Wat je niet hardop wilt zeggen - deel 4

13-09-2019 19:48 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ook deel 3 is inmiddels (nagenoeg) vol, vandaar dat we onze agressie/irritatie/ongenoegen/... ongegeneerd kunnen spuien in deel 4.

Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.

Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
In this mad house we must all survive
Alle reacties Link kopieren
ik durfde al bijna niet meer te posten na de tik op de vingers (ik heb ook weleens een gesprek hier foei) en dan nu een discussie over wel/niet discussie/gesprek maar dat zeg ik niet hardop. En dan sluiten we af bij de 3000 met een nooit meer opvrolijkpoging vsn cateau tis wat :sigh:
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
beetjegek schreef:
07-01-2020 21:45
Uhm schat ik heb ook nog een leven. Ik ben niet 24/7 online.

Ik had het ook niet over jou, maar over andere topics. Dat jij niet had gereageerd vond ik niet gek hoor, zou wel gek zijn om na 5 minuten al een reactie te verwachten
Alle reacties Link kopieren
Wat YellowLemon al aangaf, dit topic was bedoeld om even gal (positief of negatief) te spuwen en weer verder te gaan. Even een kort berichtje wat je (nog) niet hardop kon zeggen.

Prima als iemand verder wil gaan over een onderwerp, er zitten echt goede onderwerpen tussen, alleen dit topic leende zich er niet voor.
In this mad house we must all survive
Blijkbaar wel.
Kan me nog goed herinneren dat de bedenkster van dit topic spijt had dat ze het ooit had geopend omdat het zo vreselijk negatief werd en dat was niet haar intentie, vandaar ze er geen meer heeft geopend en nu is het dan toch verworden tot een beerput van frustraties.
Cateautje schreef:
07-01-2020 23:07
Blijkbaar wel.
Kan me nog goed herinneren dat de bedenkster van dit topic spijt had dat ze het ooit had geopend omdat het zo vreselijk negatief werd en dat was niet haar intentie, vandaar ze er geen meer heeft geopend en nu is het dan toch verworden tot een beerput van frustraties.
Ik zal de OP wel verkeerd lezen
Alle reacties Link kopieren
Slotje.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven