Entertainment alle pijlers

Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd! Deel 3

09-01-2020 14:09 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het vorige topic vol is hebben we een nieuw topic aangemaakt.

Zie hieronder de link naar het vorige topic:

entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/416653
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Harry en zijn oma Elizabeth konden het zo goed met elkaar vinden, getuige deze gezamenlijke “battle-video” met Obama’s voorafgaand aan de Invictus Games in Florida in 2016.

https://m.youtube.com/watch?v=02G_y-sE4sI
De toekomst is niet meer wat het was
Wel opvallend dat alle Britse kranten precies dezelfde foto gebruiken. In ieder geval gemaakt op dezelfde dag. Iemand die weet waarom dat zo is ?
Alle reacties Link kopieren
Sodalite schreef:
09-01-2020 20:26
Wel opvallend dat alle Britse kranten precies dezelfde foto gebruiken. In ieder geval gemaakt op dezelfde dag. Iemand die weet waarom dat zo is ?
Geen idee hoe het precies zit maar ik geloof dat de rechten bij Getty Images liggen en het dus een foto van een Amerikaans persbureau is.
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
blauwe_emmer schreef:
09-01-2020 19:57
Als je de website ziet, is daar echt wel al even werk aan vooraf gegaan. Ik snap niet dat ze niet het fatsoen hebben gehad om dit netjes af te stemmen met de koningin. Je zit nu eenmaal binnen zo’n setting dat dit gewoon even goed geregeld moet worden.
Mee eens
Alle reacties Link kopieren
Twee supergerpiviligeerde miljonairs met hun luxe-probleempjes. Totaal andere wereld dan die van de gewone mensen.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
mdh schreef:
09-01-2020 20:29
Geen idee hoe het precies zit maar ik geloof dat de rechten bij Getty Images liggen en het dus een foto van een Amerikaans persbureau is.
Ah zo. Dank je
Alle reacties Link kopieren
Ik moet nog bijlezen, maar wat mij betreft hebben H&M volkomen gelijk dat ze zich terug trekken uit deze royal rat race.
Wat ze ook doen of zeggen, het is nooit goed.
Ik gun ze gewoon rust en een fijn leven met Archie en hopelijk nog een baby als het hen gegund is (wat mij betreft van harte).
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
09-01-2020 21:09
Ik moet nog bijlezen, maar wat mij betreft hebben H&M volkomen gelijk dat ze zich terug trekken uit deze royal rat race.
Wat ze ook doen of zeggen, het is nooit goed.
Ik gun ze gewoon rust en een fijn leven met Archie en hopelijk nog een baby als het hen gegund is (wat mij betreft van harte).
Dankzij het feit dat Harry uit de k*t van Diana en het kwakkie van Charles is voortgekomen is hij wel multimiljonair en heeft hij allerlei titels.
Als hij daar ook afstand van doet, dan is hij een gewone burger.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
oudebaas schreef:
09-01-2020 21:12
Dankzij het feit dat Harry uit de k*t van Diana en het kwakkie van Charles is voortgekomen is hij wel multimiljonair en heeft hij allerlei titels.
Als hij daar ook afstand van doet, dan is hij een gewone burger.
Dat vind ik wel heel negatief.
Harry heeft er niet voor gekozen.
Ik denk zelfs dat Diana dit niet heeft gewild.

Ik denk zomaar dat Harry een heel ander leven voor ogen heeft gehad.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
09-01-2020 21:25
Dat vind ik wel heel negatief.
Harry heeft er niet voor gekozen.
Ik denk zelfs dat Diana dit niet heeft gewild.

Ik denk zomaar dat Harry een heel ander leven voor ogen heeft gehad.
Prima. Harry kan zonder meer afstand dien van al zijn privileges. Hij en Megan kunnen ook op eigen kracht een prima leven opbouwen. Ze zijn intelligent genoeg (gelukkig heeft Harry de hersens van pa en niet van ma geërfd)
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
Dit was te verwachten. Meghan is haar nieuwe leventje al weer beu. Beu omdat ze zélf niet de ster van de show is, maar tweede (derde) viool moet spelen naast haar schoonzus Catherine, prins Charles en koningin Elizabeth. En net zoals ze in haar vorige bestaan mensen gewoonweg ijskoud afdankte als ze ze zat was, of niet meer nodig had, of als ze niet meer nuttig waren voor haar "stardom", zo doet ze dat ook nu. Ze heeft haar sprookje gehad (de spotlights toen ze prins Harry aan de haak sloeg, het sprookjeshuwelijksfeest, en de aandacht erna) en nu life goes back to normal en ze allang niet meer het middelpunt van attentie is, ze een ondergeschikte rol speelt op het koninklijk toneel in Engeland en zich moet schikken in een leven waarin ze niet meer zelf op de rode loper staat, is het niet leuk meer. Bovendien het besef dat ze altijd op het tweede plan zal blijven staan, want haar Harry is nou eenmaal niét de kroonprins. Maar ze sleept Harry wél mee in haar wispelturigheid. Ik voorzie binnen nu en twee jaar de echtscheiding.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Een prachtige uitspraak die ik las in een commentaar in een Engelse krant: A prince might sometimes entertain a showgirl. But he should NEVER marry them or make them pregnant...
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Min god, wat een zurigheid zeg. Doe normaal en láát deze mensen.
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Alle reacties Link kopieren
tanteslankie schreef:
09-01-2020 21:54
Min god, wat een zurigheid zeg. Doe normaal en láát deze mensen.
Ze gaan hun gang maar. Ik zal er geen minuut wakker van liggen of geen boterham minder om eten. Ik analyseer alleen de situatie op basis van mijn eigen interpretatie. En ik ben bang dat ik gelijk krijg. Niet bang voor mezelf, want het zal me jeuken. Maar ik zie gewoon gebeuren wat ik beschrijf.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
tanteslankie schreef:
09-01-2020 21:54
Min god, wat een zurigheid zeg. Doe normaal en láát deze mensen.
Mee eens. Er wordt hier ook zoveel voor waarheid aangenomen. Dat de Queen not amused is. Dat de Queen er niks van wist. Nergens zie ik staan dat ze dat daadwerkelijk kenbaar heeft gemaakt, alleen maar speculaties. Niemand weet hoe het achter de schermen gaat, wie weet is er wel goed overleg geweest en is dit in samenspraak met de rest van de familie gedaan. Dit gaf ik in het vorige topic al aan, en dan krijg ik een link als "bewijs" dat de Queen niet op de hoogte was. Staat er in die link letterlijk: naar verluidt ... Kom op mensen...

Dan nog dat Meghan en Harry not amused zouden zijn over de 4 generatie foto. Waarom niet? Ze weten dat die personen op de foto de troonopvolgers zijn, ze willen daar echt niet tussen staan. En dan again: Wie heeft het Meghan of Harry zelf horen zeggen? Speculaties speculaties en nog meer speculaties. Het wordt gigantisch opgeblazen en jullie hier zijn geen haar beter dan de Britse tabloids op deze manier.

Er kloppen veel dingen niet aan het hele Harry en Meghan verhaal, en er zijn absoluut dingen waar ik mijn twijfels ook over heb. Maar dit is echt uit de lucht gevist allemaal, en alles wordt maar voor waarheid aangenomen.
Sodalite schreef:
09-01-2020 20:26
Wel opvallend dat alle Britse kranten precies dezelfde foto gebruiken. In ieder geval gemaakt op dezelfde dag. Iemand die weet waarom dat zo is ?
Omdat dat foto’s zijn van gisteren, toen H&M een last-minute bezoekje brachten aan Canada House in Londen. Dit n.a.v. hun zesweekse prive-vakantie in Canada, waar ze verbleven in een duur landhuis aan de kust. Mensen vonden het vreemd dat de Sussexes het nodig vonden een semi-officieel bezoek in te lassen om te bedanken voor een prive-aangelegenheid in een prive-woning. Harry gaf het zelf ook toe in een toespraakje:

'What a wonderful place you live in. Thank you so much for having us - not that any of you had anything much to do with it’.

‘s Avonds werd de context van dat bezoek dus helemaal helder.
pejeka schreef:
09-01-2020 21:40
Een prachtige uitspraak die ik las in een commentaar in een Engelse krant: A prince might sometimes entertain a showgirl. But he should NEVER marry them or make them pregnant...
Dat was Prince Philip toch? ‘One steps out with actresses, one doesn’t marry them.’ Ik snap het wel dat Harry beledigd was.
Alle reacties Link kopieren
forsyth schreef:
09-01-2020 22:07
Omdat dat foto’s zijn van gisteren, toen H&M een last-minute bezoekje brachten aan Canada House in Londen. Dit n.a.v. hun zesweekse prive-vakantie in Canada, waar ze verbleven in een duur landhuis aan de kust. Mensen vonden het vreemd dat de Sussexes het nodig vonden een semi-officieel bezoek in te lassen om te bedanken voor een prive-aangelegenheid in een prive-woning. Harry gaf het zelf ook toe in een toespraakje:

'What a wonderful place you live in. Thank you so much for having us - not that any of you had anything much to do with it’.

‘s Avonds werd de context van dat bezoek dus helemaal helder.

In plaats van 6 weken vakantie te nemen, hadden ze hun tijd beter kunnen besteden aan het zoeken naar een huis in Engeland. Immers, ze willen financieel onafhankelijk zijn, dus ik neem aan dat ze Frogmore Cottage, waar ze nu wonen en dat eigendom is van de Kroon en betaald wordt door de Kroon, zullen moeten verlaten - en dat Harry of Meghan een baan moet zoeken, want hun toelage stopt dan natuurlijk ook, inclusief alle vergoedingen en toelages voor kleding, representatie, functies namens de koninklijke familie, enz.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Ik geef ze groot gelijk. En die hele mediahetze tegen ze, ongelooflijk. In die kranten worden echt hele onzinverhalen uitgekraamd en volop gespeculeerd. En men neemt het allemaal maar voor waarheid aan. Wat een leven zeg. Harry en Meghan zijn mensen van vlees en bloed, geen objecten.

En voor degenen in dit topic die beweren dat H&m zelf publiciteit zoeken. En ze vergelijken met andere Europese royals die het wel lukt om in de luwte te leven en uit de publiciteit te blijven. Totaal geen vergelijking. De Britse royals zijn wereldwijd bekend. Bekender dan welke andere koninklijke familie. Harry is de zoon van de iconische Diana. Wat Harry en Meghan ook doen. Ze blijven aangeschoten wild.
Alle reacties Link kopieren
Mazikeen666 schreef:
09-01-2020 22:07
Mee eens. Er wordt hier ook zoveel voor waarheid aangenomen. Dat de Queen not amused is. Dat de Queen er niks van wist. Nergens zie ik staan dat ze dat daadwerkelijk kenbaar heeft gemaakt, alleen maar speculaties. Niemand weet hoe het achter de schermen gaat, wie weet is er wel goed overleg geweest en is dit in samenspraak met de rest van de familie gedaan. Dit gaf ik in het vorige topic al aan, en dan krijg ik een link als "bewijs" dat de Queen niet op de hoogte was. Staat er in die link letterlijk: naar verluidt ... Kom op mensen...

Dan nog dat Meghan en Harry not amused zouden zijn over de 4 generatie foto. Waarom niet? Ze weten dat die personen op de foto de troonopvolgers zijn, ze willen daar echt niet tussen staan. En dan again: Wie heeft het Meghan of Harry zelf horen zeggen? Speculaties speculaties en nog meer speculaties. Het wordt gigantisch opgeblazen en jullie hier zijn geen haar beter dan de Britse tabloids op deze manier.

Er kloppen veel dingen niet aan het hele Harry en Meghan verhaal, en er zijn absoluut dingen waar ik mijn twijfels ook over heb. Maar dit is echt uit de lucht gevist allemaal, en alles wordt maar voor waarheid aangenomen.
Als je ziet wat de perscommunicatie vanuit het Koninklijk huis was, kan je niets anders constateren dat dit niet een gezamenlijk genomen besluit is.
Alle reacties Link kopieren
mick87 schreef:
09-01-2020 22:28
Ik geef ze groot gelijk. En die hele mediahetze tegen ze, ongelooflijk. In die kranten worden echt hele onzinverhalen uitgekraamd en volop gespeculeerd. En men neemt het allemaal maar voor waarheid aan. Wat een leven zeg. Harry en Meghan zijn mensen van vlees en bloed, geen objecten.

En voor degenen in dit topic die beweren dat H&m zelf publiciteit zoeken. En ze vergelijken met andere Europese royals die het wel lukt om in de luwte te leven en uit de publiciteit te blijven. Totaal geen vergelijking. De Britse royals zijn wereldwijd bekend. Bekender dan welke andere koninklijke familie. Harry is de zoon van de iconische Diana. Wat Harry en Meghan ook doen. Ze blijven aangeschoten wild.
En om dan bij het Engels te blijven: And now they have shot themselves in the foot...
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
pejeka schreef:
09-01-2020 22:18
In plaats van 6 weken vakantie te nemen, hadden ze hun tijd beter kunnen besteden aan het zoeken naar een huis in Engeland. Immers, ze willen financieel onafhankelijk zijn, dus ik neem aan dat ze Frogmore Cottage, waar ze nu wonen en dat eigendom is van de Kroon en betaald wordt door de Kroon, zullen moeten verlaten - en dat Harry of Meghan een baan moet zoeken, want hun toelage stopt dan natuurlijk ook, inclusief alle vergoedingen en toelages voor kleding, representatie, functies namens de koninklijke familie, enz.
Frogmore is net voor 3 miljoen helemaal verbouwd naar hun wensen, laat ze maar een marktconforme huur betalen.
Alle reacties Link kopieren
oudebaas schreef:
09-01-2020 20:38
Twee supergerpiviligeerde miljonairs met hun luxe-probleempjes. Totaal andere wereld dan die van de gewone mensen.

Die nu eerst financieel onafhankelijk willen zijn. :rofl:
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
vivagirl schreef:
09-01-2020 15:24
Is zeker menselijk hoor.
Viel me gewoon op.
Inderdaad.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
09-01-2020 15:51
Vreemd. Kijk eens naar de schoenen en de achtergrond. Het lijkt net of die achtergrond er op gefotoshopt is.

Ik vind die schoenen ook meer 'aanwezig' dan de rest. Of dat door het materiaal en kleur komt? Of de foto is bewerkt zodat ze meer opvallen.
Mooi zijn ze zeker.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven