Single, we kletsen hier verder.

05-01-2020 15:14 3032 berichten
Dit topic maak ik naar aanleiding van een discussie in een ander topic.
Dit topic is bedoeld om te schrijven over het single zijn. De leuke en minder leuke kanten. Het datevermaak en dateleed.

Alles wat met single zijn te maken heeft is welkom en iedere single is welkom, zolang we maar respect hebben voor elkaar en veiligheid voorop staat.
Alle reacties Link kopieren
Wel had een paar weken geleden met iemand afgesproken, zeer leuke date en ze wilde heel graag meer, maar haar verleden (mentale mishandeling) en dochter die geen relatie voor haar wou lieten het niet toe. Best jammer, heb zelden interesse in een persoon, maar bij deze voelde het sterk aan. Achteraf mss het beste, want ging moeilijk zijn, maar blijft een beetje jammer.
Balen svdb95! Kan me voorstellen dat je het lastig vond het naast je neer te leggen ook al weet je rationeel dat het beter is. Gevoelsmatig is toch anders.
Alle reacties Link kopieren
Qiyara schreef:
05-01-2020 15:34
Balen svdb95! Kan me voorstellen dat je het lastig vond het naast je neer te leggen ook al weet je rationeel dat het beter is. Gevoelsmatig is toch anders.
Dank je voor je reactie. Ja was best balen en idd een rot gevoel ook al weet ik dat het beter is en die vrouw niet stabiel genoeg is om met iemand een relatie te starten omwille van haar verleden. Met de tijd trekt dat gevoel wel weer helemaal weg
Alle reacties Link kopieren
Schrijf hier ook wel even gezellig mee, las al wel mee in het andere topic.

Ben nu ook weer even single en heb tinder weer gedownload.. ben nu 30 en ik ben het single zijn aan de kant wel zat en aan de andere kant vind ik het ook wel weer lekker. Maar word ouder :roll: wil ook wel weer een fijne relatie, gezinnetje ooit, dus dacht ik ga het weer proberen.
De mannen die ik in real life tegenkom of mij leuk vinden en mij mee uitvragen, die vind ik gewoon niet leuk! :-?

Volgens mij ben ik ook wel wat kieskeuriger geworden, ben niet zo snel onder de indruk van iemand.
Herkennen jullie dat?
.
Alle reacties Link kopieren
isa__88 schreef:
05-01-2020 15:53
Schrijf hier ook wel even gezellig mee, las al wel mee in het andere topic.

Ben nu ook weer even single en heb tinder weer gedownload.. ben nu 30 en ik ben het single zijn aan de kant wel zat en aan de andere kant vind ik het ook wel weer lekker. Maar word ouder :roll: wil ook wel weer een fijne relatie, gezinnetje ooit, dus dacht ik ga het weer proberen.
De mannen die ik in real life tegenkom of mij leuk vinden en mij mee uitvragen, die vind ik gewoon niet leuk! :-?

Volgens mij ben ik ook wel wat kieskeuriger geworden, ben niet zo snel onder de indruk van iemand.
Herkennen jullie dat?
Hey Isa,

Herken dit mss wel wat. Het is net goed dat je kieskeurig bent en je tijd niet steekt in iemand waar je toch geen goed gevoel in hebt. Je bent mss op zoek naar de ware, iemand die je wel een heel goed gevoel geeft en je voor zo iemand volledig wilt gaan en ondertussen denk je mss waarom ben ik nog alleen? Terwijl dit mss idd gewoon te maken heeft met het feit dat je echt iets serieus wilt met iemand en je net kieskeurig bent, omdat je wilt dat je gevoel volledig prima zit?
Wat leuk dat je mee schrijft Isa!
Herken me zeker in dat de mannen die mij leuk vinden ik geen interesse in heb en andersom.

Kieskeurig tot op bepaalde hoogte, denk dat ik kieskeuriger was voorheen. Ook omdat ik een gezin wilde en bepaalde ideeën had.

Inmiddels is dat weg gevallen en m'n leven ziet er anders uit, ik vind veel zaken die ik belangrijk vond er niet meer zo toe doen. Het geeft mij wat meer ruimte en ben benieuwd of dat ook andere matches opleverd.

Ben ook weer op Happn en Tinder sinds vrijdag. Dus binnenkort weer date verhalen. Heb nu contact met iemand waar ik binnenkort wel mee ga daten gok ik. Onze gesprekken zijn leuk.
Alle reacties Link kopieren
Leuk topic! Ik meld me even omdat mijn date me frustreert. Heeft niet op mijn appje gereageerd, al was het ook niet echt een vraag.

Ik vroeg van de week wat zijn weekend plannen waren, en kreeg toen als antwoord "met jou zijn", maar hij neemt daar vervolgens geen iniatief toe. En ik denk dat ik hem leuker vind dan hij mij, grrr. Vind het single leven nu even heel stom.
Flaffy welkom!
Kan me voorstellen dat je het nu stom vindt. Wat was jouw laatste appje en hoe lang daten jullie al?

Suf van hem dat er geen vervolg aan komt.
Alle reacties Link kopieren
svdb95 schreef:
05-01-2020 15:59
Hey Isa,

Herken dit mss wel wat. Het is net goed dat je kieskeurig bent en je tijd niet steekt in iemand waar je toch geen goed gevoel in hebt. Je bent mss op zoek naar de ware, iemand die je wel een heel goed gevoel geeft en je voor zo iemand volledig wilt gaan en ondertussen denk je mss waarom ben ik nog alleen? Terwijl dit mss idd gewoon te maken heeft met het feit dat je echt iets serieus wilt met iemand en je net kieskeurig bent, omdat je wilt dat je gevoel volledig prima zit?
Ja dit is het ook, precies wat jij zegt. :lol:
En ook bang om kostbare tijd te verspillen denk ik dus stop alleen nog maar tijd en energie in iemand als ik denk dat er eventueel wel iets meer in zit. Dat oppervlakkige gedoe is niks voor mij.

@Qiyara, spannend ben benieuwd naar je komende dates.
Wat bevalt jou beter, tinder of happn?
.
Alle reacties Link kopieren
Flaffy schreef:
05-01-2020 16:13
Leuk topic! Ik meld me even omdat mijn date me frustreert. Heeft niet op mijn appje gereageerd, al was het ook niet echt een vraag.

Ik vroeg van de week wat zijn weekend plannen waren, en kreeg toen als antwoord "met jou zijn", maar hij neemt daar vervolgens geen iniatief toe. En ik denk dat ik hem leuker vind dan hij mij, grrr. Vind het single leven nu even heel stom.
Jammer zeg.
Heb je zelf wel initiatief getoond? Aan hem gevraagd of hij iets met je wilde doen dit weekend bijv?
.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 34 en al bijna heel mijn leven single. Een paar kalverliefdes gehad van een paar weken/maanden en 1 FWB. Nog nooit een serieuze relatie gehad. Door verschillende factoren denk ik. Ten 1e word ik nooit echt verliefd. Ik ben een einzelgänger en verdraag iemand maar een paar uur. Tenzij je een dagje weg bent en veel te bekijken hebt. Maar daarna ben ik bekaf. Ook maak ik niet makkelijk contact en heb niet een uiterlijk wat aantrekkelijk gevonden wordt.
Soms lijkt het me wel mooi iemand te hebben waar het op (bijna) alle vlakken mee klikt. Maar die ben ik nog niet tegengekomen. Anderzijds brengt een relatie ook weer sociale verplichtingen met zich mee. En dat benauwt me. Eigenlijk kan ik niet echt met "ja" of "nee" beantwoorden of ik een relatie wil. Ooit, denk ik. Het meegemaakt willen hebben. Maar dan wel latten.
Alle reacties Link kopieren
Flaffy schreef:
05-01-2020 16:13
Leuk topic! Ik meld me even omdat mijn date me frustreert. Heeft niet op mijn appje gereageerd, al was het ook niet echt een vraag.

Ik vroeg van de week wat zijn weekend plannen waren, en kreeg toen als antwoord "met jou zijn", maar hij neemt daar vervolgens geen iniatief toe. En ik denk dat ik hem leuker vind dan hij mij, grrr. Vind het single leven nu even heel stom.
Hey Flaffy,

Misschien moet je hem eens vragen hoe hij alles precies ziet met jou? Wat jij precies voor hem betekent en duidelijkheid krijgt. (als je al met hem hebt afgesproken in het verleden)
isa__88 schreef:
05-01-2020 16:17

@Qiyara, spannend ben benieuwd naar je komende dates.
Wat bevalt jou beter, tinder of happn?
Beide eigenlijk wel, heb op beide leuke matches en gesprekken. Tinder vind ik wel wat makkelijker voor matches, bij Happn gaat dit wat lastiger. Maar heb nu een paar keer dat match spel kunnen spelen en dat is wel geinig. M'n leukste match is van Happn nu.
Ze hebben op Happn er nu ook op staan of je een serieuze relatie wilt of niet, ook fijn om direct te weten wat de ander wil.
Hondenmens, welkom. Een :hug: voor jou. Klinkt alsof je wat zoekende bent, naar jezelf en hoe je je verhoudt in (sociale) contacten.
De sociale verplichtingen, daar ben je zelf bij. Iemand die bij jou past accepteert dat je daar minder behoefte aan hebt. En wie weet vind je een partner die op sociaal vlak ook meer op zichzelf is.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook weer Tinder gedownload, maar ik ben te kieskeurig. Ik heb geprobeerd mijn eisenlijstje in te korten maar ik kan het niet op de een of andere manier. Ik ben niet snel onder de indruk van mannen en daten.. pfff, waarom komen ze niet gewoon aanwaaien?
Alle reacties Link kopieren
Qiyara schreef:
05-01-2020 16:15
Flaffy welkom!
Kan me voorstellen dat je het nu stom vindt. Wat was jouw laatste appje en hoe lang daten jullie al?

Suf van hem dat er geen vervolg aan komt.
Dankje! Een paar weken nu, elkaar 5x gezien en samen geslapen. Mijn laatste appje ging over dat zijn goede voornemen om minder te gaan stappen dus nog niet gelukt was (ik had hem vannacht uitgenodigd nog langs te komen maar hij was toch gaan stappen terwijl hij in eerste instantie niet wilde)

Maar hij heeft wel gezegd dat ie verliefd op me zou kunnen worden dus dus ik weet het nu niet zo goed.
Alle reacties Link kopieren
hondenmens schreef:
05-01-2020 16:19
Ik ben 34 en al bijna heel mijn leven single. Een paar kalverliefdes gehad van een paar weken/maanden en 1 FWB. Nog nooit een serieuze relatie gehad. Door verschillende factoren denk ik. Ten 1e word ik nooit echt verliefd. Ik ben een einzelgänger en verdraag iemand maar een paar uur. Tenzij je een dagje weg bent en veel te bekijken hebt. Maar daarna ben ik bekaf. Ook maak ik niet makkelijk contact en heb niet een uiterlijk wat aantrekkelijk gevonden wordt.
Soms lijkt het me wel mooi iemand te hebben waar het op (bijna) alle vlakken mee klikt. Maar die ben ik nog niet tegengekomen. Anderzijds brengt een relatie ook weer sociale verplichtingen met zich mee. En dat benauwt me. Eigenlijk kan ik niet echt met "ja" of "nee" beantwoorden of ik een relatie wil. Ooit, denk ik. Het meegemaakt willen hebben. Maar dan wel latten.
Ik vind het wel verdrietig dat te lezen :-( . Ze zeggen weleens op ieder potje past een dekseltje. Verder is je post voor mij wel herkenbaar. Ik ben zelf vaak met randzaken bezig uit angst voor afwijzing van de ander. Dat werkt voor mij erg belemmerend en drempelverhogend.
Alle reacties Link kopieren
isa__88 schreef:
05-01-2020 16:18
Jammer zeg.
Heb je zelf wel initiatief getoond? Aan hem gevraagd of hij iets met je wilde doen dit weekend bijv?
Niet persé, alleen vannacht gezegd dat ik op weg naar huis was en nog wel even wilde meeten. Ik neem het hem ook niet kwalijk ofzo, vind het alleen jammer.
Alle reacties Link kopieren
isa__88 schreef:
05-01-2020 16:18
Jammer zeg.
Heb je zelf wel initiatief getoond? Aan hem gevraagd of hij iets met je wilde doen dit weekend bijv?
Niet persé, alleen vannacht gezegd dat ik op weg naar huis was en nog wel even wilde meeten. Ik neem het hem ook niet kwalijk ofzo, vind het alleen jammer.
Alle reacties Link kopieren
ik vind het gewoon onmogelijk om iemand te vinden, mss kom ik niet genoeg buiten kan ook, maar toch iemand zoeken waarmee het klikt voor de rest van uw leven! dat is toch meer een fantasie aan het worden! vroeger ging je van school af en trouwde je met je jeugdliefde tot dood jullie scheidt. nu met al die tinder en sociale media mogelijkheden zijn er meer singles dan gelukkige koppels.
Alle reacties Link kopieren
Rosebloom schreef:
05-01-2020 16:32
Hier ook weer Tinder gedownload, maar ik ben te kieskeurig. Ik heb geprobeerd mijn eisenlijstje in te korten maar ik kan het niet op de een of andere manier. Ik ben niet snel onder de indruk van mannen en daten.. pfff, waarom komen ze niet gewoon aanwaaien?
Haha, als dat aanwaaien zou eens zou kunnen zou het zo makkelijk zijn. Wat is dan zoal je eisenlijstje?
Alle reacties Link kopieren
svdb95 schreef:
05-01-2020 16:19
Hey Flaffy,

Misschien moet je hem eens vragen hoe hij alles precies ziet met jou? Wat jij precies voor hem betekent en duidelijkheid krijgt. (als je al met hem hebt afgesproken in het verleden)
Goed idee! We hebben het er al over gehad. We zoeken beide iets serieus maar willen rustig aan kijken hoe het loopt. Ik heb hem al een aantal keer gezien.
Alle reacties Link kopieren
Qiyara schreef:
05-01-2020 16:26
Hondenmens, welkom. Een :hug: voor jou. Klinkt alsof je wat zoekende bent, naar jezelf en hoe je je verhoudt in (sociale) contacten.
De sociale verplichtingen, daar ben je zelf bij. Iemand die bij jou past accepteert dat je daar minder behoefte aan hebt. En wie weet vind je een partner die op sociaal vlak ook meer op zichzelf is.
Dank je. Ik heb nog nooit gedate, omdat ik zo'n twijfelkont ben. Zie gauw beren op de weg. Stel dat ik het niet leuk vind, hoe kom ik er dan weer vanaf? Mijn ervaring met die kalverliefdes is toen ik het uitmaakte, ze daarna een tijd nare opmerkingen gingen maken. Als ik van die dateprogramma's op TV zie, daar zou ik mezelf ongemakkelijk bij voelen. Een paar uur zo tegenover elkaar zitten praten. Ik ga liever ergens heen, iets bekijken en dan tussendoor kletsen.
Alle reacties Link kopieren
Flaffy schreef:
05-01-2020 16:38
Haha, als dat aanwaaien zou eens zou kunnen zou het zo makkelijk zijn. Wat is dan zoal je eisenlijstje?
Nou, eigenlijk is dat niet eens zo heel spannend haha. Het valt me gewoon op dat de meeste mannen niet dezelfde normen en waarden hebben. Geen monogamie, geen wederzijds respect, grote mond, het haantje uithangen.. dat soort dingen knap ik ontzettend op af en dat is precies wat ik níet in een man zoek. Helaas trek ik de bad boys aan en heb ik veel geprobeerd om dat te veranderen, maar het lukt niet. Daarnaast wilt het ook oog ook wat. Liefst een man met donkerbruin/zwart haar en geen tenger postuur. Ik let vaak op kleine dingen (echt een muggenzifter, haha). Ik maak het mezelf ook moeilijk, maar het valt me toch echt vies tegen met wat ik op apps tegenkom.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven