Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - deel 4 (ZONDER SPOILERS)

22-12-2019 22:43 3007 berichten
Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol.

Geen spoilers s.v.p.

Gezinnen van seizoen 2019-2020
  • Familie Buddenbruck, ook wel afgekort als BB. Rob en Thaila verhuizen van Heerlen naar Duitsland en nemen al hun hoofdbonkende, schreeuwende, kopstootgevende kinderen mee (10-11 stuks)
  • Familie Kraan: Samengesteld gezin van Linda en Ivan uit Boskoop, 7 kinderen en 1 op komst.
  • Familie Jelies: Gelovig gezin uit Tollebeek, met vader Johan en moeder Janneke, 8 kinderen.
Gezinnen uit eerdere seizoenen die nog wel eens ter sprake komen:
- Familie Baumgard, bekend van lekkere Eugene en het bakimperium van Samantha
- Familie Deijs, Marcel en Ingridt en heel veel kinderen en Jordi.
- Familie Adema, het gezin met de vierling
- Nadine Quaedackers en haar kinderen
- Familie Nagelkerke, bekend als Nagelkerke BV
- Papa Pay en zijn 5 lieve kinderen
- Familie Vink
Roseaux schreef:
23-12-2019 17:55
Het is gewoon semantische onzin om dat soort dingen te gaan lopen corrigeren. Ontzettend achterhaald.
Kan. Ik vind het vooral grappig om te doen en het kan ook geen kwaad dat kinderen zich bewust zijn van de weelde waarin ze leven. Dat mogen mensen dan weer gezemel vinden en zo heeft iedereen weer wat.
Ik heb dan weer geen enkel probleem met veel eten, dus een echte calvinist ben ik niet. Wel met lawaai. Zal me benieuwen met de Buddenbrocks!
Vlinder1963 schreef:
23-12-2019 18:40
Je verveeld je in elkgeval niet en het hoeft niet in 1dag dat scheelt, muziek aan en knallen met die hap ;-)
Alsof je je verveelt met 10 lost boys o_o
Coerage schreef:
23-12-2019 12:51
Maar hier is het een spoiler.
We schrijven hier toch n.a.v. de dagelijkse TV-uitzendingen? Niet op basis van facebook en andere media?

Wat versta je dan nog wél onder een spoiler eigenlijk? Als info van facebook over dingen die nog niet op reguliere TV-uitzending zijn geweest wél okay zijn, dan is niets eigenlijk meer een spoiler.
Wat mij betreft is een spoiler een vooruitwijzing in de serie. Info die je elders opdoet, mag je hier delen. Tenminste, dat is wat er al jaren gebeurt. Van info uit interviews of sociale media, daarvan weet je nooit of het in de serie terechtkomt. Ik had bijvoorbeeld niet kunnen weten dat de zwangerschap ineens een spoiler zou worden, omdat de familie BB berichten weg hebben gehaald.
De familie Jelies probeert te evangeliseren via Een Huis vol: https://visie.eo.nl/2019/12/een-huis-vo ... ie-jelies/
Alle reacties Link kopieren
“Linda krijgt langere tenen tijdens de zwangerschap”.. nog langer?
Och, die Sam :heart:
Hahaaha hij kan ook bijten met die leuke tandjes :mrgreen:
Rosebloom schreef:
23-12-2019 19:06
“Linda krijgt langere tenen tijdens de zwangerschap”.. nog langer?
Ik dacht hetzelfde :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Betty_Slocombe schreef:
23-12-2019 17:28
Zo gek is dat toch niet? Mocht ik ook niet. En veel van mijn leerlingen ook nog steeds niet, getuige hun verveeld klinkende koortje als ik er een corrigeer (honger? Weet je wie honger hebben?)als hij/zij vraagt of er iets gegeten mag worden, want honger.
Oh ik vind dat wel heel erg betuttelend.
'Trek' wordt hier sowieso niet tot nauwelijks gebruikt, maar dat kan een regionaal ding zijn.
Die slaapkamers vand e BB zijn wel mooi geworden!
Nee, nog geen pyjama gezien.
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Als je zoon zo moeilijk wakker te krijgen is, dan is dat niet omdat hij zo moe is.
Aaaaah Harry tis zonde
Wat een piepdoos, die Harrie.
Gheghe, die brander en de bbq! :rofl:
Wat lief, dat ze zo in de tent mogen.
Wat lief, die reactie van Marlynn :heart:

Haha, die Julia. Als het zo een als Olav is, dan hoef ik hem niet
anoniem_298027 wijzigde dit bericht op 23-12-2019 19:18
3.26% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hahaha Quinten. “Godver”.
Ik vind die Sam ook wel een beetje een sappie hoor
Sudrì schreef:
23-12-2019 18:56
Alsof je je verveelt met 10 lost boys o_o
Ik had het over het huis.
Arme katten
Het zijn dus meer dingen bij elkaar: de belofte dat hij het eerder zou weten en hij is jaloers op Sam, dat hij soms weg kan gaan. Dus misschien ook wel het gemis van een eigen vader.
Hé, Charienne heeft een pyjama aan!
Alle reacties Link kopieren
Idris schreef:
23-12-2019 19:22
Het zijn dus meer dingen bij elkaar: de belofte dat hij het eerder zou weten en hij is jaloers op Sam, dat hij soms weg kan gaan. Dus misschien ook wel het gemis van een eigen vader.
Precies. En zijn prikkelverwerking is al niet al te best. Als er vervolgens beloftes worden verbroken kan ik mij best voorstellen dat hij behoefte heeft aan écht een eigen plekje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven