Entertainment alle pijlers

Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd! Deel 3

09-01-2020 14:09 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het vorige topic vol is hebben we een nieuw topic aangemaakt.

Zie hieronder de link naar het vorige topic:

entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/416653
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Die deal die Meghan heeft met Disney heeft Harry al een poos geleden geregeld. Luister maar naar de video.
(Zo genant)

Prince Harry appears to ask Bob Iger to give Meghan a voiceover job https://mol.im/a/7876753#v-796213324745493850

Afbeelding
fleurtje_5 wijzigde dit bericht op 14-01-2020 14:02
6.01% gewijzigd
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
14-01-2020 13:42
Ik kan de link niet openen en kan alleen lezen: "Meghan heeft dit altijd zo gewild".
O sorry, ik zie dat het een premiumartikel is. Ik mag hem hier niet plakken, want voor zo'n actie heb ik al eerder een waarschuwing van een mod gekregen.

Het komt erop neer dat ze voor al haar huwelijk met Harry al droomde over een trouwen met een miljardair en dat ze altijd van plan is geweest om vele miljoenen te gaan verdienen. Ook staat er dat Meghan altijd al van plan is geweest om het VK te verlaten.
Alle reacties Link kopieren
Fizz schreef:
14-01-2020 14:02
O sorry, ik zie dat het een premiumartikel is. Ik mag hem hier niet plakken, want voor zo'n actie heb ik al eerder een waarschuwing van een mod gekregen.

Het komt erop neer dat ze voor al haar huwelijk met Harry al droomde over een trouwen met een miljardair en dat ze altijd van plan is geweest om vele miljoenen te gaan verdienen. Ook staat er dat Meghan altijd al van plan is geweest om het VK te verlaten.

Ik geloof het meteen. Piers zal niet zomaar teleurgesteld zijn in de "vriendschap" met Meghan.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
14-01-2020 14:01
Die deal die Meghan heeft met Disney heeft Harry al een poos geleden geregeld. Luister maar naar de video.
(Zo genant)

Prince Harry appears to ask Bob Iger to give Meghan a voiceover job https://mol.im/a/7876753#v-796213324745493850

Afbeelding

Weet je wat ik dan weer opvallend vind: de media brengen deze gebeurtenis nu pas naar buiten terwijl dit filmpje al maanden op internet rond gaat.

De media zijn dus terughoudend geweest ;)
Fleurtje_5 schreef:
14-01-2020 14:04
Ik geloof het meteen. Piers zal niet zomaar teleurgesteld zijn in de "vriendschap" met Meghan.
Piers had geen vriendschap met Meghan, hij had haar slechts vluchtig ontmoet. Het lijkt dan eerder op de kif omdat ze geen vriendschap hadden samen.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
14-01-2020 13:43
Zijn eigen broodjes wel. Maar die broodjes hebben dan niet de naam van de luxe bakkerij.
Hoe je het ook wendt of keert, Harry blijft altijd een beetje bakker. Daar kan ie zelf niet eens iets aan doen.
Alle reacties Link kopieren
Tiana_76 schreef:
14-01-2020 14:15
Piers had geen vriendschap met Meghan, hij had haar slechts vluchtig ontmoet. Het lijkt dan eerder op de kif omdat ze geen vriendschap hadden samen.
Precies, wat geloven mensen toch een hele boel zooi die de (vooral) Engelse roddelpers de wereld in slingert. Het halve topic staat vol met insiders of the royal palace/friends of.../according to/etc.
Tiana_76 schreef:
14-01-2020 13:50
Zie het dan als wachtgeld omdat de beste man door zijn afkomst en voorgeschiedenis natuurlijk voorlopige geen normale baan kan hebben.

Dat ambiëren ze toch ook helemaal niet.
Die worden met open armen ontvangen als helden door Hollywood, Oprah en de goede doelen met flinke strijkstokken.

Komt. Goed.
Alle reacties Link kopieren
Hastadepasta18 schreef:
14-01-2020 16:09
Precies, wat geloven mensen toch een hele boel zooi die de (vooral) Engelse roddelpers de wereld in slingert.
Het halve topic staat vol met insiders of the royal palace/friends of.../according to/etc.
Dit.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren
Ook de kritiek die de hertogin van Sussex kreeg nadat Harry en zij besloten zich terug te trekken als ’senior’ leden van het Britse koningshuis is en blijft ’onzin’.
Alsof zij de enige is die beslist en een pistool tegen het hoofd van Harry houdt om hem te dwingen dezelfde keuze te maken.
Harry is volwassen en bij zijn volle verstand van deze keuze.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Ze zijn allebei eigengereid. Wat dat betreft passen ze goed bij elkaar. Harry deed altijd al wat hij wilde en nu heeft hij een vrouw die net zo is. En die dezelfde dingen wil. Ik denk dat haar komst eea versterkt heeft. En dat ze elkaar hier echt in vinden en dus samen echt sterk staan in gezamenlijke doelen en overtuigingen.

Net als bij alle relaties geldt dat je elkaar enorm kunt versterken, motiveren etc. Alleen heeft dat hier veel meer en grotere consequenties.
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
14-01-2020 16:50
Ze zijn allebei eigengereid. Wat dat betreft passen ze goed bij elkaar. Harry deed altijd al wat hij wilde en nu heeft hij een vrouw die net zo is. En die dezelfde dingen wil. Ik denk dat haar komst eea versterkt heeft. En dat ze elkaar hier echt in vinden en dus samen echt sterk staan in gezamenlijke doelen en overtuigingen.

Net als bij alle relaties geldt dat je elkaar enorm kunt versterken, motiveren etc. Alleen heeft dat hier veel meer en grotere consequenties.
Dit denk ik ook.
Alle reacties Link kopieren
https://www.buzzfeednews.com/article/el ... Yq46DzKwyo


kwam deze tegen, vat het wel een beetje samen in mijn optiek
Alle reacties Link kopieren
Livingston schreef:
14-01-2020 18:21
https://www.buzzfeednews.com/article/el ... Yq46DzKwyo


kwam deze tegen, vat het wel een beetje samen in mijn optiek
Gelezen. Nou die kranten zijn ook niet objectief en doen er alles aan om Meghan in een kwaad daglicht te zetten.
Alle reacties Link kopieren
ik denk dat "de media" naast de "keurige moeder" een "zwart schaap" rol wilden en wie perfecter als de buitenlander die introuwt in "onze" royals en haar familie speelde perfect in de kaart. En wat ze ook had gedaan het was fout geweest.
Alle reacties Link kopieren
De Burger King neemt prins Harry op de hak door te melden:

“Harry, this royal firm offers part-time positions “

😉
Afbeelding
Harry, Meghan, wij helpen jullie verhuizen.

Afbeelding
:)

Afbeelding
Flauw, maar moet er wel om grinniken.

Afbeelding
Hetvrijewoord schreef:
14-01-2020 20:23
Flauw, maar moet er wel om grinniken.

Afbeelding
LOL!
Hastadepasta18 schreef:
14-01-2020 12:28
Dus als je een (bewuste) keuze maakt om iets te doen/ergens in te stappen mag je later, na een shitload aan kritiek op bijna alles wat je zegt en doet, niet besluiten het anders te willen/er uit te stappen/mee te kappen? Dan moet je er maar mee dealen?
Ook al weet je (voor zover dat kan) waar je aan begint, dan nog kan je op een gegeven moment op een punt komen dat het klaar is en kies je voor jezelf en je gezin.
Ze gaan hun gang maar hoor. Veel succes.

Het probleem is denk ik dat wat Meghan wil, helemaal niet kan. De monarchie bestaat bij de gratie van een onafhankelijk monarch. Een onpartijdige persoon, zonder mening, die vooral heel goed moet zijn in heel weinig doen en nog minder zeggen. The Queen beheerst deze rol tot in de puntjes. Ze geeft nooit interviews, ze geeft nooit blijk van emoties. Ze heeft een staatsrechtelijke rol te vervullen en een rol als nationaal symbool, en staat boven alles en iedereen, meer als symbool dan persoon.

Van de troonopvolger(s) en hun entourage wordt min of meer hetzelfde verwacht. Diana paste hier totaal niet in. Te populair, te veel een celebrity, te dicht bij sommige mensen, te geëngageerd. In veel omstandigheden prima eigenschappen, maar op die plek nou net niet.

Camilla heeft het beter begrepen. Ze heeft minstens zo’n kritische pers gehad als Meghan en aangezien ze in de voetsporen trad van een halve heilige had ze ook daadwerkelijk wel wat obstakels op haar weg. Maar ze heeft zonder morren of openlijke onvrede haar rol opgepakt, is altijd loyaal aan ‘The Firm’ geweest en wordt inmiddels gezien als gerespecteerd en volwaardig lid van deze illustere familie.

Kate Middleton snapt het denk ik ook. Loyaal aan haar echtgenoot en aan de familie, doet geen dingen die omstreden zijn.

Maar Meghan lijkt zich niet in haar rol te willen schikken. En Harry kennelijk ook niet, of niet meer. Prima, maar dan worden ze een liability voor de familie en kunnen ze maar het beste naar Canada vertrekken.
Alle reacties Link kopieren
ManOpHetPrikbord schreef:
14-01-2020 20:50
Ze gaan hun gang maar hoor. Veel succes.



Camilla heeft het beter begrepen. Ze heeft minstens zo’n kritische pers gehad als Meghan en aangezien ze in de voetsporen trad van een halve heilige had ze ook daadwerkelijk wel wat obstakels op haar weg. Maar ze heeft zonder morren of openlijke onvrede haar rol opgepakt, is altijd loyaal aan ‘The Firm’ geweest en wordt inmiddels gezien als gerespecteerd en volwaardig lid van deze illustere familie.

Kate Middleton snapt het denk ik ook. Loyaal aan haar echtgenoot en aan de familie, doet geen dingen die omstreden zijn.

Maar Meghan lijkt zich niet in haar rol te willen schikken. En Harry kennelijk ook niet, of niet meer. Prima, maar dan worden ze een liability voor de familie en kunnen ze maar het beste naar Canada vertrekken.
Met het verschil dat Camilla en Kate met troonopvolgers zijn getrouwd. Harry staat, weet ik veel, achtste of zo?

Ik weet dat het allemaal heel on-Engels is (qua monarchie) maar ooit moet toch één de eerste zijn?
Alle reacties Link kopieren
ManOpHetPrikbord schreef:
14-01-2020 20:50
Ze gaan hun gang maar hoor. Veel succes.

Het probleem is denk ik dat wat Meghan wil, helemaal niet kan. De monarchie bestaat bij de gratie van een onafhankelijk monarch. Een onpartijdige persoon, zonder mening, die vooral heel goed moet zijn in heel weinig doen en nog minder zeggen. The Queen beheerst deze rol tot in de puntjes. Ze geeft nooit interviews, ze geeft nooit blijk van emoties. Ze heeft een staatsrechtelijke rol te vervullen en een rol als nationaal symbool, en staat boven alles en iedereen, meer als symbool dan persoon.

Van de troonopvolger(s) en hun entourage wordt min of meer hetzelfde verwacht. Diana paste hier totaal niet in. Te populair, te veel een celebrity, te dicht bij sommige mensen, te geëngageerd. In veel omstandigheden prima eigenschappen, maar op die plek nou net niet.

Camilla heeft het beter begrepen. Ze heeft minstens zo’n kritische pers gehad als Meghan en aangezien ze in de voetsporen trad van een halve heilige had ze ook daadwerkelijk wel wat obstakels op haar weg. Maar ze heeft zonder morren of openlijke onvrede haar rol opgepakt, is altijd loyaal aan ‘The Firm’ geweest en wordt inmiddels gezien als gerespecteerd en volwaardig lid van deze illustere familie.

Kate Middleton snapt het denk ik ook. Loyaal aan haar echtgenoot en aan de familie, doet geen dingen die omstreden zijn.

Maar Meghan lijkt zich niet in haar rol te willen schikken. En Harry kennelijk ook niet, of niet meer. Prima, maar dan worden ze een liability voor de familie en kunnen ze maar het beste naar Canada vertrekken.
Logisch dat Camilla niet morde... moest er nog bij komen dat ze als minnares/homewrecker noten op haar zang zou hebben gehad.
Ja, die dubbele moraal is een grof schandaal mensen. :mrgreen:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven