Mode & Beauty alle pijlers

De aller- allerfijnste mascara

12-01-2020 13:43 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allen,
Omdat ik er vanwege allerlei redenen mezelf nogal verlept vond uitzien de laatste tijd, heb ik 5 weken geleden wimperextensions laten plaatsen. Hartstikke irritant (ik wil in mijn ogen wrijven!) en hartstikke mooi - de eerste week. Daarna gaan ze hun eigen leven leiden en wijzen ze - ook na grondig borstelen - alle kanten op.
Daarom gaan ze er dus weer af, maar qua anti-verleptheid helpen ze dus wel goed. Dus dat wil ik nu zien te bereiken met mascara.

Vandaar mijn vraag: welke tevreden gebruikster van een optisch wimpersvollermakende, optisch wimperslangermakende, fantastische mascara wil haar merk hier vertellen? :flirting:
pixymama wijzigde dit bericht op 12-01-2020 13:46
1.25% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik ben wel tevreden over damn girl van 2faced. Ook Dior en clinique zijn fijn!
Alle reacties Link kopieren
Die bestaat niet. Je wimpers langer maken gaat gewoon niet.
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
12-01-2020 13:45
Die bestaat niet. Je wimpers langer maken gaat gewoon niet.
Weet ik, heb mijn OP aangepast maar ik blijf gewoon dromen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dus nu ook sinds een week wimper extensions, ben benieuwd of ze de drie weken halen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb deze en ben er erg tevreden over: https://www.douglas.nl/Make-up-Ogen-Mas ... 34888.html

Blijft goed zitten en mooi effect, alleen wel prijzig.
Benefit- They're Real! Mascara
Alle reacties Link kopieren
ik ben gezegend met mooie wimpers, dan maakt het soort mascara niet veel uit. Koop vaak de 2 voor de prijs van 1 aanbieding van het Kruidvat
En dat is op het moment de Snapscara van Maybeline, die vind ik erg mooi (houd wel van beetje dramatisch effect)
Alle reacties Link kopieren
Volume effet faux cils van Yves Saint Laurent!
De leuke mannen zijn niet op. Het zijn geen leren jasjes maat M bij de hema. - DropDrop
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik een waterproof mascara van Essence. Kost €2,50
Afbeelding

Er is ook een niet waterproof versie.

Afbeelding
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik al jaren (niet dezelfde natuurlijk :P ) een hele goedkope mascara van Essence, in een roze huls. Wanneer ik geen eyeliner draag krijg ik ook méga lange wimpers met de blauwe Lash Princess mascara van Essence.

https://www.kruidvat.nl/essence-i-love ... /p/2737456

https://www.kruidvat.nl/essence-lash-p ... /p/3316202
Alle reacties Link kopieren
Tot nu toe Lancôme Hypnôse
Alle reacties Link kopieren
Max Factor Masterpiece, water(/jank)proof

Afbeelding

Het enige wat ik aan make-up gebruik, en koop ze alleen als ze 1+1 gratis zijn (en dat is regelmatig).
anoniem_376070 wijzigde dit bericht op 12-01-2020 14:22
23.46% gewijzigd
.
Alle reacties Link kopieren
High impact van clinique vind ik al jaren erg fijn. Irriteert ook niet met lenzen!
Alle reacties Link kopieren
despie schreef:
12-01-2020 14:22
High impact van clinique vind ik al jaren erg fijn. Irriteert ook niet met lenzen!
Deze had ik eerst ook altijd. Irriteert idd niet bij lenzen, maar gaf bij mij wel veel vlekken. De mascara die ik nu gebruik doet veel meer voor mijn wimpers.
Alle reacties Link kopieren
Watch me wink van de Hema. Ik heb de bruine waterproof.
Alle reacties Link kopieren
Er bestaan ook wimperserums, van Kruidvat huismerk en volgens mij ook van L'Oréal en Maybelline. 's Avonds voor het slapen op je wimperrand smeren en na een week of vier zie je resultaat (langer/voller). Ik gebruik die van Kruidvat nu een week of drie en ik heb wel het idee dat mijn wimpers al voller zijn! Kost een tientje en je schijnt er een paar maanden mee te doen bij dagelijks gebruik :cheer:

Dat gezegd hebbende, mijn favoriete mascara's zijn Paradise Extatic van L'Oréal en Colossal Go Extreme Volume van Maybelline. De Eyeconista mascara van Catrice schijnt ook heel goed te zijn, maar die heb ik nog niet geprobeerd. Zoek vooral ook wat reviews op internet van verschillende mascara's, dat helpt mij altijd wel in de zoektocht!
Alle reacties Link kopieren
pixymama schreef:
12-01-2020 13:43
Hoi allen,
Omdat ik er vanwege allerlei redenen mezelf nogal verlept vond uitzien de laatste tijd, heb ik 5 weken geleden wimperextensions laten plaatsen. Hartstikke irritant (ik wil in mijn ogen wrijven!) en hartstikke mooi - de eerste week. Daarna gaan ze hun eigen leven leiden en wijzen ze - ook na grondig borstelen - alle kanten op.
Daarom gaan ze er dus weer af, maar qua anti-verleptheid helpen ze dus wel goed. Dus dat wil ik nu zien te bereiken met mascara.

Vandaar mijn vraag: welke tevreden gebruikster van een optisch wimpersvollermakende, optisch wimperslangermakende, fantastische mascara wil haar merk hier vertellen? :flirting:
Ik draag al 4 jaar non-stop wimperextensions en ik heb nooit last van dat ze een eigen leven gaan leiden. Zijn ze wel goed gezet vraag ik me dan af? Had je one by one of russian volume?
Don't take anything personal from people you are not personal with.
Alle reacties Link kopieren
Shiverrr schreef:
12-01-2020 14:23
Deze had ik eerst ook altijd. Irriteert idd niet bij lenzen, maar gaf bij mij wel veel vlekken. De mascara die ik nu gebruik doet veel meer voor mijn wimpers.
Oh ja! Ik heb gelukkig geen last van vlekken. Maar ik hoef sowieso eigenlijk nooit door de regen ermee. Fijn dat je een andere goede mascara hebt gevonden. Wel jammer van de prijs idd... ;-)
Alle reacties Link kopieren
SixthGun schreef:
12-01-2020 14:40
Er bestaan ook wimperserums, van Kruidvat huismerk en volgens mij ook van L'Oréal en Maybelline. 's Avonds voor het slapen op je wimperrand smeren en na een week of vier zie je resultaat (langer/voller). Ik gebruik die van Kruidvat nu een week of drie en ik heb wel het idee dat mijn wimpers al voller zijn! Kost een tientje en je schijnt er een paar maanden mee te doen bij dagelijks gebruik :cheer:

Dat gezegd hebbende, mijn favoriete mascara's zijn Paradise Extatic van L'Oréal en Colossal Go Extreme Volume van Maybelline. De Eyeconista mascara van Catrice schijnt ook heel goed te zijn, maar die heb ik nog niet geprobeerd. Zoek vooral ook wat reviews op internet van verschillende mascara's, dat helpt mij altijd wel in de zoektocht!
Heeft Kruidvat weer een serum? Hoe heet het? En TO, misschien helpt eyeliner op de bovenste rand ook voor een frissere blik? Met bijv highlighter in de ooghoeken.


Edit: Ik lees echt slechte reviews van het nieuwe serum. Dat het maar weinig doet.
Dat oude serum was wel echt geweldig, ik had de langste wimpers ooit. Echt jammer. Maar goed, het was niet gezond.
sjulia wijzigde dit bericht op 12-01-2020 15:22
9.24% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
SixthGun schreef:
12-01-2020 14:40
Er bestaan ook wimperserums, van Kruidvat huismerk en volgens mij ook van L'Oréal en Maybelline. 's Avonds voor het slapen op je wimperrand smeren en na een week of vier zie je resultaat (langer/voller). Ik gebruik die van Kruidvat nu een week of drie en ik heb wel het idee dat mijn wimpers al voller zijn! Kost een tientje en je schijnt er een paar maanden mee te doen bij dagelijks gebruik :cheer:

Wel mee oppassen: https://www.etos.nl/advies/make-up/wimperserum/
.
Alle reacties Link kopieren
Beste natuurlijke mascara is naar mijn mening:

https://www.heelnatuurlijk.nl/webwinkel ... scara.html

En nooit meer geïrriteerde ogen.
Alle reacties Link kopieren
Wimperserum van Kruidvat werkte idd geweldig, helaas niet meer verkrijgbaar. Van de nieuwe versie van het Kruidvat verwacht ik niet veel. 4Long Lashes is ook een goede. Duurt wel een paar maanden voor je resultaat ziet.
Alle reacties Link kopieren
Max Factor Masterpiece wint het al jaren bij mij van alle andere waaronder uitgeprobeerd:
Mac, YvesSaintLaurent, Dior, Clinique. Het blijft goed zitten gedurende de dag, kan met mijn lenzen, klontert niet, heerlijk spul. Ik heb blonde wimpers dus ik wil het goed vanaf de aanzet hebben zitten en dat het daar dan ook blijft zitten. Dat doet deze.
mermedina wijzigde dit bericht op 12-01-2020 15:44
Reden: Masterpiece, niet 2000 dus
3.09% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Oops

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven