Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 5

08-01-2020 15:00 3085 berichten
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.

Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3

En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!

Daar gaan we weer!
Ooooh waarom was je nu niet 2 seconden eerder van de weg gevlogen.. Sorry vogel. Ik kon voor jullie echt niet meer remmen. Achter me een hele rij met auto's. Gelukkig kon de rest van de groep wel op tijd wegvliegen.
O_O ik ben zwanger!
En volgens de test al 3+ weken!

Ik had al zo'n vermoeden maar nu ik het echt weet.. lichte paniek!

Ik heb mijn eerste kindje 4 jaar geleden verloren, net voor de bevalling.
Wat vind ik dit eng!! Ik zit te huilen en te trillen terwijl het eigenlijk hartstikke welkom is!

Sorry voor dit wazige bericht, maar weet even niet wat nu
lindybopophelia schreef:
09-01-2020 16:40
O_O ik ben zwanger!
En volgens de test al 3+ weken!

Ik had al zo'n vermoeden maar nu ik het echt weet.. lichte paniek!

Ik heb mijn eerste kindje 4 jaar geleden verloren, net voor de bevalling.
Wat vind ik dit eng!! Ik zit te huilen en te trillen terwijl het eigenlijk hartstikke welkom is!

Sorry voor dit wazige bericht, maar weet even niet wat nu
Lieve Lindy,

Maak geen donkere wolken waar niets aan de hand is. Kan me voorstellen dat je vreest voor herhaling, maar die vrees behoort thuis in het verleden. tril nu eventjes alles eruit, laat je tranen stromen en gun jezelf dan een roze wolk en wacht verder gewoon af, het is ook niet goed voor jou en de vrucht als je je druk maakt om zaken die niet aan de orde zijn, dus.....

.....Hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet van de tijden die komen gaan en leef je leven volgens Garp. :bigkiss:
Alle reacties Link kopieren
Te snel gejubeld dat mijn overspannenheid wel weg was en dat beter tijden aangebroken waren :( Waar komt deze terugval ineens vandaan?

Nu voel ik me gestresst, onzeker en daarbovenop ook nog eens teleurgesteld in mezelf, want alles was toch weer goed?
Alle reacties Link kopieren
Ja sorry dan ben ik maar harteloos. Ik heb het beste mens in 20 jaar maar 3 x gezien maar omdat ze altijd een kaartje stuurde met verjaardagen moet ik nu mijn trip afzeggen voor haar begravenis? Nee sorry
Alle reacties Link kopieren
De AH is er, godzijdank. Scheelt me €50,- (de kosten voor niet thuis zijn als de boodschappen worden bezorgd).
Cateautje schreef:
09-01-2020 17:04
Lieve Lindy,

Maak geen donkere wolken waar niets aan de hand is. Kan me voorstellen dat je vreest voor herhaling, maar die vrees behoort thuis in het verleden. tril nu eventjes alles eruit, laat je tranen stromen en gun jezelf dan een roze wolk en wacht verder gewoon af, het is ook niet goed voor jou en de vrucht als je je druk maakt om zaken die niet aan de orde zijn, dus.....

.....Hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet van de tijden die komen gaan en leef je leven volgens Garp. :bigkiss:

Dank je wel lieve Cateautje! :bigkiss:

Ik ga morgenochtend direct een afspraak maken bij de huisarts en mijn zorgen bespreken.
Het komt goed
Tja, dat komt ervan, helaas pindakaas.
Drackie schreef:
09-01-2020 17:55
De AH is er, godzijdank. Scheelt me €50,- (de kosten voor niet thuis zijn als de boodschappen worden bezorgd).

Oh gelukkig!
... ik zal niet hardop zeggen dat ik spontane jeuk krijg van dat wilT in de topic titel maar het schijnt niet echt fout Nederlands te zijn geloof ik.

;-D
lindybopophelia schreef:
09-01-2020 17:56
Dank je wel lieve Cateautje! :bigkiss:

Ik ga morgenochtend direct een afspraak maken bij de huisarts en mijn zorgen bespreken.
Het komt goed
Goed dat je dat doet.

Met jouw ervaring zullen ze in de medische wereld vast en zeker veel beter voor je zorgen en goed op je letten. :)
:edit: ik lees dat wilt in de je vorm gewoon mag. Haha sorrie.
Sorrie ziet er wel heel erg raar uit, dacht dat het sorry was.
Cateautje schreef:
09-01-2020 18:01
Sorrie ziet er wel heel erg raar uit, dacht dat het sorry was.
:hihi: sry sowwie
Welke idioot legt er nou een grote kei op mijn oprit?! (6) :bonk:
3 boeken naar de kringloop en met 5 terugkomen, ja dat ruimt lekker op :bonk:
Alle reacties Link kopieren
Kwebbeltje91 schreef:
09-01-2020 17:57
Oh gelukkig!
Dat waren wel twee domme dingen vlak na elkaar (eerst die track & trace die ik kwijt was en nu dit met de AH). Beide met een sisser afgelopen en nu voorlopig geen domme dingen meer hoor. :proud:
Drackie schreef:
09-01-2020 18:24
Dat waren wel twee domme dingen vlak na elkaar (eerst die track & trace die ik kwijt was en nu dit met de AH). Beide met een sisser afgelopen en nu voorlopig geen domme dingen meer hoor. :proud:
Haha ja ik las het inderdaad :proud:
Eggo schreef:
09-01-2020 17:57
... ik zal niet hardop zeggen dat ik spontane jeuk krijg van dat wilT in de topic titel maar het schijnt niet echt fout Nederlands te zijn geloof ik.

;-D
Ik ook, heb het zelfs gegoogled...
En de vorige heette ook zo.
Je wilt is de formele vorm. Ik kan het ook niet helpen.
Tvp
Cateautje schreef:
09-01-2020 18:01
Sorrie ziet er wel heel erg raar uit, dacht dat het sorry was.

:proud: en tvp!
Alle reacties Link kopieren
Ik zie je niet meer online en eigenlijk hoop ik dat dit genoeg zegt.
Valhalla! Where the brave may live Forever!
Ik verveel me de *&%^#$@%&*() en de avond duurt nog zo lang. :|
Ahh fijn ik heb jullie ook weer gevonden.


OT:
Ja hoor, ik zal voortaan alles sugar coaten. En ook geen kanker meer zeggen, want ja dan is het opeens veel erger dan wanneer ik "K" zeg of zal ik voortaan zeggen "de ziekte wiens naam niet mag worden genoemd"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven