Entertainment alle pijlers

Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd!

24-07-2018 13:59 3103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het nieuwbakken getrouwde stel de gemoederen nogal bezig houdt, hier een nieuw topic!

Afbeelding

Link naar het nieuwe topic: 'Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd! Deel 2'

entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/455646
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
forsyth schreef:
09-01-2020 14:00
De familie heeft de pers natuurlijk niet in de hand. En gelukkig maar, een vrije pers is een groot goed in een democratie. De familie kan dus alleen maar aan het publiek tonen dat een nieuwkomer geaccepteerd wordt binnen de koninklijke gelederen, en daar heeft de familie, zeker in het begin, toch behoorlijk haar best voor gedaan. De rest is aan de nieuwkomers zelf. Ons als publiek rest dan weinig anders dan hen te beoordelen op hun acties.

En daar is het denk ik misgegaan on het geval van Meghan en Harry. Het is al genoemd: het publiek hoort en ziet het H&M preken over het milieu terwijl ze de hele wereld over vliegen. Het publiek ziet het H&M extravagante uitgaven doen en klagen over hoe moeilijk ze het hebben als Royals (ZA docu) terwijl het publiek zelf nauwelijks de eindjes aan elkaar kan knopen, de NHS in puin ligt en het land verscheurd wordt door Brexit. Tel daarbij op het gedoe rondom haar familie, de split binnen de Foundation, etc. Het is gewoon een en al drama en gedoe geweest, vanaf het allereerste moment en niet in de laatste plaats door Meghans eigen toedoen.

Mensen zijn best welwillend om schoonheidsfoutjes door de vingers te zien om het koninklijke sprookje in stand te houden, maar het moet niet uitdraaien op een soort Kardashians show. Want uiteindelijk worden de Royals wel betaald door datzelfde publiek.

Dat neemt niet weg dat de Britse pers inderdaad snoeihard kan zijn. Dat weet iedereen. Kate werd in het begin ook door het slijk gehaald. En wat dacht je van Camilla, die nu toch ook welwillend tegemoet wordt getreden. In diezelfde trant is Meghan ook onder vuur genomen. Haar acties hadden het tij kunnen keren maar in plaats daarvan heeft ze de pers alleen maar van meer munitie voorzien.
:thumbsup:
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Hamer schreef:
09-01-2020 13:16
Dat is waarschijnlijk ook zo: in de Court Circular hebben ze geen afspraken (ook niet vóór gisteravond).

Eerder heeft - ik dacht journalist Shipman - van de hofhouding gehoord dat Harry en Meghan boos zouden zijn om de nieuwe 4-generatie foto, met de koningin en de drie meest rechtstreekse erfgenamen.
Dit moet denk ik vooral als excuus dienen voor de breuk. Voor het Amerikaanse publiek misschien, voor mensen die wat minder zijn ingevoerd in hoe dat nou werkt, de troonopvolging binnen een monarchie. Harry weet zijn hele leven natuurlijk al welke positie hij inneemt.
Alle reacties Link kopieren
forsyth schreef:
09-01-2020 14:05
Dit moet denk ik vooral als excuus dienen voor de breuk. Voor het Amerikaanse publiek misschien, voor mensen die wat minder zijn ingevoerd in hoe dat nou werkt, de troonopvolging binnen een monarchie. Harry weet zijn hele leven natuurlijk al welke positie hij inneemt.

Maar Meghan niet.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven