Entertainment alle pijlers

Samantha en Michael, nog steeds gescheiden.

14-05-2019 16:17 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zag dat er nog geen nieuwe geopend was en aangezien de oude gesloten is, hierbij een nieuwe.

Samantha is nog steeds lekker bezig aan haar instagram te zien :facepalm:

Hier een linkje naar het oude topic entertainment/samantha-en-michael-schei ... 27791600
Alle reacties Link kopieren
Byrma schreef:
24-12-2019 13:49
Aan een appelboom groeien geen peren. Ik hoop dat zijn vader kan zorgen dat dat account weggaat .
Hij en Naomi delen het ook gewoon. Misschien hebben zij t account wel
Geopend O_o
Byrma schreef:
24-12-2019 13:31
- zucht- Ze moeten dat gaan verbieden die "kinder" accounts op insta , youtube ; de hele mikmak .
Privacy is ver te zoeken tegenwoordig.
Ik snap echt niet dat dat nog niet verboden is, met al die strenge privacy-wetgeving.
Ik vind het echt fout om foto’s van je kind - dat daar niet om gevraagd heeft en later zelf die keuze moet kunnen maken - te delen op social media.
Al die foto’s staan voor eeuwig op internet en bij god-weet-wie op de telefoon of pc.
Kinderen moeten op latere leeftijd zelf kunnen bepalen of ze dat wel willen.
Alle reacties Link kopieren
vreemd want jeugdzorg heeft ze gezegd dat ze geen foto's van de kinderen op social media mochten plaatsen en nu heeft de jongste een eigen account.
VGM1980 schreef:
24-12-2019 21:15
vreemd want jeugdzorg heeft ze gezegd dat ze geen foto's van de kinderen op social media mochten plaatsen en nu heeft de jongste een eigen account.
Laten we hopen dat jeugdzorg ingrijpt dan.
truusperenat schreef:
18-12-2019 16:42
Jammer dat er mensen bestaan die anderen zo door het slijk halen. Kijk eerst of je zelf helemaal perfect ben en kom dan tot de conclusie dat ook jij dat niet bent. Zou jij het dan prettig vinden als je tekortkomingen op social media gedeeld zouden worden....
Als je zoiets geschreven had op een huis vol had ik het nog begrepen. Niemand is perfect maar tussen totaal losgeslagen en steeds de media opzoeken met je snuiffeesies, nieuwe mafklapper vriendjes en een dildo in je bakkes terwijl je 2 kinderen hebt die al zoveel ellende hebben meegemaakt zit een wereld van verschil. Er zijn maar 2 levens die door constant door het slijk gehaald worden door dat losgeslagen stuk ellende en dat zijn haar kinderen die tot in lengte van dagen hiermee geconfronteerd gaan worden. En dan veroordeel jij mensen om hun mening over deze innige triestigheid die ze steeds opgedrongen krijgen omdat ze niet zonder aandacht kan en constant de media op zoekt met haar totaal doorgeslagen gedrag? Dan heb je in mijn ogen toch ook echt een paar afslagen gemist, sorry.
minnimouse schreef:
24-12-2019 13:36
En hij houdt oa van zeuren :facepalm:
Wat zielig.
VGM1980 schreef:
24-12-2019 21:15
vreemd want jeugdzorg heeft ze gezegd dat ze geen foto's van de kinderen op social media mochten plaatsen en nu heeft de jongste een eigen account.
Waarom mag dat niet?
Alle reacties Link kopieren
Op insta nu weer foto van zoenenmet een knul met als Bijschrift ‘love you’ en hartjes.
De volgende heeft zich blijkbaar alweer aangediend.
pippertjepepernoot schreef:
25-12-2019 22:22
Op insta nu weer foto van zoenenmet een knul met als Bijschrift ‘love you’ en hartjes.
De volgende heeft zich blijkbaar alweer aangediend.
Waar blijft ze die kerels toch altijd zo snel opscharen?

Staan die ergens verborgen opgesteld in de supermarkt ofzo?
Alle reacties Link kopieren
Marnamai schreef:
25-12-2019 22:27
Waar blijft ze die kerels toch altijd zo snel opscharen?

Staan die ergens verborgen opgesteld in de supermarkt ofzo?
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Marnamai schreef:
25-12-2019 22:27
Staan die ergens verborgen opgesteld in de supermarkt ofzo?
Waar dan?!?
*Sjaan* schreef:
25-12-2019 23:36
Waar dan?!?
Op een plaats blijkbaar waar ik nooit kijk.

Sportvoeding? De afdeling anabolen?
Speelgoed-afdeling? (Als ze zichzelf Barbie noemt ... wie weet vindt je daar wel Ken.)



Of zit er ergens online een shop "new boyfriends"?
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor, het is net een paar dagen uit met die anabool en ze 'houdt' nu alweer van de volgende.
Verschrikkelijk zeg :facepalm:
Wie neemt dit mens nog serieus?
Marnamai schreef:
25-12-2019 22:27
Waar blijft ze die kerels toch altijd zo snel opscharen?

Staan die ergens verborgen opgesteld in de supermarkt ofzo?
Ze is bekend, die gasten sturen prive berichten en hoppa.
Alle reacties Link kopieren
nospe schreef:
24-12-2019 21:49
Als je zoiets geschreven had op een huis vol had ik het nog begrepen. Niemand is perfect maar tussen totaal losgeslagen en steeds de media opzoeken met je snuiffeesies, nieuwe mafklapper vriendjes en een dildo in je bakkes terwijl je 2 kinderen hebt die al zoveel ellende hebben meegemaakt zit een wereld van verschil. Er zijn maar 2 levens die door constant door het slijk gehaald worden door dat losgeslagen stuk ellende en dat zijn haar kinderen die tot in lengte van dagen hiermee geconfronteerd gaan worden. En dan veroordeel jij mensen om hun mening over deze innige triestigheid die ze steeds opgedrongen krijgen omdat ze niet zonder aandacht kan en constant de media op zoekt met haar totaal doorgeslagen gedrag? Dan heb je in mijn ogen toch ook echt een paar afslagen gemist, sorry.
Pcies, dit dus!
Alle reacties Link kopieren
VGM1980 schreef:
24-12-2019 21:15
vreemd want jeugdzorg heeft ze gezegd dat ze geen foto's van de kinderen op social media mochten plaatsen en nu heeft de jongste een eigen account.
Evengoed blijf ik het vreemd vinden dat kinderen een eigen account op instagram, Facebook of weet ik veel waar hebben.
Kinderen kunnen daar zelf niet voor kiezen en ze blijven altijd maar op dat internet rondslingeren.
Deze mensen liggen al onder de loep bij jeugdzorg, waarom word hier niks tegen gedaan dan door jeugdzorg.

Nee geef mij maar een bas Smit en Nicolette, die hun kinderen niet herkenbaar in beeld laten totdat ze oud en wijs genoeg zijn om daar zelf een beslissing in te nemen.
Alle reacties Link kopieren
Je weet natuurlijk niet of jeugdzorg nog steeds betrokken is.
Ik had het eerst met haar te doen, nam het nog wel eens voor haar op wanneer ze heel fb over haar heen kreeg wanneer shownieuws een bericht plaatste.
Maar nu denk ik... Ze doet het echt zelf.
Alle reacties Link kopieren
Is ze nou zo ontzettend mager of heeft ze te veel gephotohopt
Wat een treurnis. Ze heeft weer een nieuwe vent opgeduikeld en gelijk weer gooien met "ik hou van jou" en hartjes.
Hield ze maar net zoveel van haar kinderen, dan zou ze tenminste stoppen met die bloed-ordinaire foto's op Instagram.
Alle reacties Link kopieren
En ze zijn er weer af!
VGM1980 schreef:
26-12-2019 15:15
En ze zijn er weer af!
Nee joh. Niet bij te houden.......
Alle reacties Link kopieren
nospe schreef:
24-12-2019 21:49
Als je zoiets geschreven had op een huis vol had ik het nog begrepen. Niemand is perfect maar tussen totaal losgeslagen en steeds de media opzoeken met je snuiffeesies, nieuwe mafklapper vriendjes en een dildo in je bakkes terwijl je 2 kinderen hebt die al zoveel ellende hebben meegemaakt zit een wereld van verschil. Er zijn maar 2 levens die door constant door het slijk gehaald worden door dat losgeslagen stuk ellende en dat zijn haar kinderen die tot in lengte van dagen hiermee geconfronteerd gaan worden. En dan veroordeel jij mensen om hun mening over deze innige triestigheid die ze steeds opgedrongen krijgen omdat ze niet zonder aandacht kan en constant de media op zoekt met haar totaal doorgeslagen gedrag? Dan heb je in mijn ogen toch ook echt een paar afslagen gemist, sorry.
Je beredeneert met veel te veel intelligentie. Ik vrees dat Samantha veel te ziek is (borderline was het toch?) en ook niet intelligent genoeg is om te beseffen wat jij hier omschrijft. Die afslagen heeft ze inderdaad gemist en ik geloof dat ze niet meer in volledig in controle is over haar eigen gedrag. Een emotioneel gesprek met zo iemand voeren is ook niet te doen, want hoe lullig ook, er is gewoon niet genoeg intelligentie voor aanwezig. Het komt allemaal niet binnen. En zij zoekt mensen op die dezelfde levensstijl erop nahouden dus die spreken haar er niet op aan. Haar gedrag is niet zo vreemd in die omgeving. Therapie slaat ook niet zo goed aan bij dit soort gevallen. Want je moet het wel kunnen begrijpen.
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
26-12-2019 15:17
Je beredeneert met veel te veel intelligentie. Ik vrees dat Samantha veel te ziek is (borderline was het toch?) en ook niet intelligent genoeg is om te beseffen wat jij hier omschrijft. Die afslagen heeft ze inderdaad gemist en ik geloof dat ze niet meer in volledig in controle is over haar eigen gedrag. Een emotioneel gesprek met zo iemand voeren is ook niet te doen, want hoe lullig ook, er is gewoon niet genoeg intelligentie voor aanwezig. Het komt allemaal niet binnen. En zij zoekt mensen op die dezelfde levensstijl erop nahouden dus die spreken haar er niet op aan. Haar gedrag is niet zo vreemd in die omgeving. Therapie slaat ook niet zo goed aan bij dit soort gevallen. Want je moet het wel kunnen begrijpen.
Zwakbegaafd dus.
Drie miljoen mensen in Nederland zijn dat, een aanzienlijke groep dus.
Een deel daarvan kan prima of redelijk functioneren in deze ingewikkelde maatschappij, een ander deel valt uit. (o.a.misdaad)
De kans op uitvallen is groter als daar psychische aandoeningen bij komen.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad, ze woont in een hele wijk met dit soort mensen. Die zie je de laatste tijd ook regelmatig op televisie, in verband met dat ze hun eigen wijk volledig verbouwen, omdat ze een keer geen vuurtje mogen stoken.

Dat gaat daar al generaties zo. Zoek maar op "Magneet Scheveningen". Dan komen tientallen jaren van ellende naar boven. Een hele wijk met mensen die al generaties niet gewerkt hebben en genetisch bepaald niet vooraan gestaan hebben. Maar wel collectief aan de coke en de drank zitten.

Ter illustratie een mooi filmpje uit 1992:
https://www.youtube.com/watch?v=prkRbcDw5rI


Dat was ook de reden dat ze al die jaren op televisie kwam. Die mix van arrogantie en pure domheid is uitermate vermakelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven