UD augustus 2020 (met tabel)

01-12-2019 16:37 406 berichten
Hi!

💙❤️ Voor iedereen die in augustus is uitgerekend!

Je mag jezelf toevoegen aan de tabel:
Naam:Leeftijd:Uitgerekend:Hoeveelste kind:Afspraken:Bijzonderheden:
Paardje64 29 29-7-2020 1e :heart: 3e afspraak 7-3 Controle + hartje luisteren Eind aug miskraam (6wk)
Viva95 24 3-8-2020 2e :heart: 7-1 termijnecho
BrumBrum 28 5-8-2020 2e :heart: 23-12 2e echo
Soof82 37 8-8-2020 2e :heart: 2-1 2e echo
Multi* 30 10-8-2020 1e 31 -12 1e echo
Jackie5 31 15-8-2020? 1e 27-12 1e echo
Melancolie 27 16-8-2020 1e :heart: 23-01 2e echo
Makeupgirl 28 20-8-2020 1e 06-01 1e echo missed abortion juni '19 bij 12 weken
Sisterr 27 21-8-2020? 1e 30-12 1e echo
Maan 32 22-8-2020 1e 09-01 8 weken echo, 27-01 termijnecho en intake
Zapsie 32 23-8-2020? 2e 13-01 1e echo, intake 22-01 bij de 1e extreme zwangerschapsjeuk gehad
Vietjeh 25 27-8-2020? 1e 16-01 1e echo 10 september 2019 vmk bij 7w+4
Prettymama 31 29-8-2020 3e :heart: 7-2 termijn echo + controle VK bij de 2de zwangerschap een keizersnede gehad ivm placenta previa, vmk okt'19
Unexpectedmom 38 31-8-2020 2e 16-01 1e echo + intake In juli miskraam bij 9 weken en in augustus een vmk



:rose: Bam_1984, Bibi30
moderatorviva wijzigde dit bericht op 29-12-2020 18:59
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
97.04% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Luca2017 schreef:
29-12-2019 11:25
Hoi, ik zou graag ook mee willen schrijven. Ik heb een zoontje van 15 maanden en ben nu 5 weken zwanger. Vindt het heel spannend, omdat ik in november een vroege miskraam heb gehad met 5 weken. Zal blij zijn als we de 1e echo hebben gehad (op 16 januari). Tot nu toe weinig kwaaltjes, behalve dat ik heel erg moe ben. Mijn uitgerekende datum is lastig te berekenen ivm mijn miskraam, maar is ongeveer 28 augustus.
Hee wat leuk! Ik ken jou van het zwanger worden vanaf september 2017 topic. Toen schreef ik met een ander account mee (Zucchini). Gefeliciteerd & welkom!
Alle reacties Link kopieren
soof82 schreef:
28-12-2019 11:04
@ brum heb jij een stolsel verloren? Naar hè die onzekerheid. Bagger ook dat je zo misselijk bent. Ik hoop dat het snel beter word. Ik was de eerste paar weken onwijs misselijk maar nu niet meer. Zolang ik maar iedere 2 uur eet (ook in de nacht). Word er wel onzeker van dat mijn klachten afnemen maar de verloskundige zei gisteren dat mijn lijf waarschijnlijk aan de hormonen is gewend. Bij mijn zoontje was ik wel een stuk beroerder.

Nee, kan ook zijn dat er helemaal geen bloedverlies komt en dat het vanzelf verdwijnt (of dat het tijdens de bevalling mee komt).

Fijn dat de misselijkheid afneemt! Ik heb al een paar keer gehoord dat je lichaam bij de 2e sneller op hol slaat van de hormonen, maar dat het ook sneller voorbij kan zijn.
luca2017 gezellig dat je ook hier mee komt schrijven!
Alle reacties Link kopieren
luca welkom!

melancolie morgen echo? Succes en spannend!

Nog wilde plannen met oud en nieuw? Wij gaan naar vrienden en ik ben de BOB. Ze weten nog van niks. Is niet erg als ze het raden (zijn één van onze beste vrienden), maar anders zijn ze de eerste na een goede echo.
Alle reacties Link kopieren
Ik maak mezelf gek denk ik of zien jullie het ook? Wel ruim buiten de afleestijd dus ik mag van mezelf niet teveel hoop hebben.... vorige keer op deze dag (9 dpo) omo wit dus het kan nog alle kanten op! Fingers crossed!

Afbeelding
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Alle reacties Link kopieren
@bam, is idd een licht streepje te zien! Hopelijk loopt hij deze keer mooi op. Ik duim voor je.

@zapsie, handig om de bob te zijn nu idd. Hier komt familie en breng mijn oma na 00:00 naar huis. Dus dat valt niet op dat ik niet drink. Na 00:00 zoek ik snel mijn bed op. 😅
Alle reacties Link kopieren
Welkom Luca!

Bam ik zie ook heel vaag iets ja, hoop dat ie mooi oploopt!

Wij gaan met O & N naar de schoonouders, hopelijk mooi nieuws vertellen na de echo van morgen! En daarna gaan we nog naar mijn ouders, wonen vlakbij. Daar zijn we dan ook om 12 uur. Lekker rustige oud en nieuw, ik denk vooral spelletjes doen.
Alle reacties Link kopieren
Net nog eens op de test gekeken :sherlock: en die is weer omo wit :rofl: ik ga nog maar nergens vanuit zover dat mogelijk is.. Morgen meer duidelijkheid hoop ik :)
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Alle reacties Link kopieren
Bam ik zie niet vaag een test deze is gewoon écht positief! Hopelijk ben je alleen niet te vroeg met testen .. Spannend meis ik duim!!
Alle reacties Link kopieren
[quote=bam_1984 post_id=30788494 time=1577637947 user_id=311993]
Ik maak mezelf gek denk ik of zien jullie het ook? Wel ruim buiten de afleestijd dus ik mag van mezelf niet teveel hoop hebben.... vorige keer op deze dag (9 dpo) omo wit dus het kan nog alle kanten op! Fingers crossed!

Alle reacties Link kopieren
Zapsie schreef:
29-12-2019 20:47
Ik zie m ook! Spannend! Morgen weer testen?
Alle reacties Link kopieren
Ja sowieso. Ik hou nog even een slag om de arm hoor, het was echt ver buiten de aflees tijd en net was de test weer omo wit dus dat moet ik van mezelf als negatief beschouwen :)
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Alle reacties Link kopieren
Omo wit vandaag. Nu maar meteen die test weggooien denk ik :biggrin:
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Alle reacties Link kopieren
Idd goed om se weg te gooien. En over 2 dgn nog eens te testen. Wanneer verwacht je je nod?
Alle reacties Link kopieren
Vrijdag/zaterdag. Hoe gaat het met jou?
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Alle reacties Link kopieren
Het gaat redelijk. De pijn wordt minder wel nog erg slapjes. Verder een zieke peuter al een week om ons heen dus de tijd om te werken is er amper. Eerst maar herstellen allebei en dan zal de rest wel komen
Alle reacties Link kopieren
Balen Bam :(

Ik ben net terug van de echo en alles was helemaal goed! We hebben een kloppend hartje gezien! :heart: Zo bijzonder! Werd nu geschat op ongeveer 7 weken, dat had ik zelf inderdaad ook bedacht. Heel blij :)
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd melancolie. Geniet van de mooie echo
Alle reacties Link kopieren
Het zal z’n tijd zeker nodig hebben Bibi, doe rustig aan.

Fijn melancolie. Toch weer een mijlpaal :)

Ja jammer idd maar het is nog niet voorbij. Wel hou ik er elke dag een beetje meer rekening mee dat het niet gelukt is, daarom test ik altijd zo vroeg, kan ik elke dag een beetje meer naartoe werken dat het niet gelukt is.
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Alle reacties Link kopieren
Pffttt lastig dit. Nog helemaal geen symptomen, terwijl ik dit bij de miskraam in juli wel had. Ik vind het zo lastig om positief te zijn.
Alle reacties Link kopieren
UnexpextedMom schreef:
30-12-2019 14:50
Pffttt lastig dit. Nog helemaal geen symptomen, terwijl ik dit bij de miskraam in juli wel had. Ik vind het zo lastig om positief te zijn.
Spannend, maar toch positief blijven! Als je weet dat alles goed is, kun je juist blij zijn dat je geen symptomen had. Wanneer mag je voor een echo?

Ik heb vanochtend nog een test gedaan die er nog lag. Een CB met indicator. Gaf van de week nog 2-3 aan en nu 3+. Dat voelt goed, al zegt het alsnog niet heel veel.
Alle reacties Link kopieren
@Zapsie

Ik heb 16 januari de eerste afspraak.

Vanochtend met Clearblue heb ik 2-3 weken getest. Mijn NOD is vandaag een week geleden, dus dat zou wel moeten kloppen denk ik. Jij had op de 19e al een positieve test en mijn test was op 24-12 pas een fatsoenlijke streep.
Alle reacties Link kopieren
@Unexpectedmom ik had je volgens mij nog niet verwelkomd, bij deze! Vervelend dat je wat onzeker bent. Het blijft ook heel spannend. Maar ik hoor vaak dat elke zwangerschap anders is. En vergeleken bij wat ik nu voel had ik aan het begin ook nog amper symptomen. Hoop dat je het een beetje los kunt laten!
Alle reacties Link kopieren
Bibi, rustig aan doen! Is niet niks allemaal.

Melancolie, wat fijn dat jullie een goede echo hebben gehad! :heart:
Alle reacties Link kopieren
Hier vanmiddag ook een goede echo gehad! 7.5 weken zwanger. :-D Heel fijn het nieuwe jaar in zo. Prettige jaarwisseling allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven