Iemand even aanwezig hier?

19-12-2019 23:09 255 berichten
Alle reacties Link kopieren
Titel zegt het al.
Is er iemand die even wil kletsen?
There is no footprint too small to leave an imprint on this world!
Hallo daar! :)
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor. Laat maar weten waar je behoefte aan hebt.
Alle reacties Link kopieren
Vertel.
Wat heb je allemaal gedaan vandaag?
Wat wil je kwijt??
Alle reacties Link kopieren
Ah fijn.....
Hai!!
Ik hik tegen een paniekaanval aan of 3e eet-/overgeef aanval deze avond.
There is no footprint too small to leave an imprint on this world!
Alle reacties Link kopieren
In een ander topic de tip gekregen dat er hier altijd wel iemand wakker is.

Dat blijkt... fijn!

Wat vandaag gedaan? Vanmorgen therapie, rest vd dag bezig met kerstvieringen van kinderen op scholen 😁
There is no footprint too small to leave an imprint on this world!
Adem in adem uit dit is nu.maar gaat weer voorbij♥️
Alle reacties Link kopieren
Heb je zelf handvatten voor wat je rustiger zou maken? Aan de reacties te zien willen we je allemaal graag helpen. Heb je een tip hoe we dat het beste kunnen doen?
Alle reacties Link kopieren
Dat laatste klinkt leuk!

Vertel eens, wat ga je morgen doen?
Alle reacties Link kopieren
Waar heb jij nu behoefte aan? Wat kunnen wij doen om zo'n aanval tegen te houden?
Buikgriep heerst kan dat het zijn?
Alle reacties Link kopieren
stokbootje schreef:
19-12-2019 23:16
Heb je zelf handvatten voor wat je rustiger zou maken? Aan de reacties te zien willen we je allemaal graag helpen. Heb je een tip hoe we dat het beste kunnen doen?
Afleiding, vandaar even het topic hier.
Beetje van mij afschrijven en nog antwoord krijgen ook :)
There is no footprint too small to leave an imprint on this world!
Alle reacties Link kopieren
Ik zag de titel en dacht al dat jij het was. Ben even naar de laptop overgestapt voor je, op mijn telefoon lees ik alleen maar.
Wat goed dat je een topic opent en om virtuele hulp vraagt!

Hoe naar dat je je zo voelt. Je hebt vandaag therapie gehad schrijf je dat kan altijd wat heftig zijn.
Heb je nog plannen voor morgen?
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Levenislef schreef:
19-12-2019 23:17
Buikgriep heerst kan dat het zijn?
Nee het is een terugval in mijn eetstoornis en daarnaast te veel gaande in mijn leven waar ik even geen grip op heb. :-[
There is no footprint too small to leave an imprint on this world!
Alle reacties Link kopieren
estrellas2 schreef:
19-12-2019 23:18
Afleiding, vandaar even het topic hier.
Beetje van mij afschrijven en nog antwoord krijgen ook :)
Nou perfect, volgens mij zijn we daarvoor allemaal soort van hier ;-)
Ik heb net kerstfeest op mijn werk gehad.

Ik weet dat ik wel eerder topics van je gelezen heb, maar ik ben het nu even kwijt. Hoe oud zijn je kinderen? En wat heb je voor kerstsversiering gemaakt?
Alle reacties Link kopieren
Poof schreef:
19-12-2019 23:17
Dat laatste klinkt leuk!

Vertel eens, wat ga je morgen doen?
Kinderen naar hun laatste schooldag dit jaar bonjouren.
Kerstborrel op kantoor (help... eten, durf ik niet, sociaal gedoe lukt mij even niet)
Kind met naar kerstfeestje halen en brengen.
Opzien tegen weer een avond en de kerstvakantie....
There is no footprint too small to leave an imprint on this world!
Alle reacties Link kopieren
IBIopviva schreef:
19-12-2019 23:19
Ik zag de titel en dacht al dat jij het was. Ben even naar de laptop overgestapt voor je, op mijn telefoon lees ik alleen maar.
Wat goed dat je een topic opent en om virtuele hulp vraagt!

Hoe naar dat je je zo voelt. Je hebt vandaag therapie gehad schrijf je dat kan altijd wat heftig zijn.
Heb je nog plannen voor morgen?
Lief!

Het was denk ik ook jouw opmerking die mij herinnerde dat er hier altijd wel iemand was.

Ik heb inmiddels een intake bij de GGZ gehad, ik heb nog nooit zoiets vreselijks onmenselijks mee gemaakt. :-(
Stapte na die intake het gebouw uit en dacht... ik snap dat mensen zich voor een bus werpen...
There is no footprint too small to leave an imprint on this world!
estrellas2 schreef:
19-12-2019 23:20
Nee het is een terugval in mijn eetstoornis en daarnaast te veel gaande in mijn leven waar ik even geen grip op heb. :-[
Dat klinkt als heel intens . Vanaf de bank hier met n kopje thee wens ik je kracht. Mij helpt het om tegen mezelf te zeggen dat het weer over gaat. De gedachten. Nu zijn ze er en is het heftig maar dit blijft niet zo. Het wordt weer milder.

Hier is het huis stil iedereen plat. Helpt muziek? Ademhalingsfilmpje van you tube? Of typen en vertellen hoe komende dagen eruit zien voor je?
Alle reacties Link kopieren
stokbootje schreef:
19-12-2019 23:20
Nou perfect, volgens mij zijn we daarvoor allemaal soort van hier ;-)
Ik heb net kerstfeest op mijn werk gehad.

Ik weet dat ik wel eerder topics van je gelezen heb, maar ik ben het nu even kwijt. Hoe oud zijn je kinderen? En wat heb je voor kerstsversiering gemaakt?
Jouw nick komt mij ook bekend voor :-)

Eerdere topics van mij over mijn tweelingdochters die ik ben verloren?
Mijn 2 zoons kinderen zijn inmiddels 7 en 5, heb ook wel geschreven over mijn oudste met autisme ;-)

Ik heb geen kerstversiering gemaakt maar ervoor zorgen dat ze netjes in de kleren naar de kerstviering gingen was al een uitdaging :proud:
En voor het eten kwam ik er vrij makkelijk af dit keer.
There is no footprint too small to leave an imprint on this world!
Alle reacties Link kopieren
estrellas2 schreef:
19-12-2019 23:28
Jouw nick komt mij ook bekend voor :-)

Eerdere topics van mij over mijn tweelingdochters die ik ben verloren?
Mijn 2 zoons kinderen zijn inmiddels 7 en 5, heb ook wel geschreven over mijn oudste met autisme ;-)

Ik heb geen kerstversiering gemaakt maar ervoor zorgen dat ze netjes in de kleren naar de kerstviering gingen was al een uitdaging :proud:
En voor het eten kwam ik er vrij makkelijk af dit keer.
Ik schrijf nog niet zo lang mee hier, maar dankjewel dat je een beetje achtergrond wil delen :)

Ik ga niet doen alsof ik ook maar enigszins kan helpen met alle zwaarte die nu rond je hangt. Daarvoor ben ik a) daar niet ervaren genoeg mee en b) nu zelf ook te instabiel. Maar voor gewoon wat kletsen en afleiding ben ik er wel. Als je geen zin hebt in antwoorden is dat natuurlijk helemaal prima.

Haha ja netjes in de kleren naar kerstviering klinkt al als uitdaging genoeg. Was dat het kerstfeestje waar je het over had? Hebben ze het leuk gehad? Was dat op school?
stokbootje wijzigde dit bericht op 19-12-2019 23:33
0.28% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
dubbel
Hoe gaat dat bij jullje op school? Een lijst waar je op kan intekenen? Of kiezen de kinderen zelf? Moet er nog iets gezonds mee?

Hier worden we morgen in de klas verwacht om naar een kerstspelletje te kijken. Het gezamelijk eten is voor de kinderen inder schooltijd.
Alle reacties Link kopieren
@stokbootje, dan ben ik vast in de war met een stokbRoodje :biggrin:

Ik verwacht ook zeker niet hulp bij de zwaarte zoals jij dat omschrijft hoor :)
Ik vind het fijn om van mij af te schrijven.
En als het mij daarmee lukt om niet in paniek of eetbuien te vervallen dan is dat voor vanavond genoeg. Morgen zie ik weer verder.
Spijtig te lezen dat je zelf instabiel bent.

Bij mijn jongste was er een lopend kerstdiner door de hele school. (Erg fijn wanneer je diep in een eetstoornis zit en echt in paniek kan raken van druktes) maar ik heb het goed weten op te vangen door van te voren te vrage aan een andere moeder om deze avond samen te doen.
Mannetje heeft het leuk gehad en heerlijk gegeten met zn klasgenootjes.
Oudste zoon had een lunch op school waar ik enkel wat voor klaar hoefde te maken :)
There is no footprint too small to leave an imprint on this world!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven