Onzin klets en zeurtopic part deux

15-11-2019 09:12 3004 berichten
Feest! Happy new topic! :cheer2: :cheer: :puh: B-)



Deel 1 is alweer volgekletst!
Heb je wat leuks te vertellen of te zeuren, wees welkom!!

Link naar het vorige topic: viewtopic.php?f=8&t=444222&p=30045299&start=#p30045299
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 06-05-2020 22:34
48.40% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!
Welkom thuis Rouge, vliegen is inderdaad niks en jetlag helemaal niet. Hopelijk ben je er snel vanaf.

Ik krijg vandaag de goedheiligman op bezoek en waarschijnlijk dus een hoop kinderen erbij. Zal dus wel kapot zijn als ik thuis kom.
Welkom thuis Rouge! Wel een goede vlucht gehad?
Welkom thuis Rouge_
Nu even rust nemen :bigkiss:
Alle reacties Link kopieren
Het was leuk maar ik ben dus doodop. Straks even beetje huis opruimen voor de poetsvrouw morgen en verder niks.
dolfje schreef:
27-11-2019 18:30
Het was leuk maar ik ben dus doodop. Straks even beetje huis opruimen voor de poetsvrouw morgen en verder niks.
Ik ook... Gesloopt....
Wel m'n doel gehaald op werk, jeeh.
Alleen nog morgen en dan alweer weekend! :hyper:

Is jouw poetsvrouw al een x geweest? Die van mij wel, twee keer nu
Ik ben erg blij dat ik niet eigenwijs was want het scheelt echt enorm en ze is erg goed.
Alle reacties Link kopieren
Ja twee weken geleden is ze geweest en morgen komt ze weer dus kom morgen lekker in een schoon huis thuis, heerlijk.
Fijn he!!!
Het ruikt alleen al zo ontzettend lekker als ze geweest is.
Ik vind het ook heerlijk!

Ik ben trouwens een lekkere stuntelkampioen aan het worden.
Ik stond op kantoor op een stoel omdat ik iets zocht hoog in een kast.
Toen ik eraf wilde stapte kukelde ik om en viel ik, netjes op mijn kont zoals gewoonlijk :proud:
Mijn collega's helemaal bezorgd of ik me niet bezeerd had, ze wilden me helpen en kwamen met een stoel naar me toe
waar ik op moest gaan zitten. (Dat vond ik erg lief, ik werd er helemaal verlegen van...)
Maar er was niks aan de hand, alhoewel ik mijn linkerpols nu wel een beetje begin te voelen.
Sjaan stuntel ook die ik ben.... :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Oh dat is niet fijn en handig Phoebe!
Ik stond gisteren op een tafel om een slinger op te hangen, dat mag ook niet natuurlijk zei ik tegen mijn stagiair. :P

En man, hij moet eens leren luisteren en vooruitdenken. Gisteren vielen zijn autosleutels uit zijn broekzak in de slaapkamer, ik zeg nog leg ze in de woonkamer anders moet je ze morgen weer komen pakken als je op staat en dan word ik wakker. En uiteraard hoor. Ik werd natuurlijk wakker toen hij terug kwam geslopen ( wat klinkt als een olifant in een porseleinen kast) de sukkel :@ :@
Dus in plaats van rustig nu of over een half uur wakker te worden ben ik al bijna een uur wakker. Dag uitslapen weer.
Nog een in het rijtje onhandig: vannacht in het donker naar toilet, stoot ik mijn teen aan het deurstoppertje van amper 5 cm doorsnee, maar wat een pijn :roll:
Niettemin:

Afbeelding
Goedemorgen!
Dolfje: :rofl: Alleen wonen heeft voordelen ;)
Wel vervelend dat je nu niet uit kan slapen.
Doe rustig aan.
Muis: Aaaaauuwwww!!!
Ik krijg wel trek in ontbijt van jouw plaatje...
(Ik lig nog in bed maar ga er zo maar uit...)
Rustig wakker worden Phoebe ;)
Ja au Dolfje... mannen hé :(
(soms :D)
Alle reacties Link kopieren
Dank iedereen :bigkiss: ik lig nu letterlijk op de bank hahah vanmorgen werd ik om 07.00 wakker dus we gaan vooruit |-) qua jetlag.

@dolfje mijn vriend is er ook zo een, andersom heeft het geen effect want die man slaapt nog door een explosie heen. Zelfs als de kat bovenop hem gaat liggen of staan geeft hij geen kik.


@phoebs en muis ik ben ook een mega kluns :biggrin: 20x op een dag gil ik wel auw of loop ik te vloeken omdat er iets in de weg ligt .

Mijn pc is gister gecrashed of ingestort. Vriend is druk bezig met kijken wat er te redden valt en ik ben een zenuwinzinking nabij mijn halve leven staat er op :cry: ga zo maar even een was draaien en wel verder zien
Relax we're all crazy, it's not a competition
Da's geen leuk nieuws Rouge_... een pc moét gewoon zijn werk doen!
Blegh :hug:
Sterkte met de jetlag Rouge!
Gelukkig dat ik niet de enige Sjaan Stuntel ben..
Ik zit overigens ook vaak onder de blauwe plekken omdat ik gevallen ben of me gestoten heb..
Alle reacties Link kopieren
Blauwe plekken heb ik gelukkig niet zo snel last van.

Pc is gered soort van vriend heeft mijn foto’s en belangrijke bestanden kunnen redden gelukkig. :worship:
Kreeg wel flink op mijn donder ... want hij had me al heel vaak gezegd dat mijn pc een grondige schoonmaak moest hebben en dat ik mijn bestanden moest overzetten :$ maar goed het is nu opgelost
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Phoebemeaculpa schreef:
28-11-2019 14:47
Gelukkig dat ik niet de enige Sjaan Stuntel ben..
Ik zit overigens ook vaak onder de blauwe plekken omdat ik gevallen ben of me gestoten heb..
Ik heb zowat een permanente blauwe plek op mijn linkerbovenbeen omdat ik thuis zowat elke dag tegen ons dressoir op loop. Let wel we wonen hier pas 17 jaar :P
Alle reacties Link kopieren
Rouge__ schreef:
28-11-2019 17:08


Pc is gered soort van vriend heeft mijn foto’s en belangrijke bestanden kunnen redden gelukkig. :worship:
Kreeg wel flink op mijn donder ... want hij had me al heel vaak gezegd dat mijn pc een grondige schoonmaak moest hebben en dat ik mijn bestanden moest overzetten :$ maar goed het is nu opgelost
:cheer: gelukkig!
Alle reacties Link kopieren
Kraaienpootje schreef:
27-11-2019 09:04
Welkom thuis Rouge! Wel een goede vlucht gehad?
dank, jawel lang hahahah, op een gegeven moment was ik het zoo zat dat ik maar uit ellende ben gaan slapen en daarna was het gelukkig nog maar een uurtje
dolfje schreef:
28-11-2019 17:38
:cheer: gelukkig!
scheelt me een hoop stress :bonk:
dolfje schreef:
28-11-2019 17:37
Ik heb zowat een permanente blauwe plek op mijn linkerbovenbeen omdat ik thuis zowat elke dag tegen ons dressoir op loop. Let wel we wonen hier pas 17 jaar :P
hahaha zo'n doos ben ik ook :hihi: en dan heb ik nog een kat die me ook nog is probeert te vermoorden. heb in de 5 jaar dat ik hem heb al bijna 20x mijn nek gebroken :facepalm:
Relax we're all crazy, it's not a competition
dolfje schreef:
28-11-2019 17:37
Ik heb zowat een permanente blauwe plek op mijn linkerbovenbeen omdat ik thuis zowat elke dag tegen ons dressoir op loop. Let wel we wonen hier pas 17 jaar :P
:proud:
De katten, daar kan ik ook erg goed mn nek over breken..
Ik heb overigens regelmatig een buil op mijn hoofd, ik woon nu bijna 3 jaar (de tijd gaat snel!) in een huis uit begin 1900 met van die
leuke balken.
Ik weet echt dat ze er zitten hoor maar het is me toch al een paar keer gelukt om enorm mijn hoofd te stoten.
Iets waar ook ook erg goed in ben, gister nog, als ik de katten eten ga geven. 1 kat zit op een nierdieet en de andere op lightvoer.
Ik heb dus van die speciale maatbekertjes voor hun brokjes. Die laat ik soms uit mn handen vallen, hele vloer onder de brokjes
en ik hysterisch omdat de nierkat die echt niet hebben mag...
Nou ja ik ben wel opgelucht dat ik niet de enige Sjaan Stuntel ben.
(Heb mn collega's die bezorgd naar me toekwamen trouwens wel bedankt. De vorige keer dat ik op mn snufferd ging was in september op straat pal voor een cafe met een terras vol mensen. Ik had mn halve arm opengehaald, verrekte van de pijn en er is niemand naar me toegekomen.
Daar was ik erg teleurgesteld over dus ik vond hun reacties en bezorgdheid erg lief)

Hiiiiiiiiiihaaaaaaaa weeekeeeeeeeeeeeeeeeeeeeend!!! :hyper:
Ga ik meteen even ontopic: :'( Ik was een retegoede serie aan het volgen op Netflix, die heb ik nu uit en ik val in een zwart gat.
Ok ik heb mijn lijst nog vol anderen staan maar ik heb nooit zin om met iets nieuws te beginnen want ik weet dan natuurlijk niet of het wat is.
Pffff ik heb een zwaar leven ;-D
Phoebemeaculpa schreef:
28-11-2019 18:47
Iets waar ook ook erg goed in ben, gister nog, als ik de katten eten ga geven. 1 kat zit op een nierdieet en de andere op lightvoer.
Ik heb dus van die speciale maatbekertjes voor hun brokjes. Die laat ik soms uit mn handen vallen, hele vloer onder de brokjes
en ik hysterisch omdat de nierkat die echt niet hebben mag...

Ik heb beeld. ;-D En tevens herkenbaar. ;-D
Alle reacties Link kopieren
Nog even vergeten te melden dat ik toch een of andere bacterie heb opgelopen op vakantie maar krijg geen antibiotica, deze moet gewoon vanzelf uit mijn lichaam vertrekken.

Ik ga zo eerst even pokemon spelen en dan word ik opgehaald , avondje uit.
Morgen alleen de middag werken dan in de avond weer eventjes uit. :P
Hoezo rustig leven.. maar zaterdag en zondag totaal geen plannen die in de agenda staan.
RikM schreef:
28-11-2019 19:02
Ik heb beeld. ;-D En tevens herkenbaar. ;-D
;-D :proud: :biggrin:

Dolfje: lekker toch!
Ik wel, morgen yoga en zangles, zaterdag weer een verjaardag (lang verhaal maar totaal geen zin in...mjah het is wel m'n zus...)
En zondag lekker niks...
Alle reacties Link kopieren
Hm even klagen, moet toch vanavond werken ivm zieke collega. Kan diegene natuurlijk ook niks aan doen maar het is wel irritant dat ik degene ben die zich weer geroepen voelt om te werken en het dus op te lossen.

Gisteravond was gezellig en dat voel ik dus wel een beetje, dus alhoewel ik ga werken wil dat niet zeggen dat ik heel hard ga werken :P
Goedemorgen allemaal, veel gemist zie ik. Even teruglezen...

Dat is echt klote dolfje, 'voor niks' of onnodig wakker worden. :-D Hebben we allemaal zin in het weeked? Ben inmiddels van m'n zeikziekte af (laatste stuiptrekkingen zijn er nog lichtelijk) en m'n nieuwe fitnesprogramma laat het me voelen, deels. Moet m nog aanpassen want ik mis wat dingen. :(

Jullie plannen van 't weekend? Ik enkel een wedstrijdje spelen! :D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven