Mode & Beauty alle pijlers

Vreselijk duur en vreselijk lelijk

26-04-2018 19:31 313 berichten
Ik kwam onderstaand monster tegen, en het verkoopt voor $1090,- :

Afbeelding

Wat kwam jij tegen dat een godsvermogen kost maar je nog niet op een onbewoond eiland zonder Google Maps mee gezien wil worden?
aaaanne schreef:
02-12-2019 14:39
Hip, vast en zeker. Maar vinden jullie 'm ook mooi?

Hij doet mij denken aan zo'n boeda met gouden randjes die bij het "Chin. Ind. restaurant" stonden 😁


Ik vind hem echt verschrikkelijk!

Edit: ik zal maar niet zeggen waar hij mij aan doet denken.
anoniem_310255 wijzigde dit bericht op 02-12-2019 15:27
10.15% gewijzigd
aaaanne schreef:
27-11-2019 21:38
Ik had de Bijenkorf nog nooit op deze manier bekeken, wel grappig
Vind ik niet zo heel erg. Pols Potten maakt ook veel van die potsierlijke dingen. Niet alles vind ik even mooi, maar voor sommige wil ik best iets extra's betalen.

Wat betreft de schoenen in de openings post: no way in hell!
e
aaaanne schreef:
02-12-2019 14:39
Hip, vast en zeker. Maar vinden jullie 'm ook mooi?

Hij doet mij denken aan zo'n boeda met gouden randjes die bij het "Chin. Ind. restaurant" stonden 😁
Mijn exacte smaak is het ook niet, maar in mijn ogen is het niet vreselijk duur en ook niet vreselijk lelijk.

In ieder geval is het een merk dat als warme broodjes over de toonbank vliegt, dus het is niet zo’n item waarvan je denkt, wie kóópt dit nou!?!

Afbeelding

Er is ook een kaketoe van:

Afbeelding
Nitflex schreef:
02-12-2019 15:33
e

Mijn exacte smaak is het ook niet, maar in mijn ogen is het niet vreselijk duur en ook niet vreselijk lelijk.

In ieder geval is het een merk dat als warme broodjes over de toonbank vliegt, dus het is niet zo’n item waarvan je denkt, wie kóópt dit nou!?!

Afbeelding

Er is ook een kaketoe van:

Afbeelding


Ik denk echt wel:"wie koopt dit nu?!"

Maar ja....voor alles is een markt blijkbaar.
Alle reacties Link kopieren
aaaanne schreef:
02-12-2019 14:42
Zo'n ding
Afbeelding
Of is dat nu ook hip?
Als ik dat nou voor kerst zou krijgen! :heart:
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Nitflex schreef:
02-12-2019 15:33
e

Mijn exacte smaak is het ook niet, maar in mijn ogen is het niet vreselijk duur en ook niet vreselijk lelijk.

In ieder geval is het een merk dat als warme broodjes over de toonbank vliegt, dus het is niet zo’n item waarvan je denkt, wie kóópt dit nou!?!

Afbeelding

Er is ook een kaketoe van:

Afbeelding
Zo'n setting vind ik passen in een bepaald soort bar.. Daar staat het wel inderdaad. Zoals op die fotos vind ik het wel mooi bij elkaar passen.
Maar prive, thuis? Nee, niet mijn ding.

Dat het een duur merk is dat over de toonbank vliegt, dat maakt toch niet uit voor 'wie koopt dat nou' of 'veel te duur'? Juist bekende merken hebben de neiging om erg duur te kunnen zijn omdat mensen het toch wel willen hebben, want merk.
Alle reacties Link kopieren
Dit vind ik echt een van de lelijkste soort schoenen die ik ooit gezien heb. Alsof je een platgetrapte cavia in je pantoffel hebt. Van Gucci, net onder de 1000 euro:

Afbeelding
Lady_Day schreef:
02-12-2019 16:35
Dit vind ik echt een van de lelijkste soort schoenen die ik ooit gezien heb. Alsof je een platgetrapte cavia in je pantoffel hebt. Van Gucci, net onder de 1000 euro:

Afbeelding

:rofl: een platgetrapte cavia.......ik vind ze ook heel lelijk.
Alle reacties Link kopieren
aaaanne schreef:
02-12-2019 14:42
Zo'n ding
Afbeelding
Of is dat nu ook hip?
Al de hele tijd. Iedereen moet zen zijn tegenwoordig en dan heb je zo'n beeldje nodig.....
Alle reacties Link kopieren
aaaanne schreef:
02-12-2019 14:42
Zo'n ding
Afbeelding
Of is dat nu ook hip?
Al de hele tijd. Iedereen moet zen zijn tegenwoordig en dan heb je zo'n beeldje nodig.....
aaaanne schreef:
02-12-2019 16:33
Dat het een duur merk is dat over de toonbank vliegt, dat maakt toch niet uit voor 'wie koopt dat nou' of 'veel te duur'? Juist bekende merken hebben de neiging om erg duur te kunnen zijn omdat mensen het toch wel willen hebben, want merk.
Da’s waar, maar ik had gewoon een wat extremer idee bij dit topic. Ik vind die kandelaar niet echt duur bijvoorbeeld. Maar alles is relatief inderdaad.
Star² schreef:
26-04-2018 19:47
Maar he, ze zijn wel van LV :rofl:
Dat heb ik je in vertrouwen verteld ja. Beetje flauw dat je dat nu zomaar in de openbaarheid gooit.
Lady_Day schreef:
02-12-2019 16:35
Dit vind ik echt een van de lelijkste soort schoenen die ik ooit gezien heb. Alsof je een platgetrapte cavia in je pantoffel hebt. Van Gucci, net onder de 1000 euro:

Afbeelding
Oh ja, die platgetrapte cavia's zijn inderdaad heel lelijk :rofl:
cookie88 schreef:
24-11-2019 07:20
Die nieuwe auto van Tesla... mijn man heeft hem gepre-orderd, hij is helemaal verliefd :facepalm: Vanaf 39.900 dollar rij je dit:
https://www.extremetech.com/wp-content/ ... 68x425.jpg
Wat een lelijk ding. No way dat die bij mij op de oprit mag staan.
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk alles met grote logo's. Ik vind dat er goedkoop uit zien. Maar dat is het niet. Dit jack: 1250 euro.

Afbeelding
Nitflex schreef:
02-12-2019 19:06
Da’s waar, maar ik had gewoon een wat extremer idee bij dit topic. Ik vind die kandelaar niet echt duur bijvoorbeeld. Maar alles is relatief inderdaad.
Haha, ja alles is relatief en smaken verschillen. Ik zou ze nog niet met geld toe willen hebben, laat staan dat ik er zo veel geld voor zou willen betalen.
Lady_Day schreef:
02-12-2019 22:31
Eigenlijk alles met grote logo's. Ik vind dat er goedkoop uit zien. Maar dat is het niet. Dit jack: 1250 euro.

Afbeelding
Dat merk komt echt elke keer terug. Toch zijn er blijkbaar ook mensen die dat kopen. Al kan het waarschijnlijk al snel uit, als ze er een handvol verkopen maken ze al winst :D
En ook hier ziet het er uit alsof de schoenen te klein zijn.
Alle reacties Link kopieren
Lady_Day schreef:
02-12-2019 22:31
Eigenlijk alles met grote logo's. Ik vind dat er goedkoop uit zien.
Eens. Ik vind logo’s echt afbreuk doen aan een product, maar het is tegenwoordig nog best lastig om iets te vinden zonder. Zoek maar eens een mooie tas zonder logo bijvoorbeeld. En toch, als een merk wil dat ik reclame voor ze loop, dan vind ik dat ze mij daarvoor mogen betalen.

Dat is trouwens wel een verschil van inzicht met “de jeugd van tegenwoordig”. Een nichtje had laatst een nieuwe Gucci-riem met het logo er heel groot op, en die vond dat logo juist heel belangrijk, want waarom zou je er anders zoveel voor betalen? Dat is echt een denkwijze die ik niet kan volgen, maar voor haar was het volstrekt logisch.
Alle reacties Link kopieren
Ja, nu je het zegt.... op tassen staat eigenlijk altijd wel een merk. Ik vind een klein merkje niet zo erg. Niet dat ik een grote afnemer ben van merken als Gucci maar ik heb wel een helemaal zwarte tas -- daar staat alleen heel klein de merknaam in de sluiting gegraveerd. Dat ziet niemand. Ik wil geen items met die gekleurde band of met dat patroon.

Met kleding is het makkelijker. Ik heb maar heel weinig kledingstukken waar het logo aan de buitenkant zit.
Alle reacties Link kopieren
Louis Vuitton kan er ook wat van zeg... Zo'n 1000 euro. 'Helaas' uitverkocht.

Afbeelding
Nummer*Zoveel schreef:
03-12-2019 08:27
Eens. Ik vind logo’s echt afbreuk doen aan een product, maar het is tegenwoordig nog best lastig om iets te vinden zonder. Zoek maar eens een mooie tas zonder logo bijvoorbeeld. En toch, als een merk wil dat ik reclame voor ze loop, dan vind ik dat ze mij daarvoor mogen betalen.

Dat is trouwens wel een verschil van inzicht met “de jeugd van tegenwoordig”. Een nichtje had laatst een nieuwe Gucci-riem met het logo er heel groot op, en die vond dat logo juist heel belangrijk, want waarom zou je er anders zoveel voor betalen? Dat is echt een denkwijze die ik niet kan volgen, maar voor haar was het volstrekt logisch.
De jeugd van vroeger wilde ook merken en logo’s. Alleen andere merken en logo’s.
Alle reacties Link kopieren
Lady_Day schreef:
03-12-2019 08:53
Louis Vuitton kan er ook wat van zeg... Zo'n 1000 euro. 'Helaas' uitverkocht.

Afbeelding
Van theedoeken gemaakt :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Nitflex schreef:
03-12-2019 08:56
De jeugd van vroeger wilde ook merken en logo’s. Alleen andere merken en logo’s.
Ja, bij ons op school in de jaren 80 was het helemaal hip om sweatshirts te dragen met heel groot het 'Esprit' logo erop, en Lacoste poloshirts (volgens mij zij die terug of ook al weer weg). Merken en logos vond ik toen heel belangrijk (in tegenstelling tot mijn ouders).
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
02-12-2019 19:08
Dat heb ik je in vertrouwen verteld ja. Beetje flauw dat je dat nu zomaar in de openbaarheid gooit.
Lekker vlotte reactie ook :rofl:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Nitflex schreef:
02-12-2019 15:33
e

Mijn exacte smaak is het ook niet, maar in mijn ogen is het niet vreselijk duur en ook niet vreselijk lelijk.

In ieder geval is het een merk dat als warme broodjes over de toonbank vliegt, dus het is niet zo’n item waarvan je denkt, wie kóópt dit nou!?!

Afbeelding

Er is ook een kaketoe van:

Afbeelding
Ahhh Xenos heeft dat ook al, luipaardenkandelaars en kaketoes. Dat is dus hip.

Dat tafeltje in de vorm van waterleliebladeren vind ik wel mooi.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven