Help, is mijn man homo?

07-12-2019 04:03 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok deze vraag krijgen jullie vast vaak maar toch is het voor ieder die het meemaakt anders. Het begin toen we getrouwd waren. Ongeveer 7j geleden, me vriend was destijd 28 en nog maagd, hij had een vriendin gehad maar alleen de andere handelingen gedaan maar niet de daad. We waren verliefd en toen we gingen trouwen leek er niet veel aan de hand alleen dat de seks niet echt seks was van een getrouwd stel, weinig tot geen, geen hand die vast gehouden werd. Ok dat was nog te overbruggen en deed me niet echt veel. Maar de depressie begon eigenlijk toen we een kind wouden. We probeerden het maar het duurde een jaar, in die jaar kwam het geregeld voor dat we ook een maand niets deden. Nog steeds geen klacht ( dacht ik ) het effect begon toen ik zwanger werd. Gelijk toen ik positief was heeft hij me niet aangeraakt tot ruim een half jaar nadat onze zoon geboren werd... Vervolgens heeft het weer een jaar geduurd voordat hij me een keer met me naar bed wou. Nou is dit een beetje te kort door de bocht maar dit zijn mijn initiatieven geweest. Elke keer kwam ik naar hem toe in bed, ging op hem liggen begin hem te zoenen maar hij deed of ik er niet was, ik vroeg hem of die straks na boven kwam want ik wou vrijen, geen gehoor. Als ik had gedoucht en liep naakt langs hem heen keek hij niet, geen aandacht. Als we seks hadden en dat was in het begin al zo zoende hij me nooit, keek hij me niet aan en wou alleen bovenop zonder me durven aan te raken. Waar ik mee worstel is dat hij me zo onzeker over mezelf heeft gemaakt dat ik me geen vrouw voel, hoe kan je man je 18maanden niet aanraken en vervolgens weer 12maanden , niet naar je kijken, je vrouw afslaan als ze wilt vrijen, en daarbij komt ik vroeg hem een keer waarom die geen seks wou en hij huilde en zei dat het niet aan mij lag. Wat kan het zijn mensen.

Is hij homo

Totaal aantal stemmen: 51

Ja (49%)
Nee (51%)
Alle reacties Link kopieren
Of a-seksueel? Om te beginnen was ik er niet mee getrouwd 😭
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is het gebrek aan seks nog een klein probleem vergeleken met het èchte probleem. Namelijk dat jullie niet gewoon kunnen praten over wat er aan de hand is.
Een huwelijk zonder communicatie is zinloos.
Alle reacties Link kopieren
jo12345 schreef:
07-12-2019 10:14
Volgens mij is het gebrek aan seks nog een klein probleem vergeleken met het èchte probleem. Namelijk dat jullie niet gewoon kunnen praten over wat er aan de hand is.
Een huwelijk zonder communicatie is zinloos.

Dit. Je gaat voorbij aan de kern. Het lijkt wel alsof je het over een ding hebt. Geen partner waar je lief en leed mee deelt.
Alle reacties Link kopieren
Misschien zou je het hem kunnen vragen ipv een poll op een forum te plaatsen? Of zeg ik dan iets heel geks?
Alle reacties Link kopieren
huh? En voor de rest hebben jullie wel gewoon contact? Buiten het bedgebeuren dus? Zoals ik je lees komt de man over alsof hij met helemaal niemand contact zou willen hebben.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Heb je wel eens, ik zeg maar iets geks hoor, met hem gepraat over jullie (seks)leven?
Communiceer met hem. Dit hoef je toch niet te accepteren in een relatie. Of hij homo is valt weinig over te zeggen. Al lijkt het mij onwaarschijnlijk dat je dan bewust met een vrouw trouwt. Tenzij hij onder druk werd gezet door zijn familie.
Alle reacties Link kopieren
merelindesloot schreef:
07-12-2019 10:17
Dit. Je gaat voorbij aan de kern. Het lijkt wel alsof je het over een ding hebt. Geen partner waar je lief en leed mee deelt.
en als je hem behandeld als "een ding" dan is daar wat van te zeggen natuurlijk
Alle reacties Link kopieren
pokkewijf schreef:
07-12-2019 10:11
Of a-seksueel? Om te beginnen was ik er niet mee getrouwd 😭
jij bent echt een pokkewijf hahahaha ( lol)
Alle reacties Link kopieren
Misschien is hij niet tot je aangetrokken.
balderdash schreef:
07-12-2019 10:17
Misschien zou je het hem kunnen vragen ipv een poll op een forum te plaatsen? Of zeg ik dan iets heel geks?
Dit
Alle reacties Link kopieren
Een man die op zijn 28e nog "maagd" is vind ik sowieso al apart. Geen flauw idee waarom kan ik uit je post niet lezen, en ik zie er ook geen teken in dat hij homo zou zijn, want dan had hij toch in elk geval al seksuele ervaringen met mannen gehad op zijn 28e, lijkt me.

Maar praat erover. Bovenop hem gaan liggen, naakt en wel, terwijl hij niet in de stemming is, lijkt me niet de oplossing. Een gesprek wel.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Vond je hem wel aardig in het begin of wilde je gewoon een man, een kind,een huis, een burgerlijk leven net als je vriendinnen?
Ik denk dat het redelijk veilig vastgesteld kan worden dat hij zich niet seksueel aangetrokken voelt tot jou. Maar of de reden dan per se is dat hij homoseksueel is, dat wordt nergens uit duidelijk. We hebben meer informatie nodig. Die kunnen we vooral krijgen doordat jij het gesprek aangaat met je partner. Dus... houd ons op de hoogte!
TO: je legt het probleem bij hem, terwijl jezelf het probleem bent. Want hij is niet veranderd. Jij hebt gewoon in het begin alle rode vlaggen genegeerd.

Persoonlijk zou ik het meer zoeken in een laag tot geen libido dan homoseksualiteit. Of gewoon gebrek aan fysieke aantrekkingskracht. Hoe dan ook: hij heeft duidelijk weinig zin in seks met jou en de reden is totaal irrelevant. Want dit is niet op te lossen. Het is namelijk nooit anders geweest.

Dus wat wil jij TO? Meer seks? En is dan daarmee alles ok? Vraag hem dan of jij buiten de deur mag neuken.

Of zoek je gewoon een intieme relatie? Dan uit elkaar en op zoek naar een echte man die je begeert en die zijn ogen en handen niet van je af kan houden.
Alle reacties Link kopieren
1. Als je seksuele handelingen hebt gedaan maar niet de 'daad' ben je geen maagd in mijn ogen. Als een homo geen zin heeft in anale seks of een lesbische geen zin in een dildo kunnen zij dus nooit ontmaagd worden volgens deze logica. Goed meningen zijn hier vast over verdeelt. Sowieso lijkt het me niet relevant op welke leeftijd hij is ontmaagd- dit is voor iedereen anders. Ik vind het een rare opmerking in je verhaal.
2. Wilt hij geen seks of wilt hij ook geen seksuele handelingen met je doen?
3. Misschien is hij aseksueel. Vraag er eens naar.
4. Misschien heeft hij een naar verleden met seks. Zeg eens dat als er wat is hij alles bij je kwijt kan.
5. Misschien is hij homo. Als dat zo is dan komt het er vanzelf een keer uit.
6. Misschien heeft hij een fysieke aandoening. Vraag er eens naar.
7. Het lijkt of jouw initiatief misschien druk op hem zet. Praat er eens over en vraag eens hoe hij zich voelt.
8. Je hebt altijd al weinig seks en intimiteit met hem gehad. Waarom ben je met hem getrouwd en heb je samen een kind gehad als dit je stoort vanaf dag 1? (Hij kijkt je nooit aan oa). Waarom praten jullie niet ook al zijn jullie getrouwd?
anoniem_387473 wijzigde dit bericht op 07-12-2019 10:56
Reden: Extra optie
3.08% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
De poll die je hebt toegevoegd, is nogal simplistisch: er kan ook iets anders dan zijn geaardheid spelen. Iets medisch, bijvoorbeeld. Lijkt mij inderdaad wel belangrijk dat jullie in de eerste plaats met elkaar kunnen praten over wat er aan de hand is: je man barstte in tranen uit en zei dat het niet aan jou lag toen je ernaar vroeg ... Dat lijkt mij niet de reactie van iemand die zich goed in zijn vel voelt.
Antoine de Saint-Exupéry: "Toutes les grandes personnes ont d'abord été des enfants (mais peu d'entre elles s'en souviennent)."
Voor ik je kan vertellen of je man homo is, moet ik weten of hij verlangt naar seks met mannen. Dat hij niet naar jou verlangt betekent niet per definitie dat hij naar het andere geslacht verlangt. Er zijn meer opties dan dat.

Het meest opmerkelijke vind ik bij dit soort issues dat zijn gebrek aan belangstelling in seks niet meteen als een probleem werd aangemerkt. Als mensen in het begin van je relatie geen seksuele belangstelling tonen kun je toch wel op je klompen aanvoelen dat dat weinig goeds belooft voor de toekomst?
Toen jullie gingen trouwen was hij dus nog maagd en pas daarna zijn jullie begonnen met seks?

Zijn jullie uit religieuze overwegingen getrouwd? Anders begrijp ik echt niet waarom je hiervoor zou kiezen.
Afbeelding
Over zo'n precaire zaak een poll plaatsen, echt?
Polls zijn misschien leuk met dilemma's als "wel of niet op date gaan" maar om een jarenlang huwelijk? Mwah.
Wat ehm... bijzonder dat je denkt dat hij dan wel homoseksueel moet zijn, als hij vrijwel geen seks heeft met jou.

Misschien heeft hij nooit zin in seks, wil hij met helemaal niemand seks.



Heb je echt nooit met hem besproken dat jij graag meer seks wilt?
Alle reacties Link kopieren
Hoe ging het voordat jullie getrouwd waren? Kennelijk geen seks voor het huwelijk, maar was er een band, intimiteit, fijne gesprekken, knuffelen? Hoe zijn jullie in deze situatie gekomen? Praat daar eens over. Praat over elkaars wensen en verlangens. Of hij homo is of niet kun je hieruit niet opmaken. Misschien heeft hij in het verleden wel een nare ervaring gehad met seks (misbruik oid), is hij a seksueel, heeft hij een ander, is er geen chemie tussen jullie, is er iets medisch etc etc. Je zult het pas weten als je samen praat.
Alle reacties Link kopieren
Nee, mannen zijn niet per se homoseksueel als ze geen seks willen/nodig hebben. Er zijn zoveel redenen waarom dit het geval kan zijn.

Praat met hem!
Life is short. Eat dessert first.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven