Foto rapporteren op Instagram

24-10-2019 21:39 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als ik iemand wil rapporteren op Instagram door het zien van een ongepaste foto in zijn of haar stories. Kan diegene dan zien dat ik het ben? Weet iemand dat?
Alle reacties Link kopieren
https://www.facebook.com/help/instagram ... ef=hc_fnav
rapporteren is anoniem
Alle reacties Link kopieren
Dankje. Ik heb denk ik de verkeerde zoektermen gebruikt want ik kon niks vinden!
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me dan af wat er op die foto staat dat zo heftig is dat jij het nodig vind om dit te melden..
instagram is zelf altijd al erg streng (een foto van mijn kind in zwembroek, hij was verder totaal onherkenbaar, daarom plaatste ik hem ook) werd verwijderd en ik kreeg een waarschuwing, en dat terwijl mijn profiel afgeschermd is en je toestemming moet krijgen wil je er erop kunnen kijken)
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
biol schreef:
24-10-2019 22:55
Ik vraag me dan af wat er op die foto staat dat zo heftig is dat jij het nodig vind om dit te melden..
instagram is zelf altijd al erg streng (een foto van mijn kind in zwembroek, hij was verder totaal onherkenbaar, daarom plaatste ik hem ook) werd verwijderd en ik kreeg een waarschuwing, en dat terwijl mijn profiel afgeschermd is en je toestemming moet krijgen wil je er erop kunnen kijken)
Pfff want, laat me raden, er stonden tepels op de foto?
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
Even een up. Het ging niet om een of ander stukjes bloot maar ik heb een kennis (Arabisch) die het nodig vond om op de foto te gaan staan met een onthoofde kip waarvan de kop op de grond lag. Zo van kijk eens ik ga een kip slachten voor het avondeten. Ik word hier als dierenvriend gewoon erg onpasselijk van. Er stond nog een tekst bij maar dat kon ik niet lezen.
Alle reacties Link kopieren
Sjiraf schreef:
15-12-2019 12:46
. Zo van kijk eens ik ga een kip slachten voor het avondeten. I
Maar dat is volgens Instagram in het geheel niet aanstootgevend. Afgehakte hoofden, zelfs van mensen, mag je gewoon plaatsen. Maar o wee als er een tepel te zien is!
Zelfs schilderijen uit de middeleeuwen halen ze weg als je een tepel kunt zien.
Sjiraf schreef:
15-12-2019 12:46
Even een up. Het ging niet om een of ander stukjes bloot maar ik heb een kennis (Arabisch) die het nodig vond om op de foto te gaan staan met een onthoofde kip waarvan de kop op de grond lag. Zo van kijk eens ik ga een kip slachten voor het avondeten. Ik word hier als dierenvriend gewoon erg onpasselijk van. Er stond nog een tekst bij maar dat kon ik niet lezen.
Ben jij vegetarisch?
Alle reacties Link kopieren
Nee maar dan hoef ik nog geen dode dieren te zien op mijn Insta.
Alle reacties Link kopieren
Sjiraf schreef:
15-12-2019 20:22
Nee maar dan hoef ik nog geen dode dieren te zien op mijn Insta.
Je beseft dat je nu heel hypocriet bent?
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor.
Alle reacties Link kopieren
Sara9876 schreef:
15-12-2019 20:39
Je beseft dat je nu heel hypocriet bent?
Wat een onzin zeg. Ik hoef dat ook niet te zien, ik weet wel zo ook wel dat het er naar uitziet.
apppie schreef:
15-12-2019 21:44
Wat een onzin zeg. Ik hoef dat ook niet te zien, ik weet wel zo ook wel dat het er naar uitziet.
In dat geval kun je hem ontvolgen.
Zelf wel vlees eten maar er niet tegen kunnen als iemand slacht?
Alle reacties Link kopieren
Bruintjedebeer schreef:
16-12-2019 08:25
In dat geval kun je hem ontvolgen.
Nee, ik rapporteer het. Het hoort niet thuis op Instagram, voor zulke content ga ik wel naar de site van PETA. Daar is Instagram het mee eens gelukkig :thumbsup:
Alle reacties Link kopieren
Bruintjedebeer schreef:
16-12-2019 08:26
Zelf wel vlees eten maar er niet tegen kunnen als iemand slacht?
Echt hou nou toch op. Dus omdat je vlees eet moet je foto’s van onthoofde dieren maar normaal vinden ? Schei toch uit.
apppie schreef:
16-12-2019 10:01
Nee, ik rapporteer het. Het hoort niet thuis op Instagram, voor zulke content ga ik wel naar de site van PETA. Daar is Instagram het mee eens gelukkig :thumbsup:
Ben jij TO?
Kinderachtig zeg.
Alle reacties Link kopieren
Bruintjedebeer schreef:
16-12-2019 20:05
Ben jij TO?
Kinderachtig zeg.
Nee, mag alleen de TO reageren op dit topic? Je kraamt onzin uit :facepalm:
apppie schreef:
16-12-2019 20:08
Nee, mag alleen de TO reageren op dit topic? Je kraamt onzin uit :facepalm:
Oh ik dacht zeker aan het dubbelnicken.
Alle reacties Link kopieren
Bruintjedebeer schreef:
16-12-2019 20:18
Oh ik dacht zeker aan het dubbelnicken.
Goh, je doet wel veel aannames.
¡Apagando las luces!
SombraOnline schreef:
16-12-2019 20:19
Goh, je doet wel veel aannames.
Goh wat doe jij hier ineens?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven