beddengoed.
Ik sluit me aan bij de antistrijkbrigade.
Ik heb weleens gehoord dat er mensen zijn die altijd zorgen dat er een volle rol wc-papier in het toilet hangt als er bezoek komt. Want een half gebruikte rol dat geeft geen pas. Of zo. :wtf:
Oh ja en al die gestreken dingen inderdaad....ik zie mijn mama nog voor me, onderbroeken strijken. En theedoeken. En zelfs washandjes en poetsdoeken.
Uberhaubt strijken in het algemeen. Ik strijk nooit iets (dus ook geen kleding) maar misschien ligt dat ook aan de kleding die je draagt.
Dat hier de gereformeerde mensen zo enorm tegen zijn op winkels open op zondag.
Dat verstoort de zondagsrust.

Je hoeft niet naar de supermarkt hoor!!

Ik zeik toch ook niet over dat gesjouw op zondagmorgen voor mijn huis langs als jullie naar de kerk sjokken..
RikM schreef:
17-11-2019 13:03
Ik heb weleens gehoord dat er mensen zijn die altijd zorgen dat er een volle rol wc-papier in het toilet hangt als er bezoek komt. Want een half gebruikte rol dat geeft geen pas. Of zo. :wtf:
Ik ken iemand die het ongepast vind dat ik maandverband en tampons op een plankje in de wc bewaar. Kan ik me ook over verbazen.
Alle reacties Link kopieren
Ik verbaas me over de toenemende belangrijkheid van appgedrag. Daar kan je relatie of bijna-, relatie tegenwoordig ook echt op sneuvelen. Hoe vaak appt iemand, hoe lang blijf je over-en-weer onzin sturen, hoe lang duurt het voor iemand reageert?

Allemaal dingen die ik lastig te begrijpen vind. Druk maken over 'help, hij heeft al vier uur niet gereageerd!' kan ik niet opbrengen. Ik snap niet goed waarom zoveel mensen dat zo hoog op hun eisenlijst hebben staan.
Letsgetlosttonight schreef:
17-11-2019 13:03
Uberhaubt strijken in het algemeen. Ik strijk nooit iets (dus ook geen kleding) maar misschien ligt dat ook aan de kleding die je draagt.
Ik ook nooit, maar eens in de zo veel tijd heb ik iets dat echt kreukt en daar heb ik zo'n handstrijk ding voor. Dus water in zo'n container, ff op warmen, over je kreukerige broek heen en weer verder. Komt eens in het halfjaar voor of zo.
PoesinBoots schreef:
17-11-2019 13:04
Dat hier de gereformeerde mensen zo enorm tegen zijn op winkels open op zondag.
Dat verstoort de zondagsrust.

Je hoeft niet naar de supermarkt hoor!!

Ik zeik toch ook niet over dat gesjouw op zondagmorgen voor mijn huis langs als jullie naar de kerk sjokken..
Daarom ben ik ook blij dat ik niet (meer) in een gereformeerd dorp woon.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven