Entertainment alle pijlers

tegenvallende top2000-titels bij andere mensen

02-12-2019 19:49 275 berichten
Het schaduwtopic, al valt me de populariteit van het top 2000-topic een beetje tegen.
Hier heb ik goede hoop van, want het is een zuur topic.
De komende dagen deelt iedereen en zijn moeder en haar hond zijn top 2000-lijstje. Hartstikke leuk natuurlijk, ware het niet dat lang niet iedereen zo'n goede smaak heeft als jij. Welk liedje vind jij echt een tegenvaller op elk lijstje? Van welk nummer begrijp je niet dat iemand het geselecteerd heeft?

Niet voor gevoelige zielen, dit topic. Dat zeg ik er maar bij voor er weer eens een fan van Keane moet huilen.
lady_lovelylocks schreef:
02-12-2019 20:31
Maak er maar 4 van, Krezip mag er bij in dat rijtje 🤮
+100000000

Wat een shitband is dat. En wat was ik blij dat ze stopten. En toen kwamen ze terug voir een reünie op pinkpop en nu gaan ze weer vrolijk door :'(
Van mij mag het Top2000 café geschrapt worden. Dat gedweep met alles, vreselijk.
Juniper_ schreef:
02-12-2019 22:32
Zoutelande, met stip op 1. Of eigenlijk niet dus. En dat zeiknummer van ‘ijskoud’ hoeft er voor mij ook niet in te komen.

Celine Dion, Mariah scary, Kate Bush..brr..

Vraag me wel af of je een hele andere lijst zou krijgen als je top 2000 in de zomer zou doen. Omdat je dan niet in de decembersfeer zit

Dat lijkt me echt geweldig! Een hele lijst met van die heerlijke vrolijke zomerhits!
Mijn haatlijst behelst zo'n beetje de hele top100. Niet omdat het echt shitmuziek is, maar omdat ik het allemaal al 1000000000 keer gehoord heb. Bohemian rhapsody voorop. Het is goed hoor, maar ook vreselijk uitgekauwd.
Alle reacties Link kopieren
Alles wat jankerig gezonden wordt, zoals het oevre van Rihanna.

Dat nummer van Boudewijn de Groot dat een paar jaar geleden ineens op 1 stond en niet meer weg te branden is. Waarom? Wie en wat heeft er voor gezorgd dat het ineens zo hoog stond?
Verder: Ramses Shaffy. Heb de fascinatie voor zijn "vrije geest" nooit begrepen. Ik vond hem altijd een beetje viezig.
amarna schreef:
03-12-2019 08:30
Alles wat jankerig gezonden wordt, zoals het oevre van Rihanna.

Dat nummer van Boudewijn de Groot dat een paar jaar geleden ineens op 1 stond en niet meer weg te branden is. Waarom? Wie en wat heeft er voor gezorgd dat het ineens zo hoog stond?
Verder: Ramses Shaffy. Heb de fascinatie voor zijn "vrije geest" nooit begrepen. Ik vond hem altijd een beetje viezig.
Een lobby van 50plus?
Alle reacties Link kopieren
-Darkside- schreef:
03-12-2019 09:14
Een lobby van 50plus?
Qua leeftijd ben ik dat ook, maar heb aan die hype niet mee gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik haat nummers als happy van pharrel en freestylet van booomfunc mc. Wat een irritante kutnummers.

En ik vind het jammer dat de top 10 zo constant is.
Van mij mag alles van Michael Jackson er uit hoewel het mij niet veel uitmaakt want ik luister er niet meer naar. Mijn man zette altijd de top 2000 op. Zodra hij even weg was zette ik de radio uit en zodra hij weer thuis was zette hij de radio weer aan. Nu hij niet meer leeft komt de top 2000 hier niet meer op want ik luister zelden naar de radio.
Alle reacties Link kopieren
-Darkside- schreef:
03-12-2019 09:14
Een lobby van 50plus?
De vijftigers van nu die ik ken zijn opgegroeid met muziek van de jaren 80 en echt niet into Boudewijn de Groot. Ik denk dat je dan eerder over 60+ of zelfs 70+ moet praten.
Alle reacties Link kopieren
Ik hou van De Avond van Boudewijn de Groot, maar goed daar gaat dit topic niet over natuurlijk.
Heb niks met de Dire Straits, en vind het ook raar dat Kensington best hoog staat en vaak voorkomt.
Bij Wonderwall van Oasis denk ik ook: Blèh
pamelacourson schreef:
03-12-2019 09:39
De vijftigers van nu die ik ken zijn opgegroeid met muziek van de jaren 80 en echt niet into Boudewijn de Groot. Ik denk dat je dan eerder over 60+ of zelfs 70+ moet praten.
Dat valt wel mee hoor. Mijn man was fan van Boudewijn de Groot en ik heb hem een aantal jaar geleden een concert cadeau gedaan. Het was waarschijnlijk zijn laatste tournee: vaarwel en misschien tot ziens. In de zaal zaten mensen van allerlei leeftijden. Ook mensen die veel jonger waren dan wij.
CherokeeRose1977 schreef:
02-12-2019 19:53
Hotel California van de Eagles... Ik háát dat nummer :steam:
Deze inderdaad, vreselijk. En ik las ook al 'Sound of Silence' hier ergens. Die ook. Even die lijst doorspitten welke nummers ik nog meer zo tenenkrommend vind.
NYC schreef:
03-12-2019 09:50
Deze inderdaad, vreselijk. En ik las ook al 'Sound of Silence' hier ergens. Die ook. Even die lijst doorspitten welke nummers ik nog meer zo tenenkrommend vind.
Ik vind The Eagles geweldig! Ben er naar toe geweest deze zomer in Ziggodome. Sound of Silence hoort er wat mij betreft ook echt in. Zelf vind ik alles van Amy Winehouse tenenkrommend.
Wrong van Novastar. Verschrikkelijk.
Alle reacties Link kopieren
Met stip op één: Mag ik dan bij jou, echt verschrikkelijk.

Verder Boudewijn de Groot, Adele, Kate Bush en Stef Bos.
Oh en ik ben nu aan het kijken naar een openingsnummer voor mijn bruiloft en blijkbaar kiest 80% van de stellen het afgelopen jaar voor Perfect van Ed Sheeran dus die komt nu ook mn strot uit.
Dire Straits mag er ook gelijk uit!! Daar vind ik echt niks van leuk.

U2, alleen de eerste paar albums vind ik leuk.

Kane mag ook weg, Kensington ook.

Black van Pearl Jam (die elk jaar in de top 10 staat) mag van mij wel op 1 :-D

Of elk willekeurig nummer van TOOL maar dat zal wel een droom blijven helaas :-D
Alle reacties Link kopieren
Oh en ik hou heel erg van de Dire Straits :proud:
Alle reacties Link kopieren
CherokeeRose1977 schreef:
03-12-2019 10:45

Black van Pearl Jam (die elk jaar in de top 10 staat) mag van mij wel op 1 :-D

Of elk willekeurig nummer van TOOL maar dat zal wel een droom blijven helaas :-D
Eens met dit allebei! Je had naar de top 1500 van Kink moeten luisteren een paar weken geleden, Black op 1 en Tool stond er meerdere keren in.
AnAppleADay schreef:
03-12-2019 10:49
Oh en ik hou heel erg van de Dire Straits :proud:

Ik noem die zanger al van heel kleins af aan Mark Knoflook, dus moet je na gaan hoe diep die "haat" zit :-D

Pink Floyd vind ik dan wel weer geweldig, als je die een beetje in dezelfde categorie kan plaatsen.
Dire Staits vind ik ook geweldig! Daar ben ik 27 jaar geleden naar toe geweest. In juni gaan wij naar Eric Clapton. Lay down Sally mag voor mij hoog bovenaan komen te staan. Mijn nummer 1 is Tequilla Sunrise van The Eagles.
Alle reacties Link kopieren
CherokeeRose1977 schreef:
03-12-2019 10:52
Ik noem die zanger al van heel kleins af aan Mark Knoflook, dus moet je na gaan hoe diep die "haat" zit :-D

Pink Floyd vind ik dan wel weer geweldig, als je die een beetje in dezelfde categorie kan plaatsen.
Hier hetzelfde. Haat aan de Dire straits en ik hou van Pink Floyd.

Ik heb trouwens ook echt een hekel aan die Nederlandse rockbands of rockers. Kane en zo, maar ook bijvoorbeeld Waylon. Vreselijk!
Alle reacties Link kopieren
Eric Clapton vind ik trouwens ook zum kotzen.
pamelacourson schreef:
03-12-2019 10:50
Eens met dit allebei! Je had naar de top 1500 van Kink moeten luisteren een paar weken geleden, Black op 1 en Tool stond er meerdere keren in.

Ik heb de lijst in mijn Spotify staan :)
Alle reacties Link kopieren
Alle Nederlandstalige popnummers, zoals van Bløf, Borsato, alle Volendammers, Hazes etc etc. Echt om te janken zo slecht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven