Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - deel 4 (ZONDER SPOILERS)

22-12-2019 22:43 3007 berichten
Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol.

Geen spoilers s.v.p.

Gezinnen van seizoen 2019-2020
  • Familie Buddenbruck, ook wel afgekort als BB. Rob en Thaila verhuizen van Heerlen naar Duitsland en nemen al hun hoofdbonkende, schreeuwende, kopstootgevende kinderen mee (10-11 stuks)
  • Familie Kraan: Samengesteld gezin van Linda en Ivan uit Boskoop, 7 kinderen en 1 op komst.
  • Familie Jelies: Gelovig gezin uit Tollebeek, met vader Johan en moeder Janneke, 8 kinderen.
Gezinnen uit eerdere seizoenen die nog wel eens ter sprake komen:
- Familie Baumgard, bekend van lekkere Eugene en het bakimperium van Samantha
- Familie Deijs, Marcel en Ingridt en heel veel kinderen en Jordi.
- Familie Adema, het gezin met de vierling
- Nadine Quaedackers en haar kinderen
- Familie Nagelkerke, bekend als Nagelkerke BV
- Papa Pay en zijn 5 lieve kinderen
- Familie Vink
Alle reacties Link kopieren
Teckeltje88 schreef:
23-12-2019 09:20
Ik hoop vooral voor de kindjes Nagelkerke dat de ouders in gaan zien hoe veel schade ze bij hun kinderen berokkenen. Niet alleen met het filmen en alles maar de wijde wereld in gooien, maar ook met betrekking tot de hechting. Die zorgen heb ik trouwens ook over de kindjes BB. De houding van de ouders naar de kinderen is grillig.
Schade? Die Nagelkerkjes zijn toch gewoon een heel normaal gezin? Alleen wat groter dan 'normaal' maar toch alles prima op orde? Zal wel aan mij liggen, maar ik zag daar alleen keurig opgevoede kinderen in een schone, ruime en geordende omgeving. Wat moeten ze daar voor schade aan overhouden?

Die Buddenbruckjes zou ik wat meer in de ahum, volksere categorie scharen. Ze zijn ook allemaal zo megadruk en luidruchtig en ook niet allemaal even fris, evenals dat huis.
Alle reacties Link kopieren
Idris schreef:
23-12-2019 09:43
Het is lastig hoor, zo met reality-serie, sociale media en de mogelijkheid tot vooruitkijken. Dat vooruitkijken kon vorig jaar nog niet, dus toen was dat probleem er niet. Dit topic loopt namelijk het hele jaar door, maar de serie niet.
Sociale media had je vorig jaar ook natuurlijk. Ik neem aan dat de opnames achterlopen bij de werkelijkheid dus dan maakt het ook niet uit of je spoilert wat je bij het vooruitkijken hebt gezien want dat staat ook al op social media.
nouschi wijzigde dit bericht op 23-12-2019 09:55
3.63% gewijzigd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Spoilers of niet, maakt mij geen reet uit. Maar aangezien hier in de topic titel keigroot 'geen spoilers' staat, horen die hier dus ook niet thuis. Als alle social media info wél in dit topic gedeeld mag worden, dan valt er toch ook niks meer te spoileren? Tenzij iemand de families persoonlijk kent en nieuws heeft wat nergens online staat.
Alle reacties Link kopieren
nootboek schreef:
23-12-2019 09:51
Spoilers of niet, maakt mij geen reet uit. Maar aangezien hier in de topic titel keigroot 'geen spoilers' staat, horen die hier dus ook niet thuis. Als alle social media info wél in dit topic gedeeld mag worden, dan valt er toch ook niks meer te spoileren? Tenzij iemand de families persoonlijk kent en nieuws heeft wat nergens online staat.

Precies!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
23-12-2019 08:25
Goh, is dat al op tv geweest?
Ja, vorige week.
Alle reacties Link kopieren
Wat ik zo zat te denken:
Toen met dat kamperen in de tuin van de BB
Gingen ze nou zo in hun kleding en op een onopgemaakt matras en ongepoetst (tanden)
het bed in of lijkt dit alleen maar zo?
Alle reacties Link kopieren
mellifluous schreef:
23-12-2019 10:59
Wat ik zo zat te denken:
Toen met dat kamperen in de tuin van de BB
Gingen ze nou zo in hun kleding en op een onopgemaakt matras en ongepoetst (tanden)
het bed in of lijkt dit alleen maar zo?

Ja volgens mij wel. Ik vind het sowieso raar die kinderen die je nooit met pyama ziet.
Ik ben volks opgegroeid (zoals men dat hier noemt, ik vind het een onzinnige term), maar dat was echt heel anders dan de situatie bij de Buddenbrocks. Dergelijk gegil, gevloek en agressief gedrag was in mijn omgeving echt niet de standaard. Daarnaast was hygiëne juist heel belangrijk. Bij ons thuis en bij mijn vriendinnetjes rook het altijd naar dikke bleek.

Dus nee, niet volks. Wel ronduit asociaal en onbeschoft.
Alle reacties Link kopieren
Betty_Slocombe schreef:
23-12-2019 11:09
Ik ben volks opgegroeid (zoals men dat hier noemt, ik vind het een onzinnige term), maar dat was echt heel anders dan de situatie bij de Buddenbrocks. Dergelijk gegil, gevloek en agressief gedrag was in mijn omgeving echt niet de standaard. Daarnaast was hygiëne juist heel belangrijk. Bij ons thuis en bij mijn vriendinnetjes rook het altijd naar dikke bleek.

Dus nee, niet volks. Wel ronduit asociaal en onbeschoft.
Dan meer een arbeidersmilieu toch? Kom ik ook uit. Maar zij zijn meer volks richting Tokkie. Slonzig ook.

Ze worden zo wel een soort Flodder in Duitsland. In hun dikke huis met zwembad en sauna en trampoline in de tuin. Ik voorzie wel wat burenruzie gezien de Duitsers over het algemeen iets strenger, gedisciplineerder en wat meer van de regeltjes zijn. :rofl:
Doorenvogels55 schreef:
23-12-2019 11:05
Ja volgens mij wel. Ik vind het sowieso raar die kinderen die je nooit met pyama ziet.
De pyjama's zijn nog niet uitgepakt...... :nope: - :nope:
Ja, ik ben niet jaloers op hun buren. Ook niet op de mensen die een huis huren nadat deze bende vertrokken is.
Alle reacties Link kopieren
Zo dik is dat huis nou ook weer niet. Ja het is ruim maar de inrichting is jaren 70 met het roze badkamer meubilair en de vreselijke trapleuningen.
Nouschi schreef:
23-12-2019 09:29
Prima, maar hier is het een spoiler.
Wat is dan de spoiler?
Het geslacht is bij een huis vol in de reguliere uitzending al bekend gemaakt.
Nouschi schreef:
23-12-2019 09:42
Huh? Er zijn toch genoeg forummers die niet hun sociale media volgen maar alleen tv kijken?
Precies. Sterker nog, ik kijk bewust niet via de app omdat het me leuk leek gezamenlijk op te lopen.
Alle reacties Link kopieren
Idris schreef:
23-12-2019 09:34
We hebben dit in november in het vorige topic al wel uitgebreid besproken, omdat het via de sociale media naar voren kwam (ongeveer pagina 76, deel 3). Net zoals alle andere berichten over de gezinnen die via sociale media iets laten weten.

Maar hier is het een spoiler.
We schrijven hier toch n.a.v. de dagelijkse TV-uitzendingen? Niet op basis van facebook en andere media?

Wat versta je dan nog wél onder een spoiler eigenlijk? Als info van facebook over dingen die nog niet op reguliere TV-uitzending zijn geweest wél okay zijn, dan is niets eigenlijk meer een spoiler.
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Alle reacties Link kopieren
nootboek schreef:
23-12-2019 09:51
(...) Maar aangezien hier in de topic titel keigroot 'geen spoilers' staat, horen die hier dus ook niet thuis. Als alle social media info wél in dit topic gedeeld mag worden, dan valt er toch ook niks meer te spoileren? Tenzij iemand de families persoonlijk kent en nieuws heeft wat nergens online staat.

Precies.
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
23-12-2019 09:46
SNAP IK, het gaat mij om het principe. Gewoon niet spoileren als het nog niet op tv is geweest. Er kan natuurlijk van alles mis zijn gegaan met de zwangerschap, kan hè kan.

Precies.
Gender was inderdaad al in de uitzending geweest.
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind vooruit kijken niet leuk , het is maar zo kort op tv en om dan mee te praten hier , is juist leuk . Als iemand wel alles wilt kijken prima maar dan alleen over de uitzendingen die regulier geweest zijn svp . En inderdaad de BB bende had zelf al op social media staan hoe het kind heet etc er staan nog steeds foto's op maar veel is weggehaald dat moesten ze ivm het programma. We hadden dat in het vorig topic al gezien .Vóór de uitzendingen begonnen,het stond er al .

Bovenin de OP staat : geen spoilers :
Afbeelding
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
Dikkoppie schreef:
23-12-2019 11:52
Zo dik is dat huis nou ook weer niet. Ja het is ruim maar de inrichting is jaren 70 met het roze badkamer meubilair en de vreselijke trapleuningen.
450 m2 woonruimte! I WISH! Echt!
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
23-12-2019 09:29
Prima, maar hier is het een spoiler.
Is geen spoiler, het was namelijk in de vorige topic reeks al vermeld, zelfs al voordat bekend was dat de Buddenbrucks dit seizoen weer in het programma te zien zijn.
N.a.v. die zwangerschapstest hierboven, was op dit forum iemand die zei : " Wat vreemd dat je dat op TV laat zien terwijl je man nog van niks weet...... :lmao: :lmao: " !
Alle reacties Link kopieren
Beter.Laat schreef:
23-12-2019 13:36
N.a.v. die zwangerschapstest hierboven, was op dit forum iemand die zei : " Wat vreemd dat je dat op TV laat zien terwijl je man nog van niks weet...... :lmao: :lmao: " !

Haha, voordat het werd uitgezonden wist Ivan het vast wel, die aflevering is maanden geleden opgenomen.
Alle reacties Link kopieren
Marcel heeft afgelopen weekend op facebook ook weer van zich laten horen.

Hij blijft maar zeggen dat zij en de Baumgards de serie groot hebben gemaakt. Verder weer vele foto's van Jordy. Jordy naar het kerstdiner van school en uiteraard weer vele oude foto's van Jordy. Tussendoor 1 foto van kleinzoon Aiden, de zoon van dochter Melissa.
Nadiaah79 schreef:
23-12-2019 13:32
Is geen spoiler, het was namelijk in de vorige topic reeks al vermeld, zelfs al voordat bekend was dat de Buddenbrucks dit seizoen weer in het programma te zien zijn.
Dus je moet eerst alle vorige topics lezen om te weten of iets wel of niet een spoiler is. Haal spoiler van de tt af, dan is het duidelijk.
Alle reacties Link kopieren
Tvp

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven