Tijdens de seks sla ik dicht

19-11-2019 07:57 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen!

Mijn man en ik zijn inmiddels al weer 7 jaar samen. We hebben samen een kindje en hebben het samen erg leuk en fijn! Ons seksleven is in die 7 jaar iets dat nog altijd moeizaam verloopt. Ik ben eigenlijk bang dat ik daar zelf de grootste oorzaak van ben, maar ik vind het moeilijk om dit op te lossen.

Wat er bij mij gebeurt in bed (of waar dan ook) is dat ik het moeilijk vind om mij te laten gaan. Ik heb zelfs al moeite met hem intiem aan te raken. Ik ben dan nerveus en kan mezelf er moeilijk toe zetten om hem te verwennen. Hij doet dit andersom bij mij wel en dat maakt het gewoon extra stom.

We praten hier wel over, maar ik vind het moeilijk om te bedenken wat ik nu als beste kan gaan doen. Bij mijn vorige relaties had ik dit ook wel, maar een stuk minder. Ik val gemiddeld wat meer op mannen die dominant zijn, mijn huidige man iets dat niet echt. Het lijkt wel alsof dat een verschil maakt.

Wat vinden jullie? Iemand een soortgelijke ervaring die mij misschien kan helpen??

Liefs,

Es.
Misschien eens laten doorverwijzen naar een seksuoloog?
Wat betekent 'laten gaan' precies voor jou?
Veel mensen beseffen niet hoe belangrijk een sexuele match is in een relatie. Als jij een dominante man nodig hebt, en hij is dit niet, gaan jullie geen fijne toekomst hebben samen.
Alle reacties Link kopieren
Misschien kun je hem vertellen dat je graag wilt dat hij aangeeft wat je "moet doen". Op die manier kun je wellicht wat van je verlegenheid kwijtraken en heb je tegelijk het gevoelt dat hij bepaalt - dus dominant is. Probeer het eens uit, misschien bevalt het hem ook wel.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Probeer het eens met een aantal drankjes op.
Misschien is hij een cuckold, dat hij het opwindend vindt om te zien hoe jij genomen wordt door een dominante man.
Weet jouw man dat jij een dominante man in bed wil? Of heb je dat minder rechtstreeks aangegeven? En ben je ook concreet over wat jij daaronder verstaat?

Er lijken mij twee dingen spelen: 1. Jullie lijken elkaars seksuele taal niet te spreken. Als dat al heel lang voortduurt en er is goed over gecommuniceerd dan vraag ik mij af of jullie dat nog gaan leren.

2. Je lijkt in je hoofd te blijven zitten. Dat hebben veel vrouwen, omdat het zeldzaam is dat een vrouw mentaal al goed is opgewarmd als ze dat fysiek is. Daarom wordt er te weinig tijd genomen en dat is niet goed voor de beleving.

Voor veel vrouwen duurt het meer dan een half uur om mentaal ook echt los te komen.

Twee zaken waar je aan kan werken, maar wat niet altijd zal gaan werken. Maar dat weet je pas als je het hebt geprobeerd.
Alle reacties Link kopieren
Je zou kunnen aangeven dat je het prettig vindt als hij de leiding neemt in bed. Probeer het uit en kijk of jij je meer op je gemak voelt. Uiteindelijk blijft praten en uitproberen de key.
Ik herken dit ook wel, maar ik heb dit namelijk alleen in het begin. Voornamelijk omdat je weer moet weten wat je partner lekker vind, en je niet iets verkeerds wil doen.
En idd, met alcohol op ben ik ook veel losser. Maargoed dat is ook wel normaal
Alle reacties Link kopieren
VelvetVolvo schreef:
19-11-2019 11:11
Misschien is hij een cuckold, dat hij het opwindend vindt om te zien hoe jij genomen wordt door een dominante man.
Ja, en misschien is TO lesbisch.

Laat haar eerst maar proberen een oplossing met haar man te vinden.
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
Alle reacties Link kopieren
Essssie schreef:
19-11-2019 07:57
Wat er bij mij gebeurt in bed (of waar dan ook) is dat ik het moeilijk vind om mij te laten gaan. Ik heb zelfs al moeite met hem intiem aan te raken. Ik ben dan nerveus en kan mezelf er moeilijk toe zetten om hem te verwennen. Hij doet dit andersom bij mij wel en dat maakt het gewoon extra stom.

We praten hier wel over, maar ik vind het moeilijk om te bedenken wat ik nu als beste kan gaan doen.
Bedoel je dat je gewoon niet weet waar je hem wilt aanraken? (dat je geen behoefte hebt om hem vast te pakken)
(ik ben een man en ik hoef er niet over na te denken, net zo goed als ik weet dat ik sinaasappels lekker vind)
Of wil je het wel, maar vind het het eng, weet je niet of het mag/ je het goed doet?

In het laatste geval zou je met praten eruit moeten komen, in het eerste geval lijkt mij dat jullie wensen een beetje verschillen.
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
Alle reacties Link kopieren
...........
whateverever wijzigde dit bericht op 20-11-2019 14:25
97.62% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
En als jullie bijv samen douchen en je zeept hem in ? Of als je hem masseert?
Dat zijn dan “ nodige “ aanrakingen die misschien uitnodigen om meer te doen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
En TO wat vind je van de reacties tot nu toe ?
Alle reacties Link kopieren
Tintelfris schreef:
19-11-2019 10:59
Probeer het eens met een aantal drankjes op.
Dit dus niet lam maar een beetje aangeschoten, en probeer dan het standje, on top .... samen naar een hoogtepunt werken.

Maar dan on top op een stoel of bank niet zo zeer bed.

Dan kan hij je eventueel bijsturen waar nodig, en zo kom je ook uit die angst waarin je zit dat je onzeker wordt of je het wel goed doet.
Blijven Communiceren.
Minds are Like Parachutes, they Only Function when open #.
Tintelfris schreef:
19-11-2019 10:59
Probeer het eens met een aantal drankjes op.
Helemaal niet zo’n gekke tip.
Alle reacties Link kopieren
Het antwoord geef je zelf al, je hebt een dominante man nodig die jou aanstuurt. Nu moet je zelf het voortouw nemen en daar heb je moeite mee denk ik. Praat er met hem over. Weet niet of hij cuckold is zoals genoemd, maar dat is voor veel mannen wel een stap te ver. Daar moet je echt heel sterk voor in je schoenen staan denk ik. Vind altijd dat vooral de cuck de echte kerel is in het spel, ook al speelt hij de sissy.
Blomke82 schreef:
20-11-2019 05:11
Het antwoord geef je zelf al, je hebt een dominante man nodig die jou aanstuurt. Nu moet je zelf het voortouw nemen en daar heb je moeite mee denk ik. Praat er met hem over. Weet niet of hij cuckold is zoals genoemd, maar dat is voor veel mannen wel een stap te ver. Daar moet je echt heel sterk voor in je schoenen staan denk ik. Vind altijd dat vooral de cuck de echte kerel is in het spel, ook al speelt hij de sissy.
Die cuckold opmerking kan ik sowieso niet serieus nemen.

Wat wel een interessante vraag is, is waarom ze aansturing nodig heeft. Waar dat vandaan komt. Is dat alleen voorkeur, of meer. Ik schat zo in dat het meer is dan alleen voorkeur. TO lijkt mij geremd, wellicht door opvoeding (helaas krijgen sommige vrouwen in de opvoeding mee dat seks iets vies/onfatsoenlijks is), of door een nare ervaring met seks in het verleden, enz.

Juist daarom is het zo belangrijk om uit je hoofd te kunnen komen. Daar kan drank zoals hierboven geopperd bij helpen, maar dat is naar mijn mening een lapmiddel en ook niet zo handig bij ochtendseks, of als je in de winkel even snel het pashokje in wil duiken bijvoorbeeld. ;)

Mij lijkt het veel belangrijker dat ze samen met haar partner leert hoe ze uit haar hoofd moet komen en seks te beleven vanuit verbinding, waarbij die verbinding ook vastgehouden wordt door aanrakingen, appjes, briefjes, enz gedurende de dag.

Dat zal wel een proces zijn samen, maar die ontdekkingsreis is natuurlijk ook heel leuk om samen te doen. Indien nodig kun je daar ook professionele hulp bij zoeken.

Natuurlijk is het ook fijn als haar man dominanter in bed wordt, maar zoals jij ook zegt: dat zit niet in iedere man. Zonde, want mijn ervaring is dat verreweg de meeste vrouwen graag een dominante man in bed willen. Maar ja, tegenwoordig krijgen mannen ook in de opvoeding een beeld mee van seks wat hen remt in het loslaten van hun seksuele energie.

Beiden zullen daarom zich moeten ontwikkelen. Goede seks kan alleen als je dat samen doet.
Niet alleen bij seks klap je dicht zo te zien
Alle reacties Link kopieren
Maud*de*Braose schreef:
19-11-2019 09:24
Misschien eens laten doorverwijzen naar een seksuoloog?
Lijkt mij altijd het proberen waard ja. Ik ga het eens onderzoeken. Thanx!
Alle reacties Link kopieren
VelvetVolvo schreef:
19-11-2019 10:08
Veel mensen beseffen niet hoe belangrijk een sexuele match is in een relatie. Als jij een dominante man nodig hebt, en hij is dit niet, gaan jullie geen fijne toekomst hebben samen.
Dit is wel heel kort door de bocht. Laat ik duidelijk maken dat ik heel blij ben met mijn man en dat we samen een ontzettend fijn en leuk leven hebben waar aan geluk geen tekort is. Ja, ik vind dat onze intimiteit beter kan, maar als ik de indruk gewekt heb dat mijn man slecht is in bed, dan heb ik een verkeerde indruk achtergelaten. Mijn man laat voor mij eigenlijk niks te wensen over, maar wat het moeizaam maakt is dat hij wat meer initiatief van mij verwacht en dát is waar ik graag aan wil werken. Ik wil niet weglopen voor dit soort problemen, maar er aan werken.
Alle reacties Link kopieren
Bulbul schreef:
19-11-2019 10:54
Misschien kun je hem vertellen dat je graag wilt dat hij aangeeft wat je "moet doen". Op die manier kun je wellicht wat van je verlegenheid kwijtraken en heb je tegelijk het gevoelt dat hij bepaalt - dus dominant is. Probeer het eens uit, misschien bevalt het hem ook wel.
Dank je voor je goede tip! Ik zal het eens bespreekbaar maken. Ik heb wel zoiets al geopperd, maar hij stelt dat hij graag wil voorkomen dat hij een acteursrol gaat aannemen. Maar misschien is dit een mooie middenweg ja :) Thanx!
Alle reacties Link kopieren
VelvetVolvo schreef:
19-11-2019 11:11
Misschien is hij een cuckold, dat hij het opwindend vindt om te zien hoe jij genomen wordt door een dominante man.
Kan wel zijn dat hij dat evt. is, maar dit is niet voor mij weggelegd. Ik heb blijkbaar de indruk gewekt dat mijn man niet goed genoeg is, maar dan slaan we de plank mis. Mijn man is anders dan de dominante mannen die ik heb gehad en dan bedoel ik vooral in bed, want mijn man is bepaald geen mietje. Het probleem ligt ook niet bij hem, maar bij mij. IK vind het moeilijk om naar hem toe fysiek contact te zoeken waardoor het initiatief altijd bij hem ligt. Ik wil daar graag aan werken, maar me laten nemen door een dominante man terwijl mijn man toekijkt is een oplossing? Hoe dan?
Alle reacties Link kopieren
DS1971 schreef:
19-11-2019 13:35
Weet jouw man dat jij een dominante man in bed wil? Of heb je dat minder rechtstreeks aangegeven? En ben je ook concreet over wat jij daaronder verstaat?

Er lijken mij twee dingen spelen: 1. Jullie lijken elkaars seksuele taal niet te spreken. Als dat al heel lang voortduurt en er is goed over gecommuniceerd dan vraag ik mij af of jullie dat nog gaan leren.

2. Je lijkt in je hoofd te blijven zitten. Dat hebben veel vrouwen, omdat het zeldzaam is dat een vrouw mentaal al goed is opgewarmd als ze dat fysiek is. Daarom wordt er te weinig tijd genomen en dat is niet goed voor de beleving.

Voor veel vrouwen duurt het meer dan een half uur om mentaal ook echt los te komen.

Twee zaken waar je aan kan werken, maar wat niet altijd zal gaan werken. Maar dat weet je pas als je het hebt geprobeerd.

We hebben er zeker over gepraat en dat is fijn. We zijn geen gesloten boek voor elkaar. Hij geeft aan dat hij het fijn zou vinden als ik iets meer initiatief toont. Hij heeft het idee dat hij tijdens de seks álles doet en ik kan hem daar niet echt ongelijk in geven. Ik heb aangegeven bij hem dat ik er wel aan wil werken, maar ik zit gewoon met de vraag hoe ik dat moet aanpakken.

1. Dat zou kunnen ja, maar denk dat dit erg per persoon verschilt.
2. Het zit zeker in mijn hoofd ja. Het is een mentale barrière. Ik zal eens kijken wat tijd kan doen :)

Thanx!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven