Lijf & Lijn alle pijlers

Haar weg laseren thuis

05-01-2020 16:48 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Heeft iemand hier ervaring met thuis laten weg laseren van de bikinilijn, gezicht etc?
Welk apparaat is het beste? Hoeveel kost zo’n apparaat?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een Braun IPL-apparaat. Echt geweldig. In het begin elke week gebruikt (met een donkere bril op, want de flitsen zijn best fel) en na een paar maanden een stuk minder vaak. Op mijn benen groeit geen haartje meer, oksels ook niet.
Apparaat werkt alleen als je haar niet rossig of heel licht blond is en je huid niet heel donker. En je moet je scheren van tevoren.
emma95 wijzigde dit bericht op 05-01-2020 17:08
0.41% gewijzigd
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een Philips Lumea. Hij werkt zeker, alleen ik ben zelf niet zo goed in het bijhouden. Op den duur komt het dan wel weer sneller terug na het scheren.
Alle reacties Link kopieren
Dat haar heeft moeder Natuur daar met een reden laten groeien...
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
En jij scheert je nooit?
Alle reacties Link kopieren
Emma95 schreef:
05-01-2020 17:47
En jij scheert je nooit?
Touché. Ja, dat doe ik inderdaad. Maar oksels of schaamstreek inderdaad nooit. Benen ook niet. Hooguit mijn kaken af en toe.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Tvp 😇
Alle reacties Link kopieren
Kijk eens op Kieskeurig bij apparaten met veel reviews.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Emma95 schreef:
05-01-2020 16:55
Ik heb een Braun IPL-apparaat. Echt geweldig. In het begin elke week gebruikt (met een donkere bril op, want de flitsen zijn best fel) en na een paar maanden een stuk minder vaak. Op mijn benen groeit geen haartje meer, oksels ook niet.
Apparaat werkt alleen als je haar niet rossig of heel licht blond is en je huid niet heel donker. En je moet je scheren van tevoren.

Klinkt goed! Welk type heb jij precies?
Alle reacties Link kopieren
Deze denk ik, wit met goud. Heb em al een paar jaar.

https://www.blokker.nl/p/silk-expert-5- ... gJckvD_BwE
kevers schreef:
05-01-2020 17:08
Ik heb een Philips Lumea. Hij werkt zeker, alleen ik ben zelf niet zo goed in het bijhouden. Op den duur komt het dan wel weer sneller terug na het scheren.
Hier hetzelfde. Maar ik merk wel dat als ik het dan even wat minder consequent doe dat de haren die terugkomen dunner zijn en dus minder opvallen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn benen eind september voor het laatst gedaan. Er zit nu nog geen enkel haartje.
Alle reacties Link kopieren
Emma95 schreef:
05-01-2020 20:45
Deze denk ik, wit met goud. Heb em al een paar jaar.

https://www.blokker.nl/p/silk-expert-5- ... gJckvD_BwE
Dank je!
Alle reacties Link kopieren
Flurry82 schreef:
05-01-2020 22:28
Hier hetzelfde. Maar ik merk wel dat als ik het dan even wat minder consequent doe dat de haren die terugkomen dunner zijn en dus minder opvallen.
Ja dat zeker. En het duurt ook veel langer voor mijn gevoel.
Alle reacties Link kopieren
Het klinkt bijna te mooi om waar te zijn. Zit ook al tijden over zo’n apparaat te denken. Krijg je er geen littekens van? Of kan het kwaad?
Alle reacties Link kopieren
BlauweMolly schreef:
10-01-2020 20:35
Het klinkt bijna te mooi om waar te zijn. Zit ook al tijden over zo’n apparaat te denken. Krijg je er geen littekens van? Of kan het kwaad?

Het gekke is dat ik in bijna elke reactie lees dat de haartjes wél terug komen. Het duurt alleen (een stuk) langer.
Ik dacht dat IPL toch eigenlijk hoort te staan voor 'definitief ontharen'. Dus eerlijk gezegd, vraag ik me af of je er niet toch mee bezig blijft, net als scheren, epileren, waxen etc. Ben benieuwd, wil iemand dat nader toelichten?
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook de Phillips Lumea. Hij werkt wel, maar alleen op plekken waar je echt donker haar heb dus bijvoorbeeld benen. Heb het nu al een tijdje niet meer gedaan dus zo langzamerhand groeien de haren weer terug.
Alle reacties Link kopieren
Coerage schreef:
10-01-2020 22:28
Het gekke is dat ik in bijna elke reactie lees dat de haartjes wél terug komen. Het duurt alleen (een stuk) langer.
Ik dacht dat IPL toch eigenlijk hoort te staan voor 'definitief ontharen'. Dus eerlijk gezegd, vraag ik me af of je er niet toch mee bezig blijft, net als scheren, epileren, waxen etc. Ben benieuwd, wil iemand dat nader toelichten?
Je blijft wel bezig. Haartjes zijn wel veel minder, dunner en lichter. Daardoor ook geen last van stoppels, jeuk of ingegroeide haren.
Alle reacties Link kopieren
Emma95 schreef:
05-01-2020 17:47
En jij scheert je nooit?
Pejeka is een man dus dat ligt anders.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de Philips lumea maar ben er niet tevreden over. Ik gebruik hem alleen nog voor mijn bovenlip. Het duurt ook erg lang en heb er weinig geduld voor. Ik gebruik hem nu wel met mijn ogen dicht. Ik heb last gehad van zeker anderhalf uur flitsen in mijn ogen en ik werd er bang van. Zelfs met mijn ogen dicht 'zag' ik lichtflitsen.
Alle reacties Link kopieren
Coerage schreef:
10-01-2020 22:28
Het gekke is dat ik in bijna elke reactie lees dat de haartjes wél terug komen. Het duurt alleen (een stuk) langer.
Ik dacht dat IPL toch eigenlijk hoort te staan voor 'definitief ontharen'. Dus eerlijk gezegd, vraag ik me af of je er niet toch mee bezig blijft, net als scheren, epileren, waxen etc. Ben benieuwd, wil iemand dat nader toelichten?
Dat is ook zo, maar heeft te maken met de fase waar de haar in is op het moment dat je dat ipl apparaat erop zet.

https://www.body4mind.nl/ipl-ontharen
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Tickel schreef:
18-01-2020 21:39
Dat is ook zo, maar heeft te maken met de fase waar de haar in is op het moment dat je dat ipl apparaat erop zet.

https://www.body4mind.nl/ipl-ontharen

Dat lees je altijd ja, maar op een gegeven moment moet je toch wel elk haarzakje in de juiste fase gehad hebben? En toch lees ik eigenlijk nooit dat het helemaal definitief weg is.
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Alle reacties Link kopieren
Op mijn benen groeit echt nauwelijks nog haar, terwijl ik mijn benen eerst toch wel elke week moest scheren. Net als mijn oksels. Ik flits nu nog maar af en toe.
Zonder donkere bril doe ik het niet. Het is echt fel licht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven