Vaccinaties in je bil

18-11-2019 15:31 70 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Iedereen,

Misschien een raar vraagje maar worden er tegenwoordig nog vaccinacties gegeven in je bil als je naar het buitenland gaat ?

Of worden deze vaccinaties puur gegeven in arm en bovenbeen ;-)
Dank jullie wel voor jullie hulp
Alle reacties Link kopieren
ach gut, je wilt niet in je blote kont voor de arts staan. Ondergoed wordt gewoon een stukje naar beneden getrokken.

En geloof me, ze hebben echt alles al een keertje gezien
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
stokbootje schreef:
18-11-2019 15:37
Ik wilde antwoord gaan geven, maar als jij zelf geen antwoord wil geven op de vraag waarom, dan laat maar.
Jeetje, wat kinderachtig.
Alle reacties Link kopieren
Hatchi schreef:
18-11-2019 16:05
Wat anders kan het zijn dan een kinky seksleven? Misschien komt ze met een dildo in haar bips aanzetten en vindt ze het wat gênant.
die kan toch wel even (er) uit voor de gelegenheid?
Alle reacties Link kopieren
guppekop schreef:
18-11-2019 16:15
die kan toch wel even (er) uit voor de gelegenheid?
Nee, dat mag niet van haar meester.
ik geef mn bek ook maar een douw
hamerhaai schreef:
18-11-2019 16:09
ach gut, je wilt niet in je blote kont voor de arts staan. Ondergoed wordt gewoon een stukje naar beneden getrokken.

En geloof me, ze hebben echt alles al een keertje gezien
"Het is gewoon net als een elleboog"
Alle reacties Link kopieren
Hatchi schreef:
18-11-2019 16:05
Wat anders kan het zijn dan een kinky seksleven? Misschien komt ze met een dildo in haar bips aanzetten en vindt ze het wat gênant.
Nare ervaringen in het verleden bijvoorbeeld. Een onschuldige of medische aanraking/ huid ontbloten is dan niet meer zo vanzelfsprekend.
Sjulia schreef:
18-11-2019 16:21
Nare ervaringen in het verleden bijvoorbeeld. Een onschuldige of medische aanraking/ huid ontbloten is dan niet meer zo vanzelfsprekend.
"Haha, vanwege prive bezigheden" associeer ik nou niet direct met iets traumatisch.
Alle reacties Link kopieren
Snowpink schreef:
18-11-2019 16:24
"Haha, vanwege prive bezigheden" associeer ik nou niet direct met iets traumatisch.
:-D Daar had ik even overheen gelezen.
Het is je bil, maar je hoeft echt niet in je blote kont te staan hoor.

Ik krijg mijn b12 injectie in mijn bil, maar dan trek ik gewoon mijn broek iets omlaag en dat is voldoende.
gizzmo-returns schreef:
18-11-2019 16:41
Het is je bil, maar je hoeft echt niet in je blote kont te staan hoor.

Ik krijg mijn b12 injectie in mijn bil, maar dan trek ik gewoon mijn broek iets omlaag en dat is voldoende.
Broek als in spijkerbroek. Die trek je dus niet uit, maar trek je ietsjes naar beneden.
Hatchi schreef:
18-11-2019 16:05
Wat anders kan het zijn dan een kinky seksleven? Misschien komt ze met een dildo in haar bips aanzetten en vindt ze het wat gênant.
Ik dacht ook aan een rollenspel met een verpleegstersuniform ofzo. Maar dat ze het “realistisch” willen maken.
Alle reacties Link kopieren
Pas reisvaccinaties gehad en griepprik, beiden in bovenarm. De enige keer dat ik een spuit in mijn bil kreeg was een tetanusinjectie in het ziekenhuis toen ik eens van mijn fiets geflikkerd was en heel mijn kin open lag. En als kind misschien maar daar weet ik niks meer van.
Alle reacties Link kopieren
Snowpink schreef:
18-11-2019 15:44
Lijkt me sterk. de spieren moet ontspannen zijn en staand is dat sowieso niet het geval.

Ik reageer maar even serieus aangezien TO zich zorgen lijkt te maken :P
Hier elke 2 weken vitb12 in de bil. Staand. Leunend op een tafel (of met handen tegen de muur) en op 1 been steunen, prik in de ontspannen bil.
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
Smartweb schreef:
18-11-2019 15:43
Haha, vanwege privé bezigheden laten we het daar op houden.
Met SM bezig? Loop je met blauwe billen?
Alle reacties Link kopieren
Ze heeft zo'n buttplug met een staart eraan in denk ik.
gizzmo-returns schreef:
18-11-2019 16:41
Het is je bil, maar je hoeft echt niet in je blote kont te staan hoor.

Ik krijg mijn b12 injectie in mijn bil, maar dan trek ik gewoon mijn broek iets omlaag en dat is voldoende.
Mijn dochter heeft die in haar arm laten zetten (net de eerste gehad), omdat ze haar billen niet wil laten zien. Armpje is helemaal blauw, dus dat zal wel de reden zijn voor de voorkeursplek. Dat wordt nog wat, ze moet er 2 maanden twee per week.
Alle reacties Link kopieren
Tegenwoordig wordt er volgens vernieuwde protocollen niet meer een intramusculaire injectie in de grote bilspier gezet. Bij een verkeerde plaatsbepaling loop je het risico om in de grote zenuw van de bil te injecteren. Hierdoor kan je het volledige been verlammen. Deze verlamming is ook blijvend. Daarnaast is de hoeveelheid en type medicatie ook plaatsbepalend. Diclofenac bv mag niet in de bovenarm omdat dit middel het nicolau syndroom kan veroorzaken.
elmoni schreef:
18-11-2019 17:36
Tegenwoordig wordt er volgens vernieuwde protocollen niet meer een intramusculaire injectie in de grote bilspier gezet. Bij een verkeerde plaatsbepaling loop je het risico om in de grote zenuw van de bil te injecteren. Hierdoor kan je het volledige been verlammen. Deze verlamming is ook blijvend. Daarnaast is de hoeveelheid en type medicatie ook plaatsbepalend. Diclofenac bv mag niet in de bovenarm omdat dit middel het nicolau syndroom kan veroorzaken.
Een blijvend verlamd been door een reisvaccinatie? Dat is heftig.
Ik heb al mijn vaccinaties in mijn bovenarm gehad (DTP, Buiktyfus en Hepatitis A). Hoe kom je erbij dat die in je bil of bovenbeen gegeven worden?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb aardig wat vaccinaties in mijn gele boekje staan, die waren allemaal in mijn armen.

Ben daarentegen wel eens op vakantie ziek geworden en heb daar ter plekke een injectie gehad. Die was wel in mijn bil. De reden daarvoor weet ik niet (er was een forse taalbarrière), maar het heeft goed geholpen :P
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Misschien is het per land verschillend wat de standaard is qua prikken.
TsumTsum schreef:
18-11-2019 18:17
Misschien is het per land verschillend wat de standaard is qua prikken.
Ja en de ene reisvaccinatie is de andere niet.
Ik mag bijv. niet geinjecteerd worden voor de gele koorts en kan dus niet naar Gambia.
Alle reacties Link kopieren
TsumTsum schreef:
18-11-2019 18:12
Ik heb al mijn vaccinaties in mijn bovenarm gehad (DTP, Buiktyfus en Hepatitis A). Hoe kom je erbij dat die in je bil of bovenbeen gegeven worden?
Uhm... omdat dat gevraagd wordt en er op geantwoord wordt?
conversation = awareness
Lizzy75 schreef:
18-11-2019 15:48
Tetanusprik gehad op deze manier.
Idem: tetanus in de bil.
Snowpink schreef:
18-11-2019 15:51
Ik denk sm en dus striemen of blauwe plekken :idee: :whip:
Dan laat je je toch een weekje niet op je kont slaan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven