Minnares

11-12-2019 09:52 72 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haai daar,

Mijn partner en ik zijn nu 23 jaar bij elkaar en we kennen elkaar vanaf ons 16e. Intimiteit is zeker na het krijgen van kinderen ver te zoeken.

Terugkijkend na al die jaren zie ik in dat intimiteit eigenlijk altijd al een punt is geweest en we dat ook vrij weinig zijn geweest. 99 van de 100 pogingen zijn afwijzingen. Dit jaar hebben we alleen op vakantie sex gehad.

Hoe gezellig we het ook hebben, zodra puntje bij paaltje komt (toepasselijk 😉), is er altijd wel een excuus en een sorry.

Zelf geeft ze aan dat ze geen initiatief wil nemen en dat ze niet uit haarzelf opgewonden wordt. Eigenlijk alles wat maar met bloot of intimiteit te maken heeft, stoot ze af. Dat doet mij veel pijn. Vanaf dat we nog niet samenwoonden, werden er al beloftes gedaan, maar nooit uitgekomen.

Regelmatig hebben we hier over gesproken, maar het is een dood spoor. Tijdens recent gesprek aangegeven dat ik graag een open relatie zou willen, maar daar wil ze niet aan beginnen.

Ik voel mij opgesloten en voel mij gefrustreerd en het maakt mij nog meer nieuwsgierig hoe het zou zijn met een andere vrouw.

Naar een sekswerker (zoals ze dat noemen bij een tv programma 🙈) gaan, is zeker niet wat ik wil, plastisch, zonder emotie en gevoel van de andere persoon.

Wat eigenlijk velen willen en ik dus ook, is warmte krijgen, je begeert voelen. In mijn ‘relatie’ krijg ik dat niet en bij een sekswerker al helemaal niet. Dan toch maar op zoek naar een minnares....?

Iemand waarmee je regelmatig afspreekt om gezellig een hapje te eten, samen te sporten, serie te kijken, spelletje te doen, samen te douchen....

Maar ja..., waar kom je die tegen? Die pluk je ook niet zomaar van de straat. Victoria Milan of Second Love, waar de verhouding 90 procent mannen en 10 procent vrouwen is? Nee, ook geen succes....
Je vrouw wil geen open relatie dus een minnares ligt niet binnen je mogelijkheden. Tenzij je bereid bent tot laag gedrag als liegen, bedriegen en de stiekemerd uithangen. Na verloop van tijd komt dit bijna altijd uit met rampzalige gevolgen voor alle betrokkenen.

Wat is dat toch met die lui (m/v) die de ballen niet hebben om keuzes te maken en achter die keuze te staan. Je bent niet verplicht in een seksloos of anderszins onbevredigende relatie te blijven hangen als je daar ongelukkig van wordt. Vertrek dan en leef een nieuw leven met iemand anders. Maar nee, daar zijn sommigen te laf voor of te lui en teveel gesteld op hun voorspelbare comfortabele leventje met die saaie partner die geen seks meer wil.

Van twee walletjes eten is sneu gedrag. Wees een vent en maak een keuze.
Alle reacties Link kopieren
Hmmm, weet niet of ik je moet bedanken voor je reactie ;-).
Heb je ook zo gereageerd in alle delen van het topic ‘minnaar’ (inmiddels deel 39)?
Ik snap überhaupt niet dat je door bent gegaan met deze relatie als vanaf het begin het gebrek aan intimiteit al een punt van aandacht was. Daarnaast heb je er waarschijnlijk voor "het gemak" 23 jaar frustratie achteraan gegooid.
Bang om alleen te zijn? Niet alleen kunnen zijn?

Alle dingen die jij wil, kun je met een nieuwe relatie. Geef je vrouw de keuze, nu samen er aan werken of uit elkaar en je kunt je helemaal vrij bewegen op de markt. Stiekem een minnares erbij zoeken is niet fair naar je vrouw.
Reddolf schreef:
11-12-2019 12:28
Hmmm, weet niet of ik je moet bedanken voor je reactie ;-).
Heb je ook zo gereageerd in alle delen van het topic ‘minnaar’ (inmiddels deel 39)?
En, welk advies kreeg je in dat topic?
Alle reacties Link kopieren
Reddolf schreef:
11-12-2019 12:28
Hmmm, weet niet of ik je moet bedanken voor je reactie ;-).
Heb je ook zo gereageerd in alle delen van het topic ‘minnaar’ (inmiddels deel 39)?
Deze snap ik niet, volgens mij heeft francien2019 nog nooit gereageerd in dat topic? Of dacht je dat alle Viva dames een minnaar hebben omdat er nu eenmaal een minnaar topic loopt op dit forum?

Misschien moet je dan maar in dat topic gaan reageren als je goedkeuring zoekt.
Creativity is intelligence having fun
Reddolf schreef:
11-12-2019 12:28
Hmmm, weet niet of ik je moet bedanken voor je reactie ;-).
Heb je ook zo gereageerd in alle delen van het topic ‘minnaar’ (inmiddels deel 39)?
Nee, nog nooit gereageerd In dat topic, ik heb niet de illusie dat dat zinvol is.
anoniem_386639 wijzigde dit bericht op 11-12-2019 12:52
7.85% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik zou haar zeggen of jij neukt met me, of ik zoek een ander om het mee te doen.
Alle reacties Link kopieren
De omschrijving die je geeft van wat je zoekt wekt bij mij de vraag op waarom je nog bij je partner blijft. Als het 'vanwege de kinderen' is.. geloof mij maar dat die best wel doorhebben als het niet lekker loopt tussen jullie, en dat er frustraties zijn. En kinderen worden wellicht verdrietig als ze horen dat hun ouders niet meer bij elkaar blijven, maar vinden het echt 10000 x fijner als papa pas NA het uit elkaar gaan een nieuwe partner vindt, dan wanneer ze erachter komen dat papa dat al deed terwijl hij nog met ma getrouwd was.

Het sort 'minnares' wat je zoekt is namelijk helemaal geen minnares, het is een 2e vriendin naast je huwelijk. Bedenk je alsjeblieft heel goed voor je je in zoiets stort.. het neemt een loopje met je emoties, en voor je het weet staat heel je leven op zijn kop.

Als jij denkt dat je er WEL mee om kunt gaan, om geheimen te hebben voor je partner, niet te kunnen uitleggen waarom je ineens een stuk happier lijkt te zijn, maar tegelijkertijd te worden opgevreten door schuldgevoelens.. er zijn datingapps waar, gezien het aantal berichten die ik ontvang van mannen die al in een relatie zitten, kennelijk nogal wat te hengelen valt. Maar nogmaals.. bezint eer ge begint.

Ik wens je veel wijsheid toe.
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk is je vraag dus waar je een minnares zoekt als ik het goed begrijp?

Het is beslist waar dat je sites als SecondLove, VM en secret flirt één van de velen bent maar het is geen onmogelijke missie. Zorg voor een goed profiel met een prima foto die je pas vrijgeeft na contact. Vermijd mailbommen zonder persoonlijke touch.

In real life is het een stuk lastiger want je hebt geen idee of iemand op jou zit te wachten maar er zijn legio mensen die iets beginnen met collega's of sportmaatjes. Niet het allerhandigst maar goed, dat is het hebben van een minnares sowieso niet.

Je hebt een open relatie voorgesteld schrijf je maar daar is ze niet voor te porren. Op zich is dat niet onbegrijpelijk maar komt zij wel met alternatieven? Of gaat ze er voor het gemak maar vanuit dat jij -net als zij- voor de rest van je leven zo goed als seksloos blijft?
...
Francien2019 schreef:
11-12-2019 11:50
Je vrouw wil geen open relatie dus een minnares ligt niet binnen je mogelijkheden. Tenzij je bereid bent tot laag gedrag als liegen, bedriegen en de stiekemerd uithangen. Na verloop van tijd komt dit bijna altijd uit met rampzalige gevolgen voor alle betrokkenen.

Wat is dat toch met die lui (m/v) die de ballen niet hebben om keuzes te maken en achter die keuze te staan. Je bent niet verplicht in een seksloos of anderszins onbevredigende relatie te blijven hangen als je daar ongelukkig van wordt. Vertrek dan en leef een nieuw leven met iemand anders. Maar nee, daar zijn sommigen te laf voor of te lui en teveel gesteld op hun voorspelbare comfortabele leventje met die saaie partner die geen seks meer wil.

Van twee walletjes eten is sneu gedrag. Wees een vent en maak een keuze.

Nou ja, dit dus. Ik had het niet beter kunnen zeggen.
Begin er niet aan!
Alle reacties Link kopieren
snaptegijut schreef:
11-12-2019 12:54
De omschrijving die je geeft van wat je zoekt wekt bij mij de vraag op waarom je nog bij je partner blijft. Als het 'vanwege de kinderen' is.. geloof mij maar dat die best wel doorhebben als het niet lekker loopt tussen jullie, en dat er frustraties zijn. En kinderen worden wellicht verdrietig als ze horen dat hun ouders niet meer bij elkaar blijven, maar vinden het echt 10000 x fijner als papa pas NA het uit elkaar gaan een nieuwe partner vindt, dan wanneer ze erachter komen dat papa dat al deed terwijl hij nog met ma getrouwd was.

Het sort 'minnares' wat je zoekt is namelijk helemaal geen minnares, het is een 2e vriendin naast je huwelijk. Bedenk je alsjeblieft heel goed voor je je in zoiets stort.. het neemt een loopje met je emoties, en voor je het weet staat heel je leven op zijn kop.

Als jij denkt dat je er WEL mee om kunt gaan, om geheimen te hebben voor je partner, niet te kunnen uitleggen waarom je ineens een stuk happier lijkt te zijn, maar tegelijkertijd te worden opgevreten door schuldgevoelens.. er zijn datingapps waar, gezien het aantal berichten die ik ontvang van mannen die al in een relatie zitten, kennelijk nogal wat te hengelen valt. Maar nogmaals.. bezint eer ge begint.

Ik wens je veel wijsheid toe.
Dit dus...

En wat voor voorbeeld geef je aan je kinderen?...dat een seksloos huwelijk helemaal prima is? Dat liegen en bedriegen in je relatie ook prima is?

Ik snap je frustratie, maar zelf zal ik het nooit accepteren dat mijn partner eenzijdig besluit dat de relatie seksloos wordt. Dan is dat toch echt einde-relatie!
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
11-12-2019 12:51
Ik zou haar zeggen of jij neukt met me, of ik zoek een ander om het mee te doen.
Precies dit. Duidelijk zijn en aangeven wat je wil. In een relatie die verder goed in elkaar zit zou ze moeten snappen dat je intimiteit mist. Goedkeuring vragen heeft blijkbaar geen zin, dan kun je het slechts nog meedelen.

Edit>> Stiekem doen is wat mij betreft een no-go. Dan moeten jullie beide de ballen hebben om te zeggen dat gebrek aan seks en intimiteit gewoon het breekpunt van de relatie is en er een punt achter zetten.<<

Op je vraag waar je een "partner" kunt vinden: maak een account aan op Twitter. Grootste rondneukplatform wat er is.
Twitter? :whut:
RikM schreef:
11-12-2019 13:00
Nou ja, dit dus. Ik had het niet beter kunnen zeggen.
Ook niet als je echt je best doet?
Alle reacties Link kopieren
Tijd voor een gesprekje dus.
Lieverd, ik hou van je, vindt je een geweldige moeder/ mens.
Maar 1 ding blijft mij storen... sex.
Ik heb behoefte aan sex.
En als jij mij dat niet kunt of wilt geven, wat stel jij dan voor als oplossing?

En als er niks uit voort komt, dan zou ik toch echt gaan scheiden. Is voor iedereen eerlijker.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Jullie zijn al 23 jaar samen en toch heb je het hiermee gedaan en nu ben je het echt zat.
Eigenlijk kun je niet met zekerheid zeggen dat het alleen door gebrek aan sex komt, er zijn genoeg mensen in een relatie met genoeg intimeteiten die het toch elders zoeken.

Als jij een minnares zoekt dan zal jouw vrouw het hiermee eens moeten zijn, wil je het netjes houden.
Alle reacties Link kopieren
Reddolf schreef:
11-12-2019 09:52

Maar ja..., waar kom je die tegen? Die pluk je ook niet zomaar van de straat. Victoria Milan of Second Love, waar de verhouding 90 procent mannen en 10 procent vrouwen is? Nee, ook geen succes....
Op viva natuurlijk!
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
zoetjerminder schreef:
11-12-2019 15:59
Op viva natuurlijk!
Nogal overduidelijk inderdaad.
TO ik vind je oplossing een beetje triest bedacht. Fijne man om mee getrouwd te zijn lijk je me niet.
Succes met alles. Je zult het nodig hebben.
Alle reacties Link kopieren
Saivash schreef:
11-12-2019 18:41
Nogal overduidelijk inderdaad.
TO ik vind je oplossing een beetje triest bedacht. Fijne man om mee getrouwd te zijn lijk je me niet.
Succes met alles. Je zult het nodig hebben.
Wacht even... Dit is wel erg kort door de bocht. In de diverse topics waarbij het andersom is lees ik alle begrip, neem een minnaar, je hebt ook behoeftes (ja ik weet, ook niet altijd). Maar als een man dat ervaart is het triest, en is het geen fijn iemand om mee getrouwd te zijn? Zo werkt het leven niet, de behoefte aan intimiteit is bij mannen niet anders dan bij vrouwen. Om dat in het ridicule te trekken is op z’n zachtst gezegd raar, maar ook het feit dat hier een man op een forum waar het merendeel vrouw is iets vraagt, kan je ook zien als iets positiefs. TO vraagt aan de vrouwengemeenschap wat die van de situatie vindt. Is dat niet de VIVA-man die veel vrouwen juist graag willen zien? En ik zie geen gehengel hier...
Beetje empathie is wel gepast misschien.
Fate is just the weight of circumstances
Alle reacties Link kopieren
cygnus schreef:
11-12-2019 20:19
Wacht even... Dit is wel erg kort door de bocht. In de diverse topics waarbij het andersom is lees ik alle begrip, neem een minnaar, je hebt ook behoeftes (ja ik weet, ook niet altijd). Maar als een man dat ervaart is het triest, en is het geen fijn iemand om mee getrouwd te zijn? Zo werkt het leven niet, de behoefte aan intimiteit is bij mannen niet anders dan bij vrouwen. Om dat in het ridicule te trekken is op z’n zachtst gezegd raar, maar ook het feit dat hier een man op een forum waar het merendeel vrouw is iets vraagt, kan je ook zien als iets positiefs. TO vraagt aan de vrouwengemeenschap wat die van de situatie vindt. Is dat niet de VIVA-man die veel vrouwen juist graag willen zien? En ik zie geen gehengel hier...
Beetje empathie is wel gepast misschien.
Neen, geen empathie voor dit soort ideeen. Overigens ook niet als ze van vrouwen komen.
Stiekem doen is gewoon laag. Bespreken met partner en het openlijk doen is een ander verhaal
beetjegek schreef:
11-12-2019 12:51
Ik zou haar zeggen of jij neukt met me, of ik zoek een ander om het mee te doen.
Dit. Ze kan niet van jou verlangen dat jij seksloos door het leven gaat, hoewel dat nu al 23 jaar zo is ongeveer. Als er toen valse beloftes werden gedaan zou ik nog één keer met haar gaan praten en alles op tafel leggen wat je dwarszit. Maar als ik het zo lees (je vrouw is wars van intimiteit en bloot bijvoorbeeld) geef ik het weinig kans. Die minnares is zo'n slecht idee nog niet, maar ik zou het wel tegen je vrouw zeggen en niet vreemdgaan, haar voor de keuze stellen.

Ik heb je even een pb gestuurd...
TO: maak een eind aan deze liefdeloze relatie. Jullie passen niet bij elkaar.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me heel goed voorstellen dat kinderen juist wél een reden is om bij elkaar te blijven. Er worden hier aannames gedaan dat er naast een stroeve intieme relatie geen liefde is en/of een gefrustreerde gespannen sfeer. Dat hoeft echt niet zo te zijn. De argumentatie dat kinderen alles aanvoelen is simpelweg niet waar en m.i. in dit specifieke geval helemaal niet relevant. Ik vind het dus ook erg bijzonder dat hier gesteld wordt dat mensen met een lange relatie maar uit elkaar moeten gaan, ondanks evt. kinderen omdat ze weinig seks hebben. Ik denk juist als ik dat achteraf als verklaring zou geven dat mijn kinderen mij voor gek verklaren dat wij ze dáárom in de steek hebben gelaten.

De sleutel zit 'm hier in communicatie en ondernemen. Praat met je vrouw over haar wensen en misschien zelfs frustraties. Schakel misschien een relatietherapeut in, maar bepaal samen eerst of jullie basis wel echt goed is en dat jullie wel de intentie hebben om er het beste van te maken. Met seks is het wel zo dat je dit je partner niet kunt (en wilt) opdringen. Het is vaak complexer dan in het in beginsel lijkt; wees begripvol en probeer er samen (evt. met therapie) uit te komen. De weg naar een minnares is echt niet wat je wilt.
anoniem_392818 wijzigde dit bericht op 12-12-2019 07:57
Reden: Grammatica
0.41% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven