Minnaar deel 39

22-10-2019 13:38 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al 38 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?

Met andere woorden...

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen? Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden, al staan we natuurlijk ook een beetje open voor andere meningen.

Het is fijn als je een avatar uploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen.
Probeer zo weinig mogelijk te QUOTEN, door het precaire onderwerp wensen sommige schrijf(st)ers hun postings later aan te passen. Bedankt!

Linkje naar vorige topic. En zoals gewenst alle andere topics in de eerste post.
seks/minnaar-deel-38/list_messages/443929/120#
hoesjeboesje wijzigde dit bericht op 22-10-2019 13:47
86.53% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Roos wil geen bericht dat ze een pb heeft :hyper:

Rooss, ja dat dus, vind het heel apart
Alle reacties Link kopieren
Millie-x schreef:
12-01-2020 20:53
Wil je me neer hameren om de inhoud of om de vorm?
Om je brutaliteit natuurlijk!! :proud:
...
Ik verwacht een gepaste straf ;)
Beste dames, ik heb één van jullie, dus één van de dames die op dinsdag 7 januari (gedeelte van pag 47 en een gedeelte van pag 48) reacties hebben geplaatst, een pb gestuurd; maar ik zie dat zij deze nog niet heeft gelezen... Zouden jullie daarom even jullie postvak willen controleren als je daartoe in de gelegenheid bent? Vast bedankt!!
Pb gecheckt it wasn’t me 😉.
Zag wel een andere Pb van inmiddels 11 dagen geleden. Die is beantwoord 😉.
Nog weinig vorderingen hier. Nieuwe is met vakantie , nog steeds wel elke dag contact maar twijfel wel of hij me leuk genoeg vindt ... ff de vakantie afwachten dus en dan zien we wel of er een date in zit.
Alle reacties Link kopieren
Visje, tot wanneer is hij op vakantie dan? Waarom zou hij jou niet leuk genoeg vinden? Hij appt toch ook met jou. Je zou hem toch gewoon het voorstel kunnen doen om wat te gaan drinken als hij terug is?

Vandaag twee keer gebeld door een anoniem nummer. Eerste keer werd er meteen opgehangen, tweede keer werd er gevraagd "met wie spreek ik?" toen ik daar geen antwoord op gaf, maar hetzelfde vroeg werd er gezegd "Oh verkeerd verbonden" tututututut......
M kent het nummer niet, maar begrijpt mijn onrust en het zit hem ook niet lekker, dus die is nu helemaal paranoia, terwijl ik eigenlijk wel gerustgesteld was door zijn bericht dat hij het nummer en de foto niet herkende.
Nu wil hij dus even helemaal niet meer appen...... zuchttttt
Alle reacties Link kopieren
Dit is niet oké, Chiwe, hier zit zij achter. Waarschijnlijk heeft ze hulptroepen ingeschakeld. Ik denk dat het tijd wordt dat jullie een knoop door gaan hakken.
...
Alle reacties Link kopieren
Dat was inderdaad mijn eerste angst Rooss, ik was er echt vreselijk onrustig door, maar op de een of andere manier nu niet meer.
Afgesproken dat we morgen even bellen.....
Alle reacties Link kopieren
...
anoniem_387674 wijzigde dit bericht op 17-02-2020 08:22
99.43% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Sugar, ze was de afgelopen tijd minder achterdochtig vertelde hij.
Ik denk dat hij niet durft. Weer een relatie opgeven, kinderen die ergens aan gewend zijn geraakt weer de dupe laten worden.... zeg het maar.
Ik vertelde hem laatst dat ik op het punt had gestaan om te stoppen met ons. Hij was hier zichtbaar door aangedaan. Denk dat we allebei hetzelfde voelen en denken. Iets wat er nu na al die jaren eindelijk is niet willen laten gaan, maar ook hetgeen we eerst voor gekozen hebben (onze partners) niet op kunnen geven. Hier hebben we allebei onze redenen voor.

Ik snap je twijfels, het moeilijk vinden om de knoop door te hakken. Ik herken ze bij mijzelf.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal. Ik ben weer een beetje bij gelezen.

Afgelopen week is er tussen mij en c toch wel dagelijks contact geweest. Korte berichtjes. Maar toch. Er was meer contact dan ik verwachte. Ook heb ik hem gemist. Wat heb ik dan gemist vroeg ik ook mezelf af. Verder tussen alle drukte door ook verder na gedacht. Nog geen dingen echt duidelijk voor mezelf.

Begalve dat partner lief ontzettend chagirijnig is geweest. Dit is te verklaren. Ivm ziekte en een uitslag. Maar dan nog wil ik het niet. Zelf sta ik daarin heel anders in het leven.

Zojuist c weer gezien en dat was fijn. Geen gekke dingen verder.

Heb hem ook voor zijn vakantie vragen gesteld waarvan ik nog op antwoord wacht. Die krijg ik ook zegt ie. Maar dan moet hij ook net even mogelijkheid hebben om te reageren.
Chiwe, wat zou je doen?

Als hij tegen je zou zeggen: ik ga voor je.
Jeda je klinkt als je verliefd op hem aan het worden bent. Klopt dat?

Iets heel anders dan in je eerdere reacties.
Weet je echt zeker wat je wilt met deze collega?
Alle reacties Link kopieren
Jeda15 schreef:
14-01-2020 08:02

Begalve dat partner lief ontzettend chagirijnig is geweest. Dit is te verklaren. Ivm ziekte en een uitslag. Maar dan nog wil ik het niet. Zelf sta ik daarin heel anders in het leven.
Niemand wil een chagrijnige partner. En als er een andere man om de hoek loert dan wordt dat gechagrijn in jouw ogen nog stommer. C krijgt de roze bril, je partner"lief" de grijze, eigenlijk heeft hij al een klein beetje verloren.
...
Alle reacties Link kopieren
Zielsverwant schreef:
14-01-2020 08:05
Chiwe, wat zou je doen?

Als hij tegen je zou zeggen: ik ga voor je.

Had dit me een paar maanden geleden gevraagd en ik had in de volle overtuiging gezegd dat ik voor W zou gaan.
Nu twijfel ik, maar ik mag van mezelf nog niet opgeven. Niet voor de kinderen, maar ook niet voor W, ik wil dat hij nog een kans krijgt dmv therapie om weer meer te worden zoals hij was voor de bloeding.

Rooss4.0 schreef:
14-01-2020 08:15
Niemand wil een chagrijnige partner. En als er een andere man om de hoek loert dan wordt dat gechagrijn in jouw ogen nog stommer. C krijgt de roze bril, je partner"lief" de grijze, eigenlijk heeft hij al een klein beetje verloren.


Beetje hetzelfde als bij mij. W staat gewoon op een dikke achterstand omdat M alles doet en is wat ik nu niet meer bij W terugzie.
Chiwe schreef:
14-01-2020 07:44

Ik denk dat hij niet durft. Weer een relatie opgeven, kinderen die ergens aan gewend zijn geraakt weer de dupe laten worden.... zeg het maar.


Hij is al eens eerder gescheiden? Zijn kinderen zijn niet van deze vrouw maar van een ex?



Je weet wat verstandig is Chiwe, voor hem maar ook voor jou: totaal geen contact.




Jeda, wat wil je nu echt? Ga je je relatie op het spel zetten voor deze flirt?
Chiwe, wat zou je doen als je man achter je relatie met je minnaar komt en wil scheiden?

En je minnaar bij zijn vrouw wil blijven?
Alle reacties Link kopieren
Verliefd ben ik zeker niet. Ga ik het worden? Ik probeer die emotie juist op afstand te houden.

Chiwe, hier zoiets als jou idd. Als men mij nu vraagt of ik met c verder zou willen en alles op wil geven voor hem. Mijn antwoord is een keiharde nee daarop.

C is leuk, lief, makkelijk om mee te praten. Maar ook vol van zichzelf en heeft veel meer dingen die ik niet in een relatie zoek.

Partner zijn uitslag was goed. Humeur is ook beter. En nee. Ik wil hem niet op geven. Hoe en wat leg ik later uit.
Zo klonk je niet Jeda.
Misschien fijn om dit voor jezelf duidelijk te houden.
Jeda, ik hoor mezelf terug. Maar je kan ook verliefd worden op een man die niet alles heeft wat je zoekt. Dat is juist het gevaarlijke van gevoelens. Die vertroebelen je kijk op de werkelijkheid.

Hier is het nog altijd crisis. Hij doet echt z'n best om mij ook de aandacht te geven die ik nodig heb, maar merk aan mezelf dat het niet voldoende is. Zijn relatie is over als uitkomt dat er meer is dan vriendschap is (geweest) en ik wil meer dan vriendschap, maar zijn relatie niet laten sneuvelen. Het wordt bijna treurig dat we elkaar niet kunnen loslaten.
Alle reacties Link kopieren
Zielsverwant schreef:
14-01-2020 09:08
Chiwe, wat zou je doen als je man achter je relatie met je minnaar komt en wil scheiden?

En je minnaar bij zijn vrouw wil blijven?
Wat zou je doen als het gras blauw wordt en niet groen?
Dit zijn heel vervelende vragen, niemand heeft een glazen bol. Ik weet dat je denkt dat je mensen aan het denken zet maar ik kan je vertellen dat je de plank misslaat. Je schrijft namelijk vanuit je ivoren toren.
...
Alle reacties Link kopieren
Jeda15 schreef:
14-01-2020 10:46
Verliefd ben ik zeker niet. Ga ik het worden? Ik probeer die emotie juist op afstand te houden.

Maar ook vol van zichzelf en heeft veel meer dingen die ik niet in een relatie zoek.
Verliefdheid laat zich niet op afstand houden, dan moet je stoppen met het voeden en die behoefte lijk ik niet te lezen bij jou.

Dat tweede is heel herkenbaar. Ondertussen heb ik al 2 jaar een intense liefdesrelatie met deze zelfvoldane lul.
...
Rooss4.0 schreef:
14-01-2020 12:55
Wat zou je doen als het gras blauw wordt en niet groen?
Wennen aan de kleur.

Dit zijn heel vervelende vragen, niemand heeft een glazen bol.
Ja daar ben ik met je eens, niemand heeft een glazen bol.
Maar wel mogelijk. Misschien wijs om bij stil te staan voor Chiwe.

Zeker als ze merkt dat er vreemde dingen gebeuren om haar heen. Je weet nooit zeker hoe mensen reageren in verschillende situaties, zelfs als ze heel zeker zijn van zichzelf.

Ik zoals je zelf zegt vanuit mijn "ivoren toren" weet uit ervaring dat mensen soms heel vreemd reageren onder invloed van zeer sterke emoties.
Alle reacties Link kopieren
Zielsverwant schreef:
14-01-2020 13:39

Maar wel mogelijk. Misschien wijs om bij stil te staan voor Chiwe.
Ach kom. Daar heeft zij jou écht niet voor nodig.
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven