Nintendo Switch

11-12-2019 19:12 412 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik ben naar de nintendo switch aan het kijken en vroeg me af wat jullie nu echt aanraders vinden om te hebben.
Via marktplaats heb ik op een advertentie gereageerd waar sowieso mario odyssey bij zit en die lijkt mij heel leuk.
Alle reacties Link kopieren
Odyssey is erg leuk!

In ieder geval Breath of the Wild.
Smash Bros. Ultimate en Mario Kart voor met vrienden of online.

Ik wacht zelf op Animal Crossing. :)
Alle reacties Link kopieren
Bijna alle mario;s. Ik vind zelf mario kart erg leuk en Luigi's mansion

Zelda :-). Donkey kong. Mijn zoons hebben ook Assins Creed (schrijf het vast fout)
Alle reacties Link kopieren
@Wojak: Als je een online abbo koopt kan je dus tegen mensen uit de hele wereld spelen? Want in mijn omgeving heb ik niemand die mee wil spelen. En sommige games lijken me leuker om samen te spelen dan alleen.

@poldervrouw: Ja mario's lijken mij ook erg leuk! Lijken ze niet allemaal een beetje op elkaar?
Alle reacties Link kopieren
Wojak schreef:
11-12-2019 19:20
Odyssey is erg leuk!

In ieder geval Breath of the Wild.
Smash Bros. Ultimate en Mario Kart voor met vrienden of online.

Ik wacht zelf op Animal Crossing. :)
Animal Crossing :heart: Ik wacht ook!

Ik vind zelf de Pokémon games leuk :) En Just Dance is leuk om te doen! Verder is Stardew Valley heel leuk als je van rustigere games houdt.
¡Apagando las luces!
Mario kart en Mario party voor de gezelligheid.

Ik vind Super Mario bros deluxe ook heel leuk. Vooral een aanrader als je van de oude Mario hield. Oddysey is ook een aanrader inderdaad.

En verder vind ik op dit moment Luigi's mansion echt fantastisch.
Pas op voor oplichters op marktplaats. Alleen afhalen.
Er zijn heel veel oplichters actief
Alle reacties Link kopieren
SombraOnline schreef:
11-12-2019 19:28
Animal Crossing :heart: Ik wacht ook!

Ik vind zelf de Pokémon games leuk :) En Just Dance is leuk om te doen! Verder is Stardew Valley heel leuk als je van rustigere games houdt.
Pokemon lijkt me stiekem ook wel heel leuk. Of in ieder geval vroeg vond ik het super leuk om te spelen. Alleen nu je volwassen bent is het misschien zo raar om het voor jezelf te kopen :p

@Illinois: Mario Bros Deluxe lijkt me ook erg leuk! Die had ik ook al voorbij zien komen.

@Martin: Bedankt voor de tip. Het is bij mij in de buurt dus als het doorgaat zou ik er langs gaan en het daar even testen natuurlijk.

Hebben jullie ook een online lidmaatschap? En heeft dat een meerwaarde?
Alle reacties Link kopieren
Shiverrr schreef:
11-12-2019 19:40
Pokemon lijkt me stiekem ook wel heel leuk. Of in ieder geval vroeg vond ik het super leuk om te spelen. Alleen nu je volwassen bent is het misschien zo raar om het voor jezelf te kopen :p
.
Joh, daar zou ik helemaal niet aan denken. Ik heb zelf ook alle Pokémon spellen en ik speel ze met veel plezier. :)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb
- Mario odessey: erg leuk!
- Donkey Kong: kostte me even om het leuk te vinden en onder de knie te krijgen, maar inmiddels erg enthousiast
- Mario kart: gewoon leuk met gezelschap
- Kirby: best een leuk spel ook!
- Stardew valley: even leuk, daarna saai
- Puyo Puyo Tetris: dat andere spel snap ik nog steeds niet maar Tetris blijft leuk
- Just dance: mweh niet mijn ding

Heb bij vrienden wel eens Mario party gespeeld maar vond het erg langdradig.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees mee. We hebben er sinds kort hier ook een.
Op de Wii U speelde ik zelf heel graag zelda breath of the wild, Mario vind ik eigenlijk ook altijd wel leuk en met de kinderen samen speelde ik regelmatig mario kart.
Alle reacties Link kopieren
De volgende games zijn mijn favoriet:
Mario Oddysey
Zelda breath of the wild
Stardew valley vind ik dan wel weer erg leuk, even een wat rustigere game.
Dragon quest builders (1&2)
Luigi mansion
Mario kart, maar dan wel online tegen anderen van de wereld
Yoshi

Ach ik vind teveel leuk denk ik haha
Alle reacties Link kopieren
Ja, online heeft meerwaarde en vind ik niet heel duur voor 12 maanden.
Veel spellen kun je dan met anderen samen spelen of tegen elkaar uiteraard (met bekenden of vreemden).

Er zijn dan ook spellen die je grotendeels gratis kunt spelen bij dat abonnement:
Smite / Kirby Clash / DC Universe / Tetris / Old school Nintendo spelletjes / Fortnite / Realm Royale / Paladins / Warframe / Dauntless / Pokémon Quest

Tevens vind ik alle eerdere genoemde spellen geweldig en er zijn wat kleine spelletjes te koop in de shop voor prijsjes onder de 20,-.
Vast wel iets waar je van houdt.
Alle reacties Link kopieren
Shiverrr schreef:
11-12-2019 19:40
Pokemon lijkt me stiekem ook wel heel leuk. Of in ieder geval vroeg vond ik het super leuk om te spelen. Alleen nu je volwassen bent is het misschien zo raar om het voor jezelf te kopen :p
Mijn man is bij nieuwe Pokémon spel zelfs naar nachtopening geweest om hem te halen zodra hij uit kwam. Het was gruwelijk druk volgens mijn man en om middernacht staan daar echt geen kinderen.

Zelf vind ik Mario spellen wel leuk.
Alle reacties Link kopieren
- Super Mario Odyssey (erg leuk, singleplayer)
- Mario Kart (leukst met meerdere spelers)
- Zelda: Breath of the Wild (fantastische adventure game)
- Stardew Valley (rustig, maar erg verslavend «nog eventjes doorspelen...»
- Crash Bandicoot (zelf op de PS4 gespeeld, maar leuk «én frustrerend ;)»
- Overcooked 1 en 2 (zowel in single- én multiplayer leuk)
- Hollow Knight (platformer, kan best moeilijk zijn, maar uitdagend)
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor al de reacties allemaal! Zitten echt wel spellen tussen die terug komen en die mij ook leuk lijken. Ik hoop echt dat de koop door kan gaan.

Yor2 schreef:
11-12-2019 20:35
Ja, online heeft meerwaarde en vind ik niet heel duur voor 12 maanden.
Veel spellen kun je dan met anderen samen spelen of tegen elkaar uiteraard (met bekenden of vreemden).

Er zijn dan ook spellen die je grotendeels gratis kunt spelen bij dat abonnement:
Smite / Kirby Clash / DC Universe / Tetris / Old school Nintendo spelletjes / Fortnite / Realm Royale / Paladins / Warframe / Dauntless / Pokémon Quest

Tevens vind ik alle eerdere genoemde spellen geweldig en er zijn wat kleine spelletjes te koop in de shop voor prijsjes onder de 20,-.
Vast wel iets waar je van houdt.
Dat klinkt wel heel leuk! Tegen andere kunnen spelen en oude nintendo spelletjes gratis spelen. Klinkt wel als een aanrader.

@Ester & Due: Goed om te horen! Dan hou ik hem iig in mijn gedachten. Vroeger kon ik hem nooit uit spelen omdat het te moeilijk was. Dus misschien is het nu juist wel leuk om te doen. Het zal er sowieso mooier uit zien haha
Alle reacties Link kopieren
ik speel op die van mijn kids ,ze hebben elk hun eigen Switch ,ben verslaafd aan Crash Bandicoot ,altijd geweest en op de Switch is ie goed te doen
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
Yor2 schreef:
11-12-2019 20:35
Ja, online heeft meerwaarde en vind ik niet heel duur voor 12 maanden.
Veel spellen kun je dan met anderen samen spelen of tegen elkaar uiteraard (met bekenden of vreemden).

Er zijn dan ook spellen die je grotendeels gratis kunt spelen bij dat abonnement:
Smite / Kirby Clash / DC Universe / Tetris / Old school Nintendo spelletjes / Fortnite / Realm Royale / Paladins / Warframe / Dauntless / Pokémon Quest

Tevens vind ik alle eerdere genoemde spellen geweldig en er zijn wat kleine spelletjes te koop in de shop voor prijsjes onder de 20,-.
Vast wel iets waar je van houdt.

Vooral die old school Super Nintendo spellen zijn de moeite waard. Super Mario World is een klassieker die kinderen sowieso leuk vinden en Zelda: Link to the past is ook een tijdloze klassieker die het spelen ook nu nog meer dan waard is.
Alle reacties Link kopieren
Ik speel vooral niet-Nintendo-titels heel erg graag. Van die "kleine" titels die je in de eShop kan downloaden. Mijn favorieten tot nu toe zijn:

- Agent A, a puzzle in disguise (Als geheim agent puzzles oplossen, point & click)
- Yoku's Island Express (Al flipperend met een mestkever post bezorgen op een tropisch eiland)
- Untitled Goose Game (Als gans mensen in een dorpje het leven zuur maken)

Ook heel erg mooi:
- Valiant Hearts: The Great War (Gemaakt ter nagedachtenis aan WOI)

En van de Nintendo titels heb ik tot nu toe hoofdzakelijk Katrielle Layton gespeeld. Zelda (Link Between Worlds) vond ik op de 3DS heel erg leuk, maar om de een of andere reden weet Links Awakening me nog niet zo te boeien. Waarschijnlijk komt dat als ik er eens goed voor ga zitten.

Online lidmaatschap heb ik niet. Het enige spel wat mij daarvoor enigszins zou interesseren is Mario Kart, maar dat speel ik net zo goed bij en met vrienden die het spel hebben.
s7rin wijzigde dit bericht op 12-12-2019 10:34
10.85% gewijzigd
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.
Alle reacties Link kopieren
Geweldig de Nintendo Switch! Vind Mario Kart erg leuk maar lees hier in de reacties ook erg leuke tips :-D
Alle reacties Link kopieren
En deze lijkt mij ook heel leuk:
https://www.nintendo.com/games/detail/t ... wo-switch/

Maar daarvoor zoek ik dus nog een speelpartner...
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.
Alle reacties Link kopieren
Is er een game wat vergelijkbaar is met Zelda? Want daar ben ik bijna klaar mee (lees, ik zit vast en kom niet verder dus de lol is daar wel wat af)...
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg er steeds meer zin in als ik jullie reacties lees! Wacht vandaag nog even af op een reactie van marktplaats en anders ga ik de nintendo switch lite kopen :)
Alle reacties Link kopieren
Ik overweeg ook om een Switch aan te schaffen. Maar vraag me na jullie berichtjes af: kan ik ook thuis gewoon op de bank met/tegen mijn vriend spelen? Of is het de bedoeling dat je vooral online speelt met anderen op afstand?
Alle reacties Link kopieren
Mapje2 schreef:
12-12-2019 07:13
Ik overweeg ook om een Switch aan te schaffen. Maar vraag me na jullie berichtjes af: kan ik ook thuis gewoon op de bank met/tegen mijn vriend spelen? Of is het de bedoeling dat je vooral online speelt met anderen op afstand?
Zover ik begreep kan je met 'normale' switch tegen je vriend spelen. Maar wanneer je online abbo erbij koopt tegen mensen uit heel de wereld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven