Napraattopic deel 122

02-12-2019 08:32 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
quattro-stagioni schreef:
02-12-2019 11:48
Inderdaad een heel apart en boeiend persoon. Maar een kennis van me heeft bij hem in de straat gewoond en die heeft erg veel overlast ervaren van zijn dronken buien. Dat is helaas ook de andere kant.
Ik heb het idee dat veel mensen die heel creatief getalenteerd zijn ook vaak naar de drank of drugs grijpen.
O absoluut was het een lastpak in zijn dronken buien. Maar iedereen vergaf hem altijd weer.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Schrik me net de tyfus van het NL alert op mijn telefoon.
Alles komt goed, alleen de rest niet
yasmijn schreef:
02-12-2019 10:40
En ik zag met nog weer de versie met Alderliefste en List weer voorbij komen op Facebook. Met een oude charmante Ramses. Al zo vaak gezien maar altijd weer kippenvel.

Die moet gewoon keihard op nummer 1 bij de top 2000.

:heart:

Van dat nummer moet ik altijd weer huilen. Zo mooi. En gedraaid op de uitvaart van mijn vader want hij was groot fan van Ramses. De cd zit altijd in mijn auto.
Dreamer schreef:
02-12-2019 09:17
Hier net een prachtig mooie regenboog..

Herfstappeltaart, over jouw laatste bericht in het vorige topic: ik gebruik helemaal geen make-up. Kleed me ook al niet vrouwelijk, volgens de meesten waarschijnlijk ook niet naar m'n leeftijd (want ik loop al 35 jaar in spijkerbroek met t-shirt of trui en/of jasje) Als er dus íemand een slons is.. :|

:high5: Ik kom denk ik ook nooit meer uit mijn spijkerbroek. Daar ga ik mee het bejaardenhuis in.


Edit: ik schrik me net dood. Achter ons huis ging loeihard het maandelijkse alarm af en tegelijkertijd begon mijn telefoon te loeien. o_o
yasmijn schreef:
02-12-2019 12:02
Schrik me net de tyfus van het NL alert op mijn telefoon.

Ik ook! Is dat nieuw?
quattro-stagioni schreef:
02-12-2019 11:06
Ik heb er op gestemd.

Komt uiteraard ook weer op mijn lijst.
Alle reacties Link kopieren
PoesinBoots schreef:
02-12-2019 12:03
Ik ook! Is dat nieuw?
Dat moet je zelf ingesteld hebben :proud:
yasmijn wijzigde dit bericht op 02-12-2019 12:04
0.70% gewijzigd
Alles komt goed, alleen de rest niet
PoesinBoots schreef:
02-12-2019 12:03
Ik ook! Is dat nieuw?
Ik las ergens een aankondiging, maar weet niet meer waar. Ik schrok me ook de pleuris.
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
02-12-2019 12:04
Dat moet je zelf ingesteld hebben :proud:

Nieuwe telefoons hebben dat automatisch.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
herfstappeltaart schreef:
02-12-2019 12:02
:high5: Ik kom denk ik ook nooit meer uit mijn spijkerbroek. Daar ga ik mee het bejaardenhuis in.


Het wordt vanzelf ook kleding voor ouderen, toch? Als we er maar in blijven lopen.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
02-12-2019 12:06
Nieuwe telefoons hebben dat automatisch.
Mijne is van maart. Ik zal al te peinzen hoe en wanneer ik dat ingesteld had. Niet.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Dus, de sirene ging, oudste schrikt en stuurt een bericht, werktelefoon begint te loeien, de bel gaat, terwijl ik opendoe begint mijn privé-telefoon te loeien en terwijl ik die uitzet gaat weer de bel.

Rest van de dag gebeurt er niks. Alle activiteit van de hele dag samengeperst in 1 minuut.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Dreamer schreef:
02-12-2019 12:07
Het wordt vanzelf ook kleding voor ouderen, toch? Als we er maar in blijven lopen.

Dat denk ik ook hoor. Gewoon stug volhouden :proud:
Dreamer schreef:
02-12-2019 12:07
Het wordt vanzelf ook kleding voor ouderen, toch? Als we er maar in blijven lopen.
Dat is het al lang. Je wil echt niet weten hoe veel spijkerbroeken wij op de wasserij te verwerken krijgen, allemaal van ouwe mensen. Bloemetjesjurken en spencers zien we veel minder.
Lady*Voldemort schreef:
02-12-2019 12:10
Dat is het al lang. Je wil echt niet weten hoe veel spijkerbroeken wij op de wasserij te verwerken krijgen, allemaal van ouwe mensen. Bloemetjesjurken en spencers zien we veel minder.

Mooizo!

Edit: mijn schoonvader leefde een jaar of 5 geleden nog en die woonde in een verzorgingshuis maar toen was het gehalte aan b-jurken en van die terlenkabroeken met vouw nog best hoog. Vooral uitgelubberde terlenkabroeken waarvan de vouw verfrommeld was :biggrin
Solomio schreef:
02-12-2019 12:09
Dus, de sirene ging, oudste schrikt en stuurt een bericht, werktelefoon begint te loeien, de bel gaat, terwijl ik opendoe begint mijn privé-telefoon te loeien en terwijl ik die uitzet gaat weer de bel.

Rest van de dag gebeurt er niks. Alle activiteit van de hele dag samengeperst in 1 minuut.

Herkenbaar :proud:
yasmijn schreef:
02-12-2019 12:02
Schrik me net de tyfus van het NL alert op mijn telefoon.

Briljant idee ook om dat noodalarm zo hard te maken dat je er een hartaanval van krijgt. Maar blijf vooral rustig, mensen!
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
02-12-2019 12:28
Briljant idee ook om dat noodalarm zo hard te maken dat je er een hartaanval van krijgt. Maar blijf vooral rustig, mensen!

Ik had geen geluid bij de NL-alert. Dus geen hartaanval hier. Als m'n telefoon bij een echt alarm vervolgens in m'n jaszak zit en ik dus gewoon die gifwolk inloop, weet ik in elk geval zeker dat ik niet sterf aan een hartaanval. Dat is mooi.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
herfstappeltaart schreef:
02-12-2019 12:13
Mooizo!

Edit: mijn schoonvader leefde een jaar of 5 geleden nog en die woonde in een verzorgingshuis maar toen was het gehalte aan b-jurken en van die terlenkabroeken met vouw nog best hoog. Vooral uitgelubberde terlenkabroeken waarvan de vouw verfrommeld was :biggrin

Dat zit vast wel lekkerder dan zo'n spijkerbroek. Ga ik tegen die tijd toch in flodderjurkjes en leggings.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Geen alarm of verwittiging hier, dus ons kunnen ze rustig vergiftigen of opblazen, we merken er niets van. :jump:
Life is short. Eat dessert first.
Dreamer schreef:
02-12-2019 12:34
Dat zit vast wel lekkerder dan zo'n spijkerbroek. Ga ik tegen die tijd toch in flodderjurkjes en leggings.

Gewoon de ganse dag in een huispak van Roy Donders :idee:
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
02-12-2019 12:02
Schrik me net de tyfus van het NL alert op mijn telefoon.
Ik ook.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Coconuts12 schreef:
02-12-2019 12:42
Mods, lezen jullie mail?
Mompelt iets over de Bermudadriehoek :P
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
charlottew88 schreef:
02-12-2019 12:50
Mompelt iets over de Bermudadriehoek :P
Hm, weinig hoopgevend dit.
charlottew88 schreef:
02-12-2019 12:48
Ik ook.
Ik heb het geluid uit staan. Lekker stil dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven