Viva zoekt alle pijlers

Vragen kaartjes laten bedrukken

12-01-2020 01:32 9 berichten
Dag dames, ik wil graag kaartjes laten bedrukken met zelfbedachte vragen maar ik kan nergens op het internet daar iets over vinden.
Ik wil graag bedrukte kaartjes omdat deze steviger zijn dan normaal papier en het er iets netter uitziet.

Bij voorbaat bedankt
Ik denk dat je zoiets in een copyshop kan laten doen. Die hebben allerlei soorten papier. Ik heb er wel eens visitekaartjes laten drukken. Moet ook wel lukken met vragen.
Alle reacties Link kopieren
En als je niets kunt vinden kun je ook sleeves gebruiken. Plastic hoesjes voor kaarten, te koop in o.a spellenwinkels. Voor de stevigheid, als het papier niet dik genoeg is, kun je er ook een gewone speelkaart bij stoppen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Je zou ook de vragen gewoon op papier kunnen typen, en dan lamineren. Voor 2 tientjes heb je zo'n ding.
Alle reacties Link kopieren
Bij de sociale werkplaats (heet dat eigenlijk nog steeds zo?). Ik laat daar zakelijke altijd alles drukken en heb daar ook mijn trouwkaartjes laten drukken. Stukken goedkoper dan bij een copyshop/online drukker.
Alle reacties Link kopieren
gewoon googlen

https://www.google.com/search?q=kaarten ... e&ie=UTF-8

Je kan meestal formaat, papier soort, voor/achterkant, kleur etc allemaal zelf instellen.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Je kunt ook kaartjes kopen en dan de vragen die je erop wilt hebben printen op passende etiketten. Dan plak je ze er zo op.
hamerhaai schreef:
12-01-2020 09:15
gewoon googlen

https://www.google.com/search?q=kaarten ... e&ie=UTF-8

Je kan meestal formaat, papier soort, voor/achterkant, kleur etc allemaal zelf instellen.
Ik wil op elke kaartje een andere vraag en niet 5x dezelfde vraag. Minimale oplage die ik kon vinden was 5x en dan heb je allemaal poespas erbij waardoor het weer duur wordt. Ik wil 36 kaartjes met verschillende vragen ter grootte van een pasje
Alle reacties Link kopieren
19nootje96 schreef:
13-01-2020 11:21
Ik wil op elke kaartje een andere vraag en niet 5x dezelfde vraag. Minimale oplage die ik kon vinden was 5x en dan heb je allemaal poespas erbij waardoor het weer duur wordt. Ik wil 36 kaartjes met verschillende vragen ter grootte van een pasje
in een hobbyzaak dikker papier of karton kopen, zelf schrijven. klaar
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven