Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 4!

23-06-2019 21:28 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Het management van Bridget laat weten: “Ze kennen elkaar nog niet zo lang en er is zeker sprake van het feit dat ze elkaar meer dan gewoon leuk vinden. Het is echter wel een privékwestie waar ook kinderen in het spel zijn en ze vraagt daarom ook de tijd om zelf rustig te kunnen kijken hoe deze relatie zich ontwikkelt.”
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Alle reacties Link kopieren
Vlinder1963 schreef:
27-11-2019 19:44
Jeez zeg je vind nog al wat.
Laat iedereen zoch voelen zoals ze zich voellen wie ben jij om daar een oordeel over hebben!
Ik heb het niet over uitlatingen van Monique zelf (die heb ik niet eens gelezen) maar van de mensen op social media die doen alsof ze tot haar beste vrienden behoren en roepen hoe vreselijk het is dat nu ook nog haar oma is overleden.
Zoals ik al zei, ik snap dat je daar verdriet om hebt, maar misschien stoort mij de houding van Annie en Sjaan van 'guttegut wat errug voor die arme meid' nog wel het meest.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
27-11-2019 21:09
Tuurlijk, maar je oma blijft je oma. En als een dierbare naaste overlijdt maakt het niks uit of die dierbare 88 of 28 is.
Nogmaals, dat snap ik. Maar ik denk dat je het makkelijker 'een plek kunt geven' en kunt accepteren dan wanneer het inderdaad gaat om een superjong iemand. Of wanneer je vent je verlaat en je met een jong kind achterlaat. Dan valt je toekomst in duigen. Het overlijden van oma komt er dan nog eens bij en dat is verdrietig, maar in mijn ogen doen mensen die Monique niet eens persoonlijk kennen, daar een beetje te dramatisch over. Van wat ik lees op bijvoorbeeld Facebook dan.
Keuken1987 schreef:
27-11-2019 21:28
Het management van Bridget laat weten: “Ze kennen elkaar nog niet zo lang en er is zeker sprake van het feit dat ze elkaar meer dan gewoon leuk vinden. Het is echter wel een privékwestie waar ook kinderen in het spel zijn en ze vraagt daarom ook de tijd om zelf rustig te kunnen kijken hoe deze relatie zich ontwikkelt.”
Ja dat vind ik ook niet helemaal matchen met de brazes-nagels en andere kiekjes.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
24-11-2019 21:48
Wie is Katja?
In de story van deze week staat dat ze in een afkickkliniek blijkt te zitten in Zuid Afrika. Dit schijnt dezelfde kliniek te zijn waar Gordon verbleef.
Ze vertrok op de dag dat haar partner Freek zijn nieuwe boek aan de pers presenteerde. Haar ouders en zus waren hierbij aanwezig, maar Katja zelf niet. Best apart, want als je langdurig gaat uitrusten in een yoga retreat, waarom zou je dan niet een dagje later vertrekken, zodat je bij de boekpresentatie van je partner kunt zijn. Levert ook weer publiciteit voor haarzelf op. Altijd handig.

Het verhaal zou dus waar kunnen zijn, maar zeker weten weet je bij zulke verhalen nooit. Vooral niet als de persoon zelf een verklaring voor haar langdurige afwezigheid op social media naar buiten brengt met als 'bewijs' een oude yogafoto........
Alle reacties Link kopieren
Gatekeeper* schreef:
27-11-2019 21:24
Ze had gezegd “waar bemoeien ze zich allemaal mee”, woorden van gelijke strekking trouwens.
Nee hoor, ze zei iets als: misschien werkt het niet, maar ontdekken of het werkt is al een avontuur.

maar dan in het Engels want dat staat leuker.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
SallySpectra* schreef:
27-11-2019 21:59
Ja dat vind ik ook niet helemaal matchen met de brazes-nagels en andere kiekjes.
Ik geloof er ook niks van.
Je gaat toch niet na 1-2 weken 'ontdekken' of het wat kan worden, zo je nagels doen?
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
LieveMona schreef:
27-11-2019 21:28

Zoals ik al zei, ik snap dat je daar verdriet om hebt, maar misschien stoort mij de houding van Annie en Sjaan van 'guttegut wat errug voor die arme meid' nog wel het meest.
Ik las zelfs al op social media dat mensen kwaad waren dat André in het buitenland was en niet terug kwam om Monique en junior te steunen nu haar oma overleden is. En dat dat vast niet mocht van Bridget en dat hij zich kapot moest schamen enzovoorts.

Maar als ik zo behandeld was door mijn ex dan zou ik hem helemaal niet naast me willen als ik verdriet had.
Stressed is just desserts spelled backwards
Maleficent schreef:
28-11-2019 12:43
Ik las zelfs al op social media dat mensen kwaad waren dat André in het buitenland was en niet terug kwam om Monique en junior te steunen nu haar oma overleden is. En dat dat vast niet mocht van Bridget en dat hij zich kapot moest schamen enzovoorts.

Maar als ik zo behandeld was door mijn ex dan zou ik hem helemaal niet naast me willen als ik verdriet had.
Voor de kleine Andrè zou het wel goed zijn als zijn vader dan in de buurt is. Zeker bij de uitvaart.
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
28-11-2019 12:39
Nee hoor, ze zei iets als: misschien werkt het niet, maar ontdekken of het werkt is al een avontuur.

maar dan in het Engels want dat staat leuker.
Wat me ook opviel: er staat maar een handjevol (uiteraard positieve) reacties onder, waarvan de helft van BN'ers.
Dat klopt toch ook niet? Gaat er dan iemand van het management met de stofkam doorheen ofzo?
Want wel meer dan 25.000 likes.
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
juliet64 schreef:
28-11-2019 13:01
Wat me ook opviel: er staat maar een handjevol (uiteraard positieve) reacties onder, waarvan de helft van BN'ers.
Dat klopt toch ook niet? Gaat er dan iemand van het management met de stofkam doorheen ofzo?
Want wel meer dan 25.000 likes.
Ja, volgens mij halen ze alle negatieve berichten weg. Want mensen op het internet zijn helemaal niet positief.
Alle reacties Link kopieren
juliet64 schreef:
28-11-2019 13:01
Wat me ook opviel: er staat maar een handjevol (uiteraard positieve) reacties onder, waarvan de helft van BN'ers.
Dat klopt toch ook niet? Gaat er dan iemand van het management met de stofkam doorheen ofzo?
Want wel meer dan 25.000 likes.

André en Bridget hebben hun account zo ingesteld dat alleen 'echte vrienden' kunnen reageren.
Liken kan wel iedereen.
Licht uit.
Zelfspot aan.
Alle reacties Link kopieren
Tróia schreef:
28-11-2019 16:37
André en Bridget hebben hun account zo ingesteld dat alleen 'echte vrienden' kunnen reageren.
Liken kan wel iedereen.
Ah, zo! Dat verklaart een hoop :proud:
Heerlijk, zo'n bubbel waarin iedereen je helemaal fantastisch vindt :facepalm:
Nothing happens for a reason
LieveMona schreef:
27-11-2019 19:14
Dat snap ik wel, maar een oma van (minimaal) ver in de 80 die overlijdt, is de normale levensloop en geen wereldschokkende tragedie. Ik denk dat ze dat beter kan relativeren dan de vader van haar kind die er vandoor is.
Dat de vader van haar kind er vandoor zou gaan had ze ook kunnen bedenken. Ze kreeg als veel oudere vrouw een relatie met een kind (André). Dat ze ooit verlaten zou worden was ook al bijna een voorspelbare levensloop. Het verdriet om haar oma lijkt me vele malen groter, want die oma heeft ze meer aan gehad dan dat knulletje dat er nooit was en eigenlijk precies zo leeft als zijn vader. Die jongen zal als vader best leuk zijn, maar als partner deugt hij natuurlijk totaal niet. Zo’n brave knul is dat niet.
Ze zal wel spijt hebben dat ze destijds ingegaan is op al zijn pogingen om haar te krijgen.
Tróia schreef:
28-11-2019 16:37
André en Bridget hebben hun account zo ingesteld dat alleen 'echte vrienden' kunnen reageren.
Liken kan wel iedereen.

Vertel me. Hoe doe ik dat ook?
juliet64 schreef:
28-11-2019 13:01
Wat me ook opviel: er staat maar een handjevol (uiteraard positieve) reacties onder, waarvan de helft van BN'ers.
Dat klopt toch ook niet? Gaat er dan iemand van het management met de stofkam doorheen ofzo?
Want wel meer dan 25.000 likes.
Dat vond ik ook al zo bijzonder.
Maleficent schreef:
28-11-2019 12:39
Nee hoor, ze zei iets als: misschien werkt het niet, maar ontdekken of het werkt is al een avontuur.

maar dan in het Engels want dat staat leuker.
Dat zei ze op 538 tegen Frank Dane de dag nadat het bekend was geworden.
Alle reacties Link kopieren
EHR schreef:
28-11-2019 19:38
Vertel me. Hoe doe ik dat ook?

Via instellingen :proud:
Licht uit.
Zelfspot aan.
Van de social media kan ik wel begrijpen dat alleen vrienden kunnen reageren. Het is hun eigen account. Waarom zou je die negatieve reacties toelaten? Die zijn er al genoeg op internet. Je eigen account wil je zo positief mogelijk houden.
fruityjuice schreef:
28-11-2019 12:32
In de story van deze week staat dat ze in een afkickkliniek blijkt te zitten in Zuid Afrika. Dit schijnt dezelfde kliniek te zijn waar Gordon verbleef.
Ze vertrok op de dag dat haar partner Freek zijn nieuwe boek aan de pers presenteerde. Haar ouders en zus waren hierbij aanwezig, maar Katja zelf niet. Best apart, want als je langdurig gaat uitrusten in een yoga retreat, waarom zou je dan niet een dagje later vertrekken, zodat je bij de boekpresentatie van je partner kunt zijn. Levert ook weer publiciteit voor haarzelf op. Altijd handig.

Het verhaal zou dus waar kunnen zijn, maar zeker weten weet je bij zulke verhalen nooit. Vooral niet als de persoon zelf een verklaring voor haar langdurige afwezigheid op social media naar buiten brengt met als 'bewijs' een oude yogafoto........
s

Zelf heeft ze het ontkend op haar Instagram en nog een flinke keer een sneer gegeven naar de media. Wat ik wel jammer vond dat ze weer dat stukje over seks erbij haalde terwijl ze nu al 1000 x heeft geroepen dat ze dat niet meer wil .
Alle reacties Link kopieren
Ow my gawd!

https://www.ad.nl/show/andre-en-bridget ... ~a43f72fe/
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
In ieder geval een Witte Kerst met een IJskonijn erbij.
Everything you see I owe to spaghetti!
Ik sta er niet (meer) van te kijken.
Alle reacties Link kopieren
Wordt een heerlijke kerst met een boel drank en ruzie. 🎄
Alles komt goed, alleen de rest niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven