Mode & Beauty alle pijlers

Wie van jullie koopt er designertassen?

15-12-2019 22:18 211 berichten
Ik sta op he punt om een Saint Laurent tas te kopen. Hoe lang denken jullie erover na om zo een dure aanschaf te doen?
#durftevragen
Want?

Ik vind zonde geld. Maakt dat wat uit voor jou dan?
Alle reacties Link kopieren
Bij dat soort uitgaven denk ik er echt wel lang over na tenzij ik zeeeeeeker weet dat ik de tas veel zal gebruiken. Heb ooit, eind jaren 90, zo'n nylon Prada messenger gekocht. Ik heb dat ding gewoon 10 jaar dag in, dag uit gebruikt en tot op de draad versleten.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het geen verstandige uitgave. Ik zou het nog liever aan een goed doel schenken dan aan zoiets.
Alle reacties Link kopieren
Desinger? 😀
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
Alle reacties Link kopieren
Nee, daarvoor ga ik veel te lomp om met mijn spullen. Mijn tassen zitten altijd onder de foundation/lippenstift vlekken.
Saivash schreef:
15-12-2019 22:24
Ik vind het geen verstandige uitgave. Ik zou het nog liever aan een goed doel schenken dan aan zoiets.
Want elke uitgave moet verstandig zijn? Je mag nooit eens gewoon lekker je zelfverdiende geld uitgeven aan iets wat je graag wil hebben of leuk vind? Wat een gemiep zeg.

Ik heb best lang nagedacht over mijn Louis Vuitton van destijds €495,-. Het was een flinke uitgave voor mij toen, maar ik wilde hem echt zo graag. Daar is wel een half jaar overheen gegaan. En nu, 12 jaar later, gebruik ik hem nog steeds bijna dagelijks. Ik ben er nog net zo blij mee als toen! En ik vind ook dat je jezelf zo nu en dan eens mag verwennen. Als je het kan betalen en je wordt er blij van, is dat toch prima.
Als je het niet kunt schrijven, moet je het niet kopen. :P
Nee, ik vind het echt zonde van het geld. Maar als je weet dat je er echt heel blij van wordt (en je hebt het geld), gewoon doen.
Alle reacties Link kopieren
Een desinger tas van Saint Laurant? Dat wordt zoeken.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ja, goede investering, ze worden alleen maar meer waard. Ik heb er een paar maar ik gebruik ze niet.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
ik heb een michael kors, ralph lauren en marc jacobs dat ik al jaren gebruik.
Nouschi schreef:
15-12-2019 22:32
Een desinger tas van Saint Laurant? Dat wordt zoeken.
ik heb er eentje van Hail Mary
Alle reacties Link kopieren
Goh, mijn vrouw heeft ook een MK tas, maar die had ik nooit als designertas ingeschaald. Wat definieert eigenlijk een designertas? Uiteindelijk is elke tas door een designer ontworpen. Is het ook niet met name een prijs dingetje?
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
Kan die tas dan ook zingen?

En Saint Laurant is de nep-versie van Yves Saint-Laurent?
Daar zou ik mijn geld niet aan geven.
anoniem_387728 wijzigde dit bericht op 15-12-2019 22:40
64.24% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
fitch schreef:
15-12-2019 22:38
Goh, mijn vrouw heeft ook een MK tas, maar die had ik nooit als designertas ingeschaald. Wat definieert eigenlijk een designertas? Uiteindelijk is elke tas door een designer ontworpen. Is het ook niet met name een prijs dingetje?
350 euro vind ik toch al veel geld
fitch schreef:
15-12-2019 22:38
Goh, mijn vrouw heeft ook een MK tas, maar die had ik nooit als designertas ingeschaald. Wat definieert eigenlijk een designertas? Uiteindelijk is elke tas door een designer ontworpen. Is het ook niet met name een prijs dingetje?
Ik denk het, want Michael Kors is ergens tussen de 100 - 200 euro als ik het zo zie, en Yves Saint Laurent meer tussen de 1000 en 2000.
Ik heb geen designer tassen.
Ze zouden bij mij ook niet mooi blijven, want ik bind ze onder een snelbinder en fiets er mee door de regen.


Maar ik heb wel een dure pen, die ik dagelijks gebruik.
En een dure regenjas, waar ik ontzettend veel plezier van heb.

En dure dagcrème (voor mijn doen is € 30 voor een pot veel geld), waar ik van geniet.

Dat zijn mijn keuzes.
Madeliefjees schreef:
15-12-2019 22:33
Ja, goede investering, ze worden alleen maar meer waard. Ik heb er een paar maar ik gebruik ze niet.
Wat doe je er dan mee?
Doen! Als het iets is wat je met plezier gaat gebruiken, dus niet uit angst te beschadigen niet gaat gebruiken, dan absoluut doen!
TO, wil je een YSL tas van € 300 of eentje van € 2400?
Dat laatste is meer dan een maandsalaris, althans, voor mij.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind bepaalde designertassen echt heel mooi maar meestal echt te duur om nieuw te kopen. Kijk eens op sites als Vestiaire Collective.
Ik zou zelf nooit zoveel geld uitgeven aan een tas, designer of niet. Vaak vind ik de designertassen niet eens zo heel bijzonder. Ik mag mijn tassen graag eens wassen na zoveel tijd. Ooit eens gevraagd bij een designer winkel op de PC of een bepaalde tas ook in de was mocht. Was geen geslaagde vraag. Nee hoor, ik vind de leukste tassen bij een tassenwinkel hier in de buurt, gemiddeld 25 tot 30 euro en ben ik hem dan zat na een x periode dan is dat ook prima.
Alle reacties Link kopieren
ik vind het aldo merk heel mooi van tassen, op zalando rond 59 euro, geen designer uiteraard, maar het heeft een designer look
Alle reacties Link kopieren
Als je er gelukkig van wordt en je kan het betalen, lekker doen!

Zelf heb ik iets met leren tassen :love: kan er zo 150 euro voor neerleggen (is voor mij een grote aankoop) maar dan doe ik er ook jaaaren mee.
Joe.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven