Lijf & Lijn alle pijlers

Stevige benen tips

23-12-2019 15:48 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik ben een jong volwassen vrouw (17) en heb stevige benen. Mijn gewicht is niet hoog, laag daarentegen (50kg bij 164 cm) over mijn bovenlichaam ben ik wel tevreden alleen mijn benen blijven stevig! Vaak krijg ik te horen dat dit spieren zijn en dat dit juist mooi is maar ik ben er helemaal niet blij mee en voel me er vooral in de zomer rot over. Is het normaal en mogelijk om spieren een beetje af te breken in je benen en vet te verbranden? Vet verbranding gaat geleidelijk over je hele lichaam dat weet ik, dat vind ik ook geen probleem. Heeft er dus iemand tips om mijn benen wat slanker te maken? (Maakt dus niet uit als de rest van mijn lichaam ook wat slanker word). Hoop dat jullie kunnen helpen :)

Groetjes!
Gewoon een rokje dragen, dan zie je ze niet. En accepteren dat je mooi bent.
Alle reacties Link kopieren
Is het niet genetisch? Accepteren, echt. Beyonce heeft ook stevige benen. De hele wereld zal er maar wat graag tussen kruipen. OWN it! Ik vind het persoonlijk super sexy, want ik heb van die anorexia stokjes benen.
Stevige benen, wou dat ik ze had in plaats van die dunne dijtjes.

Inderdaad supersexy en super vrouwelijk.
Je lichaam accepteren, enige oplossing in jouw geval. Waarschijnlijk heb je zelf nog niet door dat je er beter uit ziet dan je zelf denkt. Dat hebben veel vrouwen op die leeftijd.
anoniem_388067 wijzigde dit bericht op 23-12-2019 16:00
1.12% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
23-12-2019 15:57
Stevige benen, wou dat ik ze had in plaats van die dunne dijtjes.

Inderdaad supersexy en super vrouwelijk.
Dit dus. Ik loop ook op stokjes.
Alle reacties Link kopieren
Oh ik dacht dat je oefeningen zocht om je benen te verstevigen. Dat vind ik juist mooi! Dus helaas, hier kan ik je niet mee helpen.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
23-12-2019 15:57
Stevige benen, wou dat ik ze had in plaats van die dunne dijtjes.

Inderdaad supersexy en super vrouwelijk.
In een strakke skinny jeans en dan een strak body topje 😍 echt zo mooi.
Sjulia schreef:
23-12-2019 15:59
In een strakke skinny jeans en dan een strak body topje 😍 echt zo mooi.
Yep!

Wat dacht je van een kokerjurk met suède pumps?
Alle reacties Link kopieren
Ja accepteren, dat hoor ik al bijna mijn hele leven en heb ik hier al mijn hele leven struggles mee, is er dan echt geen manier om ze een beetje dunnen te maken ;( <3
Persoon2838 schreef:
23-12-2019 16:02
Ja accepteren, dat hoor ik al bijna mijn hele leven en heb ik hier al mijn hele leven struggles mee, is er dan echt geen manier om ze een beetje dunnen te maken ;( <3
Je bent nog in de groei, wacht het nog eventjes een paar jaar af.
Alle reacties Link kopieren
Hoe dik zijn ze dan wel niet? Meet eens op? Bij 50kg valt het waarschijnlijk reuze mee voor een buitenstaander.
Alle reacties Link kopieren
Tussen de 47 en 50 cm afhankelijk van vocht :confused:
bij 50 kilo kan het probleem nooit groot zijn. Je kan wel spieren afbreken natuurlijk maar dat gaat dan over je hele lijf en je hart is ook een spier, die wil je niet afbreken. Vet verbranden heeft ook geen zin, dat kan niet alleen op je benen. Dus je zal het moeten accepteren, welkom: dit is jouw lijf.
Persoon2838 schreef:
23-12-2019 16:11
Tussen de 47 en 50 cm afhankelijk van vocht :confused:
oh please
Alle reacties Link kopieren
Persoon2838 schreef:
23-12-2019 16:11
Tussen de 47 en 50 cm afhankelijk van vocht :confused:
Ik zit op een stuk meer en mijn bovenbenen komen niet eens tegen elkaar op het dikste punt.

Ik neem aan dat je je bovenbenen bedoelde en niet je kuiten?
Alle reacties Link kopieren
just zelfde als ik, noemen ze sportkuiten, enige nadeel is dat je niet in skinny jeans kunt of botten moet toe trekken...
Persoon2838 schreef:
23-12-2019 16:11
Tussen de 47 en 50 cm afhankelijk van vocht :confused:
Mijn dijen zijn 55 cm. en ik klaag over dunne dijtjes.
Alle reacties Link kopieren
Mss met extreem sport, maar denk dat het gewoon bouw is...tenzij het vet er gewoon leren mee leven...
Alle reacties Link kopieren
Ja klopt ik bedoel mijn boven benen.
Van voren is het opzich ook wel prima maar de binnenkant/achterkant daar blijft Op één of andere manier vet hangen en daar wil ik vanaf
icequeen2000 schreef:
23-12-2019 16:17
just zelfde als ik, noemen ze sportkuiten, enige nadeel is dat je niet in skinny jeans kunt of botten moet toe trekken...
haar bovenbenen zijn te dik. Ja haar bovenbenen zijn de omvang van onze kuiten maar TO vindt het een groot probleem
Alle reacties Link kopieren
icequeen2000 schreef:
23-12-2019 16:18
Mss met extreem sport, maar denk dat het gewoon bouw is...tenzij het vet er gewoon leren mee leven...
Maar ben dus bang dat met veel sporten ik juist weer spier opbouw en dat het dan nog steviger lijkt/is
Persoon2838 schreef:
23-12-2019 16:18
Ja klopt ik bedoel mijn boven benen.
Van voren is het opzich ook wel prima maar de binnenkant/achterkant daar blijft Op één of andere manier vet hangen en daar wil ik vanaf
volgens mij heb jij een verstoord zelfbeeld
Alle reacties Link kopieren
bovenbenen kan je eventueel met sport mss strakker maken, liposuctie zou ik niet aanraden, 17 jaar ben je nog in volle groei...
Persoon2838 schreef:
23-12-2019 16:11
Tussen de 47 en 50 cm afhankelijk van vocht :confused:
Je hebt helemaal geen stevige benen. Je hebt een probleem in je hoofd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven