Nintendo Switch

11-12-2019 19:12 412 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik ben naar de nintendo switch aan het kijken en vroeg me af wat jullie nu echt aanraders vinden om te hebben.
Via marktplaats heb ik op een advertentie gereageerd waar sowieso mario odyssey bij zit en die lijkt mij heel leuk.
Alle reacties Link kopieren
Shiverrr schreef:
12-12-2019 07:00
Ik krijg er steeds meer zin in als ik jullie reacties lees! Wacht vandaag nog even af op een reactie van marktplaats en anders ga ik de nintendo switch lite kopen :)

Hou je er rekening mee dat je met de Switch Lite niet op de tv kan spelen?
Alle reacties Link kopieren
julius schreef:
12-12-2019 08:35
Hou je er rekening mee dat je met de Switch Lite niet op de tv kan spelen?
Ja dat weet ik! Dat hoeft voor mij ook niet perse. Ik ben toch de enige die ermee gaat spelen.
Daarom is de lite wel aantrekkelijk qua prijs. Bij bol.com hebben ze ook leuke actie.
Alle reacties Link kopieren
Niet alle reacties gelezen, maar volgens mij zijn Mario Olympische spelen en Snipperclips nog niet langsgekomen. Zijn mijn favorieten, maar ik speel wel vooral samen (met mijn vriend, beide ruim volwassen)
Alle reacties Link kopieren
Wat doen jullie trouwens? Kopen jullie de spellen los of downloaden jullie die en waarom?
Is 2e hands spellen een optie? Volgens mij kan daar vrij weinig mee misgaan toch?
Alle reacties Link kopieren
Shiverrr schreef:
12-12-2019 09:15
Wat doen jullie trouwens? Kopen jullie de spellen los of downloaden jullie die en waarom?
Is 2e hands spellen een optie? Volgens mij kan daar vrij weinig mee misgaan toch?

Ik koop ze los, omdat ik ze dan weer kan verkopen als ik ze heb uitgespeeld of toch niet zo heel leuk blijk te vinden.

Tweedehands spellen zijn een prima optie. Omdat het cartridges zijn, kunnen er geen krassen oid op zitten wat bij blu rays nog wel eens het geval is. Hierdoor werken de spelletjes eigenlijk altijd, ook als je ze van Marktplaats haalt.
Alle reacties Link kopieren
SombraOnline schreef:
11-12-2019 19:28
Animal Crossing :heart: Ik wacht ook!

Ik vind zelf de Pokémon games leuk :) En Just Dance is leuk om te doen! Verder is Stardew Valley heel leuk als je van rustigere games houdt.
ANIMAL CROSSING! :cheer2: Ik heb een Nintendo DS en een Wii met Animal Crossing en ik ga waarschijnlijk de Nintendo Switch kopen speciaal voor Animal Crossing. :heart:

Verder is Mario Party, Mario Kart en Mario en Sonic Olympic Games sowieso leuk (lees: Melig) met vrienden.
Alle reacties Link kopieren
julius schreef:
12-12-2019 09:22
Ik koop ze los, omdat ik ze dan weer kan verkopen als ik ze heb uitgespeeld of toch niet zo heel leuk blijk te vinden.

Tweedehands spellen zijn een prima optie. Omdat het cartridges zijn, kunnen er geen krassen oid op zitten wat bij blu rays nog wel eens het geval is. Hierdoor werken de spelletjes eigenlijk altijd, ook als je ze van Marktplaats haalt.
Bedankt, goed om te weten dat 2e hands ook een optie is. Aan spellen doorverkopen had ik helemaal nog niet gedacht. Dan is 'vaste' spellen kopen misschien wel handiger.

@Ugli: Animal crossing klonk wel leuk alleen ik kreeg er niet zo'n goed beeld bij. Je moet zelf een leven op een eiland opbouwen ofzo? Kan je er iets meer over vertellen?
Alle reacties Link kopieren
Hier kopen we de spellen los want wil ze gewoon kunnen pakken en dan spelen. Wij hebben een hele rij spelletjes en de meeste zijn leuk maar deze vinden ze hier het leukst:
Mario kart, Zelda (allemaal maar breath of the wild het beste), Minecraft, Donkey Kong, Kirby, Kinopio, Splatoon, Diablo.
Alle reacties Link kopieren
Ik download meestal. Omdat de spellen van derden vaak niet als cartridge te koop zijn, alleen in de eShop. Maar ook omdat ik een hekel heb al het verwisselen van die cartridges.

Spellen waarvan ik vantevoren weet dat ik ze ooit door ga geven (bijv. Professor Layton) heb ik als cartridge gekocht.
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.
Alle reacties Link kopieren
Mario olympische spelen en mario party zijn hier favoriet. Daarnaast ook Mario Kart en Mario Bros.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de Nintendo switch lite besteld samen met mario odyssey! Vanavond bezorgen ze hem nog. Ik kan niet wachten :p

Bedankt voor de tips iedereen!
Shiverrr schreef:
12-12-2019 09:15
Wat doen jullie trouwens? Kopen jullie de spellen los of downloaden jullie die en waarom?
Is 2e hands spellen een optie? Volgens mij kan daar vrij weinig mee misgaan toch?
Er zijn goede sites die 2ehands spellen inkopen, spelen en nakijken en dan voor mooie prijs te koop aan bieden.

Nedgame bijvoorbeeld.
Bestellen wij best vaak 2e hands spellen ( wel voor andere spelcomputer) en echt nog geen miskoop aan gehad.

Maar er zijn er meer. Ik vind de 2ehandsspellen voor de switch ook nog steeds heel prijzig, misschien is downloadversie dan wel goedkoper.
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
12-12-2019 11:52
Er zijn goede sites die 2ehands spellen inkopen, spelen en nakijken en dan voor mooie prijs te koop aan bieden.

Nedgame bijvoorbeeld.
Bestellen wij best vaak 2e hands spellen ( wel voor andere spelcomputer) en echt nog geen miskoop aan gehad.

Maar er zijn er meer. Ik vind de 2ehandsspellen voor de switch ook nog steeds heel prijzig, misschien is downloadversie dan wel goedkoper.

De downloadversies kosten hetzelfde, of zijn zelfs duurder dan de fysieke cartridges.

Dat is het enige nadeel van Nintendospellen. Ze zijn praktisch nooit in de aanbieding, waardoor ze ook tweedehands nog erg prijzig zijn. Voordeel is natuurlijk wel dat als je een spel wilt verkopen, je er een leuk bedrag voor terugkrijgt.
Alle reacties Link kopieren
@Julius: Sommige sites zijn wat goedkoper dan andere maar het scheelt idd niet zoveel. Wel fijn idee dat wanneer mn spel of switch tegenvalt, ik hem weer makkelijk kan verkopen.

Ik heb naast mario ook maar pokemon shield besteld :$ Voorlopig ben ik denk ik wel even zoet.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb Pokémon Sword en echt weer genoten, ondanks dat er maar ongeveer 50% van de totale Dex erin zit ;-D De open wereld is echt heel vet!
¡Apagando las luces!
Hier hebben we Mario party die we erg leuk vinden. En ik wacht op animal crossing!! Vond ik op de GameCube ook echt geweldig!
En ik zag laatst dat er een nieuwe professor layton is op de switch. Die wil ik ook, speelde ik veel op mijn Nintendo ds :)

Ik koop spellen. Dan kan ik ze weer verkopen. Als downloaden goedkoper was, zou ik dat wel overwegen.
Kraken doe ik niet aan overigens. Vrienden van ons hebben dat en ik vind dat echt niet netjes. Sowieso kan je dan ook niet meer online komen, want dan wordt hij geblokkeerd volgens mij.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vorig jaar de switch pokemon editie gekocht, ik kan er echt geen genoeg van krijgen. Ik neem hem ook veel mee als ik met een groepje weg ben, dan spelen we in de auto om de tijd te doden. 2 switchen en 4 controllers voor Mario kart en Mario party. (Switch van een vriend erbij)
Ik heb ook een abonnement erbij, om zo ook met andere mensen te kunnen spelen als er niemand in de buurt is en voor de NES spelletjes die je kan downloaden uit de e-shop.
Thuis speel ik vooral op de tv omdat ik dat prettiger vind, maar het is ideaal om hem ook mee te nemen voor onderweg. Bedenk wel dat je met een lite alleen handheld kan spelen en niet zoals met de gewone switch ook op tv of op tafel met losse controllers. Alles wat de switch zo goed maakt hebben ze daar vanaf gehaald (mijn mening) Verder super ding, beste aankoop in tijden.
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk om te lezen dat meer mensen pokemon hebben gekocht! Ergens link ik het stiekem nog wel aan kinderen :$

@bowgirl: Ja ik weet dat je niet op de tv kan spelen en alleen handheld. Maar ik heb verder niemand die het leuk vindt om met me te spelen. Dusja dan heb je ook niet zoveel aan de normale switch.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een switch lite. Speel liever handheld dan op tv en de reguliere switch vind ik daarvoor te groot. Bovendien hoop ik dat de switch lite minder kans heeft op "Joy-Con drift" doordat de Joy-Cons geintegreerd zijn.

Los daarvan vind ik de switch lite ook veel mooier :)
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.
Alle reacties Link kopieren
Shiverrr schreef:
12-12-2019 17:42
Wat leuk om te lezen dat meer mensen pokemon hebben gekocht! Ergens link ik het stiekem nog wel aan kinderen :$

@bowgirl: Ja ik weet dat je niet op de tv kan spelen en alleen handheld. Maar ik heb verder niemand die het leuk vindt om met me te spelen. Dusja dan heb je ook niet zoveel aan de normale switch.
Ik woon in Pokemon land en hier zie je fans jong en oud :D
Alle reacties Link kopieren
Beleza schreef:
12-12-2019 21:34
Ik woon in Pokemon land en hier zie je fans jong en oud :D
Haha gelukkig maar!
Ben benieuwd wat ik ervan ga vinden.

Mario Odysseys vind ik tot nu toe echt geweldig!
Ook heel uitdagend om te spelen.
Alle reacties Link kopieren
Shiverrr schreef:
12-12-2019 17:42
Wat leuk om te lezen dat meer mensen pokemon hebben gekocht! Ergens link ik het stiekem nog wel aan kinderen :$
Dat is nergens voor nodig. Volwassenen gamen tegenwoordig meer dan kinderen. https://www.pu.nl/artikelen/nieuws/volw ... onderzoek/
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een paar spelletjes los gekocht, maar achteraf vind ik dat maar irritant.
Ik blijk ze toch niet te verkopen (zelfs niet de spellen die ik minder vind) en ik blijk soms ook te lui om naar de switch te lopen en naar mijn opbergkastje en dan het ene spel om te wisselen met het andere spel ;-)
Kortom, tegenwoordig koop ik alleen nog digitaal.

Ik heb trouwens ook veel demo's erop staan en mijn kinderen kunnen die ein-de-loos spelen!

Ik blijk ook nog Zelda te hebben, maar dat ik die vergat zegt al genoeg over wat ik er van vind..
Alle reacties Link kopieren
Shiverrr schreef:
12-12-2019 17:42
Wat leuk om te lezen dat meer mensen pokemon hebben gekocht! Ergens link ik het stiekem nog wel aan kinderen :$
Ik ben nu bezig met Pokémon, heerlijk. Verder veel Mario, Zelda, hollow knight, stardew valley en steamworld dig 2 gespeeld.

Eerst kocht ik alles ook op cartridge maar merk netzo als Nijntje dat ik download fijner vind. En als je de e-shop in de gaten houdt kan je leuke deals scoren. Ik houd ook een wishlist bij in de eshop en dan houd ik in de gaten wanneer spellen op mijn wishlist in de aanbieding zijn. Beetje geduld scheelt tientallen euro's :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik hou juist van spellen los kopen en in een leuke hoes te doen. Voelt meer tastbaar voor mij net als muziek en boeken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven