Wat doen omgeving Amsterdam op zondagavond

03-12-2019 11:39 9 berichten
Deze moeder is zo gek om binnenkort dochterlief naar een concert in Amsterdam te brengen op een zondagavond. Ik breng haar rond 19:00 uur en rond 23:00 uur is het afgelopen. Ik woon op dik 2 uur rijden, dus ik blijf daar.
Iemand een leuke tip wat ik in tussentijd kan gaan doen?
Alle reacties Link kopieren
Filmpje pakken?
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter gaat dan met de trein heen en ik haal haar op, dan hoef ik niet zo lang te wachten. Maar je zou kunnen kijken of er een leuke film draait in de buurt. Ik weet niet of ze naar de Ziggo Dome gaat, maar daar zit een bioscoop vlakbij. Of je vraagt iemand mee en gaat ergens wat drinken.
Alle reacties Link kopieren
Waar is het concert? Ziggo Dome? Dan naar de bioscoop.
Honey, you should see me in a crown
Ja, ziggo dome!! Dus dat wordt naar de bioscoop. Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Er is in de binnenstad het Lightfestival! Altijd erg gaaf. Langs een route door de stad allemaal lichtkunstwerken. Je kunt dit met de (OV-)fiets doen of een boottocht boeken. Mits het mooi weer is natuurlijk. ;-D

Edit: zie al dat je naar de bioscoop gaat, ook leuk!
roos1228 wijzigde dit bericht op 03-12-2019 12:41
Reden: Niet alles gelezen
11.25% gewijzigd
Miranda_86 schreef:
03-12-2019 11:58
Ja, ziggo dome!! Dus dat wordt naar de bioscoop. Bedankt!

Oh heerlijk, veel plezier! Zit echt om de hoek dus dat wordt een ontspannend avondje. Ga ook maar weer eens naar de bios, denk ik, ineens zin in.
Vier uur in de bioscoop rondhangen, voor een of twee films die je in iedere andere stad ook kunt zien? Ik zou de metro / trein richting de stad pakken en de light festival tour doen. Heb je ook nog voldoende tijd om een hapje te eten en ergens wat te drinken voordat het tijd wordt om je dochter op te halen.
Alle reacties Link kopieren
Zorg voor een ov chipkaart en pak de metro. Of zet je de auto op een p+r plek? Lekker wandelen door de binnenstad en ergens gaan zitten voor een hapje. Bios kan altijd nog.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven