Afschuwelijke bruiloften deel 2

08-01-2020 19:15 1058 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand schreef op topic nummer 457 "hoeveel geef je op een bruiloft " dat sommige feesten zó erg zijn dat ze eigenlijk jou hadden moeten betalen om te komen ( okee , redelijk vrije interpretatie )

Nou, shoot ........ vertel je afschuwelijke verjaardagervaringen waarbij iedereen in een kringetje aan de HEMAtaart zit en oma over haar aambeien begint .....

Vertel hier over je aanwezigheid op het meest smakeloze feest ooit .......



Deel 1 : overig/afschuwelijke-bruiloften-en-ande ... ges/3125/2
blijfgewoonbianca wijzigde dit bericht op 09-01-2020 23:38
10.88% gewijzigd
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Even geen verhalen van mij, maar wel een tvp.
TVP
Alle reacties Link kopieren
:thumbsup: happy new topic! Ga weer meelezen! Heb niets te delen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
De partner van mijn schoonmoeder is jarig op 6 mei, in 2019 vierden ze dit weer eens. Wij waren er, zwager met gezin en verder alle broers en zussen van schoonmoeder. Zij zijn tussen de 70 en 85 jaar en het ging de hele verjaardag lang over Joodse families die in de oorlog verdwenen waren. Niet echt een luchtig gespreksonderwerp voor een gezellige verjaardag. Ik kreeg het gesprek niet op een ander onderwerp.
Er trouwt toch geen hond meer?

Al jaren geen bruiloft meer gehad, alleen scheidingen.

(Ook wel ordinaire TVP.)
Alle reacties Link kopieren
Laatst een bericht op sociale media van iemand die ik ken. Vijf jaar geleden getrouwd. Ze heeft haar man opnieuw ten huwelijk gevraagd want haar vorige bruiloft was vreselijk.. dus. Het enige wat er mis ging die avond is dat ze zelf heeft staan bakvissen tegen een gast en die met veel bombarie heeft buiten gegooid. Was toen een enorme bridezilla en heeft wss veel commentaar gehad want het hele verhaal werd na een uur weer verwijderd.
balderdash wijzigde dit bericht op 08-01-2020 19:32
Reden: Iets aangepast ivm herkenbaarheid
3.40% gewijzigd
Nou Schuimspekkie kom er maar in.
Alle reacties Link kopieren
Marnamai schreef:
08-01-2020 19:25
Er trouwt toch geen hond meer?

Al jaren geen bruiloft meer gehad, alleen scheidingen.

(Ook wel ordinaire TVP.)
Nou komend jaar toevallig 2 nichtjes en een neef. Jongelui vinden trouwen weer leuk.
ik geef mn bek ook maar een douw
Ik zag van de week wel een verhaal op Facebook voorbij komen dat zo in dit topic zou kunnen, wel een heel erge. Het beoogde bruidsmeisje van een bride to be bleek kanker te hebben en zou haar haar verliezen door chemo. De bride to be verzocht haar toen om niet te komen want dit was niet wat ze voor ogen had voor haar perfecte dag, een kaal bruidsmeisje. Bovendien zou dat de aandacht van haar af houden.
Alle reacties Link kopieren
Ik ging één van mijn dochters ophalen van een verjaardag bij een vriendin van school, en moeder van vriendin vroeg of ik even binnen kwam en een kop koffie wou. Eigenlijk geen zin, maar goed toch naar binnen.

Zitten daar familieleden die geen boe of bah zeiden, ik gaf sommige uit beleefdheid een hand, maar sommige draaiden gewoon letterlijk hun hoofd weg.

Keiharde muziek niet normaal meer en de koffie nooit gekregen en lekker naar huis gegaan. Pffff
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Alle reacties Link kopieren
Eggo schreef:
08-01-2020 19:43
Nou Schuimspekkie kom er maar in.
:rofl:
Am Yisrael Chai!
tvp
Alle reacties Link kopieren
MinkeDeWit schreef:
08-01-2020 19:44
Ik zag van de week wel een verhaal op Facebook voorbij komen dat zo in dit topic zou kunnen, wel een heel erge. Het beoogde bruidsmeisje van een bride to be bleek kanker te hebben en zou haar haar verliezen door chemo. De bride to be verzocht haar toen om niet te komen want dit was niet wat ze voor ogen had voor haar perfecte dag, een kaal bruidsmeisje. Bovendien zou dat de aandacht van haar af houden.
Oh die heb ik ook gelezen!
Stond ook nog een ander verhaal onder over een bruidspaar dat een rekening had geopend waar je van te voren geld op kon storen als cadeau. Ze hadden 30K ontvangen en nu besloten met dat geld op reis te gaan en dan zouden ze op een andere datum trouwen. De rekening zou dan weer geopend worden voor alle familie en vrienden :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
08-01-2020 19:44
Nou komend jaar toevallig 2 nichtjes en een neef. Jongelui vinden trouwen weer leuk.
Ja, en de aankleding is helemaal zo gedaan dat het er op instagram zo mooi mogelijk uitziet.

Afbeelding
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Kopie van mijn laatste post in het vorige topic:

Hier staan ook bizarre dingen tussen: De gekste dingen die jullie ooit meemaakten op een bruiloft - The best of social media

https://www.thebestsocial.media/nl/dit- ... -bruiloft/

Met op Twitter nog deze reacties onder de link:

Getrouwd op vrijdag de 13e. Taart kwam niet. Telefoon werd niet opgenomen. Goed opgelost door locatie met heerlijk gebak. Volgende dag bellen: "Oh, was dat gisteren?"
Ja, hoeveel vrijdag de 13-en zijn er in maart? Hadden een week eerder nog contact gehad...

Ooit ‘n uitnodiging voor ‘n bruiloft gehad met brief erbij met instructies! Niets mocht rood zijn! Je kleding niet ! ‘t Pakpapier/envelop niet! En ‘t a4-tje met je favorieten recept voor ‘t kookboek mocht ook geen rood bevatten! De bruid hield niet van rood!
We zijn niet gegaan!
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
08-01-2020 20:06
Oh die heb ik ook gelezen!
Stond ook nog een ander verhaal onder over een bruidspaar dat een rekening had geopend waar je van te voren geld op kon storen als cadeau. Ze hadden 30K ontvangen en nu besloten met dat geld op reis te gaan en dan zouden ze op een andere datum trouwen. De rekening zou dan weer geopend worden voor alle familie en vrienden :rofl:
Jaaaa ook gelezen ook de conversaties tussen hun en familieleden die gestort hadden. Echt sommige mensen :facepalm:
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Alle reacties Link kopieren
Yasmeenah82 schreef:
08-01-2020 20:18
Jaaaa ook gelezen ook de conversaties tussen hun en familieleden die gestort hadden. Echt sommige mensen :facepalm:
Ik betwijfel trouwens of het echt waar is :proud:
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand de link naar deel 1?
Alle reacties Link kopieren
overig/afschuwelijke-bruiloften-en-ande ... sages/3125
Alle reacties Link kopieren
Lidl’s-Annie-Aardbei schreef:
08-01-2020 20:25
Heeft iemand de link naar deel 1?
overig/afschuwelijke-bruiloften-en-ande ... sages/3125
liever een leuke hond in een restaurant dan zeurende kinderen
Alle reacties Link kopieren
Enige bijdrage die ik zelf heb was een kinderverjaardag:

Ik was er zelf niet bij, maar mijn kinderen plus ex wel. Er was koffie, thee, water en een zelfgemaakte taart met alcohol erin waar geen van de kinderen van konden eten. Dat was het. En ze hadden zo’n lijstje dat ze naar iedereen doorstuurden met €20+ cadeautjes erop. Ik heb me rotgelachen toen mijn puber thuis kwam met dit verhaal.
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel!
tvp
Alle reacties Link kopieren
Ik trouw in mei dus ik kom weer even meelezen wat ik niet moet doen :proud:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven