Entertainment alle pijlers

I SPY, wie kijkt?

02-12-2019 20:57 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond de eerste aflevering. Ik ben aan het kijken maar weet nog niet wat ik er van vind.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben te veel afgeleid. Ga nu even opletten. Van wie is die stem nou toch? Ik kom niet op z'n naam.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ik het wel leuk vind. Dat van die dubbelspion vind ik wel een goeie.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren
Als het net zo nep is als Hunted, dan geloof ik het wel.
(is van dezelfde makers toch?)
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het wel interessant. Wat ging die ene jongen kapot zeg van de zenuwen. En wat stom dat Marit (geloof ik) Guan er bij lapte. Ze lijkt het niet serieus te nemen ofzo?
Ik heb het niet kunnen zien en ga vandaag op vakantie, dus ik haak volgende week misschien wel aan. Als ik het leuk vind tenminste. Zapte gisteren langs een stukje met dat Chiel / Juan en al die gesprekjes in die grote ruimte, en vond dat totaal niet boeiend. Maar ik heb de rest dus niet gezien omdat ik iets anders aan het kijken was, dus kan er nog niet teveel over zeggen.

Maar goed, ik geef volgende week deel 2 wel even een kans in elk geval.
Alle reacties Link kopieren
Zebra123 schreef:
02-12-2019 23:32
Ik vond het wel interessant. Wat ging die ene jongen kapot zeg van de zenuwen. En wat stom dat Marit (geloof ik) Guan er bij lapte. Ze lijkt het niet serieus te nemen ofzo?
Ik vind het ook interessant en boeiend. Je bedoelt waarschijnlijk Martje, die lapte Juan erbij. Ik had inderdaad ook het idee dat zij meedoen aan het programma een grote grap vindt, of het zijn de zenuwen. Maar het controlteam neemt het wel allemaal heel serieus, echt ook een leuke ontwikkeling van die dubbelspion.
Verder is het mij een raadsel waarom sommige personen door de voorrondes zijn gekomen. Of was het niet helemaal eerlijk om Marit meteen de leiding over een groep mannen te geven? Daar ben ik nog niet uit.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren
Vanmiddag gekeken en lijkt wel op een spel voor headhunters. Vind het wel vermakelijk maar denk dat het weinig met het echte werk te maken heeft. Direct al een hekel aan die man met wit haar die de leiding wel even over zou nemen van Marit; echt haantjesgedrag.
Martje doet aan matennaai-gedrag met zo'n grote mooie meisjesglimlach. Ook bah.
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
Vanavond tweede aflevering gekeken. Nog leuker dan de eerste aflevering. Mooi om te zien hoe iedereen reageert en handelt.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren
Ben ik de enige die kijkt? Ik vond het gisteravond weer een interessante aflevering. Mooi om te zien hoe die twee daar een verzonnen verhaal proberen recht te kletsen, zelf denken dat ze het goed hebben gedaan en het vervolgens toch heel anders loopt dan ze zelf hadden gedacht.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het ook gezien.
Boeiend om te zien hoe mensen denken inderdaad. En hoe een plan heel anders kan lopen en hoe mensen zich dan gedragen.
Die vrouw die dat oortje niet durfde in te doen zat ik me wel aan te ergeren trouwens.
Jammer dat Galit (?) eruit moest.
Alle reacties Link kopieren
Ook gekeken. Grappig die heel verkeerde inschatting van hoe ze het ervan af gebracht hadden en hoe slim hun 'plannen' waren, die in feite, juist door alle te checken onderdelen, heel dom waren. Dat ze dat niet snapten..terecht eruit dus.
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
Vandaag weer de aflevering van gisteren terug gekeken, echt heel erg leuk. Ben ik nog de enige die kijkt?
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren
Ik had verwacht dat ze bij de bushalte meer gehinderd zouden worden. De opdracht in het hotel heb ik niet helemaal gezien.
geneet van 't laeve
Alle reacties Link kopieren
Baankje1 schreef:
31-12-2019 17:55
Ik had verwacht dat ze bij de bushalte meer gehinderd zouden worden. De opdracht in het hotel heb ik niet helemaal gezien.
Jammer, die opdracht in het hotel was leuk, echt grappig om te zien hoe ze zich hier uit moeten proberen te kletsen.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven