Entertainment alle pijlers

Wat heb je gelezen in 2020

01-01-2020 09:16 702 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hierbij weer een vers topic om met elkaar te delen wat we dit jaar hebben gelezen.

De link naar het topic van 2019: entertainment/wat-heb-je-gelezen-in-201 ... ges/434465

Veel leesplezier voor iedereen!
Alle reacties Link kopieren
Happy new year en happy New topic. Dat er maar weer veel mooie boeken gelezen morgen worden.
Ik heb net the Handmaid's Tale uitgelezen, ik vond het erg indrukwekkend! Nu kan ik de serie gaan kijken.

Nu begin ik aan Outline van Rachel Cusk, het werd me door verschillende collega's aangeraden. Mijn goede voornemen is veel meer lezen voor de lol! Maar dat heb ik me al vaker voorgenomen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben begonnen in Echo van Thomas Olde Heuvelt. Tot nu toe (nog maar 10 blz ofzo, dus nog totaaaal niet representatief) kan het boek me nog niet echt vatten.
Iemand dit boek al gelezen toevallig?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net al mijn eerste boek uitgelezen.
Was even een tussendoortje, makkelijk weg te lezen.

1. Jill Mansell, Schot in de Roos

Weet iemand trouwens hoe je op Hebban je challenge aanpast? Ik kon het gisteren niet vinden.

En ik ben bezig met mijn boeken te archiveren op Hebban maar kan je ook meerdere boekenplanken maken? Zo zou ik het fijn vinden om ze te kunnen categoriseren.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
Ik had dat blijkbaar al gedaan de challenge voor dit jaar, geloof via een mailtje laatst.

Ik ben begonnen in Maan van Lucinda Riley.
Alle reacties Link kopieren
Lizzy1985 schreef:
01-01-2020 10:05
Ik ben begonnen in Echo van Thomas Olde Heuvelt. Tot nu toe (nog maar 10 blz ofzo, dus nog totaaaal niet representatief) kan het boek me nog niet echt vatten.
Iemand dit boek al gelezen toevallig?
Nog niet gelezen, staat wel op "wil ik lezen". Hex heb ik wel gelezen en het plot vond ik nogal teleurstellend. Maar Echo is tot nu toe dus nog niet bepaald een aanrader? (In hoeverre je dat natuurlijk kunt zeggen na 10 pagina's :-P) )
Alle reacties Link kopieren
'If Cats Disappeared From The World' van Genki Kawamura vanochtend uitgelezen. Erg bijzonder boek, zal wel even bij me blijven hangen. Ga straks aan 'The Silent Patient' beginnen van Alex Michaelides. Goede dingen over gehoord.
Alle reacties Link kopieren
Ik doe ook weer mee dit jaar. Ik heb mijn reading challege op 52 gezet.
Alle reacties Link kopieren
Koffiehagedis schreef:
01-01-2020 10:37
'If Cats Disappeared From The World' van Genki Kawamura vanochtend uitgelezen. Erg bijzonder boek, zal wel even bij me blijven hangen. Ga straks aan 'The Silent Patient' beginnen van Alex Michaelides. Goede dingen over gehoord.

Dat lijkt mij ook een bijzonder boek. Goed dat ik 'm even weer tegen kom, wellicht dat dit een goede bestemming is voor mijn VVV-bon.

Dit jaar (net als vorig jaar) wil ik overigens het aantal gelezen boeken niet bijhouden. Ik wil gewoon regelmatig lezen en genieten van mijn boeken.

Ik ben nu bezig in Schittering van Margaret Mazzantini.
Olijk, guitig, jofel, koddig, schrander, schalks en hip.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees wel mee.heb ooit mee geschreven maar toen werkte het quoten niet meer.🤭en ben ik gestopt .misschien pak ik het nog wel weer op.
Veel leesplezier.in 2020..
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
suzyqfive schreef:
01-01-2020 10:18
Ik heb net al mijn eerste boek uitgelezen.
Was even een tussendoortje, makkelijk weg te lezen.

1. Jill Mansell, Schot in de Roos

Weet iemand trouwens hoe je op Hebban je challenge aanpast? Ik kon het gisteren niet vinden.

En ik ben bezig met mijn boeken te archiveren op Hebban maar kan je ook meerdere boekenplanken maken? Zo zou ik het fijn vinden om ze te kunnen categoriseren.

Ik kan het mobiel heel makkelijk via
- mijn dashboard
- daarna naar beneden scrollen, bij "mijn challenges" het bewuste jaar aanklikken en dan kun je het aantal boeken veranderen. Kan zelfs nog bij oude challenges.
Olijk, guitig, jofel, koddig, schrander, schalks en hip.
Alle reacties Link kopieren
Dit jaar zet ik de challenge op 30. Vorig jaar 22 boeken gelezen.
Soleil8 schreef:
01-01-2020 10:30
Nog niet gelezen, staat wel op "wil ik lezen". Hex heb ik wel gelezen en het plot vond ik nogal teleurstellend. Maar Echo is tot nu toe dus nog niet bepaald een aanrader? (In hoeverre je dat natuurlijk kunt zeggen na 10 pagina's :-P) )
Ik vond Echo een goed boek. Er zitten wel veel lange beschrijvingen in van de bergbeklimming en die vond ik (als niet-bergbeklimmer) lastig te volgen en daardoor langdradig. Ik heb het 4 punten gegeven in Hebban.
Ik wil ook wel meedoen met een lees challenge. Maar dan via storytel 😁
Mijn doel is 25 boeken dit jaar.
Ben nu net begonnen in Schaduw van de zeven zussen.
Alle reacties Link kopieren
Ik doe ook graag weer mee. De laatste maanden door een nieuwe baan en heel veel andere drukte niet meer aan lezen toe gekomen. Nu iets meer rust en een nieuwe reisroute maar mijn werk, waarin ik weer kan lezen, dus ik ga het weer proberen.

Vorig jaar 38 boeken gelezen, het doel voor dit jaar is 26.1 boek per twee weken lijkt me nu haalbaarder.

Heel veel leesplezier allemaal!
Forever is a hell of a long time
Alle reacties Link kopieren
Studie boeken open geslagen en start weer met voorbereiding op school.
Alle reacties Link kopieren
Brucedehond schreef:
01-01-2020 11:08
Ik vond Echo een goed boek. Er zitten wel veel lange beschrijvingen in van de bergbeklimming en die vond ik (als niet-bergbeklimmer) lastig te volgen en daardoor langdradig. Ik heb het 4 punten gegeven in Hebban.
Ben benieuwd! Ik ga het zeker lezen.
Ik wil ook graag meeschrijven.
Ik lees elke dag, maar niet altijd literaire hoogstandjes..

Ik lees nu 'Koninging van de Schaduw' van Sarah Maas.

Heb daarvoor de voorgaande delen gelezen.

Ik hou erg veel van Young adult boeken, maar zou het leuk vinden hier inspiratie op te doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben weer bezig in “In de ban van de ring” van Tolkien.
Eerst “de Hobbit” gedaan. Die had ik sinds mijn tienerjaren niet gelezen.

IDBVDR lees ik nu voor de 15e of 16e keer, maar de laatste keer is zo’n 20 jaar terug.

En het is weer genieten!
When in doubt, the auditor is always right!
Lizzy1985 schreef:
01-01-2020 10:05
Ik ben begonnen in Echo van Thomas Olde Heuvelt. Tot nu toe (nog maar 10 blz ofzo, dus nog totaaaal niet representatief) kan het boek me nog niet echt vatten.
Iemand dit boek al gelezen toevallig?

Gelezen, vond hem best eng.
Einde vond ik wat minder.
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic!

Mijn challenge blijft staan op 24 boeken per jaar (2 per maand). Afgelopen jaar is het niet gelukt, maar doel blijft staan!!
Alles komt goed, het kan alleen even duren
Alle reacties Link kopieren
Happy New Year!

Ik doe ook graag weer mee. Mijn challenge op 60 gezet dit jaar, zoveel haalde ik voor het laatst ruim voordat zoon werd geboren. Maar mag beetje smokkelen van mezelf en boeken die ik voorlees ook meetellen.

Ben al begonnen aan de eerste 2 boeken van 't jaar. Hopelijk is morgen de eerste daarvan wel uit.

Echo staat ook nog op mijn lijstje met boeken die ik zeer binnenkort wil lezen, ben benieuwd.
Ik ben ook present dit jaar, en heb mijn eerste boek al uit, waar ik gisteren in was begonnen, ik heb het bijna in één adem uitgelezen (was zelfs vannacht aan het lezen na iedereen gelukkig Nieuwjaar te hebben gewenst):
1. Hag-seed van Margaret Atwood Schitterend en spannend, heel mooi als je van Shakespeare houdt. Het enige minpuntje zou kunnen zijn dat het teveel klopt, maar dat is geen probleem met zoveel leesplezier. Van harte aanbevolen dus.
Alle reacties Link kopieren
Vandaag ook heerlijk de tijd om lekker te lezen, 1e boek komt een dezer dagen wel uit. Ben nu bezig in Valse Hoop van Clare Mackintosh, spannend boek wat ook makkelijk wegleest.

Heb mijn doel dit jaar op 60 boeken gezet, had hem afgelopen jaar op 52 gezet en dat makkelijk gehaald toen dus voor dit jaar mijn doel maar iets opgeschroefd, al vind ik het ook niet erg als ik het niet helemaal haal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven