Te 'dik' voor seks

12-10-2019 19:51 257 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal

Ik zit ergens mee.. best wel erg op het moment. Ik weet van mezelf dat ik iets te zwaar ben en niet overal strak, maar ben gewoon een leuke meid die zich goed verzorgt en zich leuk kleed. Daarnaast let ik op mijn voeding en probeer ik voldoende te bewegen om wat kilo's kwijt te raken (weeg iets meer dan 80kg, ben 170 en 28 jaar).

Ik heb nu ruim een jaar een relatie met mijn vriend en mijn libido ligt duidelijk hoger dan van hem. Na de zoveelste keer aangegeven te hebben dat ik wel wat vaker seks zou willen omdat ik 1x in de maand echt te weinig vind kreeg ik eindelijk te horen waar het aan ligt dat we weinig seks hebben.

Het ligt aan dat ik een beetje buik en een beetje love handles heb... oftewel zoals veel vrouwen... hier en daar een vetje. Hij vindt mij daarom niet altijd even aantrekkelijk in de context dat hij zin heeft. (Hoewel zijn jonge heer wel regelmatig anders aan geeft). Hierdoor heeft hij dus niet altijd zin in seks met mij.

Het is dus niet dat we nooit seks hebben, maar het mag dus van mij wel wat vaker en dat weet hij. Toen ik vroeg wat hij dan in mij ziet, waarom we dan na ruim een jaar nog steeds samen zijn en waarom hij dan met mij samen wilde wonen (wat nu ook alweer ruim een half jaar is) gaf hij het volgende als antwoord:

Hij is verliefd geworden op mijn innerlijk en op mijn uiterlijk, maar vind mij niet altijd even aantrekkelijk. "We zijn samen, omdat het in heel veel dingen wel goed zit tussen ons" (zegt hij en ik ben het er mee eens).

Om even een wat duidelijkere beeld te geven mijn vriend is gek op latex en leer. Dat vind hij heel sexy. Dus ik zei dat ik onderhand begin te denken dat ik alleen seks met hem kan hebben, dat hij alleen zin krijgt als ik iets van latex oid aan trek. Daarop zegt hij dat het niet zo is, maar ondertussen hebben we maar 1x in de maand seks ofzo. Ook zoenen met de tong is te veel voor hem lijkt

Verder wilt hij wel knuffelen, kusjes krijgen en geven, aan mijn borsten en billen zitten en lepeltje lepeltje liggen als we gaan slapen. Toch ben ik bang dat als dit zo door gaat we meer een broer zus relatie krijgen ipv een liefdesrelatie.

Is dit normaal hoe hij hier in staat? Wat moet ik hier mee? En heb ik dan echt zo'n hoog libido?

Ik hou ontzettend van hem, we kunnen lachen maar ook goed praten, alleen wat de seks betreft ben ik ontevreden en krijg ik deze redenen.

Ik hoor graag wat jullie hiervan vinden.

Liefs
Fransje-Noord schreef:
22-11-2019 12:04
Je gewicht bepaalt toch niet hoe aantrekkelijk je bent?
In welke wereld leef jij? Natuurlijk is je BMI een grote factor in je aantrekkelijkheid. Na een knap gezicht de nummer twee.
Alle reacties Link kopieren
Blankepit schreef:
03-12-2019 14:57
In welke wereld leef jij? Natuurlijk is je BMI een grote factor in je aantrekkelijkheid. Na een knap gezicht de nummer twee.
Ik naam aan dat je hier dikkere mensen mee bedoelt.

Waarom zie ik dan net zoveel forse/dikke mensen met een partner als slankere?
Of kunnen we er op wachten dat mensen met een te hoge BMI afgedankt worden omdat ze door hun partner niet meer aantrekkelijk gevonden worden?
:hyper:
amarna schreef:
03-12-2019 15:14
Ik naam aan dat je hier dikkere mensen mee bedoelt.

Waarom zie ik dan net zoveel forse/dikke mensen met een partner als slankere?
Of kunnen we er op wachten dat mensen met een te hoge BMI afgedankt worden omdat ze door hun partner niet meer aantrekkelijk gevonden worden?
:hyper:
Vaak hebben mensen met een partner met overgewicht zelf ook overgewicht.

En beggars can’t be choosers.
Alle reacties Link kopieren
amarna schreef:
03-12-2019 15:14
Ik naam aan dat je hier dikkere mensen mee bedoelt.

Waarom zie ik dan net zoveel forse/dikke mensen met een partner als slankere?
Of kunnen we er op wachten dat mensen met een te hoge BMI afgedankt worden omdat ze door hun partner niet meer aantrekkelijk gevonden worden?
:hyper:
Omdat je mensen hebt die van mager, slank, mollig, vol, of dik houden. Iedereen vindt iets anders mooi. Ik denk dat er genoeg mannen zijn die niet persé van mager of slank houden.
Alle reacties Link kopieren
DS1971 schreef:
01-12-2019 17:02
Toch wel bijzonder. Zeg dat je dik niet aantrekkelijk vindt en je krijgt de wind van voren. Maar slank ‘een zak botten’ noemen lijkt dan weer geen probleem.
Eens, dat viel mij ook op
Alle reacties Link kopieren
dubbel
amarna wijzigde dit bericht op 03-12-2019 15:47
98.04% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Poeszie schreef:
03-12-2019 15:29
Omdat je mensen hebt die van mager, slank, mollig, vol, of dik houden. Iedereen vindt iets anders mooi. Ik denk dat er genoeg mannen zijn die niet persé van mager of slank houden.
Zie de reactie hier boven. Daar is niet iedereen hier mee eens.
Dikke mensen moeten maar genoegen meenemen met de restjes.
Alle reacties Link kopieren
DS1971 schreef:
01-12-2019 17:02
Toch wel bijzonder. Zeg dat je dik niet aantrekkelijk vindt en je krijgt de wind van voren. Maar slank ‘een zak botten’ noemen lijkt dan weer geen probleem.
Je moest eens weten wat er nog allemaal gezegd 'mag' worden tegen iemand met ondergewicht. Heul normaal en geaccepteerd blijkbaar.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
DS1971 schreef:
03-12-2019 15:18
Vaak hebben mensen met een partner met overgewicht zelf ook overgewicht.

En beggars can’t be choosers.
Ik zie juist regelmatig forse vrouwen met een partner die lijkt op een lange lat. Opposites attract?
Violet-Nebula schreef:
03-12-2019 15:54
Ik zie juist regelmatig forse vrouwen met een partner die lijkt op een lange lat. Opposites attract?
Vast wel. Maar laten we even wel zijn: het is allemaal wel wat kort door de bocht om aantrekkelijkheid 1:1 met bmi gelijk te zetten. Er is nog zoiets als een optimum en dan nog is dat heel persoonlijk.
Oudblond schreef:
03-12-2019 15:49
Je moest eens weten wat er nog allemaal gezegd 'mag' worden tegen iemand met ondergewicht. Heul normaal en geaccepteerd blijkbaar.
Nou ja, ik weet het. Belachelijk natuurlijk. Sowieso lijkt het mij verstandig om iedereen in zijn waarde te laten.
DS1971 schreef:
03-12-2019 15:18
Vaak hebben mensen met een partner met overgewicht zelf ook overgewicht.

En beggars can’t be choosers.
Eh, loser... dat klopt juist niet! Je ziet vaak bij dunne mannen een vollere vrouw.
Alle reacties Link kopieren
Violet-Nebula schreef:
03-12-2019 15:54
Ik zie juist regelmatig forse vrouwen met een partner die lijkt op een lange lat. Opposites attract?

Ik zie vaker forse vrouwen met forse mannen. Alsof dik zijn ervoor zorgt dat je dik zelf ook aantrekkelijk gaat vinden.

Of.. beggars can't be choosers.
julius schreef:
03-12-2019 17:30
Ik zie vaker forse vrouwen met forse mannen. Alsof dik zijn ervoor zorgt dat je dik zelf ook aantrekkelijk gaat vinden.

Of.. beggars can't be choosers.
Je lult uit zie nek of je kijkt heeeeeeeeelllllll selectief.
Alle reacties Link kopieren
viavia2013 schreef:
03-12-2019 17:32
Je lult uit zie nek of je kijkt heeeeeeeeelllllll selectief.

Er zijn zelfs datingbureaus waar dikke mensen elkaar kunnen ontmoeten. Dikvoorelkaar enzo. Maar ik zal wel selectief kijken ja.
julius schreef:
03-12-2019 17:37
Er zijn zelfs datingbureaus waar dikke mensen elkaar kunnen ontmoeten. Dikvoorelkaar enzo. Maar ik zal wel selectief kijken ja.
Yup
viavia2013 schreef:
03-12-2019 17:28
Eh, loser... dat klopt juist niet! Je ziet vaak bij dunne mannen een vollere vrouw.
Ik zie wat ik zie. Jammer voor je.
Alle reacties Link kopieren
Als ik in mag haken...als man zijnde...Een stevige vrouw is hartstikke mooi. Volle ronde vormen...mooi hoor. Wees er trots op. Ik weet zeker dat het gros van de mannen het met me eens is!
JackReacher schreef:
03-12-2019 20:50
Als ik in mag haken...als man zijnde...Een stevige vrouw is hartstikke mooi. Volle ronde vormen...mooi hoor. Wees er trots op. Ik weet zeker dat het gros van de mannen het met me eens is!
Nee joh. Vraag 1.000 mannen wat hun voorkeur is en je komt gemiddeld uit op een slanke vrouw als voorkeur.
Alle reacties Link kopieren
julius schreef:
03-12-2019 17:37
Er zijn zelfs datingbureaus waar dikke mensen elkaar kunnen ontmoeten. Dikvoorelkaar enzo. Maar ik zal wel selectief kijken ja.
Daar komt TO met matig overgewicht echt niet voor in aanmerking.
Alle reacties Link kopieren
Ik blijf erbij....er zijn genoeg mannen die geen bezwaar hebben tegen een pondje meer....
JackReacher schreef:
03-12-2019 21:28
Ik blijf erbij....er zijn genoeg mannen die geen bezwaar hebben tegen een pondje meer....
Dat is al weer wat anders dan het gros van. ;)
Violet-Nebula schreef:
03-12-2019 15:54
Ik zie juist regelmatig forse vrouwen met een partner die lijkt op een lange lat. Opposites attract?
Beggars can't be choosers zoals al eerder is gesteld.
Blankepit schreef:
03-12-2019 22:17
Beggars can't be choosers zoals al eerder is gesteld.
Wat een onzin weer. Ik ben een dikke vrouw en ik heb gewoon een leuke partner bij wie ik zelf ook echt wil zijn. Ik zou echt niet maar met iedereen een relatie willen die per ongeluk over mij heen wil omdat ie niks beters kan krijgen ofzo.
lilguinea schreef:
03-12-2019 22:21
Wat een onzin weer. Ik ben een dikke vrouw en ik heb gewoon een leuke partner bij wie ik zelf ook echt wil zijn. Ik zou echt niet maar met iedereen een relatie willen die per ongeluk over mij heen wil omdat ie niks beters kan krijgen ofzo.
Ik weet zeker dat een dikke man het een stuk lastiger heeft qua partnerkeuze. Met alle respect overigens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven